ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997
    αρχική > e-Περιοδικό > Aρθρα

    Η γνώμη του Άσιμου για τον Παπακωνσταντίνου

    Ένα ηχητικό ντοκουμέντο απο μία άγνωστη συνέντευξη του Νικόλα Άσιμου στον Κώστα Τζωρτζάκη στα Χανιά.

    Η γνώμη του Άσιμου για τον Παπακωνσταντίνου

    Γράφει ο Μάνος Ορφανουδάκης (Japan88gr)
    7 άρθρα στο MusicHeaven
    Δευτέρα 30 Αύγ 2010

    Δύο χρόνια μετά από την ανάρτηση του αποσπάσματος της ηχογραφημένης συνέντευξης του Νικόλα Άσιμου στα Χανιά, στο κανάλι μου στο youtube και μετά από τόνους παραπληροφόρησης και λάσπης με σχόλια του τύπου ''αυτός δεν είναι ο Νικόλας'' και ''η συνέντευξη είναι πλαστή'' μέσα σε επίσημο ''στέκι φίλων καλλιτέχνη'', έγινε γνωστό το όνομα του δημοσιογράφου που πήρε εκείνη την θρυλική συνέντευξη.

    Είναι ο Κώστας Τζωράκης, από τα Χανιά, στον ραδιοφωνικό σταθμό του οποίου παραχωρησε συνεντευξη ο Νικόλας. Ορίστε το απόσπασμα:

     

    https://www.youtube.com/watch?v=G7Ao58KbTOM

     

    και η απομαγνητοφώνηση του:

     

    Θα ήθελα Νικόλα να σε ρωτήσω και κάτι άλλο ακόμα, λοιπόν, στην κασέτα εδώ που μου έδωσες, τραγουδάς δύο κομμάτια μαζί με τον Παπακωνσταντίνου και ένα τραγουδάει μόνος του. Δικές σου συνθέσεις. Θέλω να μου πεις, γιατί στο τραγούδι έβαλες μέσα τον Παπακωνσταντίνου; Σαν φίλο σου; Σαν γνωστό σου ως προς τη μουσική; Ή γιατί έπρεπε να μπει μέσα στην κασέτα;

    Είχα πει τότε που έκανα τον δίσκο ότι με εκπαιδεύω, έχω παίξει όλους τους ρόλους της ζωής μου, αλλά τώρα με εκπαιδεύω σε κάποιον άλλο ρόλο που δε τον ολοκλήρωσα. Με εκπαιδεύω στο ρόλο του “βλάκα”.

    Μέσα στο ρόλο του βλάκα, συνεπώς έπρεπε να κάνω, μιας και πήγα σαν πρόβατο στη σφαγή, ότι ακριβώς θέλανε πάρα πολλοί αλλά και να τηρήσω μερικούς λόγους που είχα δώσει εγώ παλιά από προσωπικές σχέσεις με μερικά άτομα ανεξάρτητα πως αυτές εξελίχτηκαν. Στον Παπακωνσταντίνου αυτό το τραγούδι του το χα δώσει πριν χρόνια.

    Είχα βγάλει κάποτε ένα βιβλίο το οποίο δεν υπάρχει πια, είχε βγει σε ελάχιστα αντίτυπα, είχε μοιραστεί χέρι στο χέρι, ούτε ξαναβγήκε, ο τίτλος ήταν “αναζητώντας κροκανθρώπους” όπου έγραφε κάπου τη φράση ότι το τραγούδι αυτό το έχω δώσει στο Βασίλη Παπακωνσταντίνου, ας το κάνει ότι θέλει.

    Συνεπώς όταν βρέθηκα σε μια εταιρία και μου ζήτησαν το ίδιο τραγούδι, λέω εγώ για να είμαι εντάξει με μένα μιας και σεις έτσι θέλετε, θα πρέπει να φωνάξω τον Παπακωνσταντίνου να το πει διότι του το χω δώσει.

    Αν ο ίδιος δε μπόρεσε να το πει ή φοβόταν να εκτεθεί λόγο Άσιμου, τώρα είναι η ευκαιρία να το πει.

    Το παραδέχτηκε;

    Δεν έχει σημασία τι παραδέχεται ο καθένας και τι νομίζει ο καθένας. Εξάλλου και η Αλεξίου μπορώ να σου πω ότι ήρθε με την πρόθεση να βοηθήσει, σαν άνθρωπος και σαν πάστα ανθρώπου που είναι καλή πάστα. Με την μόνη διαφορά ότι μέσα σ αυτό το πλέγμα που βρίσκεται ο καθένας, γιατί όλοι κατά βάθος καλά παιδιά είμαστε, αλλά τι να το κάνω; να το βράσω, στην ουσία παίζει κάποιον άλλο ρόλο. Προσωπικά προσπάθησα να βάλω άλλα άτομα, άγνωστα.. ξέρω γω.. καινούρια, άτομα που νόμιζα ότι ζουν σαν κι εμένα, στο περιθώριο.

     

    Για ποιο λόγο δεν έβαλες αυτά τα άτομα και έβαλες γνωστά;

    Δοκίμασα.. Δοκίμασα! με συγχωρείς αλλά όταν είδα ότι το σπέρμα του πως θα γίνει ο καθένας φίρμα επειδή θα πει ένα τραγούδι υπάρχει και σε αυτά (τα παιδιά), προτίμησα να πω στην Αλεξίου που ήταν ήδη φίρμα, έλα πες το εσύ μιας και είσαι λιγότερο ψεύτικη από αυτούς.

    Χρησιμοποιήθηκε όλο αυτό το πράγμα, διότι όσο να ’ναι  του Άσιμου του είχαν κάνει μια συμφωνία για έξι δίσκους…αθετήθηκε… και ότι ο Άσιμος θα πάει σαν πρόβατο στον πρώτο και ότι θα κάνει μετά δουλειά δικιά του.

    Ε.. εκεί για να βγει ένας δίσκος έπρεπε να ακούσει του καθενός και να δεχθεί του καθενός ότι είχε ο καθένας, από τους μουσικούς μέχρι τους παραγωγούς, μέχρι δε ξέρω γω τι άλλο.

    Έπρεπε να κάτσει κάτω και να το υποστεί, δεν έβγαλε δουλειά όπως θα την ήθελε αυτός, έκανε στραβά μάτια.

    Είπα “στον επόμενο..” , ήξερε ότι αν πει έστω ένα κομμάτι η Αλεξίου

    – και μάλιστα της άρεσε εκείνο το “παπάκι” όπου άρεσε και στην μικρή μου κόρη –  και ότι θα γινότανε γνωστό, ήξερε ότι επειδή υπάρχει αυτή η προκατάληψη για τον Άσιμο, δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι όπου έχουν προκατάληψη για τον Άσημο, ξέρω ακόμα και καλόγερους στο Άγιον όρος, παρόλο το ξέρουν απ αλλού και αυτό είναι μια ηλιθιότητα, ένα λούκι.

    Θα πρέπει να το ξεπεράσουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι, διότι είμαι ένας άνθρωπος ο οποίος δεν έχει καμία ιδεολογία, καμία προσκόλληση πουθενά, αυτοί μου βάζουν ταμπέλες, άλλοι με λέγανε αναρχικό, τρομοκράτη.. δε ξέρω γω τι άλλο. Εγώ δε δήλωσα ποτέ τέτοια πράγματα, “βλάκας” δήλωσα.

     

    Έγραψες τον πρώτο δίσκο, ο δεύτερος;

    Ε θα περίμενα ότι αυτό το πράγμα θα συνεχιζόταν, ήξερα ότι η κατάληξη τους θα ήταν στο ράδιο ή στα δίκτυα να μπαίνει ο Παπακωνσταντίνου και η Αλεξίου και ο Άσιμος να μην ακουστεί καθόλου για να μην περάσει.

    Συνεπώς τον Άσιμο δε θα υπήρχε καμία δύναμη, έστω και οικονομική, έστω να πάρει κάνα φράγκο ο πούστης για να κάνει καμιά δουλειά έξω, όπως θα επιδίωκε ο ίδιος και εφόσον δε τηρήθηκαν οι υπόλοιπες συμφωνίες και δε συνεχίζεται η δουλειά με δίσκους – όχι ότι δε το θέλω, αλλά αυτό το πράγμα ήταν πάλι για να  δοκιμάσω τον εαυτό μου, να προσπαθήσω εγώ να είμαι όσο μπορώ πιο πολύ εντάξει, αν και μισοπεθαμένος εκείνο τον καιρό και να αποδειχτεί πάλι το ίδιο.

    Βέβαια όταν προσπαθείς έτσι, είσαι υποχρεωμένος να κάνεις το καλύτερο ακόμα και για τον χειρότερο ηλίθιο διότι δε γίνεται αλλιώς, τα χεις δώσει όλα ούτος η άλλος,  σε όλους και σε όλα και περιμένεις ότι μπορεί να ξεκουνήσειν κάποιος παραγωγός, κάποιος που είναι δημοσιογράφος.. κάποιος…κάποιος.. κάποιος.. να πει μια κουβέντα και να κάνει κάτι για τον εαυτό του αλλά επειδή υπάρχει το θηρίο που φοβούνται όλοι: “τι θα πει ο ανώτερος μου”,”τι θα πει ο διπλανός μου”, “τι θα πει ο γείτονας μου”, πράγματα που τα πιστεύουν οι ίδιοι με το που θα ακούσουν μι κουβέντα από δίπλα η από παραπάνω…ααππ! ο μηχανισμός έτσι δουλεύει, το βουλώνουν και δε γίνεται τίποτα.

    Έτσι ούτε δίσκοι γίνονται ούτε τίποτα άλλο έγινε, εντέλει έρχομαι εδώ στα Χανιά με sleeping bag και άμα δεν είχε πλοίο θα ερχόμουν με τα πόδια η κολυμπώντας και είμαι στη  ίδια κατάσταση όπως ήμουν χρόνια και περιμένω από σένα και από μερικούς άλλους απλούς ανθρώπους να βάλουμε ένα χεράκι να βοηθηθώ και γω και σεις και όλοι μαζί.

     

    Εντέλει δεν έμεινες ικανοποιημένος από την συνεργασία σου με τα μεγάλα ονόματα σ΄ αυτή την κασέτα έτσι;

    Εγώ έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος διότι ικανοποίησα έναν ελάχιστο εγωισμό που έχω, ότι έχω κάνει το καλύτερο και όλοι αυτοί δεν έχουν κάνει τίποτα...


    Tags
    Μουσική Γενικά:συνέντευξη



    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #20801   /   30.08.2010, 00:39   /   Αναφορά
    Η τελευταία απάντηση του Νικόλα τα λέει όλα.

    #20805   /   30.08.2010, 09:38   /   Αναφορά


    Είναι σίγουρο πως δεν τον αδίκησαν τόσο όσο αφήνεται να εννοηθεί τότε που γινόταν όλα αυτά κι αυτό γιατί με τον Νικόλα Άσιμο δεν μπορούσες εύκολα να συνεννοηθείς κι αυτό που συνεννοήθηκες να ισχύει κι αύριο.



    Σίγουρο επίσης είναι πως τον εκμεταλεύτηκαν μετά (που έφυγε) γιατί πολύς κόσμος ανακάλυψε όψιμα τον πραγματικό άνθρωπο, επαναστάτη, περιθωριακό κ.α. πολλά στο πρόσωπο του 'Ασιμου και άσχετα αν ο ίδιος ανταποκρινόταν σε όλα αυτά, η εικόνα που δημιουργήθηκε βοήθησε σε "κάποιες" πωλήσεις, live, κλπ.



    Κατά την άποψή μου πάντα, μόνο η Χ.Αλεξίου, δεν τον εκμεταλλεύτηκε.



    Καλά να περνάτε.
    #20806   /   30.08.2010, 14:48   /   Αναφορά
    Στην τελευταια παραγραφο του Νικολα, που τα συνοψιζει ολα, πρωτη φορα το "εγω εχω κανει το καλλιτερο"...δεν ηχει ασχημα σαν προσωπικη υπερ-αυτοεκτιμηση ενος επηρμενου ανθρωπου, αλλα μας βρισκει συμφωνους ολους....η τουλαχιστον το 99,99999999%



    Μπραβο Japan88gr....και αυτο το αρθρο σου οπως και κανα δυο προηγουμενα που διαβασα, ειναι εξαιρετικα !!! Σε ανακαλυψα και θα σε παρακολουθω :) :)
    #20810   /   30.08.2010, 21:18   /   Αναφορά
    Εγώ πάντως ξέρω ότι όσο ζούσε ο Ασιμος,μόνο το "Ξαναπές" έβγαλε.Και απόρησα όταν μετά τόν θάνατό του είδα στά δισκάδικα το "Φαλιμέντο τού κόσμου",έκανα αμέσως τη σκέψη ότι "νά,τώρα που πέθανε τον ανακάλυψαν όλοι,όσο ζούσε δέν τού έδιναν σημασία" κι'ένας κριτικός μάλιστα-δέν θυμάμαι τό όνομά του τώρα-είχε γράψει όταν κυκλοφόρησε το "Ξαναπές" ότι ο Ασιμος είναι σάν μιά μαϊμού που ζητάει να τήν προσέξουμε κι'όσο την αγνοούμε τόσο χοροπηδάει.



    Σίγουρα ο Ασιμος δέν ήταν από τους ανθρώπους με τούς οποίους μπορείς να συνεννοηθής εύκολα γιά πρακτικά ζητήματα-έχω μάλιστα προσωπική εμπειρία,από την περίοδο τής ΑΕΤΑ-αλλά το ότι τον εκμεταλλεύτηκαν και μάλιστα μετά θάνατον είναι κάτι που δέν το αμφισβητώ.Αρκεί να θυμίσω ότι π.χ. τό "Εγώ με τίς ιδέες μου" έγινε πασίγνωστο μετά τόν θάνατό του ενώ όσο ζούσε το ξέραμε μόνο όσοι τον ακούγαμε στά διάφορα live,το ίδιο και ο "Μπαγάσας",η "Λίνα" κλπ κλπ.
    #20812   /   31.08.2010, 10:01   /   Αναφορά
    περισυνα παραααα ξινά σταφύλια φιλτατοι. Ο Νικολας ήταν αυτός που ήταν, τυχεροί όσοι γνώρισαν την ιδιομορφία του και την ξεροκεφαλιά του. Κάτι θα κερδισαν απο αυτόν σε βάθος χρόνου μαλλον. Τα κουλουβάχατα της μετέπειτα πολιτικοκοινωνικής ζωής της Ελλάδας δικαίωσαν μέρος της στάσης ζωής του Ασιμου. Ολοι εμείς οι υπολοιποι δεν χρειάζεται να το παιζουμε οπαδοί του μόνο και μόνο για να δικαιούμαστε την ταμπέλα του ποιοτικού - εναλλακτικού- αδέσμευτου-περιθωριακού-άξεστου κλπ. Φυσικά και είναι δικαίωμα σας να λετε οτι θελετε αλλά μου φαίνεται περίεργή τέτοια μαζική παραδοχή για την παρακαταθήκη του.Σιγούρα με την πλειονότητα αυτών που δηλώνουν οτι τον καταλαβαίνουν ο Νικόλας θα γέλαγε με την καρδία του. Άντε να τους αφιέρωνε και κανα ρεφρέν...

    ο hastaroth ως πρεσβύτερος τα λεει μια χαρά. Είναι άλλωστε και άλλων

    (αυτών που ζήσαν από κοντά εκείνη την εποχή , στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων, που είχαν γνωρίσει τον Ασιμο) η απόψη οτι διάφοροι συμφεροντολόγοι τον έκανα πολύ "in" μετά τον θανατό του. Γιαπολιτικούς λόγους φυσικά...

    Απορία: τι στην ευχή? τόσο πολύ πουλάει ακόμα ο Παπακωνσταντίνου και ασχολείστε ακόμα μαζί του? Μεγαλώσαν 1-2 γεννες μαζί του, νισαφί ποια!!! Δώστε μια εναλλακτική στη νεολαία, προωθήστε φρέσκα αξιόλογες μουσικές της εποχής μας. Και μετά κατηγορούμε τα mainstream ΜΜΕ οτι προωθουν τα ίδια ονοματα από τις δόξες τους εώς τον ξεπεσμό τους...

    συγνώμη για το ύφος
    #20814   /   31.08.2010, 18:18   /   Αναφορά
    Οι τραγουδιστές πάντα έψαχναν και πάντα θα ψάχνουν καλά τραγούδια για να ερμηνεύσουν.. Το οτι οι ερμηνευτές και όχι οι δημιουργοί καρπώνονται πάντα την επιτυχία, είναι γωνστό.
    #20892   /   08.09.2010, 12:59


    Σωστά,

    μα μήπως (κατά την άποψή μου), σε πολλές περιπτώσεις, χωρίς μία συγκεκριμένη ερμηνεία ή έναν συγκεκριμένο ερμηνευτή, ένα καλό τραγούδι δε φτάνει (στην καλύτερη περίπτωση) μακρύτερα από το συρτάρι του δημιουργού του;



    Καλά να περνάτε.








    #20898   /   08.09.2010, 22:37
    Αν ένα τραγούδι δέν φτάση μακρύτερα απ'τό συρτάρι τού δημιουργού του,κανείς δέν μπορεί να ξέρη άν είναι καλό ή όχι.



    Από την άλλη,άν ένα τραγούδι φτάση μακρύτερα απ'τό συρτάρι τού δημιουργού του και είναι καλό,η συγκεκριμένη ερμηνεία ή ο συγκεκριμένος ερμηνευτής θα το αναδείξη ακόμα περισσότερο,αλλά και οποιοσδήποτε άλλος τραγουδιστής άν το τραγουδήση θα εξακολουθήση να είναι καλό.Απλώς σε μιά τέτοια περίπτωση δέν θα έχη ενδεχομένως την ίδια απήχηση.




    #20899   /   09.09.2010, 08:44


    Αγαπητέ Hastaroth, λέμε τα ίδια πράγματα.



    Το συρτάρι του δημιουργού παρομοιάζει την πορεία κατά την οποία δεν θα έχει απήχηση ή δεν θα αναδειχθεί από κάποια συγκεκριμένη ερμηνεία.



    Καλά να περνάτε.


    #21136   /   31.10.2010, 02:22
    στην ελλαδα σχεδον ολα τα τραγουδια διακρινωνται για την μελωδια στα φωνητικα.κανενας δεν προσεχει την κιθαρα,τα τυμπανα,το αρμονιο κ.τ.λ.γι αυτο ξεχωριζουν παντα οι τραγουδιστες.

    #21138   /   31.10.2010, 14:52
    Μά σε καμμία ανθρώπινη δραστηριότητα δεν είναι δυνατόν κάποιος που δέν είναι σχετικός μ'αυτήν-είτε επαγγελματικά είτε από χόμπυ-να αντιληφθή τίς λεπτομέρειες πίσω απ'αυτό που φαίνεται.



    Ο μέσος ακροατής ξεχωρίζει σ'ένα τραγούδι "τά λόγια" και "την φωνή" και δέν προσέχει την κιθάρα,τά τύμπανα,το αρμόνιο κλπ ακριβώς όπως ο μέσος επιβάτης ξεχωρίζει σ'ένα αεροπορικό ή θαλάσσιο ταξίδι του "την άνεση" και "την γρηγοράδα" και δέν προσέχει την απογείωση,την προσγείωση,ή την μανούβρα στην άφιξη στο λιμάνι.Αυτά όλα όμως είναι άλλο καπέλλο και δέν έχουν σχέση με το θέμα μας....

    #20891   /   08.09.2010, 11:52   /   Αναφορά
    Δεν επρεπε να φυγει ο Νικόλας,ούτε ο Παυλος,ούτε η Κατερινα...

    Φυγανε κι αλλοι πριν την ωρα τους...

    Ειναι και μερικοι που εχουν φυγει και απλως δεν το ξερουν ακομα...



    ''Είδα πολλούς που ζήσανε για πλάκα

    Είδα και άλλους που το πήραν σοβαρά

    Και τραβηχτήκανε και άσχημα τραβιούνται

    Και το πληρώσανε στο τέλος ακριβά...''



    Χ.Π Κατσιμίχας

    #20901   /   09.09.2010, 12:05   /   Αναφορά
    ολα αυτα περι εκμεταλλευσης ειναι μπαρουφες! Δηλαδή απο την συνεντευξη τουλαχιστον δεν φενεται κατι τετοιο. Ο ανθρωπος λεει σε πολυ απλα ελληνικα οτι του Παπακωνσταντινου του ειχε δωσει απο παλια το τργουδι (προφανως στην πορεια τσακωθηκαν η κατι τετοιο) και θεωρησε σωστο να κρατησει το λογο του και να το τραγουδησει αυτος στον δισκο οταν του ζητηθηκε. Δεν νομιζω να κατηγορει τον Παπακωνσταντινου σε κανενα σημειο... Για την Αλεξιου λεει οτι απο τις φιρμες ηταν η πιο αληθινη, η καλυτερα η λιγοτερο ψευτικη οπως το θετει...και αφου σου λεει ολοι ψευτικοι ειναι ας το δωσω στη χαρουλα που ειναι και πιο αληθινη και φιρμα!τι εκμεταλλευση και μαλακιες!οκ ειχε και μια ιδιαιτεροτητα ο Ασιμος δεν ηταν ο ανθρωποςσ που θα εβγαζες νοημα και με ολα οσα ελεγε...και στο κατω κατω καμια σημασια δεν εχει.τα τραγουδια του ειναι υπεροχα και τραγουδηθηκαν και απο τον ιδιο και απο αλλουσ με πολυ αξιοπρεπεια!
    #20904   /   09.09.2010, 18:19
    Αλλο το τί φαίνεται από την συνέντευξη και άλλο το άν και κατά πόσον ο Ασιμος υπήρξε αντικείμενο εκμετάλλευσης μετά θάνατον.Ο Ασιμος δέν μπορούσε στην συνέντευξή του να κατηγορήση τον Παπακωνσταντίνου γιατί δέν μπορούσε φυσικά να μαντέψη τί θα γινόταν μετά τόν θάνατό του.Ομως το ότι τά τραγούδια του έγιναν γνωστά στό ευρύ κοινό αφού αυτός πέθανε και όχί ενόσω ζούσε,είναι αναμφισβήτητο γεγονός.Απόδειξη γι'αυτό είναι,όπως είπα και πιό πάνω,ότι το LP "Τό φαλιμέντο τού κόσμου" κυκλοφόρησε μετά τόν θάνατό του.Δέν το έχω ακούσει και δέν ξέρω κατά πόσον τά τραγούδια που περιέχει είναι από παλιές δικές του ηχογραφήσεις (από τίς κασέτες που έφτιαχνε ο ίδιος),αλλά και πάλι δέν είναι παράξενο που όσο ζούσε δέν έβγαλε άλλο LP μετά τό "Ξαναπές" και μόλις πέθανε,τσούπ εμφανίστηκε το "Φαλιμέντο" (και νομίζω άλλο ένα ή δύο LP ακόμα);

    #20911   /   11.09.2010, 00:40
    ok αμα το παμε ετσι ολοι εχουν εκμεταλλευτει ολους!η χαρουλα το μανο λοιζο, ο νοτης μαυρουδης το χατζιδακι και παει λεγοντας. το γεγονος οτι δεν εγιναν γνωστα τα τραγουδια οταν ζουσε ο ασιμος και εγιναν μετα εμενα μου κανει κατι αλλο και οχι εκμεταλλευση...προσωπικα θεωρω οτι εκμεταλλευση ειναι να περνεις τη φημη καποιου αλλου και να την καπηλευεσαι...αν ο ασιμος ηταν παντελως περιθωριοποιημενος οπως αφηνεται να νοηθει τοτε το σεναριο περι εκμεταλλευσης καταρρεει...γιατι να θελει καποιος να πει τραγουδια καποιου εντελως αγνωστου?τωρα αν εννοειτε εκμεταλλευση το οτι πηραν τα τραγουδια του ασιμου ο παπακωνσταντινου και οι αλλοι που τραγουδησαν ασιμο δεν νομιζω να ειχαν ιδιαιτερη αναγκη απο 3 εξτρα τραγουδια του ασιμου...απλα ετυχε και τα τραγουδησαν αυτοι επειδη τα εκτιμησαν και εγινανα γνωστα...δεν καταλλαβαινω πραγματικα απο που ξεκινησε ολο αυτο περι εκμεταλλευσης...και οπως εχω ξαναπει νομιζω αυτο που εχει σημασια ειναι οτι στην τελικη τραγουδηθηκαν αξιοπρεπεστατακαι εγιναν γνωστα τα τραγουδια του...το να περνεις τη μουσικη καποιου αλλου και να την ξαναζωντανευεις δεν ηταν ποτε εκμεταλλευση...μαλλον εγκωμιο ηταν για τον ασιμο

    #20912   /   11.09.2010, 00:53
    Μήν μπλέκεις τά πράγματα.Ο Λοϊζος,ο Χατζιδάκις κλπ ήταν γνωστοί στο ευρύ κοινό όσο ζούσαν.Ο Ασιμος αντίθετα ήταν άγνωστος,ελάχιστοι τόν ήξεραν-ακόμα κι'όταν βγήκε το LP "Ο Ξαναπές",ελάχιστη κυκλοφορία είχε.Μετά τόν θάνατό του βγήκαν όλοι και τον "θεοποίησαν" και μάθανε όλοι τά τραγούδια του.Ναί,έγιναν γνωστά τα τραγούδια του,αλλά γιατί να μήν είχε γίνει αυτό όταν ζούσε ο Ασιμος και θα αναγνωριζόταν η όποια προσφορά του;Επίσης το να παίρνης την μουσική κάποιου που ξέρεις ότι δέν θα έχης μπλεξίματα με πνευματικά δικαιώματα κλπ γιατί αυτός ο κάποιος δέν ενδιαφερόταν για όλα αυτά και εσύ να βγάζης χρήμα από την ιστορία αυτή είναι εκμετάλλευση-έτσι το βλέπω εγώ.

    #20906   /   09.09.2010, 22:25   /   Αναφορά
    Ο Νικόλας ήταν μοναχικός και πολλές φορές απόμακρος !

    ΑΣΗΜΟΣ με όλη την σημασία !

    Δυστυχώς αφέθηκε ,να τον φάνε τα θηρία !

    Λέει σε κάποια στιγμή......'όλοι κατά βάθος, είμαστε άνθρωποι καλοί' - ώσπου να γίνουμε εχθροί ,θα συμπληρώσω !
    #20967   /   22.09.2010, 12:12   /   Αναφορά
    Από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια και ο Άσιμος είχε ωραία τρέλα μέχρις ενός σημείου. R.I.P.
    #22089   /   10.03.2011, 14:48   /   Αναφορά
    Από τους λίγους καλλιτέχνες,που τα έβαλαν με το σύστημα τόσο δυναμικά.Από τους ελάχιστους,που αμφισβητούσε κάθε μορφή εξουσίας,όπως τα κόμματα-την αστυνομία-την εκκλησία-τον στρατό.Επειδή το στενόμυαλο σύστημα τρέμει τέτοιους σπουδαίους ανθρώπους,επιχειρεί να γαλουχεί τους πολίτες του,με τηλεσκουπίδια-ανθρωπάκια-ατάλαντους!
    #22095   /   10.03.2011, 22:13
    Δέν είναι βέβαια τόσο απλοϊκά τα πράγματα.Από την άλλη,άν οι πολίτες δέν θέλουν να γαλουχούνται με τηλεσκουπίδια-ανθρωπάκια-ατάλαντους,βρίσκουν τρόπους να αποφεύγουν τέτοιου είδους "γαλουχητές".



    Και ναί μέν είθισται να "δεδικαίωται" ο αποθανών,αλλά και ο Ασιμος ήταν άνθρωπος και ως άνθρωπος είχε και αυτός τα ελαττώματά του,όπως όλοι μας....

    #22090   /   10.03.2011, 15:22   /   Αναφορά
    Πολυ ωραια συνεντευξη και περιεκτικη..Ενα μπραβο στον Ασιμο που βγηκε και τα ειπε χωρις να λογαριαζει τιποτα και κανεναν και τα ειπε ετσι οπως εχουν τα πραγματα.Αποτι ακουγεται και απο το ηχητικο αυτο ντοκουμεντο κοιταγε μπροστα δεν τον ενδιεφερε να δωσει απλα το κομματι αλλα το τι θα γινει μετα πως θα ακουστει στον κοσμο..
    #22096   /   10.03.2011, 23:15
    Ποιος ξέρει τι και πως και τι έγινε και τι δε έγινε νομίζω οτι μπορεί και οι ίδιοι να μην ξέρανε ακριβώς. Γιατί πέρα απο το άν ητανε ταλαντούχοι που κανεις δε το αμφισβητει πέρα απ αυτό ειχανε κι αυτοι τις δικές τους τρύπες απωθημένα κλπ. Αλλιώς βράζανε και αυτοι στο ζουμί τους με διάφορα και απο διάφορα. τελικά δεν ξέρω αν γίνετε αλλα και αν εχει νόημα να μαθεις . Οσο περνάει ομως ο χρόνος ολο και σοβαρότερα καταλήγω στο εξης συμπερασμα. Ακου το εργο και μείνε σ αυτό. Γιατι εδω που τα λέμε αυτός ειναι ο δρόμος

    #22117   /   14.03.2011, 08:04
    Συμφωνω απολυτως ειναι αυτο που λεω εγω ας μενουμε σε αυτα που μας εχει αφισει ενας καλιτεχνης και ας μην σκαλιζουμε το παρελθον του αυτα ειναι και θα παραμεινουν προσωπικες του επιλογες...Μην συσχετιζουμε τον χαρακτηρα καποιου με αυτο που εχει προσφερει στην ελληνικη μουσικη...

    #22718   /   30.05.2011, 20:00   /   Αναφορά
    Να πω τι έχω καταλάβει εγω απο την συνέντευξη του Άσιμου και απο τον χαρακτήρα του.

    Το βιντεάκι θα μπορούσε να λέγεται καλύτερα "Η γνώμη του Άσιμου για τις δισκογραφικές". Εκφράζει την λύπη του για το οτι πρεπει να συμβιβαστείς με πράγματα που δε σου αρέσουν για να μπορέσεις να προωθήσεις τα κομμάτια σου. Τώρα, ο Παπακωνσταντίνου απ όσο ξέρω δε γράφει ο ίδιος μουσική αλλα τραγουδάει απλώς τις μουσικές άλλων. Ο μόνος τρόπος για να βγάλει δίσκο είναι να συνεργαστεί με τις δισκογραφικές και προφανώς να κάνει οτι του λένε, αυτή είναι η δουλειά του. Δεν φαίνεται να έχει κάτι προσωπικό με τον Παπακωνσταντίνου ο Άσιμος, μου φαίνεται όμως οτι του στράβωσε που υποσχέθηκε το τραγούδι του σε κάποιον που δουλεύει για τις εταιρείες αυτές ή και που δεν ήταν τελικά τόσο αντι-ιματζ-άκιας όσο ίσως τον περίμενε. Ο Παπ δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς εκει που είναι γιατι απο την εικόνα του εξαρτάται και η εικόνα των συνθετών του και της εταιρείας. Ο Άσιμος το καταλαβαίνει φαντάζομαι αυτό γι αυτό και δεν επιτίθεται απευθειας στον Παπ αλλα σε όλη αυτή τη φάρα που αφορά σχεδόν όλο τον κόσμο. Η περίφημη "γνώμη του Άσιμου για τον Παπακωνσταντίνου" είναι οτι ο Παπακωνσταντίνου είναι άλλος ένας απ' αυτούς. Όλα τα υπόλοιπα περι ηλιθίων δεν είναι σπόντες για τον Παπ αλλα αφορούν συγκεκριμένα τη δισκογραφική ή άλλα άτομα.

    Το τι έγινε μετά θάνατον είναι άλλο θέμα, ένας "γραφικός αναρχο-συνθέτης που αυτοκτονεί γιατι δεν αντέχει την υποκρισία" πουλάει. Οι εταιρείες σίγουρα εκμεταλλεύτηκαν το οτι ο Άσιμος δεν μπορούσε πλέον να μιλήσει για να τους πει τι να κάνουν με τα τραγούδια του, για άλλη εκμετάλλευση (κακοπροαίρετη) δεν ξέρω.
    #22725   /   31.05.2011, 01:40   /   Αναφορά
    εγω νομιζω οτι οι δισκογραφικες εταιριες οπως και να δουλευουνε ειναι σημαντικο αυτο που κανουνε.ποσα ταλεντα εχουν ανακαλυψει.σαν κερδοσκοπικες εταιρειες ομως,δεν μπορουνε να βαλουν τον καθενα πανω απο τα συμφεροντα τους.τωρα αν καποιος ειναι τοσο ασυμβιβαστος ,δεν μπορει να του φταινε μονο οι εταιρειες.σιγουρα δεν χωραει πουθενα.
    #23337   /   03.09.2011, 11:41   /   Αναφορά
    καταρχην μετα τον θανατο τπυ βγηκαν 2 δισκοι

    1988 στο φαναρη του διογενη

    1992 στο φαλημεντο του κοσμου/γιουσουρουμ



    εγω θα μηλισω για τον δευτερο δισκο, ο οποιος τον επιμεληθηκε ο ιδιος ο Βασιλης Παπακωνσταντινου, καθως ο ιδιος ο Νικολας οταν εφυγε ειχε αφησει ολα τα ακυκλοφορητα τραγουδια που ειχε ηχογραφησει στον ιδιο τον Βασιλη. ο ιδιος ο Βασιλης σε συνεντευξη του ειχε πει οτι του εδωσε περιπου 80 κομματια ο ιδιος ο νικολας για να τα κυκλοφορησει αργοτερα. εβγαλε λοιπον εναν δισκο ο ιδιος ο Βασιλης το 1992 με τα πιο καλοηχογραφημενα τραγουδια, καθως τα υπολοιπα εχουν τοσο κακο ηχο που με πολυ προσπαθεια παλι δεν καταφερε να τα "καθαρισει" για να ακουγονται σωστα. και ρωταω πως γινετε ενας ανθρωπος που να λεει (οπως λενε μερικοι) οτι τον εκμεταλευεται ενα ατομο, να του εμπιστευεται οτι πιο προσωπικο είχε;



    το οτι ο Βασιλης ερμηνευσαι μετα θανατον (μην μηλισουμε για τα 5 κομματια που περιεχει ο δισκος χαιρετισματα καθως ζουσε ο Νικολας, και θα ηταν ανοητο να αναφερθει καποιος σε αυτα) καποια κομματια του νικολα, δεν είναι καθολου εκμεταλευσει, καθως ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΙΜΙΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΗΞΕΡΕ ΤΟΣΟ Π Ρ Ω Σ Ο Π Ι Κ Α;

    δεν μπορει καποιος λοιπον να λογοκρινει τον βασιλη για εκμεταλευση του νικολα, απο την στιγμη που δνε ηξερε καν προσωπικα τον Νικολα και να ξερει τι εγινε και αν εγινε κατι περι εκμεταλευση.



    μπορει καποιους να τους πηραξε που ο Βασιλης εκανε πιο γνωστα τα κομματια του νικολα, τα οποια ηταν μεν αριστουργηματα, αλλα ηταν εξησου απιστευστη και η ερμηνεια του Βασιλη στα τραγουδια του. θα μπορουσαν οι περισσοτεροι που δεν φορουν πανοπλιες να παραδεχτουν οτι τα τραγουδια του νικολα βρησκουν καλυτερο "παντρεμα" με την ερμηνεια του βασιλη...



    οπως και να το κανουμε η ερμηνευτικοτητα του νικολα δεν ηταν ποτε τόσο καλη, δεν σε μαγευε οπως η μουσικη και οι στιχοι του, οπως το ιδιο συμφαινει και με την ερμηνευτικοτητα του λοιζου σε σχεση με τα τραγουδια που εγραφε. σε αυτο ποιος να να διαφωνει καθετα;



    στην τελικη η αποψη μου ειναι οτι απο την στιγμη που ο Βασιλης με τον Νικολα συνεργαστηκαν το 1982 στο δισκο Ξαναπες, το 1984 λεει ο νικολας αυτα που λεει σε αυτη την συνεντευξη, που καποιοι λενε οτι "περναει" ο Νικολας στον ακροατη οτι εκμεταλευτηκε απο τον Βασιλη

    ΓΙΑΤΙ ΤΟ 1987 Ο ΝΙΚΟΛΑΣ (αφου εκμεταλευτικε απο τον Βασιλη) του δινει 5 τραγουδια (ο σαλιαγκας και ο μαλιαγκας,αγαπαω κι αδιαφορω,θα ρθω να σε βρω,θα νικησουμε,καταρρεω) για τον δισκο χαιρετισματα;

    αυτη ειναι η δικια μου απαντησει για αυτην την συνεντευξη, τα συμπερασματα δικα σας!!!
    #23338   /   03.09.2011, 19:00
    Γιά να είμαι ειλικρινής,δέν ξέρω άν μπορώ να πιστέψω πως όντως ο Ασιμος έδωσε 80 τραγούδια στον Παπακωνσταντίνου.Δέν θυμάμαι ποτέ να είχε πεί ο Ασιμος τέτοιο πράγμα και άν δέν απατώμαι,η εν λόγω συνέντευξη τού Παπακωνσταντίνου έγινε μετά τον θάνατο τού Ασιμου,οπότε δέν ήταν αυτός παρών γιά να επιβεβαιώση ή να αντικρούση τα λεγόμενα τού Π"κωνσταντίνου.



    Οπως και να έχη το πράγμα,γεγονός είναι ότι ο ίδιος ο Ασιμος δέν "ωφελήθηκε" από την μετά τον θάνατό του ευρεία διάδοση τών τραγουδιών του-ωφελήθηκαν άλλοι,οι οποίοι πήραν τραγούδια από κάποιον που καλώς ή κακώς δέν "ψαχνόταν" τόσο πολύ με τα πνευματικά δικαιώματα και έβγαλαν λεφτά απ'αυτά.



    Πουθενά δέν φαίνεται στην συνέντευξη τού Ασιμου να λέη ότι τον εκμεταλλεύτηκε ο Παπακωνσταντίνου.Τότε-το 1984-ο Ασιμος δέν μπορούσε να μαντέψη τί θα έκανε ο Π. μετά τον θάνατό του.Ούτε το 1987 μπορούσε να το μαντέψη.Εκφράζει βέβαια ένα παράπονο ότι στα ραδιόφωνα προτιμούσαν να βάζουν το τραγούδι του που τραγουδάει ο Π. και όχι τα άλλα,αυτά που τραγουδά ο ίδιος,αλλά δέν νομίζω ότι υπονοεί πως τον εκμεταλλεύτηκε ο Π.



    Τέλος αναρωτιέμαι:αυτήν την δουλειά που έκανε ο ΒΠ να επεξεργαστή και να κυκλοφορήση τα κομμάτια που-όπως λέει-τού είχε δώσει ο Ασιμος,γιατί δέν την έκανε όσο ζούσε ο Νικόλας,αλλά την έκανε το 1992;Δεν θα ήταν λογικώτερο να την κάνη με τον δημιουργό εν ζωή,ώστε αφ'ενός να έχη και την έγκρισή του και αφ'ετέρου να είναι σε θέση και ο Ασιμος να εισπράξη τα πνευματικά δικαιώματά του;

    #23340   /   03.09.2011, 20:31
    καταρχήν εσυ μαλλον μενεις στο οτι ο Ασιμος δεν πηρε τα πνευματικα του δικαιωματα αφου ειχε πεθανει... ετσι;

    κατα δευτερον: εγω ειπα οτι πριν πεθανει (λίγες μέρες πριν) εδωσε τα τραγουδια αυτα στον ιδιο τον Παπ. οπου μετα πεθανε και πως να του εβγαζε οπως λες δισκο αφου πεθανε μετα απο ενα μικρο διάστημα;

    τριτον: δεν ειπα οτι ο Ασιμος ειπε οτι του εδωσα τα τραγουδια αλλα ο ιδιος ο Παπ. σε μια συνεντευξη το 2001.

    τεταρτον: δηλαδη οταν του εβγαλε το "στο φαλημεντο του κοσμου" τα λεφτα τα πήρε ο ίδιος ο Βασίλης; τα δικαιωματα τα έχει η κόρη του Νικόλα, όπως και το "στο φαναρη του Διογενη"

    πεμπτο:ο Ασιμος φυσικα και ωφελειθηκε από αυτο, γιατι χωρις την κοινητοποιηση του Βασιλη δεν θα τον ηξεραν τον Νικολα οσοι τον ξερουν τωρα.

    εκτο: δεν εχω καταλαβει που εκμεταλευτικε ο Βασιλης τον Νικολα, απο την στιγμη που ηταν φιλοι. τι να πει και ο νικος ξυλουρης οταν ο σφακιανακης ειπε δικα του τραγουδια το 2000 στο "ενθυμιον";;;

    εβδομο: δηλαδη μηπως εκμεταλευτηκε π.χ. και τον καρυωτακη ο οποιος πεθανε την δεκαετια του '30 και το 1984 ερμηνευσαι δικα του ποιηματα σε συνθεση του μίκη;



    συμπερασμα: ο Βασιλης περιμενε να πεθανει ο Νικολας για να βγαλει τα τραγουδια του για να γινει πλουσιος. μαλιστα.



    εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι σε μερικους δεν του αρεσει και τόσο που π.χ. ενας "μπαγασας" και μια "λινα" την ειπε πολυ καλυτερα ερμηνευτικα απο τον Νικολα. εκτος και αν εκει ειμαι λαθος. μηπως και το "σ'ακολουθω" το ειπε καλυτερα ο Μανος απο τον Βασιλη;

    #23347   /   04.09.2011, 10:53
    Εγώ μένω στο ότι αφού δέν έχουμε καμμιά μαρτυρία από τον ίδιο τον Ασιμο που να λέη ότι "ναί,έδωσα εγώ 80 τραγούδια μου στον Παπακωνσταντίνου",αλλά μόνο την δήλωση τού Παπ.,εγώ διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις γιά το άν ο ίδιος ο Ασιμος τού έδωσε τόσο πολύ υλικό.



    Διάβασε εδώ:

    http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=24950



    όπου ο Παπ.λέει:"Αυτούς τους στίχους μου τους έδωσε σε ένα απόκομμα ένας φίλος μπογιατζής."

    Πρόκειται γιά έναν πολύ γνωστό στίχο τού Σουρή.Τί λόγο είχε ο Παπ. να σκαρώση αυτήν την ιστορία με τον "φίλο μπογιατζή",αντί να πή ευθέως "βρήκα αυτόν τον στίχο τού Σουρή,μού άρεσε και τον μελοποίησα";

    Εμένα αυτό με ωθεί να αμφιβάλλω γιά την αυθεντικότητα τού "αγωνιστή" Παπ.



    Επίσης:Ο Καρυωτάκης και ο Ξυλούρης ήταν γνωστές προσωπικότητες και ενόσω ζούσαν,δέν περίμεναν τον Παπ. και τον Σφακιανάκη γιά να τους κάνουν γνωστούς ανά το πανελλήνιον.Μήν συγχέης τίς δύο αυτές περιπτώσεις με την περίπτωση τού Ασιμου.

    Λές επίσης:"ο Ασιμος φυσικα και ωφελειθηκε από αυτο, γιατι χωρις την κοινητοποιηση του Βασιλη δεν θα τον ηξεραν τον Νικολα οσοι τον ξερουν τωρα."

    Εγώ θα ήθελα τον Νικόλα να τον ήξεραν "όσοι τον ξέρουν τώρα" όσο ζούσε-τώρα που έχει πεθάνει δέν νομίζω να έχη ιδίαν αντίληψιν τής αναγνωρισιμότητάς του.

    Το άν ο "Μπαγάσας" και η "Λίνα" είναι ερμηνευτικά καλύτερα από τον Παπ. παρά από τον Ασιμο,είναι θέμα προσωπικού γούστου...



    Το ότι ο Παπ.με τον Ασιμο ήταν φίλοι δέν αποκλείει τίποτε.Αλλωστε,από την συνέντευξη τού Ασιμου στον Τζωρτζάκη προκύπτει ότι ο Ασιμος το είχε παράπονο που προωθείτο ο Παπ. και όχι αυτός.Δέν λέει βέβαια ευθέως "ο Βασίλης με εκμεταλλεύτηκε",αλλά με το "βρέ παιδιά,εντάξει,να βγαίνη ο Βασίλης να λέη τραγούδια μου αλλά γιατί να μήν βγαίνω κι'εγώ;" καταλαβαίνει κανείς την δυσαρέσκειά του.



    Τέλος,εγώ δέν έβγαλα κανένα συμπέρασμα,απορίες εξέφρασα.



    Αυτά από μένα και καλή συνέχεια στην συζήτηση...


    #23348   /   04.09.2011, 12:21
    οκ, αφου δεν εχεις μαρτυρια απο τον ιδιο τον Νικολα, το αφηνω με τα τραγουδια, δεν εχω και εγω αποδειξη γι'αυτο, αλλα



    οταν πριν ενα μηνα περιπου εβγαλε αυτο το τραγουδι ο Βασιλης, ηταν στο συνταγμα για τα γεγονοτα και του εδωσε ενας φιλος του (ναι μπογιατζης παρακαλω) εναν στιχο του Σουρη. στο cd που βγηκε απο το βημα γραφει μουσικη:Βασιλης Παπακωνστατινου στιχοι Γιωργος Σουρης (οχι φιλος μπογιατζης). που σε ωθει να αμφιβάλεις γαι την αυθεντικότητα του "αγωνιστη". ηταν ενας σπουδαιος στιχος που δεν τον ειχε στην αντιλληψη του, που αν του εδεινα π.χ. εγω τους στιχους καληστα θα μπορουσε να πει "μου το εδωσε εναν θαυμαστης μου". που το κακο; από αυτο που λες πάντως μου δειχνεις οτι αντιπαθεις ετσι και αλλιως τον Παπ και θα βρει να τον κατηγορησεις και για το πιο παραμικρο, κατι που δεν υπαρχει καν λόγος να το αναφερει καποιος... τι παιχνιδι δηλαδη επαιξε σε αυτο με αυτην την φραση για να χαλασει την εικονα του "επαναστατη";



    απο την μια ολη η ιστορια (απο την μερια σου) πεζεται στο ότι ο Ασιμος εκμεταλευτικε στα "πνευματικα δικαιοματα του" (το ιδιο θα μπορουσαμε να πουμε και για Ξυλουρη και για Καρυωτακη αφου ειχαν πεθανει), και τωρα μου το αλλαζεις και μου λες οτι οι 2 αυτοι ηταν ηδη γνωστοι και δεν πειραζει ειναι θεμα συγκρισεις με τον Νικολα που δεν ηταν γνωστός.

    αποφασισε τελικα μια γνωμη στηριζεις και μην την αλλαζεις καθε φορα.



    εσυ θα ηθελες τον Νικολα να τον ηξεραν σημερα οσοι τον ηξεραν και τοτε, αλλα οι περισοτεροι (και μικρα παιδια που τοτε δεν ειχαν γενηθει) ευχαριστουν τον Βασιλη που τους εμαθε το εργο του Νικολα.

    οταν στις συναυλιες του τραγουδαει Ασιμο, πιανει μια ενοτητα λοιζου, μια θεοδωρακη, μια καββαδια, μια Ασιμο, και το παιδι απο κατω ακουει οτι αυτα τα υπεροχα τραγουδια "ανηκουν" σε εναν Νικολα Ασιμο, και ψαχνουν να βρουν την ζωη και τα υπολοιπα τραγουδια αυτου του καλλιτεχνη.

    ειναι κακο που αναγνωριζει ο Παπ το υπεροχο εργο του Νικολα και το μαθαινει στη νεα γενια και τον θυμηζει στους πιο παλιους; το ιδιο και με το λοιζο;



    αφου το ειχε παραπονο το 1984 ο Νικολας που αγουγοταν μονο τα τραγουδια του μονο με την φωνη του Βασιλη και οχι τα δικα του με την δικοι του φωνη (θα θυμησω ομως οτι το 1984 για πια τραγουδια μηλαμε, μονο το "πιαστηκα σκοινι κορδονι" του ειχε δωσει το '82 ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ) και αφου ειχε τετοιο παραπονο γιατι εδωσε το 1987 πεντε ολοκληρα τραγουδια του Βασιλη τα οποια τα ειχε κυκλοφορηση ο ιδιος χρονια πριν στις παρανομες κασετες του. απο την μια το εχει παραπονο και απο την αλλη του τα δεινει. μπορει να μου πεις και εσυ σε αυτο; φταιει ο Βασιλης γι'αυτο;θελω μια πραγματικη απαντηση σε αυτο, πως ενας ανθρωπος να εχει παραπονο για αυτο το γεγονος (ειπαμε μονο ενα τραγουδι του ειχε δωσει) και μετα να του δεινει αλλα 5 ολοκληρα κομματια!!!! μηως ηθελε ο Ασιμος να γινει γνωστος μεσω του Βασιλη ο διμιουργος αφου αυτος δεν μπορουσε να γινει ως τραγουδοποιος;





    το δικο μου συμπερασμα να σου πω πιο είναι; και προσεξε το καλα, στεκομαστε σε μια συνεντευξη του 1984 περι εκμεταλευσεις και περι καποιου παραπονου, αφου λοιπον ο ιδιος ο Ασιμος 3 χρονια μετα του δεινει 5 τραγουδια (εν ζωη) τοτε ο Ιδιος ο Ασιμος ΚΑΤΑΡΓΕΙ αυτην την συνεντευξη απο μονος του, εκτος αν και ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ "ΗΘΕΛΕ". . . . . . . σωστα;


    #23350   /   04.09.2011, 13:19
    Ακριβώς οπως το είπες Βασίλη, Αν και τον ήξερα τον Ασιμο,τον "αγάπησα" μέσα τον Παπακωνσταντινου.



    δεν εχω να πω κάτι άλλο.

    #29909   /   01.08.2020, 06:08
    Δεν βαρεθηκες να υποστηριζεις τον εμπορακο εκατομμυριουχο?

    #23339   /   03.09.2011, 19:53   /   Αναφορά
    "Εσύ που μ’ αγοράζεις με σκοτώνεις. Αλλά πρώτα σκότωσες τον εαυτό σου.

    Πάντως μάθε. δεν πρόκειται να βρεις και τίποτα ατόφιο εδώ μέσα.

    Οι πραγματικές ζωϊκές μου στιγμές δεν καταγράφονται..." Ν.Α.



    Και όποιος κατάλαβε... κατάλαβε...



    #26987   /   24.03.2013, 01:13   /   Αναφορά

    #26988   /   24.03.2013, 02:03

    “Απ’ότι μπορώ να ξέρω”


    “Μπορεί κάπου να πέφτω έξω, μπορεί κάπου να ισχύουν κι άλλα τα οποία δεν τα ξέρω”


    “Εγώ δεν μπορώ να ξέρω ποιά ακριβώς ήταν η σχέση με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου”


    #26989   /   24.03.2013, 09:48

    Tης φρασης “Απ’ότι μπορώ να ξέρω” και “Μπορεί κάπου να πέφτω έξω, μπορεί κάπου να ισχύουν κι άλλα” τα οποία δεν τα ξέρω” αναφερεται για τον δισκο "Ξαναπες ο"


    οσο για την φράση “Εγώ δεν μπορώ να ξέρω ποιά ακριβώς ήταν η σχέση με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου” συνεχίζει και λέει: έβγαλα το συμπέρασμα στη συνεχεια διοτι γνωρισα τον ιδιο τον Βασίλη, είχαμε καποια μεταθανατια συνεργασία με τον Βασιλη, οσο αφορα το γυρισμα καποιας δουλειας του....


    οσ για το "Ας κρατήσουμε αυτά που είπε ο ίδιος ο Νικόλας" θα συμπληρωσω την φραση του αδερφου του: οσο αφορα το 1986 που κυκλοφόρησε ο δισκος τα χαιρετισματα και υπήρχε δουλεια του Νικόλα, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΔΩΣΕ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΟ ΒΑΣΙΛΗ, αλλα στην συνεχεια οταν βγηκε ο δίσκος και η κυκλοφορεια του ηταν αρκετα μεγάλη.... καταλαβε σαν τα ηταν μεγαλο βαρος και σαν να μετανιωσε... 


    τελος θα συπληρωσω οτι ο ιδιος ο Βασιλης ποτε δεν ασχοληθηκε με αυτο το θεμα να δωσει μια απαντηση σε ολες αυτες της κατηγοριες, κακως για τον ιδιο, αλλα την σταση που κρατησε οχι μονο επειδη ηθελε ο ιδιος να αναλαβει τα εξοδα της κηδειας και να μπει  μια πλακα με τους στιχους του μπαγασα, αλλα και ο ίδιος ο αδερφος του Νικολα λεει τι εγινε με τους μεταθανατιους δισκους του Νικολα που επιμεληθηκε ο ιδιος ο Βασιλης. τελος, οσοι γνωρίσουν ο ιδιος ο Νικολας ειχε αφησει σημειωμα που αναφερει οτι ολα τα τραγουδια του-υλικο του, τα αφηνει στον ιδιο τον Βασιλη. υπαρχει σε ενα βιβλιο που μηλαει για την ζωη του Νικολα


    #29910   /   01.08.2020, 06:15
    Μας εχετε ζαλισει τον ερωτα με τον ΕΜΠΟΡΑΚΟ Παπακωνσταντινου.

    #29911   /   01.08.2020, 07:38   /   Αναφορά
    Ο καθένας είναι αυθεντία και ταλαντούχος στο χώρο του. Ε.Σ.