ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997
    αρχική > e-Περιοδικό > Aρθρα

    Υγιή και έξυπνα μωρά υπόσχεται η νέα μέθοδος Sonatal

    Η μέθοδος Sonatal εφαρμόζεται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην Αμερική και στην Κίνα με μεγάλη επιτυχία. Τώρα και στην Ελλάδα.

    Υγιή και έξυπνα μωρά υπόσχεται η νέα μέθοδος Sonatal

    Γράφει ο Jorge (jorge)
    300 άρθρα στο MusicHeaven
    Πέμπτη 29 Σεπ 2011

    Η μέθοδος Sonatal καινοτομεί στην πρόληψη ασθενειών και γρήγορη αποκατάσταση της εγκύου και του εμβρύου από την δοκιμασία του τοκετού.

    Στην πράξη, η μέθοδος Sonatal φέρνει σε επικοινωνία τη μητέρα με το μωρό ακόμα και πριν τη γέννησή του, αναπτύσσει καλύτερα το νευρικό σύστημα του εμβρύου, ενώ έρευνες έχουν επιβεβαιώσει ότι προλαμβάνει αρρώστιες όπως το άσθμα, αλλά και κληρονομικές ασθένειες, ενώ διευκολύνει τον τοκετό.

    Η μέθοδος Sonatal ενισχύει  τα παιδιά από την Προγεννητική περίοδο έως την ηλικία των 10 ετών.

    Τα παιδιά που μεγαλώνουν με τη μέθοδο Sonatal υπερτερούν σε αυτοσυγκέντρωση, ικανότητα αφομοίωσης γνώσεων και φυσική κατάσταση.

    Η μέθοδος Sonatal εφαρμόζεται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην Αμερική και στην Κίνα με μεγάλη επιτυχία, από γυναικολόγους, παιδίατρους, νεογνολόγους, ψυχολόγους, δασκάλους θεραπευτικής γυμναστικής, νηπιαγωγούς, νοσηλευτές, μουσικούς, έγκυες και μαίες.

    Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ο αναγνωρισμένος για το έργο του σε παγκόσμια κλίμακα Ρώσος Καθηγητής Λαζάρεφ, Μιχαήλ Λβώβιτς, επικεφαλής στο τμήμα Προ-και Περιγεννητικής Υγείας Παιδιών του Επιστημονικού Κέντρου Υγείας του Παιδιού, Ρωσικής Ακαδημίας Ιατρικών Επιστημών και δημιουργός της μεθόδου Sonatal, ξεκινά φέτος μια σειρά σεμιναρίων με στόχο να εκπαιδεύσει επαγγελματίες ώστε να εξασκήσουν τη μέθοδο στην Ελλάδα.

    Με την έναρξη των σεμιναρίων και των εκπαιδευτικών κύκλων εξειδίκευσης στη χώρα μας , ανοίγουν νέοι επαγγελματικοί ορίζοντες σε επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων.

    Διαβάστε για την εμπειρία που είχε μια ελληνίδα που παρακολούθησε από κοντά τη μέθοδο Sonatal





    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #23457   /   29.09.2011, 16:54   /   Αναφορά
    Πσσσς
    #23458   /   29.09.2011, 17:39   /   Αναφορά
    Μιλάμε για μια μέθοδο που δεν είναι καινούρια...τι το κάνουν θέμα τώρα??



    Νοιώθω ότι είναι μια μούφα η όλη ιστορία...
    Administrator
    #23459   /   29.09.2011, 18:00
    Για να λες κάτι τέτοιο, σημαίνει οτι γνωρίζεις και άλλες τέτοιες μεθόδους. Μπορείς να μας αναφέρεις μια απ' αυτές;

    #23465   /   01.10.2011, 11:58
    Οχι,φιλτατε jorge δεν γνωρίζω...απλά στο άρθο της ΜΗ που μιλάει για τη μέθοδο,αναφέρει πως κάποιος στον οποίο εφαρμόστηκε η μέθοδος στα 15 του μπήκε στο Πανεπιστήμιο...άρα μιλάμε για μέθοδο γνωστή από 15 ετίας τουλάχιστον...



    Η επιστήμη μέσα σε 15 χρόνια,ειδικά αν μιλάμε για τον τομέα της υγείας,κάνει και οφειλει να κάνει τεραστια άλματα...συνεπώς δώρο άδωρον κάποιοι να παρουσιάζουν μια μέθοδο ως πρωτοποριακη οταν ξεκινησε πολυ παλιοτερα...Μιλαμε για δεκαετια του 90...




    #23466   /   01.10.2011, 12:04
    E, τότε να καταργήσουμε τη μέθοδο Ορφ ως πανέρχαια με το δικό σου σκεπτικό.

    Συγνώμη, αλλά είσαι εντελώς άκυρος και μοιάζεις να κάνεις αντίλογο για τον αντίλογο.

    Εάν ήταν ολοκαίνουρια θα μας έλεγες ότι πάνε να σου πασάρουν κάτι χωρίς να είναι δοκιμασμένο.

    Στην Ελλάδα, η μέθοδος αυτή δεν έχει διδαχθεί. Στο εξωτερικό είναι στην άνθισή της.

    Εάν διάβαζες καλύτερα το κείμενο και δεν έμπαινες απλά για να σχολιάσεις τομέα που σε αφήνει στην πραγματικότητα αδιάφορο, θα έβλεπες ότι το πανάρχαιο της υπόθεσης αφορά το γεγονός ότι επειδή είναι επιστημονική μέθοδος και όχι αερολογία, χρειάστηκε να γίνουν μελέτες χρόνων και να δουν αν πράγματι έχει αποτέλεσμα η μέθοδος, χρησιμοποιώντας την σε μεγάλο πληθυσμό παιδιών.


    #23467   /   01.10.2011, 14:32
    Είπα εγω να καταργησουμε τη μεθοδο?Απλα ειπα με μια φραση ''σιγα το νεο και πρωτοποριακο''



    Εχω κι αλλες ενστασεις:Το γεγονος οτι ενας ανθρωπος αποκτα μουσικο αυτι και γενικοτερη μουσικη παιδεια,δεν τον καθιστα σε ολους τους τομεις ευφυεστερο ουτε και καλυτερο υποψηφιο για την εισαγωγη του στο πανεπιστημιο...



    Η δηλωση τελος του κειμενου σου οτι ο 15 χρονος μπηκε στο πανεπιστημιο δεν μπορει με τιποτα να συνδεθει με τη μεθοδο,ουτε λογικα ουτε κι επιστημονικα...



    Τετοιοι βαρυγδουποι ισχυρισμοι μειωνουν το κυρος της μεθοδου και θυμιζουν διαφημιση για ''γρηγορο αδυνατισμα''...



    ΥΓ:Ετσι νομιζεις εσυ?Οτι μπηκα να κανω αντιλογο?



    Εσυ μαλλον το θες αυτο...γιατι μπηκες,σχολιασες τα λεγομενα μου λεγοτας κατι που δεν εχει σχεση με αυτα και αυτο- ικανοποιηθηκες πνευματικα...ενταξει τωρα?Νοιωθεις καλυτερα?Χαρτι για να σκουπιστεις?χαχαχαχα




    #23468   /   01.10.2011, 14:44
    Καλά. Δεν θα σου απαντήσω. Εξάλλου βλέπω ότι σου απαντάνε οι υπόλοιποι. Μην κουράζομαι. Καλό ΣΚ.

    Administrator
    #23469   /   01.10.2011, 15:58
    Freddie πως γίνεται να έχεις επιστημονική άποψη για τη συγκεκριμένη μέθοδο; Έχεις μελετήσει τα στοιχεία της έρευνας;

    #23477   /   03.10.2011, 16:04
    Η ερωτηση ειναι ρητορικη η πραγματικα θες να ξερεις αν εχω μελετησει τα στοιχεια των ερευνων γυρω απο τη μεθοδο?



    Τα εχω μελετησει και φυσικα γινεται να εχω επιστημονικη αν θες αποψη,αλλα και περα απο αυτο απλα αποψη...



    Πραγματι εχει τεκμηριωθει στατιστικα η συσχετιση της μεθοδο με αυξημενους ρυθμους ψυχοκινητικης αναπτυξης του Εμβρυου και νεογνου,αλλα η μεθοδος παραγνωριζει και αλλους παραγοντες ενδομητριας αναπτυξης του εμβρυου...ας πουμε μια συγγενη λοιμωξη η μια συνυπαρχουσα ελασσονα χρωμοσωμικη ανωμαλια...η κακες συνθηκες ενος εργωδους τοκετου...



    Κι εν πασει περιπτωσει διαφωνω με την παρουσιαση της μεθοδου ως πανακειας και ως απολυτης καθοριστικης σταθερας της αναπτυξης του ανθρωπου απο τη στιγμη της συλληψης,την ενδομητριο ζωη,τη νεογνικη,βρεφικη,προσχολικη και σχολικη ηλικια,οπως και στην ενηλικο ζωη κτλ...



    Το αποκορυφωμα?Ο ισχυρισμος πως η μεθοδος βοηθα στη δημιουργια παιδιων-θαυματων που στα 15 τους εισαγωνται στο πανεπιστημιο...



    Δεν μπορει να αποτελουν σοβαρους επιστημονικους ισχυρισμους αυτες οι δηλωσεις και δεν χρειαζεται μεταξυ μας και πολυς κοπος για να το κατανοησουμε...



    Κατανοητος?

    Administrator
    #23478   /   03.10.2011, 21:01
    Freddie δεν είπε κανείς οτι η μέθοδος είναι πανάκεια. Που το διάβασες αυτό; Ούτε οτι είναι απόλυτη καθοριστική σταθερά. Μήπως διάβασες άλλο κείμενο;



    Οσον αφορά αυτό για το πανεπιστήμιο, από τη στιγμή που και εσύ παραδέχεσαι - όπως γράφεις - οτι "εχει τεκμηριωθει στατιστικα η συσχετιση της μεθοδο με αυξημενους ρυθμους ψυχοκινητικης αναπτυξης του Εμβρυου και νεογνου", δεν είναι λογικό ο εγγονός του καθηγητή να βοηθήθηκε από τη μέθοδο; Δεν γενίκευσε ο καθηγητής. Είπε ένα παράδειγμα.



    Και σκοπός του κειμένου δεν είναι να σου παρουσιάσει επιστημονικούς ισχυρισμούς. Είναι να ενημερώσει για το πόσο καλό κάνει η μουσική στα βρέφη και τα νεογνά και να προτείνει μία από τις μεθόδους, ώστε οι γονείς να το ψάξουν.



    Στα πλαίσια αυτά, σε καλώ κι εγώ να προτείνεις και άλλες μεθόδους στους γονείς που διαβάζουν αυτό το κείμενο.

    #23480   /   04.10.2011, 10:54
    Ναι,αλλα απο τη στιγμη που γενναται ενα πολυ βελτιωμενο ψυχοκινητικα νεογνο,μεχρι το σταδιο της ολοκληρωσης του μεσολαβουν ενα σωρο αλλοι παραγοντες...θελω να πω πως υπαρχουν 3 κατηγοριων παραγοντες που επηρρεαζουν την αναπτυξη ενος ανθρωπου απο τη στιγμη της συλληψης του:



    -Γενετικοι παραγοντες,δηλ πληροφοριες που ειναι γραμμενοι στο γενετικο κωδικα του ανθρωπου απο τη στιγμη του σχηματισμου του ζυγωτου,δηλ της ενωσης σπερματοζωαριου και ωαριου...αυτοι οι παραγοντες δεν αλλαζουν αλλα η εφραση τους μπορει να επηρρεαστει απο τους περιβαλλοντικους παραγοντες,οπως και απο αυτους που θα δρασουν κατα την ενδομητριο ζωη



    -Παραγοντες που δρουν κατα την ενδομητριο ζωη της αναπτυξης,και φυσικα επηρρεαζουν την αναπτυξη του εμβρυου...τετοιοι παρεαγοντες ειναι μια λοιμαξη της μητερας,κακωσεις,ακτινοβολια,φαρμακα,κτλ...Απο αυτο το σημειο αρχιζει να επιδρα και η μεθοδος Sonatal με την επιδραση της στην ενδομητριο αναπτυξη...



    -Μετα τη γεννηση,επιδρα το εξωτερικο περιβαλλον:Μορφωτικο επιπεδο οικογενειας,δυνατοτητα και προσβαση στη μαθηση,και πολλα αλλα...



    Συνεπως οπως καταλαβαινεις η οποια θετικη επιδραση της μεθοδου Sonatal ειναι σταγονα στον ωκεανο στο τι μπορει να καθορισει την προοδο και συνολικη αναπτυξη ενος ανθρωπου...αραγε δεν μπορει να βγαινει καποιος και αν στηριζει τη μεθοδο μιλωντας για ευνοικες επιδρασεις που ειναι αποτελεσμα μαλλον ενα σωρο αλλων παραγοντων παρα της επιδρασης της μεθοδου...



    Στους γονεις θα λεγα να σταματησουν να ναι τοσο σπασικλακια,ψυχαναγκαστικοι και υποχονδριοι και να παψουν να ενδιαφερονται για το αν το παιδι τους,το ''βλασταρι'' τους θα γινει τερας ευφυιας απο την εμβρυικη κιολας ζωη του...θα απογοητευτουν οικτρα οταν διαπιστωσουν οτι το παιδι του γειτονα το οποιο δνε ακολουθησε καμμια μεθοδο ειναι καλυτερος μαθητης,καλυτερος μουσικος,αρρωσταινει λιγοτερο συχνα και περασε στο πανεπιστημιο νωριτερα απο το παιδι τους...



    Αυτα στα λεω γιατι δεν υπαρχει χειροτερος παραγοντας απο δυο υπερπροστατευτικους και πιεστικους γονεις στην αναπτυξη και ολοκληρωση ενος ανθρωπου...μπες και μονο στηνψυχολογια τους...''μη σταξει και μη βρεξει'' το βλασταρι τους....Μιλαω κε πειρας πιστεψε με...εχω δουλεψει πολυ με παιδια και βλεπω τι,γιατι και ποιος φταιει...

    Administrator
    #23482   /   05.10.2011, 00:13
    Δεν καταλαβαίνω γιατί τα γράφεις όλα αυτά. Γράφει πουθενά στο κείμενο οτι η μέθοδος είναι Ο ΜΟΝΟΣ τρόπος να αναπτυχθεί σωστά ένα παιδί;



    Προφανώς και παίζουν ρόλο ένα σωρό άλλοι παράγοντες.



    Απλά φαντάζομαι ισχύει ότι και με την εκμάθηση μουσικής: όπως ένα μικρό παιδί αναπτύσσει κάποιες ικανότητες όταν μαθαίνει πιάνο/κιθάρα κλπ, έτσι και το νεογνό βοηθιέται κατά την ανάπτυξή του.



    Αν λοιπόν τα βάζεις με τους γονείς που θα ήθελαν να δοκιμάσουν τη μέθοδο, θα πρέπει να τα βάλεις και με τους γονείς που ωθούν τα παιδιά τους να σπουδάσουν μουσική.

    #23487   /   05.10.2011, 13:39
    Τα γράφω όλα αυτά γιατί διαφωνώ με βαρύγδουπες δηλώσεις τύπου ''μέθοδος που δημιουργεί παιδιά-θαύματα''...



    Θα ταν εντελώς διαφορετικά να διατυπωθεί απλά και μόνο και με ταπεινότητα πως η μέθοδος είναι ωφέλιμη στην ψυχοκινητική ανάπτυξη του ανθρώπου.Το παράδειγμα με τον 15 χρονο δεν αναφέρεται εκεί τυχαία.Γίνεται για να συνδεθεί με τη μέθοδο.Συγκυρίες τυχαίες καθαρά στο ίδιο άτομο η εφαρμογή της μεθόδου και η μετέπειτα πορεία του.Κι όμως το κείμενο τις συνδέει.



    Εκεί βρίσκεται η ένστασή μου.Και όχι στη σαφή ωφέλεια της μουσικής.



    Φυσικά και δεν θα τα έβαζα με γονείς που στέλνουν το παιδί τους να αποκτήσει μουσική παιδεία.Θα τα έβαζα όμως μαζί τους αν το έκαναν με κίνητρο το παιδί τους να γίνει εξυπνότερο και ικανότερο και όχι απλά και μόνο επειδή το ίδιο έχει εκδηλώσει την επιθυμία να μάθει κάποιο μουσικό όργανο,κοκ.

    #23462   /   30.09.2011, 15:21
    Μπες στο www.sonatal.ru.

    #23476   /   03.10.2011, 15:45   /   Αναφορά
    I methodos sonatal stin ispania kai ollandia einai arketa gnwsti( ezisa ekei kai milw apo proswpiki ebeiria), gnwrizw kapoia pramata genika alla oxi me leptomeries!



    I seira seminariwn pou tha ginei kseroume leptomeries? giati me endiaferei polu na to parakolouthisw! Nomizw oti eidika gia mousikous alla kai genikotera einai polu endiaferon kai yparxei kai dynatotita gia ergasia, allwste oi kairoi allazoun!



    Jorge an ksereis pou tha borousa na mathw leptomeries gia ta seminaria pes mou giati thelw na parw meros!
    #25040   /   25.07.2012, 17:45   /   Αναφορά

    1.- Γνωστός, πασίγνωστος παιδαγωγός, με δισεκατομμύρια αντίτυπα βιβλίων του, πουλημένα σε όλον τον κόσμο, ζήτησε συγγνώμη, για την λάθος μέθοδό του, από τους γονείς, αλλά και από τις τρεις περίπου γενιές παιδιών, που εκπαιδεύτηκαν-διαπαιδαγωγήθηκαν, με τους τρόπους του και τη μέθοδό του.


    2.- Μέθοδοι διάφοροι, που στοχοποιούν, περισσότερο στις καταναλωτικές - ενστικτώδεις διαθέσεις των γονιών, έχουν υπάρξει πολλές.


    3.- Μοντεσσόρι παραμένει. Ακριβή αλλά παραμένει.


    4.- Οι περισσότερες μέθοδοι, εκδίδονται σε μορφή μπεστ σέλλερ βιβλίου, εκλαϊκεύονται και διατίθενται στο ευρύ κοινό, απ' όπου αντλούν και τα εκπαιδευτικά σημεία τους, την πελατεία τους.


    5.- Η μουσική εξημερώνει τα ήθη.


    6.- Αν ασχοληθείς μ' ένα παιδί, συνδρόμου Ντάουν, επί δεκαπέντε χρόνια, με την ίδια επιμέλεια, που θα ασχοληθείς με ένα άλλο και με όποια θέλεις μέθοδο, να είσαι σίγουρος πως το παιδί αυτό, δεν θα αλλάξει, αλλά, οι πιθανότητες να μπει στο Πανεπιστήμιο είναι πάρα πολλές.


    7.- Οι περισσότερες μέθοδοι, διδάσκουν το αυτονόητο. ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ.


    8.- Σε τι μπορεί να ζημιώσει ένα παιδί, η καθημερινή του, παθητική ή ενεργητική ενασχόληση με τη Θεωρία, την Πράξη και την Ακρόαση Μουσικής;


    9.- Το άρθρο -(όχι η αναδημοσίευση του Jorge)- σαφώς και η είδηση ακόμα, υποκρύπτουν αναζήτηση πελατείας.


    10.- Γιατί σταματήσατε αυτή την πανέμορφη συζήτηση;;;


    Καλή Συνέχεια... Εδώ ο Τόπος Αυτός είναι Μουσικός... το δε θέμα ΑΚΡΩΣ μουσικό... Συζητείστε...