ΤΟ Rock ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ The Killers ΚΑΙ ΤΟ MTV EXIT ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ VIDEO CLIP «GOODNIGHT, TRAVEL WELL», ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ UNICEF ΚΑΙ ΤΗΝ USAID,
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΤΟ MTV
Η αποκλειστική συνεργασία του MTV Exit (End Exploitation and Trafficking) με το Rock συγκρότημα The Killers, την UNICEF και την USAID είχε ως αποτέλεσμα την παραγωγή ενός video clip που επισημαίνει τον τραγικό κίνδυνο και τις επιπτώσεις που έχει η παράνομη εκμετάλλευση της ανθρώπινης ζωής, ιδίως των νέων γυναικών.
Το video «Goodnight, Travel Well» από το album Day & Age κάνει πρεμιέρα διεθνώς στο MTV μέσω τηλεόρασης (on air) και διαδικτύου (online) την Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009. Το συγκεκριμένο video clip αποτελεί το δεύτερο παράδειγμα της προσπάθειας που γίνεται να δοθεί έμφαση στον κίνδυνο και στις συνέπειες που έχει η εμπορία ανθρώπων, η οποία ξεκίνησε πέρσι με το βραβευμένο «All I Need» των Radiohead, την παραγωγή του οποίου έκανε το MTV EXIT.
Οι Killers σχολίασαν, «Είμαστε πάρα πολύ σοκαρισμένοι και τρομαγμένοι από το γεγονός ότι γυναίκες και παιδιά αναγκάζονται να πέσουν θύματα τέτοιου είδους εκμετάλλευσης. Ελπίζουμε ότι μέσω της προσπάθειας που κάνει το MTV και μέσω αυτού του video clip, άνθρωποι σε όλο τον κόσμο να ενημερωθούν γι’ αυτή την τραγική μορφή δουλείας της σημερινής κοινωνίας».
Αυτό το music video εκφράζει έναν καινοτόμο και δημιουργικό τρόπο μέσω του οποίου συνδυάζεται το μουσικό περιεχόμενο με τα μηνύματα κοινωνικής ευθύνης του MTV. Το «Goodnight, Travel Well» θα κυκλοφορήσει διεθνώς στις πλατφόρμες του MTV σε 168 χώρες και αναμένεται να αγγίξει περισσότερα από 500 εκατομμύρια αποδέκτες διεθνώς.
«Η διακίνηση ανθρώπων είναι ένα έγκλημα το οποίο καταπατά τα βασικά δικαιώματα των ανθρώπων, όπως αυτά της ελευθέριας, της ισότητας και της αξιοπρέπειας. Μέσω του MTV EXIT και του διεθνούς δικτύου του MTV, το οποίο φτάνει σε περισσότερα από δύο εκατομμύρια ανθρώπους σε 160 χώρες, είμαστε σε θέση να ενισχύσουμε και να υπερασπιστούμε αυτά τα δικαιώματα. Νιώθουμε την υποχρέωση να ενημερώσουμε και να ενισχύσουμε ηθικά το κοινό μας, που σε πολλές περιπτώσεις κινδυνεύει να πέσει θύμα παράνομης διακίνησης», είπε ο Bill Roedy, Chairman & CEO του MTV Networks International.
«Δεν υπάρχει σχεδόν καμία χώρα στον κόσμο σήμερα που δεν επηρεάζεται από την εμπορία ανθρώπων», είπε η Susan Bissell, Head of Child Protection της UNICEF. «Τα στατιστικά στοιχεία είναι συγκλονιστικά. Περισσότερα από 1.2 εκατομμύρια παιδιά, κυρίως νεαρά κορίτσια, διακινούνται κάθε χρόνο ενώ το 80% της εμπορίας αφορά σε σεξουαλική εκμετάλλευση. Θεωρούμε αυτό το video clip ένα πανίσχυρο μέσο για να προσεγγίσουμε τους νέους και να τους ενημερώσουμε ξεπερνώντας κάθε γλωσσικό και γεωγραφικό εμπόδιο».
«Οι Killers δίνουν άλλο νόημα στο MTV EXIT μεταφέροντας στο κοινό όλου του κόσμου πολύ σημαντικά μηνύματα γύρω από το παράνομο εμπόριο ανθρώπων», σχολίασε ο Olivier Carduner, Regional Mission Director for Asia της USAID. «Χρησιμοποιώντας διαφορετικά μέσα – όπως music videos, animation, film, online περιεχόμενο και live συναυλίες – βρισκόμαστε κοντά σ’ένα τεράστιο αριθμό νέων ανθρώπων, οι οποίοι αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους κινδύνους».
Το video clip «Goodnight, Travel Well» έχει σκηνοθετήσει ο David Slade (30 Days of Night, Hard Candy) σε συνεργασία με την αναγνωρισμένη εταιρία παραγωγής Anonymous Content. Όπως και το 2008 με το video των Radiohead, το δημιουργικό concept έχει σχεδιαστεί από την Αυστραλιανή διαφημιστική εταιρία Colman Rasic Carrasco και την Huge Music. Μέσα από το «Goodnight, Travel Well» βλέπουμε την πραγματικότητα του εμπορίου ανθρώπινης σάρκας, συγκεκριμένα των παιδιών και των εφήβων που εξαναγκάζονται να καταφύγουν στην πορνεία, όπως επίσης και το πώς ο κόσμος μπορεί να δώσει ένα τέλος σε αυτή την εκμετάλλευση.
Το Ελληνικό MTV είναι το 36o MTV στην Ευρώπη και αποτελεί τμήμα ενός εκ των μεγαλύτερων εμπορικών σημάτων του κόσμου: Τα Διεθνή Δίκτυα του MTV (Networks International), έχουν παρουσία σε 160 χώρες, διαθέτουν πάνω από 141 κανάλια και μεταδίδονται σε 506.7 εκατομμύρια σπίτια σε όλο τον κόσμο. Το MTVNI ανήκει στην Viacom Inc., έναν από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών ποιοτικής ψυχαγωγίας και περιεχομένου, τόσο για τηλεόραση και κινηματογράφο, όσο και για ψηφιακές πλατφόρμες.