@brizas:
1)διάβαζε πιο προσεκτικά τι γράφουν οι άλλοι πριν(και εφόσον θέλεις να) τους απαντήσεις.Για δυνητικούς πελάτες μίλησα,όχι για επιβάτες.Τα στοιχεία τα παίρνω από την απογραφή πληθυσμού.
2)Λες ότι μιλώ γενικά και αόριστα.Αναφέρομαι βασικά στην θεωρία που αναπτύχθηκε για την εξήγηση των αεροπορικών ατυχημάτων και που μπορεί να εφαρμοσθεί σε όλους τους τομείς της συγκοινωνιώναλλάκαι της ανθρώπινης δραστηριότητας-μιας και αναφέρθηκες στα ατυχήματα.Δεν επεκτείνομαι όμως γιατί είναι πολύ εξειδικευμένο θέμα...
3)Αναγκάζεις τον συνομιλητή σου να γυρνά στα ίδια ζητήματαμετρό,τρένα κτλ) παρά του ότι σου έχει απαντήσει ήδη.
Για τον λόγο που περιορίζομαι στα κτελ(τα ξανααναφέρω συνοπτικά):
-α)στην ελλάδα το μεγαλύτερο(γεωγραφικά και ποσοτικά)μέρος των υπεραστικών συγκοινωνιών γίνεται από αυτά
-β)το τόπικ ανοίχθηκε με αφορμή τις μεταβολές που προσπαθεί να προωθήσει η κυβέρνηση
-γ)το κράτος για τις υπεραστικές συγκοινωνίες δεν λαμβάνει υπόψη το τρένο(βλέπε ορισμό,βλέπε μεταβολές),δεν λαμβάνει υπόψη στο σχεδιασμό των υπεραστικών συγκοινωνιών συνδιαστικά λεωφορείο και τρένο παρά μόνο αποσπασματικά(βλέπε προαστιακός)
4)Παρά το ότι κάνω 40-50 δρομολόγια τον χρόνο με ΚΤΕΛ διαφόρων νομών και έχω δει διάφορα ,λεωφορείο σαν αυτό που περιγράφεις δεν συνάντησα...Θα έλεγα ότι ήσουν ή άτυχος και πέτυχες τέτοιο λεωφορείο ,ή λίγο υπερβολικός,γιατί δεν είναι έτσι το μέσο λεωφορείο των κτελ,ειδικά τα τελευταία χρόνια.....Αντίθετα,οι παρατηρήσεις των άλλων συμφορουμιτών είναι σωστές,πολλές είναι και δική μου εμπειρία,και γενικά εμπειρία του μέσου χρήστη...
5)Επειδή δεν μπορείς να απαντήσεις,μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα εφόσον το θέλεις σε άλλο φόρουμ(προσωπικά συμμετέχω στο φόρουμ του πολιτικού καφενείου-και εκεί ο οπτήρας είμαι,αν θέλεις μπαίνεις εκεί και ανεβάζεις θέμα-δεν χρειάζεται εγγραφή ή αν δεν σου αρέσει -πολιτικό κομμουνιστικό φόρουμ με συμπάθειες-που δενσυμμερίζομαι- προς τον συριζα τελευταία,χωρίς διαχειριστικές επεμβάσεις αλλά και δίχως σαβουάρ βιβρ.Μπορείς αν θέλεις να γραφείς και με μήνυμα μου λες αν θέλεις και που να συνεχίσουμε τη συζήτηση....
@
διαχειριστές/συντονιστές ή και άλλους συμφορουμίτες:
ο brizas γιατί μπαναρίστηκε;(από περιέργεια...)
άλλο ζήτημα με τα ΚΤΕΛ
η ανορθολογική λειτουργία:π.χ. Η ταυτόχρονη αναχώρηση 2 σχεδόν άδειων λεωφορείων προς την ίδια κατεύθυνση την ίδια ακριβώς ώρα(στις 15:00 ή 16:00 το μεσημέρι τον Δεκέμβριο) από το κτελ Έβρου:ένα προς Ξάνθη,Καβάλα,ένα προς Θεσσαλονίκη,ενάντια σε κάθε λογική!Το δρομολόγιο θα μπορούσε να γίνει με ένα λεωφορείο άνετα.
Παρόμοιο ζήτημα υπάρχει και στο κτελ Ξάνθης με το δρομολόγιο για Αθήνα που δεν παίρνει/αφήνει επιβάτες σε Θεσσαλονίκη παρά το ότι περνά από απόσταση μόλις 5 χιλιομέτρων από τον επιβατικό σταθμό Μακεδονία!
Δεν αναφέρομαι καν στο ότι π.χ. τα κτελ Ροδόπης,Ξάνθης,Έβρου θα μπορούσαν να διαχειρίζονται μαζί την γραμμή της Θεσσαλονίκης αφού είναι στην ίδια...ευθεία,και το κτελ Ροδόπης και Εβρου περνάν ξυστά την Ξάνθη,ενώ αυτό του Έβρου περνά ξυστά την Κομοτηνή.Το αστείο είναι ότι τα τρια κτελ έχουν τον ίδιο σχεδόν αριθμό δρομολογίων,πολλές φορές αναχωρούν μαζί και συνήθως και τα τρία έχουν τόσο κόσμο που άνετα χωρά σε ένα μόνο λεωφορείο.Παλιότερα το Ροδόπης και Ξάνθης έκαναν μαζί το βραδυνό δρομολόγιο της Αθήνας αλλά σταμάτησαν την συνεργασία.Τελευταία το Ξανθης και Εβρου συνεργάζονται σε κάποια δρομολόγια από και προς Θεσσαλονίκη.Μάλιστα η ασυννενοησία ήταν τέτοια μεταξύ τους που σε δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη τα δυο γκισέ κόβαν εισητήρια με τον ίδιο αριθμό θέσης!Ευτυχώς δεν ήμασταν πολλοί γιατί αλλιώς κάποιοι ή θα έμεναν όρθιοι ή θα έμεναν πίσω!
φυσικά η έξυπνη διαχείρηση θα μπορούσε να επιφέρει μειώσεις στις τιμές λόγω συμπίεσης κόστους!
Το ίδιο παράλογη είναι και η λειτουργία του επιβατικού σταθμού Μακεδονία:τα περισσότερα κτελ έχουν ξεχωριστά γκισέ,ξεχωριστές αποθήκες,ξεχωριστούς διαδρόμους.Αυτά θα μπορούσαν να είναι εννοποιημένα και η μείωση κόστους να πηγαίνει και στον επιβάτη,ενώ θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερη διαχείρηση βαρδιών λόγω των υπαλλήλωνπου θα μπορούσαν να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες.
Τέλος,ένα ακόμα ζήτημα που δείχνει το αλαλούμ που επικρατεί και την ασυννενοησία που υπάρχει:ακόμα και στο ίδιο κτελ δεν μπορούν να συνεννοηθούν για τι είδους λεωφορείο θέλουν,με τι προδιαγραφές με αοτέλεσμα να υπάρχει πανσπερμία μαρκών και τύπων λεωφορείων.Το φυσικό επακόλουθο είναι η αύξηση κόστους που μοιραία μετακινήται στον πελάτη!Βέβαια που να συνεννοηθούνγια σοβαρά ζητήματα οι κτελατζήδες ότανούτε στο ίδιο κτελ δεν μπορούν να συμφωνήσουνστο που θα αναγράφεται ο αριθμός της θέσης!!