Καλημέρα!Κατάλαβα τις θες να πεις φίλη μου...πως η πρώτη σου καθηγήτρια σε έφτασε μέχρι ενός σημείου πέρα απ το οποίο κατάλαβες πως δεν είχε να σου προσφέρει κάτι άλλο.Κανένα καινούριο τιπ,καμμία επιπλέον βελτίωση της φωνης.Το ξέρω αυτό το σημείο το έχω ''πιάσει'' κι εγώ με τον πρώτο καθηγητή φωνητικής μου.Κράτησα βεβαίως ότι χρήσιμο μου έδωσε και το εφάρμοσα και εφαρμόζω σχεδόν καθημερινά στην καλλιέργεια της φωνής μου.
Μετά,πήγα σε μια άλλη καθηγήτρια με συγκεκριμμένο μάλιστα πρόβλημα προς επίλυση(είχα δυσκολία στην ανάσα κι έντονο πόνο κατά την αναπνοή στο σημείο κάτω απ το διάφραγμα).Με βοήθησε να παίρνω κατάλληλες στάσεις στο σώμα ώστε να αποφορτιστεί αυτή η πίεση και να κατανεμηθεί στα σωστά σημεία ώστε να μην υποφέρω κατά το τραγούδι κι έπειτα.
Τεσπα,η ουσία είναι πως από κάθε καθηγητή θα παίρνεις τα χρήσιμά του στοιχεία και θα παοβάλλεις τα άχρηστα.Ενα απο αυτα που εχω αποβαλλει και είναι δυστυχώς κοινό σημείο όλων των καθηγητών που έχω γνωρίσει ως τώρα,είναι η άνοδος της φωνής σε τονικά ύψη η εντάσεις που η εκφορά του ήχου δνε είναι πάρα πολύ άνετη.Ενώ άνετα θα μπορούσαν με τις ίδιες τεχνικές να καλλιεργήσουν και να αυξησουν την έκταση της ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΤΗΣ ΕΚΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ μέχρι εκείνη να επεκταθεί σιγά σιγά και να καταλάβει την πλήρη έκταση,καλλιεργούν τηνέκταση είτε τη ΣΥΝΟΛΙΚΗ (δλδ από το πιο χαμηλό όριο,μέχρι εκεί που ξεφωνίζεις στα ψηλά)είτε της απλά ΕΥΚΟΛΗΣ ΕΚΦΟΡΑΣ ΗΧΟΥ,στην οποία όμως περιοχή ήδη τα ''λάθη'' του τραγουδίσματος εμφανίζονται.Απλά είναι τόσο ΑΝΕΠΑΙΣΘΗΤΑ(ποιότητα ήχου άριστη,κόπος για να τραγουδι σχεδον ανυπαρκτος)που δεν εντοπίζονται.όμως δυστυχώς καλλιεργούνται και ανανπαράγονται.
Όπως πολύ σωστά γράφεις ''ένας κύκλος έκλεισε,κάποιος καινούριος ανοίγει'' κι εγώ σου εύχομαι ο κύκλος της συνεχούς προόδου σου και της αγάπης σου για το τραγούδι να μην κλείσει ποτε.