Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του φόρουμ
Θα ήθελα να ρωτήσω μπορεί κάποιος που κάνει μαθήματα φωνητική να βελτιώσει σε σημαντικό βαθμό τη φωνή του ????
Προφανως και με εναν καλο δασκαλο, ορεξη και...χρηματα ( γιατι ολα πληρωνονται σε αυτη τη ζωη ) μπορεις να διορθωσεις τη φωνη σου. Αυτο που δεν γινεται να διορθωθει ( εαν υπαρχει ως προβλημα ) ειναι η αδυναμια να αντιληφθει ο μαθητης το εαν ειναι παραφωνος ή οχι.
Κανονικά θα πρέπει να ασχοληθεί καθένας με τον τομέα του...αν κάποιος είναι δάσκαλος κιθάρας,τότε θα είναι ειδικός στο να διδάσκει κιθάρα,όχι ορθοφωνία...ακομη κι αν τραγουδάει όμορφα δε σημαίνει πως μπορεί να σε μάθει να κάνεις κι εσύ το ίδιο...στην πράξη τα πάντα είναι δυνατά...μπορεί πχ αν ήδη έχεις γνώση και ταλέντο στο τραγούδι,να 'κλέψεις' από εκείνον κάποιον μικρό τιπ για να μην κουράζεται η φωνή πχ,αλλά ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ...
Όπως για κανένα λόγο κάποιος που είναι καθηγητής φωνητικής δεν είναι αρμόδιος να σε μάθει πιανο η κιθάρα,ακόμη κι αν παίζει καλά τα παραπάνω μουσικά όργανα...
Γενικα δεν είναι μόνο θέμα δασκάλου το τραγούδι...είναι θέμα και αληθινής αγάπης προς αυτό...τέτοιας που θα σε ωθήσει να ψαχτείς προς πολλές κατευθύνσεις...να μπεις στον κόπο να αντιληφθείς το νόημα της οικονομίας στην ένταση κι έκταση της φωνής,αλλά και την αξία την απλής,αυθόρμητης ήρεμης ανάσας που γίνεται χαλαρά ήχος...της ανατομίας του λάρυγγά σου και των φωνητικώμ χορδών σου...και κυρίως υπομονή...το τραγούδι θέλει πολλά χρόνια βελτίωσης και ωρίμανσης...
Αν θέλεις να μάθεις να τραγουδάς για να βγείς σε πίστα γρήγορα,τότε θεωρώντας πως έχεις μια εντελώς ακαλλιέργητη φωνή,το πιο πιθανό είναι να αποτύχεις ακόμη και με τον καλύτερο δάσκαλο δίπλα σου...
Αν θέλεις να μάθεις να τραγουδάς για να αντλήσεις μια προσωπική απόλαυση από αυτό που βαθμιαία θα γίνεται ολοένα και καλύτερη,τότε κάποια στιγμη΄θα φτάσεις και στο σημείο να εκτεθείς σε ευρύτερο κοινό και σε τραγούδια απαιτήσεων...
Αυτά...όπως και να χει καλή τυχη και επιτυχία!
Παράθεση:
|
Ναι, μπορεί. Τώρα, τι βελτίωση θα δει και πού θα φτάσει και πόσο γρήγορα, είναι άλλο ζήτημα. Η φωνή είναι ένα όργανο. Έτσι, όπως μπορείς να μάθεις να παίζεις πιάνο ή κιθάρα, έτσι μπορείς να μάθεις να την χρησιμοποιείς σωστά.
Αν δεν τόχεις από κούνια, ούτε η γαργάρες ούτε τα αυγά θα κάνουν κάτι.
Όμως υπάρχει μία σημαντική λεπτομέρεια που αγνοεί πολύς κόσμος. Συνήθως αυτοί που δεν "το έχουν", δεν μπορούν να ακούσουν σωστά και για αυτό δεν τραγουδάνε καλά. Υπάρχουν 3-4 κέντρα στην Αθήνα που κάνουν τέτοιες "επισκευές" αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ πως διάολο τα λένε. Είναι λίγο παράξενη η ειδικότητα. Ρώτα ΟΡΛ αν ξέρει τίποτα.
Ίσως να αναφέρεσαι στα κέντρα Tomatis ή τα CD Samonas και τα σχετικά. Ο Τοματίς ανακάλυψε ότι τις συχνότητες που δεν μπορούμε να ακούσουμε (για τον άλφα ή βήτα λόγο) δεν μπορούμε ούτε να τις τραγουδήσουμε, ενώ απουσιάζουν και από το ηχόχρωμα της φωνής μας. Δούλεψε με πολλούς ανθρώπους και τους βοήθησε να ανοίξει το αυτί τους. Μερικοί λένε ότι μία από τις πιο διάσημες πελάτισσές του ήταν και η Μαρία Κάλλας. Στην Αμερική υπάρχουν κάποια κέντρα που για να δουν με ποιες συχνότητες έχουν ενδεχομένως πρόβλημα τα αυτιά σου, παίρνουν voice prints, δηλ. αποτυπώματα της φωνής σου.
Όμως, θα μού επιτρέψεις να διαφωνήσω ως προς την "κούνια". Αν δεν το δοκιμάσεις και δεν εκπαιδευτείς για να δεις αν το έχεις, πώς θα ξέρεις; Ξέρω ανθρώπους που δεν μπορούσαν να τραγουδήσουν από κούνια (για την ακρίβεια ήταν φάλτσοι), αλλά αυτό με τη σωστή εκπαίδευση διορθώθηκε και όχι μόνο αυτό αλλά αποκαλύφθηκε ότι ήταν και πολύ καλοί τραγουδιστές. Ξέρω κι άλλους που κάνουν τραγούδι χρόνια ολόκληρα και πάλι δεν μπορούν να το αποκτήσουν (ίσως λόγω εσφαλμένης εκπαίδευσης, ίσως λόγω προβλημάτων με την ακοή τους). Παρενθετικά, να αναφέρουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για το αυτί από τον ψηφιακό ήχο, και ιδιαίτερα τα MP3, το Youtube και τα σχετικά που "τρώνε" συχνότητες και αρμονικές για να μικρύνουν τα αρχεία τους. Οι δισκογραφικές το ξέρουν αυτό και γι' αυτό δημιούργησαν τα Super Audio, DSD και DVD Audio, τα οποία όμως παραμένουν απροσπέλαστα για το ευρύ κοινό λόγω κόστους.
Παράθεση:
|
Αυτο που αναφερεις ως αιτια δημιουργιας του SACD ( το οποιο ακολουθει το format DSD, αρα ειναι το ιδιο πραγμα ακριβως ) και το DVD Audio δεν εχει καμια σχεση με το λογο που προχωρησε η τεχνολογια του οπτικου δισκου και του ψηφιακου format που χρησιμοποιειται απο τις εταιριες.
Αφενος, το SACD ηταν μια προσπαθεια μετεξελιξης του CD, αλλα κυριως η χρηση DSD format στα ιδια τα studio, αφετερου το DVD Audio ηταν η πρωτη προσπαθεια πολυκαναλου ηχου σε ενα οπτικο δισκο!
Θα παρακαλουσα να μην συνδεεουμε ασχετα πραγματα μεταξυ τους. Ο ανθρωπος ακουει 20-20.000Hz ( χονδρικα προφανως ) και το ιδιο το CD ως τεχνολογια ειναι υπερ-αρκετη για να μας κανει να ακουσουμε το πληρες ευρος. Δεν ειναι επι του θεματος να αναλυσω για ποιο λογο το Red Book ( 44.1KHz/16bit ) ειναι βασισμενο πανω στην ανθρωπινη ακοη, ομως προτασεις του τυπου "Παρενθετικά, να αναφέρουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για το αυτί από τον ψηφιακό ήχο" ειναι ενα τεραστιο λαθος.
Ναι, το mp3 και η συμπιεση του youtube μπορει να ειναι χαλια ( ασχετα εαν το mp3 απο 160Kbs και πανω δεν ειναι ακουστα διαφορετικο σε ενα μεσης ποιοτητας συστημα αναπαραγωγης ), ομως ο ψηφιακος ηχος παρολες τις ατελειες του εχει αρκετα πλεονεκτηματα εναντι του αναλογικου, ιδιαιτερα σε ο,τι αφορα την αποθηκευση, την ποιοτητα μεταφορας κι αναπαραγωγης ( απειρης θεωρητικα ) και τα τεχνικα χαρακτηριστικα του.
Τελος, καμια δισκογραφικη δεν δημιουργει τεχνολογιες. Οι τεχνολογιες δημιουργουνται απο εταιριες που ειδικευονται στην τεχνολογια του ηχου και δεν εχουν καμια σχεση με τις δισκογραφικες. Οι δισκογραφικες δημιουργουν καλλιτεχνες και πολλες φορες υιοθετουν τεχνολογιες ( οπως το Quadrophonic στα 70s και το 5.1 στα 90s και μετα ), ομως δεν μπορουν να κανουν κατι παραπανω. Εξαιρεση αποτελει η SONY που παλευει και στα 2 ταμπλο, ομως χαρη στην AES και την EBU βρισκει πολλες φορες "αντιπαλους" απο το χωρο της αμιγως μουσικης τεχνολογιας.
Αυτά που σας λέω είναι γνωστά και τεκμηριωμένα από όσους γνωρίζουν και ασχολούνται με τις θεραπευτικές ιδιότητες του ήχου και της μουσικής στον άνθρωπο (το αυτί και το νευρικό σύστημα). Τώρα, αν δεν τα γνωρίζετε μπορείτε, αντί να με ειρωνευτείτε να το ψάξετε λίγο και να μάθετε. Στην Αμερική και τη Γερμανία είναι cutting-edge research.
Τα SACD αναπτύχθηκαν από τις εταιρείες SONY και Philips (αυτά όσον αφορά τις δισκογραφικές και ποιοι τα παρήγαγαν). Δυστυχώς, δεν κέρδισαν τη μερίδα της αγοράς που έχει το CD λόγω κόστους. Οι audiophiles όμως εξακολουθούν να τα προτιμούν. Και σύμφωνα με πολλούς, ο αναλογικός ήχος του βινυλίου παραμένει μοναδικός όσον αφορά μουσικοθεραπευτικές εφαρμογές. Κι αυτό γιατί περιέχει τις υψηλότερες συχνότητες που τα CD, τα MP3 και τα σχετικά δεν περιέχουν. Όσοι θέλουν να το ψάξουν περισσότερο, ας ρίξουν μια ματιά στη δουλειά του Tomatis και του Ingo Steinbach. Η έρευνά τους έχει εφαρμογή σε μαθησιακές δυσκολίες, αυτισμό, Σύνδρομο Ελλειματικής Προσοχής και άλλα πολλά. Και φυσικά σε αυτά που αναφέραμε παραπάνω για τη φωνή (αν και απ' ό,τι φαίνεται αυτό είναι το λιγότερο).
Σε παρακαλω amadeuswebern, αυτα που αναφερεις ειναι τελειως εκτος τοπου και χρονου:
1) Οι εταιριες SONY και Philips ηταν δημιουργοι του CD. Οποτε αγοραζες ενα CD ( ακομα κι αγραφο ) πληρωνες μεσα στην τιμη την πατεντα των κατασκευστων. Πριν καποια χρονια ( 1999 ), τα οποια ως δια μαγειας συμπεφτουν με τη παντεντα ανακαλυψης του SACD, τα δικαιωματα αυτα επαψαν να ισχυουν, οποτε οι 2 εταιριες επρεπε να ερθουν στο προσκηνιο με κατι καινουριο.
To DSD format ειναι απο τους βασικοτερους λογους που ηθελαν να περασει αυτος ο οπτικος δισκος σε commercial use, γιατι μεχρι τωρα χρησιμοιουμε PCM convertors στα studios και σε commercial χρηση. Δυστυχως, για τις SONY και Philips, η AES δεν δεκτηκε το νεο πρωτοκολο ως απαραιτητο, μιας και η δειγματοληψια του PCM ηταν υπεραρκετη για τον ανθρωπο.
Καμια δισκογραφικη δεν ανακατευτηκε σε αυτο, αρκει να δεις τις κυκλοφοριες του SACD και απο ποιες δισκογραφικες χρησιμοποιηθηκε για τις κυκλοφοριες τους! Εταιριες που κανουν release σε Jazz και κλασσικα ειδη μουσικης αξιοποιησαν το νεο format και πολλες Rock παραγωγες βγηκαν σε πολυκαναλο ηχο.
Ο λογος που δεν πηγε καλα στην αγορα, ειναι αφενος μεν η χρηση ενος νεου μηχανηματος ( που πουλιοταν ακριβα ), αφετερου η υπαρξη ηδη του DVD-audio το οποιο κι αυτο "χαθηκε" στη μαχη τους, κυριως απο τα διαδικτυακα format, που δεν απαιτουν οπτικο δισκο αποθηκευσης!
Ηδη, η Dolby εχει βγαλει ενα συστημα, το οποιο ονομαζει Dolby Atmos, με το οποιο στελνει στους ιδιοκτητες των κινηματογραφων ( με τον καταλληλο εξοπλισμο βεβαια ) δισκους με το ηχητικο αρχειο της ταινιας!
2) Ο αναλογικος ηχος του βινυλιου περιεχει συχνοτητες παραπανω απο το CD?
Εχεις κατσει ποτε να εξετασεις τα τεχνικα χαρακτηριστικα του δισκου; Εχεις αναζητησει τι ειναι η καμπυλη RIAA και τι περιορισμους εχει το βινυλιο ως υλικο, με αμεσο αποτελεσμα στο ηχητικο αποτελεσμα;
Καταρχας, το βινυλιο εχει μικροτερο δυναμικο ευρος απο ενα CD. Ενας δισκος βινυλιου μπορει να φτασει μεχρι τα 70-80dB, σε αντιθεση με το CD το οποιο μπορει να αποδωσει ενα μεγαλυτερο ευρος 96dB, κανοντας πιο ικανο να αποθηκευσει και να αναπαραγαγει ακομα και κλασσικα εργα που στο παρελθον ηταν δυσκολο να ηχογραφηθουν και να αναπαραχθουν!
Κατα δευτερον, το βινυλιο ειναι ενας ορος αρκετα "αιρετικος", αφου καθε εποχη και καθε εταιρια κοπης χρησιμοποιει διαφορετικο μιγμα ως βαση του υλικου κοπης. Αλλες εταιριες χρησιμοποιουν ανακυκλωμενα υλικα βινυλιου, τα οποια βεβαια δημιουργουν μια μαζα κατωτερης ποιοτητας σε σχεση με τα πρωτοτυπα υλικα, πραγμα που φαινεται και στο τελικο αποτελεσμα του ηχου.
Αλλες εταιριες χρησιμοποιουν φτηνες πρωτες υλες, οι οποιες περιοριζουν τοσο τη ζωη του βινυλιου, οσο και το συχνοτικο ευρος που μπορει να γραφτει και να αναπαραχθει απο τον δισκο!
Και μιας κι ανεφερα συχνοτικο ευρος, ας πιασουμε τον αλλο μυθο. Πολλοι λενε πως το βινυλιο δεν εχει Low Pass Filter κατα την κοπη του, αρα θεωρητικα μπορει να αποδωσει πιο υψηλες συχνοτητες απ' ο,τι το CD ( το οποιο εχει αναλογικα και φιλτρα αποκοπης 5-6ης ταξης στα 21KHz περιπου ). Παρολαυτα, ειναι οπως ακριβως με τα μαγνητικα και τα ηλεκτρικα πεδια, τα οποια θεωρητικα φτανουν μεχρι το απειρο!
Ο μυθος ειναι ενα τεραστιο ψεμα, δημιουργημενο απο τους Hi Fidelity μανιακους, οι οποιοι επιμενουν να "ακουνε" πραγματα που ουτε το αυτι τους ακουει, ουτε το συστημα τους αποδιδει.
Μετα απο ολα αυτα, νομιζω πως γινεται σαφες πως καποιες "ερευνες" που αναφερεις ειναι αν μη τι αλλο ενα συνοθυλευμα γραφικων ανθρωπων που δεν καθισαν ποτε να αξιοποιησουν τις τεχνικες μελετες που γινονται κατα καιρους. Και ειναι ντροπη καποιοι να χρηματιζουν απο τετοιες "ιδεες", οταν η απλη πρακτικη εφαρμογη των παραπανω δειχνει πως...δεν ισχυει τιποτα!
Οποτε, προτεινω σε ολους τους καλοθελητες, να κοιταξουν τον τομεα τους και να μην αναφερονται σε αλλους τομεις χωρις να εχουν γνωση του τι ακριβως μελετανε! Κομπογιαννιτες που χρηματιζονται με τετοιες καταστασεις ειναι το πιο απεχθες ειδος για μενα και πρεπει καποια στιγμη η AES να αρχισει να παρεμβαινει πιο δραστικα σε "μουσικοθεραπευτες" που χρησιμοποιουν απο μπομπινες, εως κασετες για να πλασαρουν "μουρη" και "θεραπειες".
Τελος, οι ερευνες που αναφερεις ειναι τελειως διαφορετικο πραγμα με τους "μουσικοθεραπευτες που μιλανε για τις ευεργετικες επιδρασεις του...βινυλιου". Κι απ' ο.τι βλεπω στο site του Tomatis, δεν αναφερεται πουθενα στο βινυλιο ή σε ποιο μεσο θα επιλεξεις να κανεις τη μελετη σου!
-----------------
DreamCatcher Music DreamCatcher Blogspot
[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 01-07-2013 11:11 ]
Παράθεση:
|
Αν κάποιος δεν έχει μουσικό αυτί,δλδ να μπορεί να αντιλαμβάνεται σωστά ένα δεδομένο μουσικό τόνο και να τον αναπαράγει όχι απαραίτητα με τη φωνή του,αλλά σε κάποιο μουσικό όργανο σίγουρα μπορεί με δουλίτσα να΄βελτιωθεί...
Το 'αν δεν το εχεις απο κουνια' ειναι ενας μυθος παλαιοτερων εποχων που καταρρίπτεται...γιατι το μονο που χρειαζεται για να εχεις ΦΩΝΑΡΑ ειναι υγιή νου,λαρύγγι και πνευμόνια...
Κάποιοι μύθοι ή ντίβες του τραγουδιου ηταν καταδικασμενοι στο να θεωρησουν τη φωνη τους 'θειο δωρο' και αρα να τη βελτιωσουν πολυ πιο λιγο σε σχεση με αλλους που ηταν πολυ υποδεεστεροι,αλλα κατανοησαν πολυ καλα πως ακριβως δουλευει η φωνη κι απεκτησαν καταπλητικη χροια,εκταση,τεχνικη κτλ
Επίσης γαργάρες,αυγά ή ο...μαγικός ζωμός του Οβελίξ δεν κάνουν τίποτα στη φωνη χαχα
Παράθεση:
|
Βρε noizreduction εφόσον δεν ξέρεις, γιατί το παλεύεις και γράφεις κατεβατά ολόκληρα για πράγματα που δεν γνωρίζεις; Κι αυτός ο καημένος ο sampler γιατί επαναλαμβάνει το ίδιο ξανά και ξανά με τα ίδια λόγια; Μπας και γίνει πιο πειστικός; Κρίμα δεν είναι να παραπλανάτε τον κόσμο για κάτι τόσο σημαντικό, από τη στιγμή που δεν ξέρετε τι σας γίνεται γι' αυτό;
[ τροποποιήθηκε από τον/την amadeuswebern, 01-07-2013 14:43 ]
Ευχαριστω που απεναντι στα στοιχεια που σου δινω ( τεκμηριωμενα με τεχνικους ορους, γραφηματα και αναφορες σε επισημες επιτροπες και τεχνικες που βρισκονται ευκολα ακομα και μεσω διαδικτυου ) αντιπαραθετεις μια πολιτικα στειρα απαντηση του τυπου "Δεν ξερεις, μην μιλας".
Ποια γραφήματα βρε αγόρι μου; Συνειδητοποιείς τι λες κι εσύ και ο άλλος; Τόσο ο Τοματίς, όσο και ο Στάινμπαχ δούλεψαν χρόνια για να ανακαλύψουν αυτά που ανακάλυψαν και έχουν δουλέψει με χιλιάδες άτομα από όλο τον κόσμο με αυτό τον τρόπο. Αυτό είναι κάτι που γίνεται εδώ και δεκαετίες, δεν είναι κάτι καινούργιο. Με επιτυχία να σημειώσω και το γνωρίζω και από πρώτο χέρι. Λοιπόν, κάτσε και διάβασε την έρευνά τους πρώτα προσεκτικά, και μετά -αν χρειαστεί- το ξανασυζητάμε.
[ τροποποιήθηκε από τον/την amadeuswebern, 01-07-2013 15:07 ]
amadeuswebern δεν ξερω εαν οι συγκεκριμενοι ερευνητες προχωρησαν στην ανακοινωση πως τα βινυλια εχουν πιο υψηλες συχνοτητες απο οποιοδηποτε αλλο μεσο, ομως με τεχνικους ορους σου περιγραφω πως αυτο δεν μπορει να γινει.
Δεν αμφισβητω την ικανοτητα τους στη λογοθεραπεια ή γενικοτερα στη μουσικοθεραπεια. Αμφισβητω την προταση σου για τα βινυλια, τα τεχνικα τους χαρακτηριστικα και το πως ακριβως δημιουργειται κι αναπαραγεται ενα βινυλιο.
Κι αν οντως αυτοι οι κυριοι εχουν αναφερει κατι τετοιο, προκαλω οποιοδηποτε να ερθει με απτα τεχνικα στοιχεια να μου αποδειξει πως ο κλασσικος δισκος βινυλιου μπορει να αναπαραγει πανω απο 18KHz.
Ολα τα αλλα ειναι ανουσια. Σου μιλησα με στοιχεια, μου μιλας με "αερα". Οταν εχεις απτα στοιχεια για τα βινυλια, ευχαριστως να σε ακουσω. Οτιδηποτε αλλο ειναι απλως στη σφαιρα της φαντασιας.
Παράθεση:
|
Α, σ' ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά...
Παράθεση:
|
Σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση. Ενημερώνουμε όμως μόνο όταν γνωρίζουμε... To βινύλιο μπορεί να περιέχει συχνότητες και αρμονικές που φτάνουν και τα 100 kΗz, αριθμός που για τον ψηφιακό συμπιεσμένο ήχο είναι όνειρο απραγματοποίητο. Επειδή όλο το παιχνίδι των θεραπευτικών ήχων βρίσκεται στις υψηλότερες αρμονικές (αυτές που υποτίθεται ότι δεν μπορεί να ακούσει το αυτί), ήχος PCM και τα σχετικά έχουν απωλέσει το βάθος και τις θεραπευτικές τους ιδιότητες. Αυτό προσπάθησε να διορθώσει ο Ingo Steinbach όταν έφτιαξε το σύστημα SONAS και τα χρυσά CD SAMONAS που περιέχουν τις υψηλότερες αρμονικές ενισχυμένες. Από εκεί και πέρα, επειδή θεωρώ ότι δεν συζητούμε επί ίσοις όροις και ως εκ τούτου αυτή η συζήτηση δεν πρόκειται να βγάλει κάπου, εγώ δεν πρόκειται να την συνεχίσω.
[ τροποποιήθηκε από τον/την amadeuswebern, 01-07-2013 16:48 ]
Το CD Samonas παιζει στο κλασσικο CD player δηλαδη;
Εαν ναι, τοτε παρα πολυ απλα αρχισε να κλαις τα χρηματα σου, γιατι το κλασσικο CD Player που εχεις σπιτι σου...αναπαραγει μονο Red Book format, δηλαδη 44.1ΚΗz/16bit. Οποτε, ο,τι ακους απο ενα καλα φτιαγμενο CD ( σε παραγωγη ), θα το ακουσεις κι απο αυτο...το..ε...θεραπευτικο CD!!!!!!!
Εξαλλου,οποιαδηποτε ψηφιοποιηση του αναλογικου ηχου, υποκειται....στην ιδια διακασια με το CD ή οποιαδηποτε αλλη εγγραφη, δηλαδη στην κωδικοποιηση με το PCM πρωτοκολο!
Ειναι τραγικα αυτα που διαβαζω! Τοση αγνοια της ψηφιακης τεχνολογιας εν ετη 2013 δεν περιμενα!
Οι ανθρωποι βλεπω πως ακομα και στο copy paste προσπαθουν να σε προειδοποιησουν πως μπορεις να παθεις ζημια!!
Παράθεση:We received reports about headache, nausea, disorientation as results of copying and converting Samonas Music. Samonas Professionals have signed an agreement that they strictly refused working with copied CDs and/or modified Samonas Music. |
Καταρχας, δεν αναφερουν πουθενα πως κανενα συστημα δεν αναπαραγει πανω απο τα 22-23KHz, εκτος εαν μιλαμε για τα πειραματικα τους μοντελα τα οποια φανταζομαι δεν πουλανε μαζι με το CD. Κατα δευτερον, οι υπερηχοι ειναι επικινδυνοι για τον ανθρωπο και στην υπαρξη υπερηχων με μεγαλη ενταση σε κλειστο χωρο μπορει να δημιουργηθουν μεχρι και νευρολογικα προβληματα!
Το θεωρω απατη, προωθηση μεσω του Musicheaven κι αρνουμαι να συνεχισω σε ενα κυνηγι μαγισσων που σκοπο εχει σε καθε απαντηση να ξεδιπλωνεται ενα αμφιβολο προϊον που χρησιμοποιει την ιδια τεχνολογια με αυτη...που κατηγορει!
EDIT: Συμφωνα με αυτο το site:
Παράθεση:An Auditory Intervention program is most effective when used in conjunction with therapy (i.e. Speech and/or Occupational Therapy) or programs currently in place. It is not recommended as a replacement for other therapies or medications that have been prescribed by a doctor. |
Οποτε ειναι σαν τα προϊοντα της εναλλακτικης ιατρικης. Ψυχικα σε βοηθανε, ομως δεν ειναι υποκαταστατα της πραγματικης ιατρικης!
-----------------
DreamCatcher Music DreamCatcher Blogspot
[ τροποποιήθηκε από τον/την noizreduction, 01-07-2013 17:12 ]
Παράθεση:
|
Ναι. Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε ήταν πώς θα αποκατασταθούν οι υψηλότερες αρμονικές που λόγω της συμπίεσης και των φίλτρων του Pulse Code Modulation, αλλά και της ανικανότητας των νέων τεχνολογιών να τις αναπαράγουν, είχαν χαθεί. Το σύστημα του Steinbach αυτό έκανε με το να τις ενισχύσει εντός του φάσματος που μπορεί να αναπαραχθεί από ένα κλασικό CD-Player. Αν ακούσεις τα CD του θα καταλάβεις (άλλη ποιότητα ήχου).
Από εκεί και πέρα, δεν μ' ενδιαφέρει να υπερασπιστώ τη δουλειά ενός τρίτου (του Steinbach, του Tomatis ή οποιουδήποτε).
Όσο για τις αναφορές για πονοκεφάλους και τα σχετικά που αναφέρεις, το ίδιο το παράθεμα που έδωσες αναφέρει πως αφορούν σε κακέκτυπα CDs που έχουν αντιγραφεί μέσω υπολογιστή ή άλλου ερασιτεχνικού εξοπλισμού. Ως γνωστόν, τα CD/DVD των υπολογιστών δεν μπορούν να αντιγράψουν σωστά τα εμπορικά CD. Παραμορφώνουν τον ήχο και τις συχνότητες με επικίνδυνα αποτελέσματα.
Δυστυχώς, αυτές είναι οι συνέπειες των επιπόλαιων νέων τεχνολογιών. Εκεί όπου ένα απλό κασσετοφωνάκι έφτανε άνετα τα 15.000 Hz τώρα έχουμε πέσει στα 12 και τα 10 kHz. Tιποτα όμως από αυτά δεν μπορεί να φτάσεις τους ήχους της φύσης (για τα οποία είναι σχεδιασμένο το ανθρώπινο αυτί, ο εγκέφαλος και το νευρικό σύστημα στο σύνολό του) ή των ακουστικών οργάνων. Μακροπρόθεσμα, τα αποτελέσματα είναι καταστροφικά τόσο για τη σωματική, όσο και για την ψυχική υγεία.
[ τροποποιήθηκε από τον/την amadeuswebern, 01-07-2013 17:24 ]