Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο
#138 / 04.06.2003, 10:24 / Αναφορά Nomizw pws auto to ar8ro einai i apantisi se osous prospa8oun na broun ta aitia apotixias twn ellinikwn kai kipriakwn apostolwn sto diagwnismo tis Eurovision. Enw emeis exoume balei sto peri8wrio poiotikous kallitexnes kai paradosiaka ixoxrwmata sto e3wteriko auto pou i elliniki mousiki proballei einai auto pou emeis ipotimoume! Giati loipon na 8eloume kati pou den eimaste kai kati pou etsi kia alliws de mas antiproswpeuei? Oi eurwpaikes xwres exoun diki tous paragwgi apo pop kai ry8mika tragoudakia. De xreiazetai tin Ellada gia na imiourgisei tetoiou eidous mousiki. I Eurwpi kai o ipoloipos kosmos profanws exoun tautisei tin Ellada me allous ixous, pou einai kai antikeimenika kaliteroi. Giati loipon kribamaste pisw apo to daxtiko mas? |
#139 / 04.06.2003, 12:42 / Αναφορά tanya, μπορείς να μας πεις σε παρακαλώ ποιός υπογράφει το άρθρο; Πάντως, νομίζω ότι ο αρθρογράφος ευστοχεί όσον αφορά την καταγραφή των γεγονότων περι δισκογραφικής υπερδραστηριοποίησης στο "έθνικ" ύφος, αλλά αστοχεί σοβαρά όταν αναφέρεται σε "... ένας πυρήνας ελλήνων καλλιτεχνών που παρά την ελάσσονα εμπορική τους εμβέλεια στα ενδότερα βρέθηκαν με τους δίσκους τους στις προθήκες των δισκοπωλείων των ευρωπαϊκών πρωτευουσών υπό την επωνυμία της «ethnic» ή της «world music». "και για να το στηρίξει δίνει ονόματα όπως της Σαβίνας Γιαννάτου, Κρίστης Στασινοπούλου, Ελλης Πασπαλά, Νένας Βενετσάνου, ο Ψαραντώνη, Λουδοβίκου των Ανωγείων, Γιώργου Νταλάρα, Ελευθερίας Αρβανιτάκη, Σταμάτη Κραουνάκη, Αλκηστης Πρωτοψάλτη Χάρις Αλεξίου, Μάλαμα, Κανά που αν μη τί άλλο, είχαν πρώτα γνωρίσει τεράστια επιτυχία εντός των συνόρων και στη συνέχεια καταξιώθηκαν και στο εξωτερικό! Καθώς επίσης και όταν γράφει:
αν αναφέρεται και πάλι στα συγκεκριμένα ονόματα που έδωσε πιο πριν, κι εδώ είναι άστοχο το σχόλιό του θα έλεγα! Διότι, ναι μεν το "έθνικ" και οι μουσικές του κόσμου έχουν γίνει μόδα, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε γράφονται πολύ αξιόλογα και αυθεντικά κομμάτια που προάγουν αυτό το είδος! Και τουλάχιστον από τους προαναφερθέντες καλλιτέχνες, όσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα, έχουμε πολύ καλά δείγματα γραφής! |
#141 / 04.06.2003, 15:27 / Αναφορά Η Άννα Βλαβιανού το υπογράφει, άλλα επειδή λέει κάποια ονόμα δεν πιστεύω ότι στηγματίζει απλώς λέει μια γενική αλήθεια, για το εθνικ... η αδερφή μου δουλεύει στο ΒΗΜΑ και τυχαίνει να την γνωρίζω... Εννοείται οτι βγαίνουν και ποιοτικές δουλειές παντά συμβαίνει αυτό βγαίνουν καποιά καλά καποιά αξιόλογα και κάποια ...όχι και τόσο Η Ελλάδα έχει αξιόλογα δείγματα μουσικής αλλά ότι πουλάει ενδιαφέρει περισσότερο!!! |
#142 / 04.06.2003, 16:57 Η Βλαβιανού, λοιπόν.. Ναι, την παρακολουθούσα κι εγώ. Στην αρχή στο μηνιαίο της edotorial στο Δίφωνο και στη συνέχεια στο Echo. Μάλιστα, μια φορά θυμάμαι της είχα κάνει μια ερώτηση μέσω e-mail και μου είχε απαντήσει άμεσα και πολύ ευγενικά! Και μου άρεσε ο τρόπος που έγραφε και αυτά που έλεγε! Το συγκεκριμένο άρθρο εμένα προσωπικά δε με βρίσκει σύμφωνη σε σχέση με τη γενικευση που κάνει! Το ότι το έθνικ έχει γίνει "καραμέλα" ως λέξη και ως άκουσμα είναι γεγονός! Και συνήθως ό, τι γινεται μοδα χάνει την αυθεντικότητα και την ποιότητά του, αλλά και πάλι, αν κανείς βλέπει έστω και κάτι θετικό σ'αυτήν προσπάθεια προβολής των μουσικών του κόσμου, καλό θα ήταν να κάνει μια διάκριση των πραγμάτων, να επιβραβεύει και να υποστηρίζει τις καλές προσπάθειες και να μην καταδικάζει συλλήβδην μία "τάση"! Τώρα, δεν μπορώ να ξέρω τί ακριβώς εννοούσε η Βλαβιανού.. Σίγουρα ξέρει καλύτερα από μένα τα δισκογραφικά και τα συναυλιακά πράγματα,λόγω της δουλειάς της,όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και έξω, που εμεις δεν τα ξέρουμε, οπότε δικαιούται και να εκφέρει γνώμη και η γνώμη της να έχει βαρύτητα! Εμένα η μόνη μου ένσταση είναι απέναντι στη γενίκευση. Αυτό.. και σ'ευχαριστώ για την απάντηση!! :-) |