Παιδιά,άν όλα αυτά που γράψατε τα κάνετε σενάριο,προσφέρομαι να το σκηνοθετήσω και να γράψω την μουσική.
Τόσο παράξενο σάς φαίνεται που ένας κακοποιός εκμεταλλεύτηκε την υπάρχουσα κατάσταση με τίς "άδειες εξόδου τών φυλακισμένων" (τί σόϊ φυλακισμένοι είναι τότε;) και το έσκασε;
Ούτε ταινία με τον κατάσκοπο που γύρισε απ'το κρύο να ήταν.....
Όποιος βρει τον Χριστόδουλο Ξηρό θα πάρει 4.000.000 €!!!!
μείον:
- Φ.Π.Α. 23%
- Φόρος Εισοδήματος 42%
- Έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης 4%
- Φόρος μεγάλου πλούτου: 10%
ίσον: 840.000 καθαρά
ενημερώνονται οι επίδοξοι "πληροφοριοδότες" ότι θα πρέπει να μαζέψουν αποδείξεις από επιχειρήσεις ίσες με 25% του εισοδήματος τους, δηλαδή 1.000.000 ευρώ...
Υ.Γ.: Το δημόσιο διατηρεί το δικαίωμα να σας καταβάλλει το ποσό των 4.000.000 € όταν τα ταμειακά διαθέσιμα το επιτρέψουν με τόκο υπερημερίας 6%
Αντίθετα, η καθυστέρηση στην καταβολή των προαναφερθέντων φόρων είναι κακούργημα, επισύρει ποινή φυλακισης, πρόστιμα κατά περίπτωση από 1000€ και πάνω, ενώ επιπλέον χρεώνεται με τόκους υπερημερίας 8%
Με πήρε ο Χριστόδουλος Ξηρός τηλέφωνο και με απείλησε ότι αν δεν του δώσω 100.000 € θα πάρει την αστυνομία τηλέφωνο με το όνομα μου και θα τους αποκαλύψει τη θέση του.
Παράθεση:
|
Ξέχασες:
1.Το τέλος επιτηδεύματος 40% (εκτός εάν αυτός που θα βρή τον Ξηρό έχη και βοηθούς,οπότε θα πρέπη να συστήση εταιρία και να πληρώση και φόρο συγκέντρωσης κεφαλαίου 20%-διότι θα πρέπη να έχη συγκεντρώσει κεφάλαιο γιά να χρηματοδοτήση τίς έρευνες)
2.Το (μόνιμο) έκτακτο τέλος ακινήτων (γραφεία δέν θα έχη;στο πόδι θα τα οργανώση όλα;)
3.Τον φόρο μισθωτών υπηρεσιών (ή μάλλον μυστικών υπηρεσιών) γιά τους τυχόν μυστικούς αστυνομικούς που θα προσλάβη).
Οπότε θα'ναι τυχερός άν τού μείνουν τίποτε σέντσια γιά να πάρη ένα σακκουλάκι φυστίκια Αιγίνης-ξηρός (καρπός) είναι κι'αυτά.......
Παράθεση:
|
Τους ανίκανους όμως αυτοί οι πολίτες τους έχουν ψηφίσει,σωστά;Δέν ήρθαν από το υπερπέραν...
Παράθεση:
|
Ωστόσο,οι όποιες επιτυχίες της-όταν την αφήνουν οι πολιτικοί να δουλέψη-καταρρίπτουν αυτόν τον μύθο,οπότε κάνει η ίδια ζημιά στο image της.....
Παράθεση:
|
Τόσο σατανικός δηλαδή......................
Παράθεση:
|
Εγώ πάντως ούτε το ένα πιστεύω,ούτε το άλλο.
Παράθεση:
|
Ενώ στό εξωτερικό έχουν γίνει τέτοιες μελέτες και σε απλούς πολίτες;Εχεις υπ’όψιν σου κάποια;
Μήν ξεχνάς ότι τα ζώα (τα οικόσιτα,προφανώς) και οι φυλακισμένοι δέν έχουν ελευθερία κινήσεων ακριβώς λόγω τής ιδιότητάς τους.Οι νομοταγείς πολίτες όμως έχουν ελευθερία κινήσεων,μπορούν να πάνε όπου θέλουν,ακόμη και εκτός Ελλάδος,όπου το σήμα τού τσίπ δέν θα «πιάνη».Μπορούν επίσης να κάνουν μπάνιο στο σπίτι τους ή στην θάλασσα,οπότε το τσίπ-που,ώς γνωστόν,είναι εμφυτεύσιμο υποδορίως-θα βραχή και θα καταστραφή,οπότε θα πάψη να εκπέμπη σήμα.Τί θα γίνη τότε;Θα πηγαίνη η αστυνομία στα σπίτια τους να τους συλλάβη επειδή κατέστρεψαν το τσιπάκι;Α,ξέχασα,πρίν γίνη αυτό,θα πρέπη οι ίδιοι οι νομοταγείς πολίτες να έχουν συναινέσει να τους εμφυτευτή το τσιπάκι-γιατί δέν είναι νομικώς εφικτό να υποχρεωθούν να το δεχτούν.Ειδικώς σε μιά χώρα που -επισήμως-δέν κυβερνάται από δικτάτορες.
Επίσης,όταν λές «εν ευθέτω χρόνω»,περίπου πότε το υπολογίζεις να γίνη;Θα προλάβω να πάρω κι’εγώ ένα τσιπάκι,ή θα μού φάη την θέση ο Llama παίρνοντας το τελευταίο διαθέσιμο;
(Βραχιολάκι δέν θέλω,γιατί θα μοιάζω με τζιτζιφιόγκο)
Παράθεση:
|
Ωστόσο,σε καμμιά απ’τίς δημοκρατικές χώρες που ήδη εφαρμόζουν το «βραχιολάκι» ή το τσίπ στους φυλακισμένους δέν έχω υπ’όψιν μου να έχουν υποχρεωθεί ΟΛΟΙ οι πολίτες τους να φορέσουν αυτά τα gadgets.Αν εσύ έχης υπ’όψιν σου κάποια τέτοια χώρα,γιατί δέν μάς λές,ώστε άν μή τι άλλο,να μήν την επιλέξουμε γιά τίς επόμενες διακοπές μας;
Παράθεση:
|
Σωστά,γιατί ώς συνήθως τα μέλη τών τρομοκρατικών οργανώσεων πηγαίνουν σε δημόσια μέρη (π.χ.εστιατόρια),επιδεικνύοντας και την κάρτα μέλους τής οργανώσεως (προφανώς γιά να τύχουν προνομιακής μεταχειρίσεως).
Παράθεση:
|
Βεβαίως.Το να είσαι διευθυντής στίς φυλακές τής Αλικαρνασσού,γιά παράδειγμα....
Παράθεση:
|
Μέχρι στιγμής πάντως δέν έχει πουληθεί,απ’όσο ξέρω.Εκτός άν εσύ ξέρης περισσότερα,διότι είσαι μέλος διαφόρων μυστικών υπηρεσιών........
ΥΓ1.Η προσφορά μου εξακολουθεί να ισχύη....
ΥΓ2.Αυτές οι υφάντρες είναι όμορφες,τουλάχιστον;Γιατί ένας φίλος μου ψάχνει γιά νύφη...
Ολίγον νεφελώδη μάς τα λές,κύριε Jefferson.
Από την μιά:
Παράθεση:Υπάρχει μόνο μία αλήθεια που ξεκινά από το σεβασμό του ατόμου και τη θεώρησή του ως οντότητα, και που αυτό το συγκεκριμένο προστατεύεται από τον νόμο |
κι'από την άλλη:
Παράθεση:Από τη στιγμή που ορίζεται το δίκιο και σωστό να είναι η αρχή της πλειοψηφίας δίχως κανένα άλλο μέτρο, είναι απολύτως λογικό η μειοψηφία να αντιδρά. Είτε έχει κι αυτή τα δίκια της είτε δεν τα έχει. |
Ποιός θεσπίζει αυτόν τον νόμο που προστατεύει τον σεβασμό τού ατόμου και την θεώρησή του ώς οντότητα;Η πλειοψηφία,προφανώς,αφού ομοφωνία δέν υπάρχει πάντοτε στίς ανθρώπινες κοινωνίες.Δέν υπάρχει λοιπόν τρόπος να ορισθή αλλιώς ποιό θα είναι το "δίκιο και σωστό".
Ωστόσο,υπάρχει αυτό το "άλλο μέτρο" που αναφέρεις και αυτό είναι ότι η μειοψηφία ελέγχει την πλειοψηφία και εφ'όσον έχει την γνώμη ότι ένας νόμος δέν είναι "δίκιος και σωστός",μπορεί να εκφράση τίς αντιρρήσεις της και να αντιπροτείνη κάποιον άλλο νόμο.Οπότε η πλειοψηφία οφείλει να εξετάση τον νόμο αυτόν και άν διαπιστώση ότι είναι καλύτερος απ'τον δικό της,να τον υιοθετήση,καταργώντας τον δικό της (δηλ.τον προηγούμενο) νόμο.
Παραπέρα δέν θέλω να επεκταθώ,γιατί εδώ δέν είναι φόρουμ τού μαθήματος πολιτικής αγωγής.
Η έννοια της Δημοκρατίας είναι μία και μοναδική και δεν αφήνει περιθώρια για πολλές ερμηνείες και αναλύσεις πάνω στην έννοια αυτή καθαυτή. Τώρα εάν ασκείται σωστά ή όχι είναι μεγάλο θέμα και σίγουρα υποκειμενικό. Φαντάζομαι όμως πως κι ο μέσος νους αντιλαμβάνεται πως γίνεται κατάχρηση της, όταν μέσα στα πλαίσια αυτής υπάρχουν οι μέγιστοι, ελεεινοί και τρισάθλιοι που αποφασίζουν (αφ' εαυτού τους) πως έχουν τη νομοθετική και εκτελεστική εξουσία στα χέρια τους, αγνοώντας την ,λανθασμένη έστω, απόφαση της πλειοψηφίας που ψηφίζει σ'αυτές τις ρημάδες τις εκλογές, καλυμένοι κάτω απο τον επαναστατικό μανδύα και δικό τους προσωπικό αξιακό σύστημα, για ένα καλύτερο αύριο και στήνουν λαϊκά δικαστήρια εκτελώντας όποιον θεωρούν ότι βλάπτει τον τόπο, τις αξίες τους, τα ιδανικά τους και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλες μπούρδες μπορεί να ισχυρίζονται. Σε μια δημοκρατία όλα αυτά, που ο καθένας έχει τη δυνατότητα να βάλει υποψηφιότητα στις εκλογές, που μπορεί να έχει δημόσιο λόγο, αυτοί αποφασίζουν να γίνουν αυτό που στα κείμενά τους καταδικάζουν.. Η υποκρισία στο ζενίθ! Αυτοί λοιπόν που δε σέβονται το μέγιστο αγαθό της ζωής είναι ΦΑΣΙΣΤΕΣ! Ας σκεφτούμε όλοι τι θα γινόταν, αν μοιραζόμασταν όλοι σε μικρές ομάδες, καθεμιά απο τις οποίες θα είχε το δικό της "αξιακό σύστημα" και αρπάζαμε ρουκέτες και όπλα.. όλοι σε κάτι θα πιστεύαμε σίγουρα.. το αποτέλεσμα θα ηταν σιγουρα χάος! Ζούγκλα! Η στέρηση της ζωής κάποιου δε μπορεί παρά να είναι μια πράξη δολοφονική πάει και τέλειωσε.. ο όποιος συμψηφισμός απλά αποτελεί άλοθι κι όποιος το εκμεταλλεύεται πολιτικά ή είναι ηλίθιος ή απλά ανιστόρητος.
Παράθεση:
|
Θα συμφωνήσουμε φίλτατε JeffersonT ότι διαφωνούμε. Η Δημοκρατία λοιπόν από την κλασσική Ελλάδα μέχρι και σήμερα είναι μία και μοναδική σαν έννοια. Δήμος + Κράτος = η εξουσία πηγάζει απο το λαό. Σου ξαναλέω, δεν εξετάζω το αν ασκείται σωστά, αναφέρομαι μόνο στην ΕΝΝΟΙΑ, σαν έννοια! Δεν κατάλαβα τον συσχετισμό ή σύνδεση,αν θες, της αρχής της πλειοψηφίας και των φασιστικών πρακτικών ενός τρομοκράτη. Όπως και να 'χει, και για να μη βγαίνω εκτός θέματος, η πρακτική του δολοφονώ κάποιον αντιφρονούντα θα συμφωνήσουμε όλοι ότι δεν μπορεί παρά να είναι καταδικαστέα πράξη κι αδιέξοδη σε ένα Δημοκρατικό, επαναλαμβάνω, πολίτευμα.
Παράθεση:
|