Καλησπέρα. Για μια ακόμη φορά λέω ότι από αλλού ξεκινάμε και αλλού φθάνουμε. Το θέμα του topic του forum είναι: "Ε ρε και να γινόμουν υπουργός πολιτισμού για μέρα". Επειδή η ηλικία μου δεν το επιτρέπει να γίνω μια απλή υπουργός πολιτισμού επαναλαμβάνω: Εάν γινόμουν υπουργός πολιτισμού για μιά μέρα ή έστω πρωθυπουργός, σεβόμενη τον εαυτό μου και μόνο, θα δήλωνα παραίτηση, γιατί η βάση δεν συμφωνεί στα βασικά πράγματα. Ο Βασίλης (blogarismenos engefalos) οραματίστηκε, κατέθεσε την άποψη του και κάλυψε το όνειρο του καθένα μας για μια καινούργια Ελλάδα. Αυτά τα ολίγα. Ε.Σ.
Να κάτσεις να ακούσεις και να ασχοληθείς με τη μουσική αυτή για την οποία εξέφρασα γνώμη που μου θες και αντεπιχειρήματα στα προκλητικά σου ανεδαφικά σχόλια.
Σου τόπα, τυφλός είσαι ? Την τεχνολογία τη χρησιμοποιώ και τη γουστάρω. Standard πιο πολύ απο σένα.
Απαντήσεις και αφορμές για προβληματισμό έδωσα και με χιούμορ και με βιντεάκια και με αναπάντητες ερωτήσεις.
Για τα πλήκτρα απάντησα ήδη, για την ηλεκτρική ισχύουν τα ίδια, για τα μικρόφωνα είναι τόσο απλό που δεν ήθελα να το πω μπας και... αλλά που?
Η ανάγκη να ακουστεί ένας τραγουδιστής χωρίς μικρόφωνο μαζί με άλλα όργανα τον κάνει να πρέπει να τραγουδήσει ψηλότερα.
Καλό?????? Είναι αρκετό??? ξέρεις το Στασινόπουλο??? τον Παπασιδέρη??? Για άκου, για άκου που φτάνουν, για βρες μου τους σημερινούς που εξέληξαν το είδος αυτό, αντε εδω γύρω θα 'μαι.
Τώρα εγώ δεν είπα οτί είναι πάντα κακό να έχεις μικροφωνική στα πανηγύρια , αλλά τις περισσότερες φορές είναι όλα κακοστημένα και κακορυθμιζμένα, αν δε το ζήσεις που να το ξέρεις, αν δε ξέρεις μη μιλάς.
Ευαγγελία με συχγωρείς ξέρω οτι ο τίτλος προσφέρεται για τέτοιου είδους κουβεντούλα αλλά εγω νομίζω γράφτηκε το ποστ για να ειπωθούν απόψεις και να δωθούν εξηγήσεις πάνω στο θέμα ΚΟΡΓΚ Ελληνικοί ρυθμοί, και γιατί ενας βλάκας εγω!!!
μπήκε εκεί και είπε τα δικά του.
παρελθοντολάγνοι.. βάλτε ρακί....
Αγαπητή Ευαγγελία
Είπα μερικά αυτονόητα στηριζόμενος στον τίτλο μπάς και πετάξω με όμορφο τρόπο
την μπάλα μακριά απο την στείρα αντιπαράθεση που οσμιζόμουν οτι θα έρθει.
Οι σχολές ήχου όμως είναι δυο. Η παραδοσιακή και "μεταμοντέρνα". Η δεύτερη
χρησιμοποιεί την πρώτη και η πρώτη δεν θέλει να την χρησιμοποιεί η δευτερη.
Και γι'αυτό - για λόγους αισθητικής. Οτι ο ψευτοήχος παραδοσιακών οργάνων απο
αρμόνια και φτηνές λύσεις τελευταίας στιγμής απομακρύνουν τον κόσμο απο το
γνήσιο παραδοσιακό τραγούδι - στα πανυγήρια. Η γνώμη μου είναι οτι στα πανυγήρια
ο κόσμος δεν πάει να ακούσει ποιότητα. Αλλα να φάει το φτηνό κρέας που έχει
ντουμανιάσει τον τόπο, να πιεί φτηνό κρασί, να βρεί κάποια άλλη ευκαιρία αγοράς σε
εσώρουχα ή είδη σπιτιού και όταν το φέρει η στιγμή να χορέψουν όλοι μαζί ντίρλα
μέχρι να πονέσει η σπλήνα απο το ντιριντάχτα και να κοινωνικοποιηθούν. Αυτό
φυσικά πιο πολύ στην επαρχία. Εκεί οι κοινωνίες είναι κλειστές. Στο πανυγήρι δεν
θα πάς μόνο για αυτόν τον λόγο. Αλλα για να δείς τον Χ και τον Ψ που αλλιώς δεν
θα τον έβλεπες γιατί θα γινόταν σούσουρο οτι πήγες και του μίλησες ή της μίλησες
Καλησπέρα. Επειδή εκτιμώ πολύ τον ΗΡ, τον Βασίλη (blogarismenos engefalos) και τους υπόλοιπους συμφορουμίτες, ευχαρίστως να πιώ ρακί με πολίτικο παστουρμά και ουζάκι στο λιμανάκι της Χαραυγής για να είμαστε μονιασμένοι και αγαπημένοι, προκειμένου να χτίσουμε ένα καλύτερο αύριο για μας και τα παιδιά μας. Sampler, επειδή είσαι νέο μέλος, έχεις ανοικτή πρόσκληση. Ε.Σ.
Λιάνα μου ο τίτλος δεν είναι ανεξάρτητος απ΄την εισήγηση του ΟΡ... :) εντός θέματος είναι ....
ΥΓ. Για το "νέο μέλος" μην παίρνεις όρκο....
[ τροποποιήθηκε από τον/την mary_omikron, 23-05-2013 23:37 ]
Παράθεση:
|
Κύριε Μιχάλη Κλεάνθη,
κατ΄αρχήν δεχθείτε τα υπουργικά μου συγχαρητήρια με την ευκαιρία για το όμορφο εμπνευσμένο τραγούδι. Το τραγούδι άρεσε πολύ και στον κ. Πρωθυπουργό, ταυτίστηκε μάλιστα με τον τίτλο, και τραγουδάει το ρεφραίν συνέχεια με τα μέλη της τρόϊκας, τον φοβίζει λίγο η Ερωφίλη όμως και έχει συνεχώς το νου του μήπως και τον επιτεθεί ο χορός.
Δεν θα απαγορέψω το άσμα κύριε Κλεάνθη μόνο αν μου υποσχεθείτε οτι στον επόμενο διαγωνισμό δε θα χρησιμοποιήσεται sampler αλλά HP.
Λοιπόν μιας και αναφέραμε την Ερωφίλη ας δούμε τον Ερωτόκριτο με μια άλλη ματιά που ταιριάζει σε μια Ελλάδα που ψόφσε.>>>>>>>>
Ήπαιρνε το synthesizer του και σιγανά επορπάτει
και εχτύπαν το γλυκιά αναδια στο παλάτι.
…Tα πλήκτρα του synthesizer ντου παλλιά ‘ν και κιλαηδούσι.
Εε? Εξέλιξη.
Ένα απόσπασμα απο σχετικό κείμενο στο νετ:
Οι «Πολιτιστικοί Σύλλογοι» και ο πολιτισμός
Πεποίθηση μου είναι ότι για το σημερινό ξεπεσμό των πανηγυριών και της έννοιας «παραδοσιακό», την πρωταρχική ευθύνη φέρουμε τα Προεδρεία των Συλλόγων και Αδελφοτήτων των χωριών μας. Οι ζυγιές με το ζουρνά, το νταούλι και το κλαρίνο με το γλυκό ήχο που τα συνοδεύει, αντικαταστάθηκαν για λόγους ευκολίας των οργανοπαικτών από τα ντράμς, την ηλεκτρική κιθάρα, τα αρμόνια. Εμείς, Σύλλογοι και Πανηγυριστές υποταχθήκαμε αδιαμαρτύρητα στο πολιτιστικό έγκλημα που συντελέστηκε και μάλιστα προσαρμοστήκαμε τόσο καλά, ώστε σχεδόν να αποδοκιμάζουμε μια κομπανία χωρίς «τα παραμορφωτικά εφέ» με το πρόσχημα ότι «δεν βγαίνει πέρα» πανηγύρι διαφορετικά. Έτσι, οι Σύλλογοι συρόμαστε από την ανησυχία μας να προσελκύσουμε κοινό στα πανηγύρια μας, ώστε να ανταπεξέλθουμε οικονομικά.
Περιττεύει να υπογραμμίσω την αναγκαιότητα όσων βρισκόμαστε επικεφαλής Συλλόγων να είμαστε γνώστες της κουλτούρας και του πολιτισμού του τόπου μας. Όταν εμείς θεωρούμε πολιτισμό την αναπαραγωγή των μουσικών προτύπων της ιδιωτικής τηλεόρασης με κυρίαρχο το δόγμα: «οικονομία στο ύφασμα οικονομία και στο ταλέντο», όταν καμαρώνουμε για τις εκδηλώσεις μας με οργανοπαίχτες αμφιβόλου ποιότητας και γνώσης ή όταν έστω θεωρούμε «αναγκαίο κακό» τα παραπάνω, αναλογίζομαι τι παραδίνουμε στους νεώτερους Πανηγυριστές ; Σκεφτήκαμε ποτέ ότι στα εγγόνια μας η σημερινή κατάσταση θα εγγραφεί ως «γνήσιο παραδοσιακό πανηγύρι»;
Πιστεύω ότι οι Φορείς ενός τόπου, ανάλογα και με το εύρος τους, πρέπει να προηγούνται της κοινωνίας και να τη διαπαιδαγωγούν με ιδέες και έμπνευση, με προτάσεις και τόλμη παρά να έπονται αυτής. Έτσι συνήθως ενεργούν οι πολιτικοί μας, συρόμενοι κυριολεκτικά από τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων. Η λαϊκίστικη αντίληψη της θεοποίησης του κοινού, που διαδίδεται πολύ τα τελευταία χρόνια , ότι δηλαδή «ό,τι ακούει ο κόσμος είναι και καλό και παραδοσιακό» δεν πρέπει να μας παρασύρει.
πηγή:
https://www.facebook.com/notes/%CE%BB%CE%B1%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B1/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CE%B3%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%AD%CE%B2%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B7%CE%B3%CF%85%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%B3%CE%B1%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%BF/237382019665443
Sampler!!! έλα να σε ταϊσω έλα...
Παλιότερα όταν οι διασκεδάσεις δεν είχαν μουσικά όργανα ορισμένοι γλεντοκόποι «έπαιζαν» διάφορους σκοπούς με ένα φύλλο δέντρου ανάμεσα στα χείλη και στα δόντια. Μ’ αυτό τον τρόπο κρατούσαν ένα γλέντι, το τραγούδι και το χορό.