Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο
#1647 / 03.03.2005, 01:00 / Αναφορά Με το άρθρο αυτό καλωσορίζουμε στη μουσική μας παρέα, το μικρό μου αδερφάκι (καλά όχι και τόσο μικρό...) Θοδωρή, που αυτήν ακριβώς τη στιγμή, ως πασίγνωστος fun της Eurovision, παρακολουθεί την επιλογή του ελληνικού τραγουδιού... Καλωσόρισες Θοδωράκο :) |
#1648 / 03.03.2005, 01:34 / Αναφορά "Σημείον αμφιλεγόμενον", λοιπόν Θοδωρή... Χρειαζόταν, πάντως αυτή η αναδρομή. Ευχαριστούμε και καλωσόρισες στο MH. |
#1649 / 03.03.2005, 01:46 / Αναφορά Ένας διαγωνισμός τον οποίο παρακολουθώ από παιδί. Πρέπει να γίνεται. Ακούγονται οι "μουσικές" κουλτούρες των χωρών της Ευρώπης. Αυτό φυσικά ήταν πιο έντονο τα προηγούμενα χρόνια, τότε που στην σκηνή υπήρχε η ορχήστρα. Τα αυθεντικά όργανα. Δεν πάβει όμως να είναι ένας αξιόλογος διαγωνισμός. Δυο τραγούδια έχουν ξεχωρίσει ιδιαίτερα για μένα και πιστεύω ότι θα τα θυμάμαι για πάντα. Το Nocturne της Νορβηγίας (η Μελωδία) το 1995 και το Sanomi του Βελγίου το 2003. |
#1650 / 03.03.2005, 02:03 / Αναφορά Να ΄μαι κι εγώ... Τόσον καιρό άκουγα την αδελφή μου να λέει για το MusicHeaven, τώρα που άρχισα κι εγώ να ασχολούμαι με τον κόσμο του internet, κατάλαβα γιατί οι περισσότεροι που μπαίνουν σε αυτό το site "κολλάνε". Κατ' αρχάς, Vouliakis και Bina - άντε και gate - σας ευχαριστώ που διαβάσατε το άρθρο μου και με καλωσορίσατε. Πράγματι "σημείον αμφιλεγόμενον" και πράγματι και για ΄μένα δύο από τα καλύτερα τραγούδια που έχουν ακουστεί στην eurovision είναι οι επιλογές σου Bina. |
Administrator
|
#1655 / 03.03.2005, 10:45 Θοδωρή μπήκες με το δεξί και μάλιστα τη σωστή στιγμή :) Σε ευχαριστούμε για το άρθρο, βάζει πολλά πράγματα στη θέση τους... |
#1652 / 03.03.2005, 02:45 / Αναφορά Καλο το άρθρο. Πιστεύω πως κάθε πράγμα πρέπει να έχει την αντιμετώπιση που το αρμόζει. Παρακολουθώ πάρα πολλά χρόνια τον διαγωνισμό και τον αντιμετωπίζω ως ένα ψυχαγωγικό πρόγραμμα που πολλές φορές-χωρίς να σημαίνει κάποια έκπληξη αυτό-είχε και συγκινητικές μουσικές στιγμές. Η λέξη "πανηγύρι" δεν είναι κακή όταν λέγεται με καλή πρόθεση. Όταν λέγεται με κακή...βλάπτει αυτόν που το λέει. Είναι καλό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις που στηρίζονται όμως στην ουσία του κάθε πράγματος. Όποιος περιμένει πως η Eurovision είναι φορέας πολιτισμού καθαρά ή θα έπρεπε να είναι,ε... είναι αστείος ή "ρομαντικός". Περιμένω να δω λοιπόν και φέτος τα "αστέρια" που θα παρελάσουν από τον διαγωνισμό. Πεθαίνω για συμμετοχές όπως πχ πέρσι της Εσθονίας,τελείως σουρεάλ, με 5 φάλτσες φολκλορ τραγουδίστριες ντυμένες με κοντές ρόμπες να χορεύουνε αργο-πηδηχτό συρτάκι, με την συνοδεία ενός ευνούχου drummer-φτηστός ο τραγουδιστής των PRODIGY. Φυσικά αναμένω και το τραγούδι που θα σπάσει την μονοτονία και θα θυμίσει λίγο "Τhe voice" ή "nocturne" αλλά πλέον δύσκολα πάνε τέτοια κομμάτια. Και ένα τελεύταιο: Αν πράγματι θέλουμε να πάρουμε την πρώτη θέση, θα πρεπε να βρούμε πρώτα το τραγούδι-αυτό δηλαδή που δεν θα είναι ο κύκλος με τις τέταρτες(μιλάω με μουσικούς όρους) αλλά θα συμβαδίζει με τα πιο νεα ευρωπαικά ακούσματα. Καλός ο Σάκης ή η 'Ελενα για έναν τέτοιο διαγωνισμό αλλά χρειάζεται και το πρωτότυπο τραγούδι Του Δάντη συμπαθητικό για Eurovision, χωρίς όμως να κάνει την έκπληξη... |
#1654 / 03.03.2005, 09:50 / Αναφορά Καλωσόρισες Θοδωρή.... Αν τώρα εμένα με "πιάνει" ή "δεν με πιάνει" αυτός ο διαγωνισμός, αυτό είναι άλλη ιστορία. Το άρθρο σου είναι καλό!!!! :-) |
#1656 / 03.03.2005, 10:48 / Αναφορά Απολαυστικότατο το άρθρο σου Θοδωρή!! :-) Καλωσόρισες στην παρέα μας! |
#1657 / 03.03.2005, 12:46 / Αναφορά Πολύ σας ευχαριστώ παιδιά που βρήκατε το χρόνο να γράψετε δυο λόγια για το κείμενό μου. Αυτό θα πει θερμή υποδοχή :) Γιώργο (Jorge) καλώς σας βρήκα κι εγώ... Τη Eurovision την παρακολουθώ ανελλειπώς και πραγματικά νομίζω, στο μέτρο του δυνατού, αμερόληπτα. Γι' αυτό και Νίκο θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Όσα λέω κι εγώ κινούνται ακριβώς στο πνεύμα σου. (Επί τη ευκαιρία, χαίρομαι πολύ που συνομιλώ, έστω και από εδώ, με ένα από τα μέλη των Graviton. Σας παρακολουθώ από τα πρώτα σας βήματα και σας ακούω :)) Γιώργο (Orfeus) και Σοφία (Sofia) χαίρομαι πολύ που σας άρεσε ό,τι έγραψα |
#1658 / 03.03.2005, 12:53 / Αναφορά Welcome to the club!!! Ωραίο το άρθρο σου ευχαριστούμε! Καλή μας επιτυχία και όχι άλλες γκρίνιες βρε παιδιά... |
#1659 / 03.03.2005, 14:32 / Αναφορά Πρώτα απ'όλα το κείμενο σου ήταν πολύ καλό! Μια μέρα μετά την ψηφοφορία και το τραγούδι που θα μας εκπροσωπήσει (my number one) πάει για Eurovision αναρωτιέμαι μερικές φορές γιατι αυτός ο κατα τα άλλα ωραίος θεσμός, κατάντησε έτσι! Πάντως προσωπικά μου άρεσε πιό πολύ παλιά με την ζωντανή ορχήστρα και τα live φωνητικά, παρά τώρα που μου θυμίζει συναυλία karaoke!!!! Πάντως έτσι ή αλλιώς καλή μας επιτυχία, άν και το θέμα νίκης, δυστυχώς, δεν είναι μόνο με μουσικά κριτήρια γιατί παίζονται κι άλλα!!!!!!!!! |
#1663 / 03.03.2005, 19:29 / Αναφορά AlienP και gkook σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας! Να κάνω μία διόρθωση. Εκ παραδρομής, έγραψα λάθος τον τίτλο τραγουδιού του Μπίγαλη, στο άρθρο. Δεν είναι "Εμείς περνάμε το χειμώνα ανοιξιάτικα" αλλά "Εμείς φοράμετο χειμώνα ανοιξιάτικα" :) |
#1664 / 03.03.2005, 23:38 / Αναφορά Τέλος πάντων θα το καταπιούμε και αυτό και θα συνεχίσουμε τη ζωή μας αρμονικά!!!!Αλλά εντάξει προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη Eurovision εδώ που τα λέμε. |
#1666 / 04.03.2005, 09:32 / Αναφορά μας θυμησες πολλα.καλως ηρθες fermoir |
#1671 / 04.03.2005, 13:16 / Αναφορά Καλώς όρισες στην παρέα Θοδωρή!! Το άρθρο σου καταπληκτικό, επειδή την παρακολουθώ τη Εurovision από παιδί κι εγώ, κάπως έτσι θα τα έλεγα κι εγώ αν είχα το ταλέντο να γράψω!! Μπράβο!! :)) |
#1679 / 05.03.2005, 18:11 / Αναφορά Χε χε, αυτός απο την Βοσνία-Ερζεγοβίνη ήταν όντως ξεβίδωτος, μέχρι τώρα τον θυμάμαι και γελάω! Αν μη τι άλλο μου έφτιαξε τη διάθεση :) Όσο για το τραγούδι με το οποίο εκπροσώπησε ο Χατζηγιάννης την Κύπρο το 1998, δεν μου άρεσε καθόλου. Πρίν απο αυτή του τη συμμετοχή, ο Μιχάλης είχε δοκιμάσει να πάει στον διαγωνισμό με ένα υπέροχο τραγούδι, «Το Γράμμα» αλλά τότε δεν τον άφησαν γιατί ήταν μικρός και άπειρος τάχαμ δήθεν. Ε μετά που μεγάλωσε το τραγούδι δεν συγκρινόταν με το προηγούμενο αλλα τι να κάνουμε. |
#1698 / 07.03.2005, 22:40 / Αναφορά Πολύ παραστατικό και ζωντανό το άρθρο σου,Θόδωρε (και καλώς ήρθες στην παρέα μας!) Ολη η ιστορία τού θεσμού ευρηματικά "συμπυκνωμένη" σε μιά σελίδα.... Την Eurovision τήν παρακολουθούσα κι'εγώ παλιά,τότε που υπήρχε ορχήστρα και -κυρίως- τραγούδια.Από τη στιγμή που άρχισε νά γίνεται "πασαρέλα",έπαψα να την βλέπω. Μιά παρατήρηση μόνο,γιά το σημείο που αναφέρεις περί "κακόγουστου κλόουν":απλά επειδή γνωρίζω τόν συνθέτη και ήμουν παρών στην "γέννηση" τού εν λόγω τραγουδιού,συνεπώς τό έχω ακούσει προσεκτικώτατα πολλές φορές πρίν ακόμα υποβληθεί (μάλιστα ο συνθέτης το έστειλε μετά και από δική μου "υπόδειξη"),θα ήθελα να πώ πως ναί μέν δέν ήταν ΤΟ τραγούδι αλλά πάντως είχε μιά αξιοπρεπή μουσική και ένα επίσης αξιοπρεπή στίχο,σέ σύγκριση δέ μέ άλλα που κατά καιρούς παρουσιάστηκαν,δέν μπορώ να πώ οτι ήταν από τα χειρότερα. Να είσαι πάντα κοντά μας και περιμένουμε και άλλα γραπτά σου (περιμένουμε επίσης να σέ βλέπουμε καί στίς συναντήσεις που κατά καιρούς κάνουμε:) |
#1711 / 09.03.2005, 23:16 / Αναφορά Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τα σχόλιά σας. Ευχαριστώ που βρίσκετε ενδιαφέρον το άρθρο μου. Ειδικά για την εύστοχη παρατήρηση του Αλβέρτου, θέλω απλώς να πω ότι με το χαρακτηρισμό "κακόγουστοι κλόουν", δεν αναφερόμουν στη σύνθεση του τραγουδιού, μιας και δε με θεωρώ ειδικό επί αυτών των θεμάτων, αλλά αναφερόμουν στο ενδυματολογικό και γενικότερα παρουσιαστικό μέρος. Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο τραγούδι αδικήθηκε απ΄ τον τρόπου "στήθηκε" στη σκηνή. |