Υπάρχουν πολλοί δικηγόροι, αλλα και τον καλύτερο να πάρεις για κάποιο περίεργο λόγο η
ΑΕΠΙ έχει κάποιο πάνω χέρι στο οποίο ακόμα ψάχνω να καταλάβω. Μόλις χτές είδα ένα απόσπασμα απο την εκπομπή το κουτί της Πανδώρας που λέει για την
ΑΕΠΙ. Προτείνω να το δείς για να καταλάβεις για τί καταστάσεις μιλάμε. Δέν είμαι δικηγόρος αλλα λογικά άν έγινε διασκευή ξένου κομματιού όπου την μεταφορά του ξένου κομματιού την ανέλαβε νομικά η εταιρεία που έκδοσε τον δίσκο τότε (λογικά) την νομική ευθύνη δεν την έχει ο μουσικός αλλα ο παραγωγός του δίσκου που προσπορίζεται το οικονομικό όφελος. Ετσι πχ. Έστω οτι η
ΑΕΠΙ αποδυκνύει οτι πωλήθηκαν 500 δίσκοι. Θα πρέπει να σου δώσει το αντίτιμο των πνευματικών δικαιωμάτων για τους 500 δίσκους που πούλησες ή βρήκε οτι πούλησες σαν καλλιτέχνης (όχι σαν εταιρεία), και να σου δώσει το ανάλογο ποσοστρό επι των δικαιωμάτων μέχρι σήμερα! Απο αυτό το ποσό άν αφαιρέσει τα δικαιώματα του 1/12 πχ. απο τον δίσκο θα πρέπει να αποδείξει με αδιάσειστα στοιχεία (πχ playlist ραδιοφωνικών σταθμών) αν το κομμάτι αυτό παίχτηκε ή όχι αντίστοιχα με τα άλλα και τί προσθαφαιρέσεις θα γίνουν. Οτιδήποτε πάντως σου πεί προσπάθησε να το έχεις καταγεγραμμένο είτε ηχητικά είτε γραπτώς - με επίσημο τρόπο - ταχυδρομείο κλπ, ώστε μετά να μπορείς να κινηθείς με κάποιον νομικό τρόπο όχι να κινηθείς αμυντικά αλλα διεκδικώντας τα πνευματικά σου δικαιώματα με κάποιον δικηγόρο οπου θα κάνει κινήσεις ανειδιοτελώς αφιλοκερδώς λόγω κρίσης κλπ. (ψάξε στο internet). Το πρόβλημα δεν είναι το κόστος του δικηγόρου αλλα το κόστος των δικών μεγαρόσημα, χαρτόσημα, μυνήσεις κ.α. συναφή γραφειοκρατικά ευτράπελα δυστράπελα. Καλή τύχη