Πώς η Ελλάδα μπέρδεψε το Rock & roll με την διαφθορά και τον φασισμό με το γιαούρτι
Τα οργισμένα τα νειάτα, οι επαναστάτες χωρίς αιτία και το Rock n roll στα φορητά πικάπ (και μή), άνδρωσαν τους τέντιμπόηδες στην Ελλάδα με γιαούρτια στο χέρι εναντίον κάθε συμβόλου εξουσίας και καταπίεσης. Πώς όμως κάποιος γιαουρτοφόρος ονομάστηκε τεντυμπόης;
Ψάχνοντας όμως λίγο να βρούμε τί εστί "ΤΕΝΤΙΜΠΟΗΣ" με φαντασία και μόνο θα βρούμε οτι προέρχεται απο το αγγλικό "TEDDY BOY" όπως ο καουμπόής (COW-BOY) ή η καουμπόησα. (πώς έλεγε ο Μιγιάγκι στο Καράτε 3 την Χίλαρι Σουάνκ "Τζούλι SON"; - έτσι).
Με αυτή την υψίστης μεταφραστικής ικανότητας ελληνική γραφή, η λέξη "TEDDY BOY" πήρε κλίση αρσενική και άλλες φορές η ίδια πήρε πλυθηντική αξία και ας μην προφερόταν με Ζ, στην επίσημη νομική γραφή. To πρώτο συστατικό TEDDY προέρχεται απο την φράση "TEDDY BEAR" που σημαίνει αρκουδάκι και αποδόθηκε στον Theodore (Teddy) Roosevelt.
Οι Teddy boys όμως ήταν στην (πολύ) αρχή μια εργατική τάξη νέων την δεκαετία του 50 που φορούσαν τα ρούχα των πατεράδων τους στην εποχή του Βασιλιά Εδουάρδου στην Βρετανία στις αρχές του 1900 με κάποιες αλλαγές. Οι Εδουάρδιανοί ξεκίνησαν σαν συμμορίες στα πέριξ του Λονδίνου και ήταν στην αρχή μεσαίας τάξης.
Όμως καθώς η δεκαετία 50 προχώραγε, οι επιρροές της μουσικής Rock n Roll διαμορφώσανε εν μέρει το στυλ των υπόλοιπων νέων που αντιστεκόντουσαν στον συντηρητισμό της εποχής και οι teddy boys γίνανε πολλοί σε όλη την Βρετανία φορώντας συγκεκριμένη ενδυμασία ώστε να ξεχωρίζουν. Οι συμμορίες πλέον πηγαίναν μαζί με τις κοπέλες τους (teddy girls) σε χορούς και σε σινεμά οπου σχίζαν καθίσματα επειδή δεν τους επιτρέπαν να χορέυουν Rock n roll στους διαδρόμους κάνοντας φασαρίες σε όλη την Βρετανία. Οι μεγαλύτερες ταραχές ήταν οργανωμένες απο συγκεκριμένη φασιστική οργάνωση νέων ονόματι "Sir Oswald Mosley's British Union of Fascists." Το 1958.
Εκεί έρχεται ο ανιστόρητος νόμος 4000. Πουθενά Βρετανική ενδυμασία, πουθενά μαχαίρια και στιλέτα, πουθενά φασίστες, πουθενά καθίσματα σχισμένα και συμμορίες, παρα μόνο ΓΙΑΟΥΡΤΙ. Αφθονο, φθηνό ειδικά όταν είχε ξυνίσει. Μάλιστα συγκεκριμένοι γαλακτοπώλες το πουλούσαν σε νέους της υψηλής κοινωνίας στην Ελλάδα για αυτό τον σκοπό.
Γιαούρτι και Rock n roll.
Όσοι μπορούσαν να ακούσουν βέβαια. Και αυτοί πάλι στις πιο ευκατάστατες τάξεις.
Έτσι βλέπουμε ένας νόμος να δηλώνει παράνομο το γιαούρτωμα να το ονομάζει τεντυμποισμό, ενώ αυτό είχε καθαρό χαρακτήρα στην Αγγλία παραποιώντας στοιχεία και δεδομένα, λέγοντας απλούς γιαουρτατζήδες ώς κακό στοιχείο της κοινωνίας που έπρεπε να ληδωρηθεί και να εξευτελιστεί.
Aυτό όμως που εξευτελίστηκε ήταν το ίδιο το Ελληνικό κράτος με αυτές τις διαδικασίες και τους νόμους που εφήυρε.
Όχι μόνο τότε.
Αλλα μέχρι και την μεταπολίτευση οπου ο νόμος ίσχυε ακόμα, και έδειχνε σε τί κατάσταση βρισκόταν η Ελληνική πολιτεία όταν είχε υπογράψει μέχρι και την χάρτα του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα οπου ο σεβασμός στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια ήταν πρωταρχικής σημασίας. Τέρμα πιά τα γιαούρτια. Τραγικό; Αστείο; Τραγέλαφος 4000.
Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο
#28163 / 23.11.2013, 10:21 / Αναφορά "...(πώς έλεγε ο Μιγιάγκι στο Καράτε 3 την Χίλαρι Σουάνκ "Τζούλι SON"; - έτσι). ..." Για την ακρίβεια την έλεγε Julie SAN, κάτι το οποίο ανήκει στα Japanese honorifics. Με λίγα λόγια, είναι τίτλος προσφώνησης ανεξαρτήτως φύλου. Ναι, εκεί κόλλησα. |
#28167 / 25.11.2013, 00:26 Η διόρθωση του γράμματος σωστή. H αλήθεια να λέγεται. Αλλα και η τεντιμπόησα και η καουμπόισα έχουν προσφώνηση φύλου με αρσενικό περιεχόμενο και θυληκή κατάληξη. Η ουσία δεν αλλάζει ώς προς το κείμενο του παραλογισμού της μετάφρασης. |