Εν πρώτοις Ρωσικά δεν ξέρω, αλλά η μελωδία είναι αναμφισβήτητα δυνατή με άμεση απήχηση. Αν είναι δική σου, μπράβο από μένα, που επίσης καταγίνομαι με τη σύνθεση.
Τώρα στο θέμα. Θεωρητικά, μπορείς ακόμα να αποδείξεις ότι είσαι ο συνθέτης, εάν (πολύ μεγάλο εάν αυτό) οι τεχνικοί του στούντιο όπου ηχογράφησες βρίσκονται ακόμα, θυμούνται εσένα και το τραγούδι και είναι διατεθειμένοι να μαρτυρήσουν σε δικαστήριο. Ομοίως με τους φίλους που πήραν τότε τοCD, οι οποίοι όμως έχουν λιγότερο βάρος, αφού είναι φίλοι σου. Φυσικά, αυτά είναι πιο εύκολο να λέγονται παρά να γίνονται.
Αν μπορείς να ξεπεράσεις τον πιο πάνω σκόπελο, τότε θα πρέπει να πληροφορηθείς κατά πόσο η δίκη μπορεί να γίνει στην Ελλάδα ή θα πρέπει να γίνει στη Ρωσία όπου έχουν κατοχυρωθεί τα δικαιώματα. Αν θα πρέπει να γίνει στη Ρωσία και να μεταβούν εκεί οι μάρτυρες, αντιλαμβάνεσαι πως οι προοπτικές είναι ανύπαρκτες. Αν μπορεί να γίνει στην Ελλάδα, τότε μάθε κατά πόσο αποφάσεις Ελληνικών δικαστηρίων μπορούν να εκτελεστούν στη Ρωσία.
Παραμένει το μεγάλο ερώτημα αν όλα αυτά αξίζουν τον κόπο και τα έξοδα. Νομίζω έχεις αντιληφθεί την απάντηση.
Όσο κι αν σου είναι δυσάρεστο, καλό είναι να γνωρίζεις πως υπάρχει νομικό αξίωμα που λέγει ότι ο νόμος βοηθά αυτούς που βοηθούν τους εαυτούς τους. Με άλλα λόγια, αν ο δικαστής κρίνει ότι ενήργησες ανεύθυνα και απερίσκεπτα, δυνατό να μην έχεις τη συμπάθεια του.
Δυστυχώς, το να γνωρίζεις την αλήθεια και το να αποδίδεις δικαιοσύνη είναι δυο διαφορετικά πράγματα, ενώ τα δικαστήρια υπάρχουν πρωταρχικά για να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των δικηγόρων.
Όσο αφορά την κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων, το θέμα έτυχε διεξοδικής συζήτησης σε αυτό το φόρουμ, ψάξε να την βρεις.