Παράθεση:
|
Να ξεκινήσω να τοποθετούμαι στην άποψή σας
Η τοποθέτηση της φωνής σε στοματική,ρινική κοιλότητα είναι επιβλαβής και λάθος.Για το λάρυγγα ούτε συζήτηση φυσικά.
1,2,3 Θα σας απαντησω με κατι πολυ συγκεκριμμενο.Όταν τραγουδάω όλα τα συμφωνα με φωνηεντα και καποιος μου κλεισει τη μυτη ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ τιποτα στον ηχο που παραγεται.Αρα οχι δεν φρακαρει η μυτη τη διοδο προς τη μασκα.
Τα ενρινα μ,ν μπορει ΛΙΓΟ ν αλλάξουν χροια και να νοιωσω μια μικρη ταση στη ρινικη κοιλοτητα αλλα αυτο οφειλεται στο οτι δεν εχω ακομη επιτυχει αριστη τοποθετηση της φωνης μου.
Ευχαριστω.
Παράθεση:
|
Τι εννοούν οι bold φράσεις ??
Freddie φυσικά δεν θέλω να διαφωνήσω ,σέβομαι αυτά που μας λες, απλά όταν διαφημίζεται - όπως στα συνημμένα links- από Μουσικά Σχολεία και μεμονωμένους καθηγητές φωνητικής:
Σαν τεχνικός μ΄αρέσουν τα πρακτικά και πάντα όταν θέλω να δείξω κάτι το κάνω όχι μόνο περιγραφικά αλλά πάντα και με σκίτσα , εικόνες , ηχητικά απόσπάματα και videos.
Το λέω γιατί αν υπήρχε κάποιο εκπαιδευτικό video ,στα ελληνικά , να παραπέμψεις ή το καλύτερο αν εσύ μπορούσες -όταν έχεις χρόνο και διάθεση- να κάνεις ένα δικό σου ή ο φίλος μας να ηχογραφήσει τον εαυτό του ή τον καθηγητή του (ζητώντας του την άδεια) που να έδειχνε όλους τους τρόπους και να εξηγεί το γιατί μερικές τοποθετήσεις είναι λάθος , άλλες κουραστικές και επικίνδυνες και μόνο η 'μάσκα' πρέπει να μαθευτεί γιατί έχει Resonance ...., τότε θα ήταν το τέλειο μάθημα.....
Πάντως ευχαριστώ που έθεσες ένα θέμα που θα ασχοληθώ ενδελεχώς και θα τα ξαναπούμε.
-----------------
''Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας
[ τροποποιήθηκε από τον/την STEFANOS604, 07-06-2014 16:10 ]
Κύριε Στέφανε αν υπάρχει σχολή η καθηγήτρια διαφήμισης εκμάθησης τοποθέτησης φωνής στο φάρυγγα ή στο λάρυγγα τότε όσο μεγάλο και να είναι το κύρος της η αξία της καταρρίπτεται αυτόματα.
Είναι σαν να ακους παιδικο σταθμο να διαφημιζει την παιδεραστια.Τόσο στρεβλό και λάθος.
Εδώ δεν κάνουμε διατριβή για να επικαλούμαστε την ορθότητα των όσων λέμε πάντα με πηγές των οποίων μάλιστα η εγκυρότητα αμφισβητείται.
Εδώ καταθέτουμε αντικειμενικές αλήθειες και προσωπική πείρα χωρίς ωστόσο να μπλέκουμε αυτα τα δυό.
Το κοινό που μας διαβάζει αποτελείται από νοήμονες ανθρώπους που επιλέγουν αν θα μας πιστέψουν η οχι.Αν δεν είναι τέτοιοι ας πρόσεχαν.
Αυτα τα λιγα.
Επιγραμματικα να πω πως
-Η φωνη η τποθετημένη στο λάρυγγα είναι πολύ επιβλαβής και αποτελεί συμβόλαιο θανάτου του φωνητικού οργάνου του τραγουδιστη για τον απλουστατο λόγο πως ο λάρυγγας οφειλει να ειναι απαλλαγμενος απο καθε ειδους μηχανικες καταπονησεις.
Οι δονησεις ειναι σωστο να τοποθετουνται μακρια απο εκει και να ενιχυονται στα αντηχεια της μασκας.
-Η φωνη στο φαρυγγα ειναι ''αδυναμη'' πνιγμενη και ανικανη να γινει ελαστικη και να ακουστει δυνατα σε κοινο η να υπερνικησει τον ηχο μιας κιθαρας.Για να γινει αυτο ο τραγουδιστης θα πρεπει να ''ζοριστει''.Η φωνη ειναι ενα καοηχο αποτελεσμα πνιξιματος του αυθεντινου ηχου των φωνητικων χορδων ο οποιος αναμειγνυεται ειδικα στις ψηλες σμε ενα αποκρουστικο ηχο τριβης των φαρυγγικων τοπιχωματων σα σε γυαλοχαρτο.
-Η φωνη στη μυτη ειναι απλα σπαστικια και ατεχνη.
Τι άλλο να σας πω τωρα?
Για το μόνο που οφείλω να σας προειδοποιιήσω ειναι να μην επιμείνετε σε θέματα τα οποία δείχνετε πως δεν καλοκατέχετε-άλλωστε τα βιντεάκια σας αποδεικνυουν περιτρανα πως δεν ξερετε να τραγουδατε.
Τα παραπάνω ΄'οσο σκληρα κι αν ακουγονται σας τα γραφω με πολυ σεβασμο γιατι ειναι αντικειμενικες αληθειες.
Ευχαριστω
-----------------
Κιθάρα μου σαν ράγισες,
τον ήχο σου καθάρισες
[ τροποποιήθηκε από τον/την freddieKrueger, 08-06-2014 03:05 ]
Freddie εδώ είναι Forum και όχι άρθρο όπως τα Links των ωδείων και μεμονωμένων καθηγητών που ανέφερα στο #22 του thread. Οι πηγές αυτές , μπορεί να μην είναι έγκυρες, δεν παύουν όμως διαφημίζονται οπότε κρίνονται θετικά ή αρνητικά.
Πχ η ‘’….συνδυαστική χρήση και εναλλαγή των αντηχείων (φάρυγγας, ρινικές κοιλότητες, στοματικές δομές κ.λ.π.). Τα τρία αυτά στοιχεία δουλεύονται μεμονωμένα στην αρχή, αλλά και συνδυαστικά…..’’ Ωδείο - Όπερα πιθανόν να θέλει να πει ότι ‘’θα σας διδάξουμε όλα τα στοιχεία , θα σας δείξομε τα επιβλαβή και θα αφοσιωθούμε στο ασφαλές’’ . Ομοίως και τα αναφερόμενα στα άλλα links ΕΔΩ :, ΕΔΩ : κ,ά. Όμως Freddie διαβάζοντας τα έτσι πιστεύω ότι δημιουργούνται τα ερωτήματα που έθεσα μέχρι τώρα κι αυτά που παραθέτω παρακάτω…
Τη λέξη ‘’μάσκα’’ την πρωτοάκουσα σ’ αυτό το thread και ψάχνοντας ήθελα και θέλω να την κατανοήσω πλήρως αφού όχι μόνο δεν το πολυκατέχω το θέμα απλά τώρα αρχίζω μπαίνω στο νόημα γι’ αυτό σ’ αυτά τα εντελώς πρακτικά που περιέγραψα στο #10 κατέληξα : ‘’ …..αυτά που λέω εγώ μη τα πάρεις μετρητοίς γιατί απλά είναι από εμπειρία όχι όμως επαγγελματική και μπορεί να κάνω λάθος’’.
Σε μερικά Video μου δεν κάνω επίδειξη φωνής (και το αναφέρω ρητά στο καθένα ) απλά εκεί όπου ''τραγουδάω'' ήθελα να καταδείξω στους ρυθμούς τις τονισμένες φράσεις , ανάλογα με το ρυθμό και την αλλαγή της συγχορδίας και όχι επίδειξη φωνής όπου πράγματι περίτρανα φαίνεται πως ‘’δεν ξέρω’’ να τραγουδάω (ξέρω και τραγουδάω μόνο σε φιλικές παρέες , σε Κ.Α.Π.Η και σε κοινωνικές εκδηλώσεις πχ ΕΔΩ - όπου δείχνω και το breath Right για διευκόλυνση και παίξιμο για ώρες ή ΕΔΩ : ή ΕΔΩ: )
Τώρα αν επιθυμείτε να συνεχιστεί η συζήτηση επεξηγώ τι θα ήθελα να δω σε σκίτσο , φωτογραφία συνοδευόμενα από video η ηχητικά:
Ας απαντήσουν οι γνωρίζοντες έστω ένα- ένα κάθε φορά .
Ευχαριστώ για τα μέχρι τώρα διαμειφθέντα από τα οποία έμαθα αρκετά για να μπορέσω να ψάξω περαιτέρω και να κατανοήσω καλά αυτό το τμήμα της φωνητικής.
-----------------
''Οταν η ψυχή χάσει την αρμονία της τότε η μελωδία και ο ρυθμός βοηθούν να επανέλθει στην τάξη'' Πλάτωνας
[ τροποποιήθηκε από τον/την STEFANOS604, 08-06-2014 11:49 ]
Καλημέρα κε Στέφανε.
Να απαντήσω με σαφήνεια στα ερωτήματα σας
1.Όταν η φωνή δεν οδγείται στο αντηχείο της μάσκας αλλά σε άλλες κοιλότητες(πχ λάρυγγας)τότε η φωνή χάνει τη διαύγειά της και ο ''τόνος'' γίνεται μουντός,αδύναμος.Για να καταλάβετε τι εννοώ χρειάζονται Live παραδείγματα και σύγκριση βιωμάτων που έχει κάποιος όταν τραγουδά σωστα η λαθος.
Το σωστό τραγούδι έχει ως αποτέλεσμα να παράγεται ένα καθαρός ανοιχτός ήχος χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια ο οποίος έχει την ικανότητα να είναι ελαστικός δλδ να είναι μεταβλητός εύκολα ως προς την ένταση και την έκταση(αυξομείωση έντασης τονικότητας)
Μπάσσα,πρίμα που λέτε η φωνη χαρακτηρίζεται ανάλογα με τη φωνητικη΄κατηγορία στην οποία ανήκει.
Αδύνατη είναι η φωνή που έχοντας τοποθετηθεί λαθος δεν μπορεί να ενισχυθεί σωστά ακόμη κι αν υποστηριζεται απο το διαφραγμα.Αυτο ακριβως συμβαίνει όταν οι ηχητικές δονήσεις έχουν μείνει στο σημείο παραγωγης τους δλδ στο λάρυγγα ή έχουν εγκλωβιστεί στο φάρυγγα ή τη μύτη.
Κρυστάλλινη φωνή είναι ενας όρος που χρησιμοπιιείται άπό πολλούς με διαφόρους τρόπους.Αλλοι για να δηλωσουν τη διαυγεια και καθαροτητα του ηχοχρωματος,αλλοι εννουν την απουσια ασκοπων παραμορφωσεων και διατρεβλωσεων του ηχοχρωματος κτλ
Για τις αρμονικές διάβασε εδώ στο ποστ 9 δικό μου.
Λαρυγγική κι ένρινη αντίστοιχα ειναι η φωνη που τοποθετειται στο λαρυγγα η στη μυτη.Λαρυγγικη θα μπορουσε καποιος να πει πως ειναι και η μιμηση του ηχοχρωματος της όπερας με ''μιμητικη εμβαθυνση της φωνης'' να πω ετσι προχειρα προχειρα.Η ενρινη φωνη στην πλεον ακρια της μορφη ειναι αυτη που ακούγεται αν ε΄χουμε συναχι.
2.Τραγουδι τοποθετημενο στο λάρυγγα οδηγει σε βραχανιασμα,αδυναμια φωνης,πονο στο τραγουδι,δυσαρεστο αισθημα στο λαιμο,οξεια λαρυγγιτιδα με βραχνη και αδυναμη φωνη,χρονια λαρυγγιτιδα με μονιμη βραχναδα,ίσως βηχα και χαμηλωμα του βασικου τονου ομιλιας,πολυποδες φωνητικων χορδων αλλα και κομβια-καλους δλδ φωνητικων χορδων.
Το τραγουδι τοποθετημενο στο φαρυγγα εχει τις ιδιες επιπτωσεις μαζι με μια χρονια παραγωγη κολλωδους βλεννας η οποια επικαθεται παντου στο λαιμο και δημιουργει δυσκολια σο τραγουδι.
Το ενρινο τραγουδι μπορει να ειναι σχετικα ασφαλες για τις φωνητικες χορδες του υποτιθεμενου τραγουδιστη αλλα δεν ειναι καθολου ευχαριστο για τ αυτια των ακροατων.Επίσης χανει σε ογκο και σε ποιοτητα χροιας.
3.Θα μπορέσει να αποφύγει ΜΟΝΟ ασυναίσθητα γιατι ουτως η άλλως συνειδητα δεν γινεται να επεμβεις αμεσα στη φωνη σου ευκολα με το να κάνει στις σωστες ασκησεις που βοηθουν στη σωστη τοποθετηση της φωνης.
4.Δεν παίζει ρόλο η στάση του σώματος όταν πλεον κάποιος ειναι προχωρημενος στην τεχνικη του τραγουδιου.Μπορεί ανετα να τραγουδα ξαπλωμενος,ορθιος και καθιστος καρτωντας σωστη τοποθετηση.
Όμως ενας αρχαριος θα οδηγηθει πιο εύκολα στην κατακτηση αυτης της τοποθετησης αν εχει μια χαλαρη ορθια θεση του σωματος εμ χαλαρωση ωμων και αυχενα.
5.Σαφέστατα και μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμο φωνητικό πρόβλημα.Ο λάθος τρόπος ταργουδιου ειναι το πρωτο.Οι συνηθειες ειδικα εκεινες που εχουν ''ωραιο'' ηχητικο αποτελεσμα και εξασφαλιζουν χειροκροτηματα και επευφημειες ειναι δυσκολο να σταματησουν.Δυσκολο να μηδενισει καποιος τον εαυτο του και αν τον χτισει απ την αρχη ξανα και ξανα.Αυτο ειναι κατι που πρεπει να γινεται στο τραγουδι.
Ολα τα υπολοιπα-πολυποδες,κομβια φωνητικων χορδων επονται των καων συνηθειων αυτων και πολλες φορες ειναι μη αναστρεψιμα.
6.Ενας πολυποδας στις φωνητικες χορδες μπορει αν χειρουργηθει και μετα να ακολουθησουν μαθηματα ορθωφωνιας-οχι τραγουδιου.Ετσι μπορει μια φωνη να αποκατασταθει σε ακρετες περιπτωσεις.
Τα κομβια φωνητικων χορδων αντιμετωπιζονται με αλλαγη των συνηθειων φωνησης.Αν δεν υποχωρησουν τοτε μπορει να αντιμετωπιστουν χειρουργικα.
Γενικα οταν καποιος εχει πονο στη φωνηση η το τραγουδι,βραχναδα,δυσκολια να πιασει ψηλες κτλ αυτο πιυ συνισταται ειναι η ΑΦΩΝΙΑ για 2 με 3 μερες και οχι παρπαναω και η αφθονη καταναλωση νερου.Αμεσως μετα σταδιακη επαναχρησιμοποιηση της φωνης και αλλαγη των κακων συνηθειων τραγουδιου.
7.Οταν κανεις σωστα τις ασκησεις μετα το τραγουδι σου βγαινει αυθορμητα.Δεν απιτειται ΤΙΠΟΤΑ.Η σωστη τεχνικη σημαινει πως απλα ανοιγεις το στομα σου και λες(τοσο απλα) το τραγουδι.Ουτε σκεφτεσαι ανασες,ουτε ''πας'' τη φωνη σου ουτε ΤΙΠΟΤΑ.
Αυτα ολα γινονται στις ασκησεις τις οποιες οφειλεις να εκτελεις με ακριβεια.
8.Ευχη δεν ειναι σιγουρα,αλλα ταιριαζει ισως στους αμανεδες και στο ανατολιτικου στυλ τραγουδι.Καλο θα ειναι ομως να μην υπαρχει.Πως αποφευγεται?με το να προσπαθησεις να τραγουδας ετσι ωστε αν κλεινεις τη μυτη σου ο ηχος να βγαινει ανεπηρρεαστος.Αυτο σημαινει πςω εχεις τοπθετηση στη μασκα και οχι στη μυτη.
ΥΓ Ενρινος ηχος εχω αξηγησει σημαινει ο ηχος ο εγκλωβισμενος στη ρινικη κοιλοτητα.Ακουγεται σαν να εχεις συναχι στην πιο ακρια του μορφη κι εκδηλωση.
9.Στην αρχη στις σκησεις δουλευεις χωριστα τ διαφραγματικη αυθορμητη ανετη ανασα και χωριστα την τοποθετηση.
Η σωστη τοποθετηση ελαττωνει απλα τις απαιτησεις του διαφραγματος γαι στηριξη φωνης και οποια κεκτημενη δυανμη του τη χρησιμοποιει σωστα και ωφελημα.Τιποτα απ τη δυναμη του διαφραγματος δεν παει χαμενος δλδ.
Ο συνστονισμος απο εκει και περα ειναι θεμα εξασκησης και εμπειριας.Αρκει να σκεφτεις πως μεσα σου εχεις ενα ενιαιο συνολο αερα το οποιο απο καπου ξεκινα τη ροη του,καπου γινεται ηχος και καπου αλλου αντχηχει αυτος ο ηχος.
10.Πολλοι δινουν οδηγιες για την τοποθετηση χειλιων,ανοιγματος στοματος κτλ.Ολα αυτα ειναι απλα μεθοδοι ευκολοτερης προσεγγισης της σωστης τοποθετησης και οχι μεθοδος εκτλεσης του τραγουδιου.
Στο 'α' πχ να εχουμε ανοιχτο στομα και γλωσσα χαλαρη στο ''ε'' λιγοτερο ανοιχτο στομα κτλ.
Ολα αυτα ειναι ομςω αχρηστα αν στο μυαλο μας δεν εχουμε το στοχο:ΜΗ συμμετοχη λαιμου και απλα σωστη αντηχηση στη μασκα.
11.Το ζέσταμα της φωνης με σωστο τροπο δλδ με εκτελεση απλων κλιμακων με κλειστο στομα και προφορα μμμ η ζζζζ κτλ εχει πολυ μεγαλη σημασια για την ασφαλη εισαγωγη στο τραγουδι.
Καλο ειναι μετα καπιοιος να τραγουδα εκει που ελεγχει τη φωνη του αβιαστα.
12.Οταν ενας φθογγος δεν βγαινει καλα θα πρεπει να μαθεις σωστα την ορθοφωνια του απο ενα χαμηλο τονο και σταδιακα να αναβαινεις ημιτονιο-ημιτονιο χωρις να χανεις ανεσε και τοποθετηση.
13.Εννοειται.
14.Με τη συνεχη εξασκηση και σχολαστικη τηρηση ενος προγραμματος ασκησεων.
15.Υπαρχουν φωνιατροι ναι.Στην Ελλαδα δεν εχω δει πολλους αλλα μπορουν να σου μετρησουν την αποδοση της φωνης σε καθε συχνοτητα και φθογγο.Περισσοτερα δε γνωριζω ειναι ομως ενα καλο θεμα για ψαξιμο.
16.Κυριε Στεφανε ελπιζω να σας καλυψα.
Αυτα
Freddie καλησπέρα
Δεχόμενος από το πιο προηγούμενο σχόλιο σου τη διόρθωση για τις εμπειρικές απόψεις μου αλλά και για τα διαφημιστικά κείμενα ‘’επίσημων΄΄ μουσικών ιστοσελίδων όχι μόνο με κάλυψες αλλά βγαίνω ,εγώ τουλάχιστον και πιθανόν όσοι παρακολουθούν κερδισμένος, έχοντας αποκομίσει γνώσεις που πιθανόν να με κάνουν καλύτερο στο μέλλον.
Οι απόψεις σου είναι άρτιες , εμπεριστατωμένες (απλά το ξαναλέω – κατά τη γνώμη μου- λείπει ένα video ή αντίστοιχα ηχητικά και σχετικά σκαριφήματα και θα ήταν το ‘’τέλειο’’) και ικανές να ευσταθούν και να εξηγούν χωρίς ταμπέλα αυθεντίας και χωρίς να χρειάζεται καν το βιογραφικό σου (αν και πιστεύω ότι θα έπρεπε να ανανεώσεις το προφίλ σου τουλάχιστον ως προς τη ‘’φωνητική’’), για να προσδώσεις κύρος και να πείσεις μέσα από αυτό .
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι έχεις πλήρη εμπιστοσύνη στις γνώσεις σου και δεν επικαλέστηκες “αυθεντίες” που να συμφωνούν με την άποψη σου , παρά τα αναφερόμενα ‘επίσημα’ link , που έτσι όπως διαφημίζονται ,ίσως δημιουργούν παραπλανητική εντύπωση (υποκειμενικό σχόλιο μου).
Έτσι είπαμε τις απόψεις μας και ο καθένας που θα τις διαβάσει είναι σε θέση να κρίνει μόνος του τι να επιλέξει ή αν δεν επιλέξει και γνωρίζει, να πει τη δική του ή να διατυπώσει νέες απορίες.
Επειδή έκτοτε – γι αυτό δεν απάντησα αμέσως- έψαξα αρκετά στο διαδίκτυο και δεν βρήκα αυτά που ήθελα (εκτός από μερικά ξενικά videos στο Youtube) θα ήθελα να κάνω την εξής πρόταση:
Την ίδια πρόταση είχα κάνει πριν πολύ καιρό για ‘’Βασικά Στοιχεία Αρμονίας’’ ΕΔΩ , λέγοντας :
‘’….με δική σας συμβολή με διορθώσεις και συμπληρώσεις , στο τέλος, ίσως φτιάξουμε ένα εκλαϊκευμένο άρθρο που θα βοηθήσει τους ερασιτέχνες που βλέπουν βιβλίο αρμονίας και το βάζουν στο ράφι και ποιος ξέρει ίσως κάποιοι κάποτε το κατεβάσουν απ’ το ράφι ,άλλοι ίσως αγοράσουν νέες εκδόσεις , άλλοι ίσως παρακολουθήσουν μαθήματα Ωδείου……’’
Και πράγματι έγινε και πιστεύω είχε επιτυχία (Δείτε το ΕΔΩ : )
Η πρόταση μου είναι η εξής (για να δοθεί ανάταση και στην ιστοσελίδα Musicheaven που μας φιλοξενεί):
Επειδή απαιτείται χρόνος για ένα εμπεριστατωμένο άρθρο με τίτλο πχ ‘’Οδηγός τοποθέτησης φωνής στη μάσκα’’που θα περιέχει εκτός από σκέτο κείμενο και σκαριφήματα ανατομίας (όπως πχ ΕΔΩ : ) -video-ηχητικά (πχ το video
ΕδώLink
Περιμένω αποδοχή ή μη της πρότασης μου και σχόλια επ’ αυτής από τα μέλη και τον administrator. Αν όχι και τα ήδη υφιστάμενα γραπτά είναι αρκετά για κάποιον να εντρυφήσει περεταίρω….
Κύριε Στέφανε ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κατ αρχήν.
Κατά δευτερον θα θελα χρόνο να επαξεργαστω την πρότασή σας.
Να πω απλά πως στόχος μου ήταν να δώσω κάποιες κατευθύνσεις σε αυτους που μας διαβάζουν και αγαπούν αληθινά το τραγούδι.
Δυστυχώς πολλοί που φέρονται σαν αυθεντίες καταστρέφουν φωνές με την καθοδήγησή τους.
Οι απόψεις μου όπως πολύ σωστά παρατηρήσατε δε χρειάζονται πιστοποίηση ορθότητας.
Πρώτη και καλύτερη πιστοποίηση είναι το ίδιο μου το σώμα με το οποίο πειραματίστηκα,ενημερώθηκα,σπούδασα τραγούδι σε δάσκαλο,κατάλαβα πως δουλεύει το φωνητικό μου όργανο και το εξελίσσω σιγα σιγα σε εναν ατελειωτο αγωνα δρομο γεματο δυσκολιες,απογοητευσεις,αλλα και επιτυχια να βλεπω τον εαυτο μου να βελτιωνεται συνεχως.
Να συμφωνήσω πως λείπει το οπτικο ακουστικο μεσο.Ισως καλο θα ηταν να εξεθετα τον εαυτο μου να εκτελει καποιες ασκησεις φωνητικης και τοποθετησης αλλα...βλεπουμε.
Ευχαριστω για τη θεληση σας να μοιραστειτε μαζι μου τις ιδεες σας.
Freddie καλησπέρα
Ξαναγράφω για να πω ότι είναι ένα θέμα με πολύτιμες πληροφορίες που δυστυχώς σχεδόν θα χαθούν στο forum μόλις περάσει από το πρωτοσέλιδο της ιστοσελίδας , εξ’ άλλου δεν βοηθά και ο τίτλος του thread για μελλοντική αναζήτηση.
Αυτός είναι ο λόγος που πρότεινα άρθρο. Ό,τι όμως αποφασίσεις εσύ και ίσως καλύτερα χωρίς τη συμμετοχή μου .Θα λείψω από αύριο για 22 μέρες σε μέρος χωρίς PC. Θα τα ξαναπούμε.
Εύχομαι Καλό καλοκαίρι σ’ όλους