Παράθεση:
|
1) Μην εισαι 100% σιγουρος, υπαρχουν καποιοι που την απαξιωνουν.
2) Εννοειται. Συμφωνουμε εδω.
3) Εγω δεν βλεπω κατι κατακριτεο σε αυτο, τουναντιον θεωρω απολυτως θετικο η μαθητρια του 19.8 να κανει κατι τετοιο απο το να ειναι κλεισμενη στο καβουκι της.
Freak man
σου απαντω στα 1)Είναι τρόπος του λέγειν που αναφέρεται στην αποψη αυτου που γραφει το ποστ,δλδ στην δική μου άποψη.Ίσως κακώς την εξάφρασα.Όμως ακομη κι αν κάποιοι απαξιωνουν την ακαδημαικη μόρφωση,αμέσως τοποθετούνται στο άλλο άκρο από αυτόν που θα την αποθεώσει.Οπότε χάνουν την ουσία:Η ακαδημαική μόρφωση είναι μια ικανή,αλλά όχι και ΑΝΑΓΚΑΙΑ συνθήκη για να αποκτήσει κάποιος ερείσματα και ερεθίσματα διαμόρφωσης μιας σφαιρικής και πολύπλευρης προσωπικότητας...
3)Και πάλι περιγράφω μια αντίθεση για να τονίσω πως δεν παίζει ρόλο τι μέσο όρο βγάζεις στα μαθήματα.
Η ουσία ειναι πως καλο ειναι καποιος να αποκτησει γνωση.Η γνωση ειναι δυναμη.Αλλα μαζι μ αυτην και το αναλογο ηθος.
Νομιζω η μαστουρα δεν ειναι σχετικη με το θεμα.. Επιδιδονται και μη σκυλαδες στο συγκεκριμενο σπορ..
Οσο για το θεμα των σκυλαδικων ειναι μεγαλο.. Το οτι εχει τοση απηχηση στον κοσμο συμβαινει πιστευω γιατι αυτο προωθειται απο τα ΜΜΕ, ενω τα υπολοιπα ειδη ειναι δηθεν για πιο εκλεκτο κοινο.. Ειναι κι αυτος ενας τροπος διαχωρισμου του λαουτζικου απτους εκλεκτους..τον οποιον εχουν μια χαρα αποδεχτει και ενσωματωσει οι πολλοι.. Βομβαρδιζουν τον κοσμο με αυτο το ειδος στην πλειοψηφια των ραδιοφωνικων σταθμων, στα μεσημεριανα, στα περιοδικα, μας τον περνουν ως must life-style και οποιος διαφοροποιειται γινεται εκκεντρικος. Οι εντεχνοι ετσι κ αλλιως διατηρουν συνηθως πιο χαμηλο προφιλ κ ετσι δεν πουλανε τοσο στα ΜΜΕ, δεν εχουν ενδιαφερον.. Οποιος δηλωνει ευθαρσως πως δεν γουσταρει αυτο το ειδος συχνα βαφτιζεται σνομπ και σε πιο μικρες ηλικιες μπορει και να τον κοιτανε οι υπολοιποι κ περιεργα. Και αυτο το ειδος μουσικης πουλαει για τον ιδιο λογο που πουλανε τα μεσημεριανα και οι σαπουνοπερες και τα αμερικανικα.. Προσφερει βιτρινα (ομορφα λαμπερα νεανικα προσωπα) σε συνδυασμο με το προφιλ της κοπελιας ή του παλικαριου της διπλανης πορτας, λαικα παιδια, προσιτα στον κοσμο, μινια και μπουτια, κουνημα και παραδοσιακους ρολους των φυλων, ευπεπτες μελωδιες και στιχους, πολυ gossip, πουλαει ξεσαλωμα, καψουρα, νταλκα, αναλογα των γαρουφαλων και των πιατων που αντεχει η τσεπη σου, και γενικως το ειδος της καψουρας που μπορεις μονο με το πορτοφολι σου να αποδειξεις και ειναι και το ζητουμενο... Ειναι ενας τροπος διασκεδασης που μας εχει επιβληθει ως lifestyle, ως must.
Γιαυτο και πολλοι τον ακολουθουν ή τον ανεχονται για δικους του λογους ο καθενας.. αλλος ως ακροατης γιατι δεν μπορει να πει οχι στην παρεα, στην ομαδα, αλλος για να παρει τη θεση του στην ομαδα, αλλος επειδη αυτο το ειδος πουλαει και δεν εχει δικη του αποψη.
Ως μουσικος επειδη αυτο το ειδος πουλαει, ειδικα στην επαρχια, θα στραφει σ αυτο για να ζησει, αφου το κοινο ειναι αναλογικα μεγαλυτερο. Επισης μπορει πιο ευκολα να παραγει κομματια και να καθιερωθει στον χωρο, αφου δεν χρειαζεται και πολλα προσοντα.. Και αφου δεν δινει τοση βαση στον στιχο και τη μουσικη, δινει βαση στα πρωτευοντα για το ειδος στοιχεια ασχετα με τη μουσικη καθεαυτη, οπως ειναι η προβολη της προσωπικης του ζωης, η εμφανιση του, το ντυσιμο του, και να φιγουραρει στα διαφορα περιοδικα lifestyle.. Ετσι κι αλλιως του φτανει να γινει γνωστος εστω και παροδικα κανοντας ενα hit, και να βρει ενα μαγαζι για να κανει την αρπαχτη του. Στη καλυτερη περιπτωση θα βρει και ενα ατομο με το οποιο θα διατηρει σχεση (φυσικα απο ερωτα..) και το οποιο θα χρηματοδοτει το τεραστιο ταλεντο του και θα τον προωθει με τα λεφτα του στο χωρο μεχρι να το καθιερωσει με το ετσι θελω σε αστερι.
Η διαφορα του συγκεκριμενου ειδους ειναι αντιστοιχη της διαφορας μεταξυ σαπουνοπερας και ευρωπαικου κινηματογραφου...
Ολοι καταναλωνουμε το ευπεπτο, το ελαφρυ, γιατι μας μοιαζει, γιατι δεν ειναι σνομπ, γιατι ειναι του χεριου μας, γιατι ειναι οικειο και μας περιβαλλει, γιατι δεν θελει πολλη σκεψη, γιατι μας αρεσει να σερνομαστε, γιατι ειμαστε οντα που διεπομαστε απο την αρχη καταβολης της ελαχιστης ενεργειας, και γιατι ειμαστε κοινωνικα οντα που υποτασσονται στην ομαδα και αναζητουν την αποδοχη απο αυτην, κλπ κλπ.. Ολοι ειμαστε ικανοι γι αυτο, οπως ειμαστε ικανοι για τα παντα, για τα πιο μικρα και μικροπρεπη αλλα και για τα πιο μεγαλειωδη.. ολα ειναι θεμα επιλογης και τι ειναι διατεθειμενος ο καθενας να χασει ή να διεκδικησει.
Δε θα στραφω εναντιον των σκυλαδων, ουτε θα τους σνομπαρω, γιατι τους καταλαβαινω και ειναι καθ ολα ανθρωπινο, αλλα επιλεγω ευρωπαικο κινηματογραφο, επιλεγω το δυσκολο και οχι την ευκολη λυση, το διαχρονικο ωραιο και οχι το ευπεπτο.
Οσο για τον τροπο διασκεδασης και την καψουρα, μια χαρα μπορει να γουσταρει κανεις και με αλλα ειδη μουσικης οπως και την καψουρα του να εκφρασει.. αλλα φανταζομαι αναλογα με το αντικειμενο του ποθου διαφοροποιουνται και τα μεσα με τα οποια απευθυνεσαι σ αυτο...
Και για να καταληξω, δεν ειναι ουτε θεμα μορφωσης, ουτε θεμα ηθους, οσο αποψης, προσωπικου γουστου και προσωπικων αντιστασεων θα λεγα.. εχω βρεθει και γω σε σκυλαδικο για χαρην της παρεας, εχω διασκεδασει βλεποντας τους γυρω μου να διασκεδασουν, αλλα δεν μπορω να τραγουδησω τα συγκεκριμενα κομματια, ουτε και να διασκεδασω με αυτο τον τροπο.. ειμαι ενας ξενος σε ξενο χωρο που χαιρομαι βλεποντας τους αλλους να περναν καλα κ τιποτα παραπανω.. μπορει και να τυχει κ να διασκεδασω ακουγοντας ενα σκυλαδικο, αλλα να πω την αληθεια μου πιο πολυ για το αστειο του θεματος... για μενα εχουν εναν τονο αστειου ολα αυτα.. εχω βρεθει σε κεντρικη πλατεια της Πατρας αδεια φυσικα φωναζοντας : σ εχω κανει θεοοο! γελωντας γιατι αν μ ακουγε απο πουθενα ο "θεος" μου θα μου ριχνε μια μουντζα ξεσυγυρισμενη.. λολ.. αυτο θα πει καψουρα... επισης εχει τρελη φαση να την σπας στους εντεχνους δηλωνοντας οτι σαρεσουν τα σκυλαδικα ενω εισαι φουλ εντεχνος και να βλεπεις τις φατσες τους.. :P εν πασει περιπτωσει δεν σημαινει τιποτα το να ακουει κανεις σκυλαδικα, μια χαρα παιδια.. απλα ασχετοι απο μουσικη λολ..
Παράθεση:
|
Τι ρωτάς κι εσύ τώρα... ο πιο άκυρος χαρακτηρισμός είδους μουσικής.
Χαρακτηρἰστηκε ίσως έτσι από την εποχή των μπουάτ της δεκαετίας το ΄70 και μετά, για να διαχωρίσει την θέση του (ως μουσικό είδος) από τα άλλα ρεύματα μουσικής που επικρατούσαν τότε στην Ελλάδα, αλλά εντελώς άστοχα...
Επικράτησε ο όρος παρ΄όλα αυτά. Στην Ελλάδα ζούμε, "ό,τι δηλώσεις είσαι".
Δηλ. τα τραγούδια του Χατζιδάκη, του Θεοδωράκη, του Πλέσσα, κλπ, κλπ, ήταν έντεχνα.... και τα άλλα? τα λαϊκἀ, τα ρεμπέτικα? τα δημοτικά? τα σκυλάδικα? τα ροκ? τα σμυρνέϊκα? ... τι ήταν? ? ? άτεχνα?
-----------------
Ο Μάρκος θα μου τράβαγε τ΄αυτί...
[ τροποποιήθηκε από τον/την vert, 11-09-2013 03:02 ]
Νομίζω πως ο Μίκης Θεοδωράκης έκανε αρχικά τη χρηση αυτού του όρου,δλδ του έντεχνου θεωρόντας πως αποτελεί ένα είδος μελοποιημένης ποιήσης...όπως πχ ο μελοποιημένος 'Επιτάφιος' του Γιάννη Ρίτσου.Από εκεί και πέρα αυτό το είδος απέκτησε και λαική απήχηση,με τη μελοποίηση ποιητικών έργων τέχνης από συνθέτες οι οποίοι στην ενορχηστρωση των κομματιών πρόσθεσαν το ευρείας λαικής αποδοχής μπουζούκι.
Στα 70 s και στην περίοδο του ηρωικού Πολυτεχνείου και της Μεταπολίτευσης που σηματοδότησε την πτώση της ''φιμωτικής για το πνευμα και Τεχνη Χουντας'' το έντεχνο αναδύεται μέσα από τον μελωποιημένο πολιτικό στίχο...τότε είναι που σιγά σιγά αρχίζουν να ακούγονται οι φωνές των διάσημων τραγουδοποιών συνθετών οι οποίοι συνθέτουν τη μουσική για τους δικούς τους στίχους και τους τραγουδούν με τη φωνή τους πχ Διονύσης Σαββόπουλος,κ άλλοι...
Αυτά για το έντεχνο...Φυσικά και ο ορισμός δεν αποκλειει όπως είδαμε τις διάφορες εκφάνσεις στο ''στυλ''...υπάρχει το .ενετχνο ΡΟΚ με συμμετοχή ηλεκτρικών κιθαρισμών,και σκληρής ροκ φωνής(Βασίλης Παπακωνσταντίνου πχ) υπάρχει ΛΑΙΚΟ έντεχνο με συμματοχή μπουζουκιού και μιας μεγάλης λαικής φωνής(Μητροπάνος,Καζαντζιδης)και απήχηση σε άλλα είδη όπως πχ στο μοντέρνα Δυτικοευρωπαική μουσική.
Από εκεί και πέρα όσο ο στίχος χάνει την ποιότητά του ως έργο ποιητικής τέχνης και όσο περισσότερο απλοποιείται η χρησιμοποιεί ''σύγχρονες αργκώ'' ενώ η μουσική που τον ντύνει γίνεται όλο και πιο απλοική,αρχίζουμε να απομακρυνόμαστε απ το έντεχνο...
Στο άλλο άκρο αυτής της απομάκρυνσης βρίσκονται τα κατά καιρούς hitakia που παίζονται σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ευρείας λαικής κατανάλωσης σαν fast foodakia...έχουν πολύ μεγάλη αποδοχή απτον κόσμο,ίσως γιατί στην ανθρώπινη φύση είναι να επαναλαμβάνει οτιδήποτε απλοικού χαρακτήρα που δεν έχει ιδιαίτερο βάθος...οτιδήποτε πλησιάζει πιο κοντα στα ενστικτα της ουρησης,αφοδευσης και λοιπων λειτουργιων της γεννητικής περιπρωτκτικής κι ευρύτερης γλουτιαίας χώρας κι απομακρύνεται από την περιοχή της νόησης,διανόησης,ήθους και υψηλών νοημάτων της μετωπιάίας κ προμετωπιαίας χώρας του εγκεφαλικού φλοιού...
-----------------
M.M.Λ.Π
[ τροποποιήθηκε από τον/την freddieKrueger, 11-09-2013 15:22 ]
M επιασες gio21.. δεν εχω ορισμο να σου δωσω.. τα διαχωριζω αυθορμητα με το αυτι και το ενστικτο.. και δεν το θεωρω δικο μου αποκλειστικο προνομιο.. νομιζω τη διαφορα μπορουν να την αντιληφθουν οι περισσοτεροι.. κανει μπαμ.. ενα τραγουδι χαρακτηριζεται απο την ερμηνεια, τον στιχο και τη μουσικη.. τα δυο αυτα ειδη πιστευω οτι εχουν και στα τρια, οπως και στον τροπο προωθησης, καραμπινατες διαφορες.. αλλα μια ακομα σημαντικη διαφορα εγκειται στο τι "πουλαει" το καθε ειδος, εξου και αναπαραγει.. χωρις αυτο να δηλωνει απαραιτητα κατι για το ποιον-ηθος του στιχουργου-συνθετη-ερμηνευτη.. και ναι, κι εγω συμφωνω οτι ο ορος εντεχνο ειναι ρατσιστικος για τα αλλα ειδη μουσικης, αλλα εχει επικρατησει τελος παντων.
Ναι μαζί με τον Χατζιδάκη...αλλά τι σχέση έχει τώρα ο Μάνος και ο Μίκης με τους Πλιάτσικα Μάλαμα Θηβαίο κ οτι άλλο είναι "έντεχνο"-άκου τώρα...έντεχνο,που άμα το πείς στο εξωτερικό σε κανέναν σοβαρό μουσικό θα σκάσει στα γέλια- και άντε να του εξηγήσεις τώρα οτι είναι κάτι σαν τα τραγούδια με κιθάρα του Schubert, σε αντιπαράθεση με τη μουσική δωματίου για τους εκλεπτυσμένους...και τι διαφορά έχει απο το σκλυλάδικο; γιατί όσο λέτε οτι στίχος του είναι άθλιος και εύπεπτος άλλο τόσο θεωρώ κι εγω για το έντεχνο...τουλάχιστον το σκυλέ είναι πάνω σε αρχαιοελληνικούς τρόπους και όχι όπως αποκρυσταλλώθηκαν απο τον δυτικό πολιτισμό,ματζόρε-μινόρε...θέλετε να μιλάμε ελληνικά κάνοντας εμπάργκο στα greeglish, αλλά απο ελληνική μουσική-φιλοσοφία-αισθητική κτλ τι γίνεται;
Και τέλος θεωρώ οτι έντεχνο=ποπ (τουλάχιστον ο όρος Pop συμπεριλαμβάνεται και στη μεγαλύτερη και εγκυρότερη μουσικη εγκυκλοπαίδια το Grove)
Στο άλλο άκρο αυτής της απομάκρυνσης βρίσκονται τα κατά καιρούς hitakia που παίζονται σε ραδιοφωνικούς σταθμούς ευρείας λαικής κατανάλωσης σαν fast foodakia...έχουν πολύ μεγάλη αποδοχή απτον κόσμο,ίσως γιατί στην ανθρώπινη φύση είναι να επαναλαμβάνει οτιδήποτε απλοικού χαρακτήρα που δεν έχει ιδιαίτερο βάθος...οτιδήποτε πλησιάζει πιο κοντα στα ενστικτα της ουρησης,αφοδευσης και λοιπων λειτουργιων της γεννητικής περιπρωτκτικής κι ευρύτερης γλουτιαίας χώρας κι απομακρύνεται από την περιοχή της νόησης,διανόησης,ήθους και υψηλών νοημάτων της μετωπιάίας κ προμετωπιαίας χώρας του εγκεφαλικού φλοιού...
Κάτι ανάλογο θα μου απαντούσε για το έντεχνο και το πρώτο βιολί απο τη συμφωνική ορχήστρα του Βερολίνου, αλλά μήπως και αυτός παίζει να είναι αμόρφωτος...
Λοιπόν φίλε μάλλον θα πρέπει καποιος να στο κάνει πιο λιανά,γιατι μοιαζεις να έχεις κενά στη διδαχή της νέα ελληνικής...αμόρφωτη να πεις τη μούρη σου...
Πάμε:
1)Ορισμός έντεχνου τραγουδιού:Είναι αυτό του οποίου η μελωδία ντύνει έντεχνο στίχο.
2)Εντεχνος στίχος είναι η ποίηση με υψηλά νοήματα και αξία.
3)Ο Μίκης Θεοδωράκης χρησιμοποίησε αρχικά αυτό τον όρο για να χαρακτηρίσει τον μελοποιημένο απ τον ίδιο ''Επιτάφιο''σε ποίηση Ρίτσου
4)Αργότερα αυτό τον όρο τον δανείστηκαν οι της μεταπολίτευσης καλλιτέχνες πχ Διονύσης Σαββόπουλος αλλά και λαικοί μουσικοσυνθέτες και τραγουδοποιοί...
5)Στο σήμερα φτάσαμε στο Ένετχνο του Μάλαμα και του Θηβαίου το οποίο έχει ακόμη μεγάλη αξία.Γιατί το απαξιώνεςι δεν ξέρω,αλλά σταμάτα να βλέπεις πολύ ΜΠΡΑΦ γιατί κουρκουτιάζει τον εγκέφαλο.Αναφέρομαι στο πιο κάτω βίντεο
6)Δεν ξέρω στο τι ορίζεις εσύ αμόρφωτο ή όχι αλλά αυτός που παίζει πρώτο βιολί στη συμφωνική ορχήστρα,παίζει να ναι αμόρφωτος όπως εσύ τον ορίζεις-δλδ να μην έχει βγάλει 9,23 όπως ο φουκαράς ο κολλητός σου ή να μην έχει περάσει απ όξω απ το πανεπιστήμιο ποτέ.ΌΜως ΜΟΡΦΩΣΗ είναι ένας όρος πολύ ευρύς που ανάμεσα σε πολλά περιλαμβάνει κι αυτόν που είναι σε θέση να αξιοποιήσει ακόμη και αυτοδίδακτος ένα ταλέντο που διαθετει και να μπεί πρώτο βιολί...
7)Πες μου εσύ αν μίλησες για το διαχωρισμό έντεχνου και μη σε κάποιον ''σοβαρό μουσικό στο εξωτερικό'' και ότι '''εσκασε στα γέλια''.Πες μου ότι αναφέρεσαι σε πραγματικό γεγονός για να σκάσκουμε κι εμείς στα γέλια με τη σειρά μας.Σταμάτα να αναμασας τις μπούρδες των παππούδων μας πως στο εξωτερικό τα πάντα ειναι πιο μπροστά,όπως και οι σοβαροί μουσικοι...διακρίνω μια δόση ξενολατρείας-ξενομανίας??
8)Θες να πεις πως το ''σκυλέ'' είναι βασισμένο σε Διονυσιακού τύπου ρυθμούς και μελωδίες...οκ...αυτό δεν σημαίνει πως εκφράζει και το αρχαίο μας ένδοξο παρελθόν σα σύνολο...και κάτι βουλγαρογυφτορουμάνικα ''τσαλγκιά'' που παίζουν σε Δινουσιακούς ρυθμούς είναι...τι σημαίνει αυτό??Πως πρέπει εγω να θεωρήσω τέχνη τη Βανδη και την Παολα επειδη η μουσική τους έχει Διονυσιακο΄ρυθμο ξερω γω??
Αυτό που γράφεις είναι μια πολύ επικίνδυνη γενίκευση...δεν αξίζει λατρεία ο,τιδήποτε αρχαιοελληνικό...
Και ούτε εκφραστές του πνευματος της αρχαιας ελληνικης φιλοσοφιας ή αισθητικης είναι οι αοιδοί και συνθέτες των σύγχρονων γυφτο ελαφρο λαικο ποπ σκουπιδιών...αυτό κι αν είναι για γέλια...
-----------------
M.M.Λ.Π
[ τροποποιήθηκε από τον/την freddieKrueger, 11-09-2013 15:54 ]
gio 21 το ροκ / έντεχνο όμως δεν είναι τόσο πολύ μπίζνα όσο είναι η παραγωγή αυτών των hitακιών . μπορεί και αυτό να έχει γίνει μπίζνα αλλά στο χώρο του πιστεύω ότι υπάρχουν , μεταξύ άλλων και τίμιοι καλλιτέχνες που δεν τα έχουν κονομήσει απο το τραγούδι , και αυτό που γράφουν και τραγουδούν ,ανεξάρτητα απο την καλλιτεχνική του αξία , είναι αυθεντικό , βγαίνει μέσα απο την καρδιά τους για να εκφράσουν κάτι...επίσης αυτοι οι καλλιτέχνες συνήθως γράφουν και στιχους και μουσικη και τραγουδάνε ενώ στα λαικο-ποπ rnb χιτάκια του συρμού σχεδόν ποτέ οι τραγουδιστές , αυτοι που φαινονται δηλαδη , δεν γράφουν ούτε συνθέτουν
1. Δεν υπάρχει λέμε ο ορισμός σε κανένα μουσικό λεξικό η εγκυκλοπαίδεια, ως εκ τούτου οτι λες τα βγάζεις απο το μυαλό σου.
2. ό.π.
3. Επαναλαμβάνω: που κολλάει ο Μίκης με τον Μάλαμα
4. Ιστορικό στοιχείο...οκ συνεχίζουμε
5. Έχει αξία για σένα, όχι για μένα. Απλπά δεν το απαξιώνω, απο την στιγμή που αρέσει έστω και σε έναν άνθρωπο αυτό που ακούει, νιώθει, γεύτεται ή αγγίζει, προφανώς βλέπει κάτι σε αυτό που εγω δεν μπορώ να δω, και αυτό είναι απολύτως σεβαστό
6.Επαναλαμβάνω οτι στο εξωτερικό δεν μετράνε τα πτυχία αλλά η ικανότητα και προφανώς για να είσαι σε μια μεγάλη και φημισμένη ορχήστρα, γνωρίζεις άπτεστα την ιστορία του οργάνου σου, τους νόμους-κανόνες των έργων που εκτελείς + δεξιοτεχνία-ερμηνεία, ανάγνωση παρτιτούρας, συνεργασία με τους υπόλοιπους μουσικούς κτλ. Επίσ- σης ο "φουκαράς" ο φίλος μου τελείωσε το μεταπτυχιακό του στην Βασιλική Ακαδημία της Αγγλίας και δεν αναγνωρίζεται στη προχώ Ελλάδα.
7.Προφανώς και δεν περιμένω να υιοθετήσεις την δική μου άποψη, απλά ψάξε μόνος σου τα προγράμματα σπουδών και την επαγγελματική αποκατάσταση των ξένων πανεπιστημίων σε σχέση με τα δικά μας.
8. Δεν είπα τι εκφράζει αλλά πως δομήται, απλός μορφολογικός σχολιασμός. Και η παραδοσιακή-δημοτική-λαϊκή μας μουσική, όπως όλες στον κόσμο, έχουν ως θεματικό περιεχόμενο και καθημερινές καταστάσεις και πολλές με ανιερά ή ακόμα και ανήθικα θέματα. Μήπως είναι και αυτή η μουσική για τα σκουπίδια;
Θα διαβάσω την απάντησή σου, αλλά η κουβέντα, τουλάχιστον για μένα, τελείωσε τη στιμή που δεν σεβάστηκες την αντίθετη-τεκμηριωμένη άποψή μου αλλά και με τον αδαή τρόπο που μου απευθύνθηκες.
Αντίθετη ναι,τεκμηριωμένη όχι η άποψη σου...πρώτος εσύ δεν σεβάστηκες εμένα,με την ειρωνία στο ποστ 33 στο οποίο αναφέρθηκες σε πρώτα βιολιά και στο ότι κάποιος είναι αμόρφωτος.Οπότε μη μυξοκλαίς τώρα.Όπως έστρωσες έτσι θα κοιμηθείς...
Παμε παρακάτω:1)Τον ορισμό και αυτά που λέω δεν τα έβγαλα απ το κεφάλι μου όπως λες,αλλά είναι διασταυρωμένα στοιχεία που βρήκα σε γνωστή εγκυκλοπαίδεια και από κάποιο ψάξιμο που κατά καιρούς έχω κάνει στο διαδύκτιο...
Πες μου που διαφωνείς κι άσε τι λένε τα λεξικά...
3)Ποιός κόλλησε το Μίκη με το Μάλαμα ρε Μικυ Μαους?
Είπα πως ο Μίκης χρησιμοποίησε αυτό τον όρο για να περιγράψει κάτι...μετά ΑΛΛΟΙ πήραν αυτόν τον όρο πχ οι καλλιτεχνες της μεταπολίτευσης όπως ο Σαββόπουλος.Αναφέρθηκα στην 4)Ιστορική αναδρομή με κάποια στοιχεία γιατί η περιγραφή αυτή μας βοηθάει να καταλάβουμε τον όρο αυτό καλύτερα:Απόπου ξεκίνησε,που οδηγήθηκε και πως έφτασε να θεωρείται στην εποχή μας.Κατάλαβες?
Είναι σαν να με ρωτάς πχ που κολλάει ο Γκράχαμ Μπελ που ανακάλυψε το τηλεφωνο στην αρχική του μορφη με τον Μάρτιν Κούπερ που ανακάλυψε το κινητό τηλέφωνο,εξελίσσοντας κάπως την αρχική εφευρεση.
Και προς Θεού δε λέω πως ο Μάλαμας εξέλιξε τον Θεοδωράκη,αλλά αποτελούν και οι δυο σταθμούς στο Εντεχνο τραγουδι-ο Θεοδωράκης τεράστιο σταθμό ανώ ο Μάλαμας πολύ μικρότερο.Σαν να ξεκινάς από Αθήνα για Θεσ?νικη με τραίνο και να συναντας μπροστα σου μικρους(Δαύλεια η Μπράλος) και μεγαλους σταθμους(Λειανοκλάδι Λαμίας,Λάρισα) σταθμούς...
5)Προσωπικά γούστα έχει ο καθένας.Συμφωνω.
6)Βάλε καλά στο μυαλό σου κάτι.Αυτά που λες μετράνε ΠΑΝΤΟΥ.Εσύ θα εμπιστευόσουν έναν άριστο γιατρό χωρίς πτυχίο?Το...9,23 στο οποίο με πομπές αναφέρθηκες στο...πτυχίο δεν αναγράφτηκε?Φάσκεις και αντιφάσκεις?Αφού κι εσύ ο ίδιος τα μετράς αυτά...και μάλιστα με...ακρίβεια εκατοστού...
7)Είμαι ανοικτός να ψάξω το οτιδήποτε θα διευρύνει τις γνώσεις μου και θα με κάνει να έχω καλυτερη άποψη.Μια μικρή επισήμανση όμως.Απ αυτά που αναφέρονται σε οδηγούς σπουδών μέχρι το τι στ αλήθεια γίνεται υπάρχει μια μικρή η μεγάλη απόσταση,ανάλογα με τη συνέπεια του κάθε εκπαιδευτικού ιδρύματος:ΚΑΙ εδώ ΚΑΙ στη Μ.Βρετανία και ΠΑΝΤΟΥ.Αρα με το να διαβάσω ενα οδηγο σπουδων δεν θα διαμορφώσω μια πραγματικα εμπεριστατωμενη άποψη για το ΤΙ στην ΠΡΑΞΗ γίνεται.
8)Ξαναδιάβασε τι είπες.Ξερω και ξερεις καλα τι ειπες.Μη γινεσαι δικηγορος του εαυτου σου.
Είπες ακριβως:
τουλάχιστον το σκυλέ είναι πάνω σε αρχαιοελληνικούς τρόπους και όχι όπως αποκρυσταλλώθηκαν απο τον δυτικό πολιτισμό,ματζόρε-μινόρε...θέλετε να μιλάμε ελληνικά κάνοντας εμπάργκο στα greeglish, αλλά απο ελληνική μουσική-φιλοσοφία-αισθητική κτλ τι γίνεται;
Μάλιστα...δλδ κάτσε για να καταλάβω:Ταυτίζεις το σκυλε τραγουδι με τηνς ελληνική μουσική-φιλοσοφια-αισθητικη?
Το Φταις της Πάολα με τον Ερμη του Πραξιτελους??Το Χριστουγεννα,Χριστουγεννα της Βανδη,με το 'Αθηναίων Πολιτεία' του Αριστοτέλη??Ασε μας ρε φιλαρακο βραδυάτικα!!
Α α ναι κα να ην ξεχάσω:ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΕ ΚΑΨΟΥΡΟΤΡΑΓΟΥΔΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΝΟΡΕ ΚΑΙ ΜΑΤΖΟΡΕ ΑΚΚΟΡΝΤΑ η παίζονται σε αντίστοιχες κλίμακες!!Είναι,δε τόσο αλλόιωμένα και υπεραπλουστευμένα που δεν μοιάζουν σε τίποτα με τους χιτζαζ η ουσακ λαικους δρομους των ΕΝΤΕΧΝΩΝ λαικων μακρινων ''ξαδελφων'' τους...
ΑΜΗΝ
ΥΓ:Από δω και στο εξης αν θες να σου μιλαω ομορφα μιλα κι εσυ σε μενα ομορφα.Κατανοητος?
-----------------
M.M.Λ.Π
[ τροποποιήθηκε από τον/την freddieKrueger, 11-09-2013 23:02 ]
Ψεύτης Διόνυσος ο Σκύλος
Βάκχος δε θα γίνει ποτέ
[ τροποποιήθηκε από τον/την dimoskon, 23-09-2013 11:06 ]