Καλημέρες φίλε μου...
Το ηχητικό ντοκουμέντο που άκουσα είναι άλλη μια επιβεβαίωση του πόσο σωστός είσαι.
Η φωνή σου λοιπόν είναι καλή.Εχεις ενα μιρκο θεματακι με την αρθωση σου και τον ελεγχο της ανασας σοιυ ειδικα στο τελειωμα μιας μουσικης φρασης,αλλα αυτο θα λυνεται οσο πιο πλυ βελτιωνεσαι.
Μια ερωτηση:Πως νοιωθεις οταν τραγουδας σε αυτο τον τονο που εισαι?Νοιωθεις ανετα?Καποια πιεση στο λαιμο σου?Καποια δυσκολια στην ανασα σου?Μετα ο λαιμος σου ποναει η εισαι εντελω ςμα εντελως καλα?Νοιωθεις τη φωνη να βγαινει με προσπαθεια η με δυναμη εστω και μικρη η νοιωθεις τον ηχο σαν χαδι στο λαιμο σου να αντηχει εκει που πρεπει σωστα?
Ακούς καλά κι αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Έχεις κατεβάσει ένα τόνο το κομμάτι κάτι που επίσης μαρτυρά πως έχεις ωριμότητα παρά το νεαρό της ηλικίας σου να εντοπίσεις την πιο άνετη έκτασή σου.
Εχεις επιλέξει κομμάτι με μικρή έκταση φωνής και μπράβο και γι αυτό.Γενικά απεφυγε κομματια που εχουν εκξτασεις πανω απο οκταβα.
Εγ'ω θα σου λεγα ρίξτο ακόμη ένα τόνο δλδ από Σολ ματζόρε και εκεί πάνω νοιώσε την αλλαγη στη φωνη σου καθως εξασκεισαι και βελτιώνεσαι.ΝΟΙΩΣΕ την άνεση στην ανάσα και στην παραγωγή του ήχου.
Κάτι που έκανα εγώ και μάλιστα σε αυτό το κομμάτι:Ξεκινούσα από Ντο ματζόρε,και τραγουδούσα από G2(χαμηλότερη νότα) έως F3(υψηλότερη νότα) ενώ δούλευα λιπ ρολ,ανετη ανασα,τκλ.Μετα ενα ημιτονιο πανω με αντιστοιχη ανοδο σε ολη τη μελωδια.Δυο,τρια,τεσσερα,κτλ ωσπου εφτανα στο Σολ ματζορε η Σολ δίεση ματζόρε άνετα.Κανε κι αυτο σιγα σιγα.Ημιτονιο ημιτόνιο άνοδος η καθοδος ωσπου να νοιωσεις απολυτη ανεση και σιγουρια.
Απ όλες τις παραπάνω ασκήσεις που αναφέρεις να αποφύγεις το σιγανό βήξιμο και τη σειρήνα.
Επέμεινε σε όλα τ άλλα ειδικά στο Lip roll-πολύ ωφέλιμη άσκηση όπως και το χασμουρητό.
Σημείωση:Η καθηγήτρια στο πιάνο σου είναι κατάλληλη να σε βοηθήσει με τις διάφορες αρπεζ και ΔΕΝ ειναι δασκαλα φωνητικης,εκτός κι αν έχει και αυτη την ιδιότητα.
Το να σε βοηθήσει επιπλέον στη φωνή θα σε κάνει να σπαταλήσεις το διδακτικό χρόνο του πιάνου εις βάρους της φωνής.Κακό για την πρόοδό σου στο πιάνο.
Τέλος α πω πως άλλο πράγμα καθηγτής μουσικής,άλλα πιανου κι άλλο φωνητικής.
Πολύ διαφορετικά πράγματα.