ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997
    TRAVELOGUE
    27.05.2015, 15:54

    Η συγκεκριμένη ανακοίνωση των εργαζομένων που εδώ και χρόνια δίνουν μία μεγάλη μάχη για τα δεδουλευμένα τους, έχει διπλή στόχευση. Από τη μία αναδεικνύει το υψηλό κόστος του διαγωνισμού που καλείται να καλύψει η ΝΕΡΙΤ (εξ ου και οι επισυναπτόμενες εγκρίσεις μέρους των δαπανών όπως έχουν δημοσειυτεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ), και απο την άλλη είναι το θέμα της σύμβασης με τον Κουρή. 

    Μία συνεργασία που γίνεταιγια να μην επωμισθεί η ΝΕΡΙΤ το μεγάλο κόστος συμμετοχής, που όπως φαίνεται ένα μεγάλο μέρος του πληρώνεται από την ίδια.

    Για αυτή τη συνεργασία λοιπόν, επιλέχθηκε ένας υπόδικος επιχειρηματίας ο οποίος έχει αφήσει απλήρωτο το προσωπικό του στα Metropolis, με το πρόσχημα ότι δεν έχει την οικονομικά δυνατότητα να τα πληρώσει. Έχει συλληφθεί δύο φορές για χρέη και οφειλές, όπου, ω του θαύματος,  βρήκε άμεσα τα χρήματα για να αφεθεί ελεύθερος καταβάλλοντας τις εγγυήσεις.

    Όσο για την αμοιβή του Κουρή αυτή δεν δίνεται με την άμεση μορφή χρήματος, αλλά έμμεσα όπως καταγγέλλουν και οι εργαζόμενοι και όπως προκύπτει από το πρακτικό υπ.αριθ. 59 του ΔΣ της ΝΕΡΙΤ, το οποίο υπογράφτηκε στις 20.1.2015 (5 ημέρες πριν από τις εκλογές): 

    Θέμα 4ο: 60ος Διαγωνισμός Τραγουδιού Eurovision 2015, 19, 21 και 23 Μαΐου 2015, στη Βιέννη.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο, λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών, αναφορικά με τη συμμετοχή της ΝΕΡΙΤ Α.Ε., μετά την αποδοχή της ως πλήρους μέλους της EBU, στον 60ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision, που θα διεξαχθεί στη Βιέννη, εγκρίνει :

    [...] Τη συνεργασία της ΝΕΡΙΤ Α.Ε. με την εταιρία ΑΚΟΗ Α.Ε.. Η εν λόγω εταιρία θα αναλάβει τον καλλιτεχνικό σχεδιασμό, την οργάνωση και την παραγωγή του Ελληνικού Τελικού, την οργάνωση και την παραγωγή της εκπομπής πρώτης παρουσίασης των συμμετοχών του Ελληνικού Τελικού, των δύο εκπομπών με τα βίντεο κλιπ των ξένων συμμετοχών, την προώθηση του τραγουδιού που θα επιλεγεί να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον προαναφερόμενο Διαγωνισμό, καθώς επίσης και τις αμοιβές όλων των συνεργατών, των ερμηνευτών καλλιτεχνών και της εν γένει δημιουργικής ομάδας, την κάλυψη των μετακινήσεων και της διαμονής αυτών στη Βιέννη (σ.σ. παρεμπιπτόντως μέρος των δαπανών μετακίνησης και διαμονής έχουν ήδη εγκριθεί από τη ΝΕΡΙΤ), δεδομένης της τεχνογνωσίας και της εξειδικευμένης εμπειρίας της στην εν λόγω διοργάνωση. Η εταιρία θα λάβει ως αμοιβή για τη διοργάνωση αυτή διαφημιστικό χρόνο που θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της ΝΕΡΙΤ ΑΕ για το οικονομικό έτος 2015, σύμφωνα με την προαναφερόμενη εισήγηση. Η τελευταία θα διαθέσει επίσης ένα OB VAN πλήρως εξοπλισμένο και στελεχωμένο καθώς και έναν Διευθυντή Παραγωγής.


    jorge
    27.05.2015, 17:16
    Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι πως η ΑΚΟΗ αντί να πάρει χρήματα, θα πάρει δωρεάν διαφημιστικό χρόνο στη ΝΕΡΙΤ. Ισχύει;
    TRAVELOGUE
    27.05.2015, 22:49

    Πράγματι, η ΑΚΟΗ αντί να πάρει χρήματα, θα πάρει δωρεάν διαφημιστικό χρόνο στη ΝΕΡΙΤ. Εξάλλου, αυτό προκύπτει σαφώς από το πρακτικό και βεβαίως ουδέποτε υποστήριξαν οι άνθρωποι που υπογράφουν την ανακοίνωση ότι η ΝΕΡΙΤ θα δώσει συγκεκριμένο χρηματικό ποσό τοις μετρητοίς. Αυτές οι «δουλειές» συνηθίζεται να μη γίνονται τόσο ευθαρσώς.

    Έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε στην πράξη και επί της ουσίας τι σημαίνουν τα λεγόμενα του πρακτικού για τη ΝΕΡΙΤ, - σύμφωνα και με τις βασικές αρχές κοστολόγησης, οικονομικής, φορολογική και λογιστικής πρακτικής. Ωστόσο, αυτό ίσως και να θεωρείται εκτός θέματος για το συγκεκριμένοtopic, αλλά παρόλα αυτά …

    Η διάθεση του δωρεάν διαφημιστικού χρόνου, αφού υπολογιστεί αξιακά, θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της ΝΕΡΙΤ, είτε ως μειωτικό στοιχείο των εσόδων (εφόσον αν δινόταν υπό κανονικές συνθήκες σε κάποιον άλλο, θα εισέπραττε αυτό το έσοδο), είτε ως μειωτικό στοιχείο των δαπανών της. Άρα, καθαρά αριθμητικά σημαίνει ότι θα υπάρχει μείωση κερδών. Με ανάλογες μεθόδους, όλα τα προηγούμενα χρόνια, σαν χρόνια ασθένεια, διάφοροι δημόσιοι οργανισμοί ή ιδιωτικές εταιρείες γίνονται ζημιογόνες.

    Όσο για την ΑΚΟΗ ΑΕ, καταφεύγοντας και πάλι στην οικονομική, λογιστική, φορολογική και κοστολογική θεωρία και πρακτική, θα δούμε ότι υπάρχει η έννοια του εσόδου που αποκτάται άμεσα ή έμμεσα. Αυτό σημαίνει τα εξής ακολουθώντας την αντίστροφη πορεία:

    Ο δωρεάν χρόνος διαφήμισης είναι μια δαπάνη που εφόσον θα χρησιμοποιηθεί ακριβώς ως τέτοια (σ.σ. δωρεάν) αποτελεί έμμεσο έσοδο που θα μειώσει τις πραγματικές δαπάνες, αφού υποθετικά αντί για 5.000 ευρώ ως δαπάνη διαφημιστικού χρόνου, θα πραγματοποιηθούν 3.000 ευρώ, επομένως τα μειωμένα έξοδα σημαίνουν μεγαλύτερα κέρδη προς διανομή μέσω των μερισμάτων. Αυτό βεβαίως, ισχύει στην περίπτωση όπου στον ισολογισμό υπάρχουν κέρδη.

    Έψαξα να βρω τον ισολογισμό «γκουγκλάροντας», αφού από το 2012 και στο εξής, όλοι οι ισολογισμοί υποχρεωτικά δημοσιεύονται σε ιστοσελίδα της επιχείρησης, η οποία μπορεί να διαφέρει από την επίσημη. Απλώς σε περίπτωση ελέγχου από το ΓΕΜΗ, εφορία κτλ, υποχρεούται να υποδείξει την ιστοσελίδα. Έτσι, είναι συχνό φαινόμενο, οι ισολογισμοί να καταχωνιάζονται σε ιστοσελίδες – φαντάσματα που ανοίγονται μόνο γι’ αυτή τη χρήση, ώστε εμείς οι κοινοί θνητοί να δυσκολευόμαστε να τους βρούμε, αν δεν έχουμε πρόσβαση ή συνδρομή σε τράπεζες πληροφοριών (ICAP,HELLASINFOBANKκτλ.)

    Ωστόσο, ακόμη και σε περίπτωση ζημιών υπάρχουν τρόποι ώστε οι Κουρήδες να τσεπώνουν λεφτά, «ζεστά», «μπικικίνια», άμεσα ή έμμεσα.

    Ένας δεύτερος τρόπος χειρισμού εφόσον από ένα κονδύλι μειώνεται η δαπάνη του, είναι τη διαφορά αυτή να χορηγείται στον εκάστοτε κύριο Κουρή, ως αμοιβή μελών Δ.Σ.

    Υπάρχει και τρίτος τρόπος ώστε να αποκτηθεί έμμεσο έσοδο εφόσον πρόκειται για ανώνυμη εταιρεία. Ο δοσοληπτικός λογαριασμός των ιδιοκτητών των εταιρειών μέσω του οποίου παίρνουν χρήματα από τα διαθέσιμα των εταιρειών, ως προκαταβολή για μελλοντικές δαπάνες που θα φέρουν. Βεβαίως, επειδή αυτό θεωρείται είτε έμμεσος δανεισμός επί του οποίο επιβάλλεται χαρτόσημο, είτε έμμεσο εισόδημα επί του οποίου επιβάλλεται φόρο, συνήθως ο λογαριασμός «τακτοποιείται» με εικονικά τιμολόγια που συμβάλλουν στην παραοικονομία, φοροαποφυγή κτλ. Κι όλα αυτά βεβαίως, είναι χειρισμοί που αν γίνουν σωστά έχουν και το υπέροχο ένδυμα της νομιμότητας.

    Όλα τα παραπάνω δε, αποτελούν κλασσικές πρακτικές προκειμένου να υπάρχουν φτωχές επιχειρήσεις, που κλείνουν, δεν έχουν ρευστότητα, «αδυνατούν» να πληρώσουν τους εργαζόμενους κτλ, ενώ παράλληλα οι επιχειρηματίες ζουν ανετότατη ζωή και μάλιστα όταν σφίξουν τα πράγματα έχουν και την οικονομική δυνατότητα να τη σκαπουλάρουν (βλ. συλλήψεις για χρέη, για τις οποίες καταβάλλονται άμεσα εγγυήσεις πολλών εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ)

    Βεβαίως, θα βρεθεί κάποιος καλόπιστος να πει, ότι θα εκμεταλλευτεί το δωρεάν διαφημιστικό χρόνο ως επιπλέον διαφήμιση και όχι ως ευκαιρία να μειώσει τις διαφημιστικές της δαπάνες. Επομένως, δεν θα προκύψει ταμεικό περίσσευμα. Επιπλέον, μπορεί να ισχυριστεί ότι τα επιπλέον κέρδη δεν θα τα πάρει ως μέρισμα ή ως αμοιβή μελών Δ.Σ., αλλά μπορεί να τα επανατοποθετήσει στην εταιρεία του ή ακόμη και να τα διανείμει στο προσωπικό!!

    Αφενός, αυτό ως πρακτική δεν ισχύει για τους επιχειρηματίες, αφετέρου στην προκειμένη περίπτωση, η έως τώρα επιχειρηματική δραστηριότητα του εν λόγω κυρίου δεν προμηνύει κάτι τέτοιο.

    Τέλος, εκτός από όλα τα ανωτέρω, ερωτηματικά προκαλούν και οι λοιποί χορηγοί, υποστηρικτές που είχαν κομμάτι της διαφήμισης, όπως mall, bsb, amita, ιατρικό αθηνών κτλ. «Υποστηρίζουν» αφιλοκερδώς απλώς και μόνο για διαφήμιση; Κατέβαλλαν κάποια αμοιβή στη ΝΕΡΙΤ; Κατέβαλλαν αμοιβή στην ΑΚΟΗ ΑΕ ;

    Σε κάθε περίπτωση η ουσία είναι πως όλα δείχνουν ότι για τη διεξαγωγή του συγκεκριμένου διαγωνισμού, η ΝΕΡΙΤ, που αποτελεί δημόσια τηλεόραση και υποτίθεται υπηρετεί και τα συμφέροντα του λαού, συνεργάζεται με κάποιον που χρωστάει σε εφορία, ασφαλιστικούς φορείς, εργαζόμενους κτλ. Άραγε του δίνει δουλίτσα, ώστε ο κακομοίρης να μπορέσει να... ορθοποδήσει και να ξεχρεώσει;;

    [ τροποποιήθηκε από τον/την TRAVELOGUE, 28-05-2015 11:44 ]


    KRISTHESS
    27.05.2015, 23:29

    Φαντάζομαι ..από δω και πέρα θα τα λύσει όλα αυτά τα θέματα και θα βάλει τάξη η.. Κωνσταντοπούλου. Απορώ δηλαδή.. πως άφησε φέτος.. να συμμετάσχουμε κι όλας.. {#emotions_dlg.blink}

    http://www.apodytiriakias.gr/media/2015/05/27/i-aitia-pou-i-zoi-ekopse-ton-tagmatarhi.aspx

    Mετα τον .."κουρδιστή"... κατά τα άλλα μας φταίει η  Eurovision...Νο further  comment Smile

    [ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 27-05-2015 23:34 ]


    freak
    28.05.2015, 05:45

    Αυτο το αρχιλαμογιο (για να μην πω χειροτερα) ειναι διεθυνων συμβουλος στην ΕΡΤ?

    Μπανανια ειμαστε. Εντελως ομως.


    KRISTHESS
    28.05.2015, 16:49

    Μάλιστα..κοιτάτε το αρχιλαμόγιο και χάνετε και το δάσος. Αυτοί είμαστε Δεν διαφωνείτε  λοιπόν, απ' ότι φαίνεται, να πληρώνετε τους "κουρδιστές" δημοσίους υπαλλήλους με μηνιάτικο, ενώ χρειάζονται 2-3 φορές το χρόνο και συνάμα, διαμαρτύρεστε για τη Γιουροβίζιον.. που και αυτή είναι μία φορά το χρόνο και η ζημία που προκαλεί, αν προκαλεί στην ΕΡΤ, αμφισβητίσιμη. Κουβέντα για τους υπαλλήλους που στήνουν τη Eurovision και που προφανώς είναι στην ίδια ακριβώς μοίρα με τον "κουρδιστή".. έρμο δημόσιο..που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις. Προσωπικα νιώθω αηδία τόσο για τη Euroviision πλέον.. όσο και για την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.

    [ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 28-05-2015 16:58 ]


    KRISTHESS
    28.05.2015, 17:14

    Παράθεση:

    Το μέλος adaptsound στις 28.05.2015, 17:07 έγραψε...
    Δεν γινεται να διοριζονται ημετεροι, προκειμενου να εξυπηρετηθουν μικροκομματικες σκοπιμοτητες."

    Να υποθέσω διαφωνείς με αυτό ε?Smile Θέλεις να διορίζονται με κομματικά κριτήρια και συ ο απλός πολίτης ..να πληρώνεις


    KRISTHESS
    28.05.2015, 17:18
    Άλλωστε το είπε κι ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη βουλή. Αποκατάσταση στην ΕΡΤ πρώτα όσων στήριξαν το ΣΥΡΙΖΑ. Μια ζωή σ'αυτή τη χώρα τα ίδια. Αξιοκρατία μηδέν.Τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα.
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    KRISTHESS
    28.05.2015, 17:36
    Κανείς δεν αναφέρθηκε στον "ΛΑΜΠΗΣ" αλλά στους απανταχού "κουρδιστές" ευτυχώς που φέρνεις και συ στροφές
    KRISTHESS
    28.05.2015, 17:43
    Δεν με ενδιαφέρει σε τι αφορούσε καθώς σχολίασα αποκλειστικά το θέμα του "Κουρδιστή".. Φάε και συ τη μπανάνα σου τώρα και ανέβα στο δέντρο σου. Χαιρετώ γιατί το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται και ο παπάς. Λυπάμαι που ξέφυγε πάλι το θέμα όπως και για τους τρόπους σου.Καλή συνέχεια.
    freak
    28.05.2015, 19:26

    Ποια Γιουροβιζιον και Μαγγιρες και ολο το κακο συναπατημα που παρακολουθει ο συρφετος ως επι το πλειστον και

    που τα μεσημεριαναδικα ασχολουνται μεχρι αηδιας....

    Εδω συμβαινουν κοσμοιστορικα γεγονοτα!

    Τσακνης και Ταγματαρχης. Δυο τυχοδιωκτες στο τιμονι της ΕΡΤ.

    Τον αλλον "επαναστατη" τον Μαχαιριτσα γιατι τον ξεχασατε ρε παιδια?

    Ο Τσακνης του ΔΣ της ξεφτιλισμενης ΑΕΠΙ, και ο Ταγματαρχης που ειναι το ιδιο το συστημα.

    Γραψτε και ποσο ειναι ο μισθος τους μπας και ξυπνησει κανεις.

    Εγω λεω βαλουμε την Μαρια να ηγειται στην ΕΡΤ. Ο προεδρος γνωριζει για ποια Μαρια μιλαω...

    Ξεφτιλες.


    KRISTHESS
    28.05.2015, 20:14

    To Λινκ πάντως δεν ποσταρίστηκε για τον Ταγματάρχη ή όπως αλλιώς τον λένε(δεν με ενδιαφέρει κι όλας) αλλά για την κακή νοοτροπία που υπήρχε στην ΕΡΤ ακόμα και στα πιο μικρά πράγματα ,που έπρεπε βάσει καταστατικού? να κάνει πλήρη πρόσληψη σε έναν κουρδιστή ή χορδιστή( ή πεστε τον όπως θέλετε) που θα χρειάζονταν για 2 ή 3 φορές το χρόνο, αλλά θα τον πλήρωνε για 365 μέρες το χρόνο. Αυτό εμένα με ενοχλεί. Και αυτή η νοοτροπία ,η κακή νοοτροπία της πρόσληψης και πληρωμής Δημοσίου Υπαλλήλου σε θέση που δεν χρειάζεται(τον ίδιο υπάλληλο άλλωστε για την ιδια δουλειά , μπορείς, ως δημόσιο, να πληρώσεις με μπλοκάκι και να γλυτώσεις περιττά έξοδα), βάσει και της Θέσης της κυρίας Κωνσταντοπούλου στο θέμα, φάνηκε να επικροτείται. Αυτό έθιξα με το λίνκ και τίποτα περισσότερο. Ωστόσο συμφωνώ και με τη Θέση του Freak. Yπό αυτή την έννοια λοιπόν , τα έξοδα της Eurovision περνάνε για μένα σε δεύτερη μοίρα τη στιγμή που οι παθογένειες της παλιάς ΕΡΤ δε βλέπω να γιατρεύονται. Δυστυχώς. Αν λοιπόν δεχόμαστε τέτοιες πρακτικές και δεχόμαστε ουσιαστικά  εμείς να χρηματοδοτούμε έναν τέτοιον δημόσιο φορέα για να έχει και υπαλλήλους στις τάξεις του που δεν χρειάζονται και δεν μας ενοχλεί αυτό( την ΕΡΤ είναι γνωστό οτι εμείς την πληρώνουμε), τοτε γιατί να μας ενοχλεί το να ξοδεύει η ΕΡΤ χρήματα για την οποιαδήποτε Eurovision?  Αυτή ήταν η απορία μου.. και μάλλον κάποιοι δεν κατάλαβαν τη θέση μου.

    [ τροποποιήθηκε από τον/την KRISTHESS, 28-05-2015 20:30 ]


    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    Post αρνητικής αξιολόγησης
    TRAVELOGUE
    03.06.2015, 12:42

    Στη Γιουροβίζιον νίκησαν τελικά οι «Ήρωες» από τη Σουηδία. Κι ας μην ήταν της σοσιαλιστικής εργασίας. Κι ας μην ήταν «άπαρτα βουνά», με τη ζεστή φωνή της Δημητριάδη.

    Αλλά αν είσαι από αυτούς που πιστεύουν πως όλα έχουν γραφτεί κι η ανθρώπινη κατασταλαγμένη σοφία μας περιμένει να την ανακαλύψουμε και να την τρυγήσουμε, τότε όλα όσα χρειάζεται να ξέρει κανείς για αυτό το πανηγυράκι, βρίσκονται βασικά σε αυτό το επεισόδιο των «Απαράδεκτων», που ήταν χρόνια μπροστά από την εποχή του, με κρυφές πολιτικές προεκτάσεις.

    Ακολουθούν μερικά παραδείγματα που το αποδεικνύουν.

    Σπύρος Παπαδόπουλος είναι σαν την «πρώτη φορά αριστερά» κυβέρνηση. Έχει αριστερό παρελθόν κι ιδεολογικό πρόβλημα με τη συμμετοχή, καθώς φοβάται μη τυχόν ξεφτιλιστούν -σ.σ.: με τη (μουσική) συμφωνία που θα κληθούν να (υπο)γράψουν. Αλλά οι αντιστάσεις του κάμπτονται πολύ εύκολα (τραβάτε με κι ας κλαίω) κι ανοίγει με ακορντεόν το τραγούδι, που θα κρατά το ρυθμό στους εταίρους που χορεύουν πεντοζάλη.

    -Το βασικό όπλο της ελληνικής κυβέρνησης κατά τη διαπραγμάτευση, είναι η δημιουργική ασάφεια. Όπως στο στίχο του ρεφραίν «όπα-είπα, κράτσα-κρούτσα» και στη διασκευή τηςΜαντουβάλας, με όλα τα φωνήεντα αλλαγμένα σε «ι».
    Μιντιβίλι, ιγίπι γλικί μι/ λιχτιρί νι ‘ρθις στιν ιγκιλί μι
    Κι όποιος κατάλαβε…

    -Η πρωταγωνιστική τετράδα ψάχνει να βρει εναγωνίως, στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης, τι είναι «αυτό που θέλει η Ευρώπη», μέχρι να παρέμβει καταλυτικά ο ευρωσκεπτικιστής Βλάσης: «έλα μωρέ, σιγά την ήπειρο».

    Το μυστικό είναι να βρουν μια διεθνή λέξη, που να την ξέρουν όλοι. Ο Σπύρος σκέφτεται σε χαλεπούς, αντεπαναστατικούς καιρούς να χρησιμοποιήσει τη λέξη «socialism», αλλά η ιδέα απορρίπτεται μετά από ένα διάλογο με το Βλάση.

    Όχι μωρέ, θα μας περάσουν για Πασοκτζήδες.
    -Γιατί μόνο το ΠΑΣΟΚ έκανε σοσιαλισμό;
    -Σιγά το σοσιαλισμό που έκανε.
    -Αυτό λέω κι εγώ, σιγά που έκανε

    Σήμερα βέβαια έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Αφενός ο «σοσιαλισμός» που μας απασχολεί σήμερα είναι ροζ κι όχι πράσινης απόχρωσης. Αφετέρου η διεθνής λέξη στην οποία θα μπορούσαμε να χτίσουμε το τραγούδι μας και τη γνωρίζουν όλοι, είναι το GREXIT.

    -Η μουσική ιδέα-πρόταση του Γιάννη αποτυπώνει διαχρονικά τα εκλογικά μαγειρέματα και την προεκλογική περίοδο διαρκείας στη χώρα μας.

    Ok, yes. Ok, yes. Σε είδα στο Σύνταγμα προχτές
    (σ.σ.: έμμεση παραπομπή στους «αγανακτισμένους»).
    OkyesOkyes. Πάει η Ελλάδα σε εκλογές.

    Που γίνεται ακόμα πιο επίκαιρο, όταν το λέει με φωνή αλά Μίκη, που κλείνει φέτος τα ενενήντα.

    -Ο Σπύρος σκέφτεται προς στιγμήν να βάλει στο στίχο το Γέλτσιν και τη Ρωσία, αλλά τρώει άκυρο. Τα γιουχαΐσματα κι η εχθρότητα του γιουροβιζιονικού κοινού απέναντι στη Ρωσία, είναι η χαρά του μέσου Οακκίτη. Αν είναι πάντως να γλιτώσουν από αυτές τις διαβόητες ανταλλαγές βαθμών μεταξύ των χωρών του ανατολικού μπλοκ (που όλοι τις κάνουν βασικά), υπάρχει λύση. Να ενώσουμε ξανά τις σοβιετικές δημοκρατίες και να ξαναφτιάξουμε τη Σοβιετική Ένωση. Και σε ένα βάθος χρόνου τις ενωμένες σοσιαλιστικές πολιτείες της Ευρώπης.

    Κι ένα τελευταίο σημείο.

    -Στο επεισόδιο, η κριτική επιτροπή αποφασίζει να απορρίψει όλα τα διαγωνιζόμενα τραγούδια και να ακυρώσει τη συμμετοχή, λόγω του χαμηλότατου ποιοτικού επιπέδου. Σήμερα αυτό το τελευταίο θεωρείται σχεδόν προτέρημα και προϋπόθεση για τη συμμετοχή. Σε βαθμό που αυτή η σύνθεση των Απαράδεκτων να μοιάζει σχεδόν αριστούργημα.

    Κι αν στέλναμε αυτό στην τελική; Εξάλλου ο στίχος «βγάλαμε Αριστοτέλη και κρασί απ’ το βαρέλι» ήταν πιθανότατα πηγή έμπνευσης για την ελληνική συμμετοχή της επόμενης χρονιάς με τη Γαρμπή:

    τη μια μας παίζουν ροκ, την άλλη τσιφτετέλι
    παιδιά του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη
    μας ξεγελάνε με σεκλέτι και μεράκι
    πνεύμα αθάνατο, σε τρώει το σαράκι

    Τι έγινε ρε παιδιά; Είχε πολιτικό μήνυμα η Καιτούλα;

    (Αναδημοσίευση από atexnos.gr. Μία άποψη και οπτική που με βρίσκει σύμφωνο και σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας.)


    KRISTHESS
    05.06.2015, 14:42

    πολλά πολλά like στο παραπάνω {#emotions_dlg.thumbup}