Αλεξάνδρα χαίρε,
τα 19 σου χρόνια είναι αυτά που με κάνουν και σου απαντώ εδώ, γιατί είναι λανθασμένη κίνηση να ζητάς τη γνώμη των άλλων για τη φωνή σου, όταν η ίδια ξέρεις την αλήθεια.
Στο θέμα σου λοιπόν,
η γνώμη μου είναι ότι η χροιά της φωνής σου είναι αρκετά καλή, αλλά το τραγούδι δεν το έχεις. Είσαι αρκετά φάλτσα σε κάποια σημεία, ανυπόφορα θα έλεγα, κατά τα δικά μου κριτήρια.
Το τραγούδι εκτός από φωνή, θέλει έκφραση, ύφος, συναίσθημα, μουσικότητα, ρυθμό και φυσικά, κατά πολλούς μουσικοδιδασκάλους, απαιτεί γνώση μουσικού οργάνου, τέτοιου ώστε να ανταποκρίνεται στο είδος του τραγουδιού. Αν τραγουδάς πχ Rock, τότε θες (ηλεκτρική) κιθάρα ή πιάνο, αν όμως τραγουδάς το "Σαν της Σμύρνης το γιαγκίνι", τότε θέλεις μαθήματα Βυζαντινής Μουσικής και γνώση κατάλληλου οργάνου όπως βιολί, ούτι, κανονάκι κλπ.
Η συμβουλή μου (αν θες να την ακούσεις):
Αν πράγματι σου αρέσει η μουσική και κατ' επέκταση το τραγούδι, το αγαπάς με όλη σου την ψυχή, με όλο σου το είναι και θες να ασχοληθείς επαγγελματικά, τότε ξεκίνα από τώρα να σπουδάζεις τη μουσική, γιατί ήδη έχεις αργήσει.
Αν τώρα δεν έχεις κάποιον σκοπό απ' τους παραπάνω, τότε συνέχισε να τραγουδάς για σένα πρώτα απ' όλα και μετά για τους φίλους σου (ακόμα και στο μπάνιο) και απόλαυσέ το, γιατί η μουσική είναι απόλαυση, είναι θεραπευτής ψυχής, είναι χάσιμο, είναι ταξίδι, είναι μαστούρα, είναι καψούρα… είναι ο ύμνος των αγγέλων στον Δημιουργό τους!
Ο Ψαρονίκος είπε κάποτε: "Τραγουδιστής γεννιέσαι, δεν γίνεσαι", αυτός γνώριζε καλά, γιατί από τέτοια πάστα ήταν γεννημένος.
Να σαι καλά Αλεξάνδρα και συγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος.
-------------------
Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου, απ' τον κόσμο. Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο. Γιάννης Ρίτσος
[ τροποποιήθηκε από τον/την priggos, 02-01-2013 15:25 ]
Είναι πολύ δύσκολο να διακρίνεις τους ανθρώπους σε ένα κόσμο προστατευμένης ανωνυμίας όπως εδώ μέσα.
Τι θα πει με πρόσβαλε κάποιος δημοσίως όταν οι περισσότεροι είναι ανώνυμοι;
Κι αν σε πρόσβαλε κάποιος, δεν ξέρεις ότι η προσβολή γυρίζει πάντα στο δημιουργό της;
Voive 2 προσβάλλεσαι και θίγεσαι εύκολα από κάποιον ανώνυμο στο forum (όπως κι εσύ άλλωστε είσαι ανώνυμη) που γράφει μεταξύ άλλων:
Γεννήθηκα κι ακόμη να πεθάνω...μα όσο ζω πολύ καλά θα περνάω..κι όσο γερνάω θα μάθω να αγαπάω...τον εαυτό μου στους άλλους και τους άλλους στον εαυτό μου...η ζωή είναι μια περιπέτεια...κι εγώ ένα μοναχικό σπουργίτι που από κλαρί σε κλαρί πετάω...πότε πληγωμένο,πότε δυνατό...ακόμη ζω κι ας κάνει κρύο...καιρός για δύο...πάμε για Χίο...χαχαχα μα τι μαλακίες γράφω θεε μου χαχαχαχα
Έπειτα ποιος φταίει που κάθεται κάποιος να παρακολουθήσει μια συζήτηση και διαβάζει συνεχώς αντεγκλήσεις;
Voice 2, έχεις δίκιο στα περισσότερα που λες όσον αφορά τη μουσική και όχι μόνο. Η συμπεριφορά σου είναι κόσμια, ενώ δείχνεις να ξέρεις τι λες, πράγματα τα οποία δεν μπορώ να πω και για τον έτερο συνομιλητή σου.
Να πω τελειώνοντας επιτέλους, ότι η Αλεξάνδρα σίγουρα δεν έχει κάνει φωνητική, οπότε το πυροτέχνημα του κατοίκου της Gotham city δεν αποκαλύπτει ότι η Αλεξάνδρα λέει ψέματα.
Priggos γράφεις:
Στο θέμα σου λοιπόν,
η γνώμη μου είναι ότι η χροιά της φωνής σου είναι αρκετά καλή, αλλά το τραγούδι δεν το έχεις. Είσαι αρκετά φάλτσα σε κάποια σημεία, ανυπόφορα θα έλεγα, κατά τα δικά μου κριτήρια.
Δεν είναι ''φάλτσο'' είναι ''ύφεση'' που δημιουργεί ένα ιδιαίτερο αισθητικά ηχητικό σύνολο...παρατηρείται πχ στο 45 δευτερόλεπτο η στο 57.Το ύφεση το έχω μέσα σε εισαγωγικά γιατί στην ουσία είναι σολ# που έχει ελαττωθεί κατά ένα ημιτόνιο...Κάποιο άλλος συνομιλητής σε προηγούμενο ποστ το παρατηρεί επίσης.
Νομίζω λοιπόν πως η φράση σου 'το τραγούδι δεν το έχεις' είναι πολύ πιο...αστεία από την καταγωγή μου(Gotham City) η από το κειμενάκι που επέλεξες να 'κοπιάρεις' από το προφίλ μου και να το 'εκθέσεις' στο παρών θρεντ σαν μια-ανεπιτυχή ομολογουμένως-προσπάθειά σου να με εξευτελίσεις.
Τα υπόλοιπα σε ΠΜ.
Καλές γιορτές και αγάπη σε όλους
-----------------
Μονος,οδηγαω μονος κι ατελειωτος ο δρομος ατελειωτες στροφες
[ τροποποιήθηκε από τον/την freddieKrueger, 20-12-2012 16:45 ]
Παράθεση:
|
Γεια σου priggos
Η άποψή μου για την κριτική γενικά , ήταν και είναι απόλυτα ειλικρινής και γράφτηκε πρωτίστως για να "την εκφράσω" και κατά δεύτερον για να είναι προετοιμασμένη η Alexandra και η κάθε Alexandra εδώ μέσα, για το πως να αντιμετωπίσει το τι θα ακούσει. Έτσι είναι η κριτική. Θ' ακούσεις και καλά και κακά. Αν κρίνω από το ανύπαρκτο like της στο αρχικό κείμενό μου, δεν το κατάλαβε τότε. ( Ίσως είδε μόνο το επιφανειακό: Κάποιος αντί να γράψει αμιγώς για τη φωνή της, έκανε ένα τεράστιο post, προεκτείνοντας και μεγεθύνοντας το θέμα της "κριτικής").Θα το διαπιστώσει, αν κάποιες "συμβουλές" είχαν αξία ή όχι, στην πορεία της ζωής της.
Για να μην κοροιδευόμαστε, το "επαγγελματικά συμφέρον " από μέρους μου, θα ήταν αυτό το διπλωματκό δημοσιοσχεσίστικο (κλισσέ επίσης) , που γίνεται κατά κόρον από τους περισσότερους συναδέλφους μου " Είσαι καλή, τό'χεις, θέλεις βελτίωση, θέλεις να δουλευτούν οι ανάσες, οι έκταση, ο όγκος, οι δυναμικές, η έκφραση κλπ.ότι άλλο μας έρθει από τις επικεφαλίδες των κεφαλαίων της φωνητικής. Μετά: Υπογραφή , Ιδιότητα, link, πάρε και το τηλέφωνό μου με pm -πιθανώς, κανα: ...θα σου κάνω κι έκπτωση γιατί σε θεωρώ ...ταλέντο." και τέλος.
Ήθελα να δώσω λίγο food for thought...γενικά.
Το να κάνω "κριτική" για μένα, όπως και για κάθε επαγγελματία είναι εύκολο (υπάρχουν και "κλισσέ" έτοιμα και για μια "γρήγορη καλή κριτική" και μια "γρήγορη κακή κριτική", ανάλογα τη στάση που επιλέγει να κρατήσει ο κριτικός -που πέφτουν σχεδόν 99% μέσα- και που δεν μπορεί να τα αντικρούσει κανείς, ακόμα κι αν ο "κριτικός" δεν έχει κάνει τον κόπο ν' ακούσει όλο το κομμάτι ή με προσοχή). Συνήθως επιλέγω να μην πω ούτε γνώμη, ούτε πολύ περισσότερο" κριτική" σε υποψήφιους τραγουδιστές. Αυτή η φορά ήταν εξαίρεση.
Από δω και πέρα όποιος βαριέται μην το διαβάσει το υπόλοιπο κέιμενό μου ...όποιος δεν αντέχει τα περιαυτολογικά κείμενα (μιας και περιγράφω τον εαυτό μου ). Ας το θεωρήσει παρένθεση λοιπόν κι σς διαβάσει μόνο το Bold κομμάτι με τα κεφαλαια γραμματα που θέλω να γραψω τελειώνοντας το post.
Επειδή λατρεύω το να συνεχίζω να "διδάσκομαι" -νιώθω ότι με κρατά ζωντανή και ακμαία και μου δίνει "νόημα"- διαλέγω, πού και τί διδάσκομαι από κάθε... "τόπο". Από τα ταξίδια μου εκτός Ελλάδας διδάσκομαι από τους "σπουδαίους του κλάδου μου" και ενημερώνομαι και αναβαθμίζομαι για κάθε τελευταία εξέλιξη και τεχνική. Από το musicheaven, ενημερώνομαι σχεδόν ολοκληρωτικά για το τι συμβαίνει στην ελληνική πραγματικότητα και στα πιο κοινωνικά και στη μουσική. Από το "forum της φωνητικής", εδώ δηλαδή, έχω βρει ένα σπουδαίο μάθημα, που δεν είναι εύκολο να βρεθεί. Όντας μονόχνωτη, εσωστρεφής και χωμένη σε διδασκαλία απ' τη μιά, βιβλία, courses και διαλέξεις απ' την άλλη , δεν πολυκυκλοφορώ , δεν έχω εύκολα την δυνατότητα να αντιλαμβάνομαι τη λογική και το σκεπτικό των νέων ενδιαφερομένων για τραγούδι, αλλά και των συναδέλφων μου ( στην Ελλάδα). Και αυτό το σκεπτικό μ' ενδιαφέρει, θέλω να το μάθω. Η επαφή μου με τους μαθητές μου δεν μου δίνει μεγάλο αριθμό δείγματος, για το πως σκέπτονται οι "ενδιαφερόμενοι ή σχετικοί με το τραγούδι άνθρωποι γύρω μας ΣΗΜΕΡΑ". Άλλωστε κάνω και επαναλαμβάνω συνεχώς να κάνω το "λάθος" να επιλέγω να δουλεύω μόνο με τους ανθρώπους που από την πρώτη στιγμή μπορώ να επικοινωνήσω καλά.
Η επισήμανσή σου είναι απόλυτα σωστή για τα " ....προσβάλλεσαι και θίγεσαι .....ποιος φταίει", που μου λες = Τι τσιμπάς! Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που την ακούω, (η πρώτη "δημόσια" είναι ) θέλω να το δηλώσω ότι εν γνώσει μου "τσιμπάω" και δεν αφήνω λέξη να πέσει κάτω ...Και καταλαβαίνω ότι παρατήρησες ότι απαντάω ακριβώς στα λόγια που μου λένε, κι όχι με το συνηθισμένο από πολλούς "τεχνική: αέρα πατέρα" (αλά...Σοπενχάουερ)..... Παρόλο που είμαι πολύ ηπίων τόνων άνθρωπος, επιζητώ την εποικοδομητική διαφωνία. Ξέρω ότι έχει κόστος και μπορεί να εξελιχθεί σε...αντιπαράθεση, προσβολές και χαρακτηρισμούς, δεν το θέλω αυτό, δεν μου αρέσει αυτό το κομμάτι της καθόλου, αλλά κατά τα άλλα τη θεωρώ εργαλείο μάθησης. (Και για τους άλλους που τη διαβάζουν , από σπόντα. Το πιστεύω έντονα αυτο) Μπορεί να ενημερωθείς για πολλές απόψεις που δεν γνώριζες. Να δεις τα επιχειρήματα και τα τεκμήριά τους. Αλλά κυρίως μαθαίνεις πολλά και για τους άλλους και για τον εαυτό σου. (Ειδικά αν συμμετέχεις ενεργά σ' αυτήν) Και δεν έχω συχνά την ευκαιρία να έρθω σε διαφωνία απόψεων με τους μαθητές μου, παρόλο που τους "τσιγκλάω" σε συζητήσεις. Δεν με παίρνει να το τραβάω τόσο μακριά όμως εκεί. Είπες, είπα, ξείπες.... Το να "εκνευρίσω" ένα "μαθητή" μου στο χώρο μου, δεν με συμφέρει. Στην τελική, θα βριστούμε και θα σηκωθεί να φύγει, θα χαθεί και η εποικοδομητική αντιπαράθεση κι αυτός μαζί. Το να εκνευρίσω ένα "nickname"- οποιονδήποτε άγνωστο δεν μου δημιουργεί καμιά σοβαρή απώλεια (εκτός από "δημόσιο" θίξιμο - από τη γενική συμπεριφορά, όχι από τα λεγόμενα που εντόπισα-έντεκα λεπτών της ώρας - για να του κάνω και το χατίρι μιας κι αυτή είναι η πρόθεσή του- ενός λεπτού που θα διαβάσω τα λεγόμενά του και δέκα λεπτών για να απαντήσω.....και μετά η ευκαιρία να τον αφήσω να αποκαλύψει το τί είναι και πόσο σοβαρά ή/και ειλικρινή είναι αυτά που λέει... s c r i p ta manent!!! Δεν με αφορά το κάθε nickname, σαν μονάδα, προφανώς δεν θα το συναντήσω ποτέ, αλλά μέσα από τις ποικιλίες συμπεριφορών, νοιώθω ότι μαθαίνω καλύτερα τους ανθρώπους και τις συμπεριφορές τους.
Τέλος παρένθεσης.
Δεν κατηγορώ όσους κάνουν κριτική. (Άλλωστε μας εκπαιδεύσανε καλά σε αυτό τα media, μπήκε στο πετσί μας). Απλά εμένα προσωπικά και υπό την ιδιότητά μου, δεν μου αρέσει. Είναι η στάση ζωής μου αυτό που θα γράψω (και δεν ο πρωτολέω τώρα)ι:
Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ, ΝΑ ΕΜΨΥΧΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ!
(Την παραπάνω άποψη εξέφρασα πριν από χρόνια δημόσια και σε τηλεοπτικό διαγωνισμό για παιδιά. Τα γοερά κλάμματα ενός πιτσιρικά, που βγήκε "δεύτερος" μ' έκαναν να αντιληφθώ ότι κάνοντας κριτική, ειδικά στα παιδιά, ακόμη και βάζοντας 9,5 αντί για 10 , χτίζεις μελλοντικούς losers. Με τέτοιο κόστος σε ψυχές, να ....χ_ _ω. την "ευγενή άμιλλα"και τις τέτοιου τύπου "καραμέλλες"... Εννοείται ότι δεν με ξαναφώναξαν ποτέ εκεί..... Black sheep...)
Υ.Γ. 1 Έλα! Γιούπι! Έχω κι εγώ "δικηγόρο"!!!! (πλάκα κάνω! Δεν σε ειρωνεύομαι, έτσι; Το διευκρινίζω, -δεν υποτιμώ το IQ σου, και δεν το διευκρινίζω σ' σένα- έχει τρομάξει το μάτι μου εδώ ,με την λατρεία για "διαστρέβλωση λόγων"...)
Υ.Γ. 2 Τιιιιιιι;
Παράθεση:...έχεις δίκιο στα περισσότερα που λες όσον αφορά τη μουσική.... |
Για να σοβαρευτώ, αν σε οτιδήποτε από όσα περί φωνής ή διδασκαλία ς της φωνής γράψω , έχεις κάποια αντίθετη ή μερικώς αντίθετη άποψη, με χαρά μου, να το ψάξουμε και να διαφωνήσουμε και με ..."εποικοδομητικά μαλλιοτραβήγματα" . Περί μουσικής γενικά, δε με παίρνει, είναι πολύ φαρδύ πεδίο και θεωρώ οτι οι γνώσεις μου δεν μου επιτρέπουν τεκμηριώσεις και βαθιές σοβαρές συζητήσεις, είναι απλές γνώμες -χωρίς βαρύτητα.
Υ.Γ. 3 Φτου...., τώρα το είδα...πάλι τεράστιο post...γράφω "πολυβόλο" γρήγορα και παρασύρομαι....
[ τροποποιήθηκε από τον/την voice2, 21-12-2012 05:09 ]
Παράθεση:Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ, ΝΑ ΕΜΨΥΧΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ! |
Σωστό! +100
Παράθεση:
|
Όχι μαζί μου, δεν έχω κάτι να διαφωνήσω μαζί σου γιατί όπως λες:
Παράθεση:
|
καλό ε;
Πέρα απ' την πλάκα, είναι η πιο μετρημένη και μεστή δήλωση που έχω ακούσει από άνθρωπο του χώρου.
Αυτό κάθε άλλο, παρά έλλειψη γνώσεων δηλώνει.
Παράθεση:
|
θα μας πάρει ο
Παράθεση:
|
Συνέχισε να οδηγείς στις ατέλειωτες στροφές σου
και κράτα τα σχόλια για τον εαυτό σου,
είναι φανερό πια ότι μαζί σου γίνεται μόνο μονόλογος ή σιωπή!
Το freddieKrueger κανέναν δεν φοβίζει, και το θρασύδειλο "ε ρε να σας ειχα ζωντανα ποση αγαπη θα σας εδειχνα κακομοιρα..." το αποδεικνύει.
Υ.Γ.: Το ping pong τέλος!
Μου αρέσει η φωνή σου. 'Ακρως τρυφερή. Δημιουργεί ένα συνεχόμενο χαμόγελο με την ευαισθησία που εκπέμπεις...Ναι Ξεκίνα μαθήματα. Μπορεί μια μέρα να ξεπεράσεις και την Μαριαστέλλα Τζανουδάκη σε νεραιδότητα Καλή τύχη!!!
υγ. άκου μετά το 4ο λεπτό