Το τι διαλεγεις να ακουσεις ειναι θεμα παιδειας.
Η μουσικη βιομηχανια ομως, οπως και η εκαστοτε βιομηχανια, διαφωνω, δεν πλασαρει ο,τιδηποτε οπουδηποτε. Κανει πρωτα market research και πλασαρει το καταλληλο προιον στο καταλληλο κοινωνικο και ηλικιακο γκρουπ. Ολα τα προιοντα εχουν ενα target group, δεν πλασαρονται ολα σε ολους.
Παράθεση:
Το μέλος katurunen στις 03-05-2008 στις 01:51 έγραψε...
Η μουσικη βιομηχανια πλασαρει οτιδήποτε, οπουδήποτε... εγω πάλι νομίζω οτι είναι απλα θέμα παιδείας...
|
|