H ελλειψη αυτοπεποιθησης ειναι μεγαλο μειονεκτημα για ενα μουσικο.
Γιαυτο, παιζε οτι μπορεις να παιξεις και στην πορεια το αυτακι (αν "δουλευει" σωστα) θα σου πει τι πρεπει να διορθωσεις, αφου αρχιζει και ξεχωριζει λεπτομερειες. Οσο παιζεις μαθαινεις.
Ενα tip που μπορω να σου δωσω γραπτως, ειναι οτι το δεξι χερι κινειται συνεχως πανω κατω, ετσι ωστε να παιζει (οταν εχουν τουλαχιστον μικροτερες αξιες απο τεταρτα) το διπλασιο της μικροτερης αξιας που υπαρχει σε ενα μετρο και χτυπαει τις χορδες μονο τη στιγμη που πρεπει.Αλλιως περναει πανω απο τις χορδες.
Αν το μετρο εχει δλδ ως μικροτερη αξια το oγδο, το χερι σε καθε "πενιά προς τα κατω" (δλδ Π - downstroke, σαν συμβολο στο Guitar pro) να παιζει τεταρτο.
Με αυτον τον τροπο αν χτυπησει και την "πενιά προς τα πανω" (δλδ V - upstroke), θα ακουσει και τα ογδοο.
Παραδειγμα: εχεις ενα μετρο με επαναλαμβανομενο ρυθμικο σχημα 1 τεταρτο + 2 ογδοα.
Το χερι σου κεινειται συμφωνα με το μετρονομο, ετσι ωστε να παιζει τεταρτα σε καθε downstroke.
Η κινηση που πρεπει να γινεται τελικα ειναι Π - (V)* - Π - V.
*Οπου ειναι σε παρενθεση γινεται η κινηση του δεξιου χεριου χωρις να χτυπησεις τις χορδες.
Και επαναλαμβανεις συνεχως.
Για ενα ρυθμικο σχημα: 4 ογδοα και 2 τεταρτα θα ηταν Π - V - Π - V - Π - (V) - Π - (V)
Σε σχεση με τη θεωρια αυτο σημαινει οτι χτυπας στο downstroke τα "κυρια" μερη του μετρου και στο upstroke τα "δευτερευοντα". Και ολα αυτα σε συνεχη κινηση του χεριου πανω κατω.
-----------------
................Η ιστοσελίδα μου........... Μαθήματα Κιθάρας................
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : delta66 στις 24-07-2011 16:12 ]