Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο
#12562 / 25.03.2008, 01:44 / Αναφορά Να πω την αλήθεια δεν πολυκατάλαβα, αλλά σ' ευχαριστούμε για το χρόνο σου priggos! |
#12563 / 25.03.2008, 09:58 το διαβασα... γιατι εχει εδω και κατι μηνες ασχολουμε με τα βιβλια του παππου μου που τελιωσε την ιερατικη σχολη της κορινθου το 47. Εχω βρει βιβλια απο το 1907 που τα ειχε αγορασει.... και με εχει πιασει να μαθω βυζαντινη μουσικη(λολ).... |
#12569 / 25.03.2008, 12:27 / Αναφορά Αν και πρόκειται για δυο ανεξάρτητα πράγματα - τουλάχιστον εγώ δε μπόρεσα να βρω κάποια προφανή σχέση που να συνδέει τα δυο θέματα - περιέχει μερικές σημαντικές πληροφορίες, χρήσιμες σε αυτούς που ψάχνονται πάνω στη μουσική. Δημήτρη σε ευχαριστούμε και περιμένουμε κι άλλα άρθρα! |
#12635 / 28.03.2008, 20:01 / Αναφορά Αριστο δημοσίευμα.Συγχαρητήρια.Πρέπει ως εθνος να ειμαστε υπερήφανοι γιατί εχουμε τη δική μας εθνική μουσική δηλ.τη Βυζαντινή Μουσική, το Δημοτικό μας τραγούδι και τη Λαικη μουσική μας παράδοση. |
#13634 / 08.05.2008, 13:17 / Αναφορά Ο Πέτρος ο Μπερεκέτης υπήρξε κατά τη ταπεινή μου άποψη ο μεγαλήτερος συνθέτης της Βυζαντινής Μουσικής. Δυστηχώς η παπάδες όπως και παλαιότερα ( ο μπερεκέτης δεν έψαλε ποτέ στο Πατριαρχείο παρά τη μεγαλοφυία του) έτσι και τώρα δεν θέλουν να ακούγονται έργα του Μπερεκέτη στους ναούς ( πολύ σπάνια το Θεοτόκε Παρθένε ). Πως να αγαπήσουν λοιπόν οι νέοι την βυζαντινή μουσική? Όλα τα βιβλία της ιστορίας της μουσικής αναφέρονται μόνο στους δυτικούς μουσικούς παραλείποντας προκλητικά αυτούς τους μεγάλους ΕΛΛΗΝΕΣ συνθέτες του 17ου και 18ου (όπως τον Μπερεκέτη). Δυστηχώς επειδή εδώ οι περισσότεροι δεν ενδιαφέρονται για τα ζητήματα αυτά, οι Τούρκοι έχουν εκμεταλευτεί την τέχνη του Μπερεκέτου, του Λαμπαδαρίου και άλλων και φτιάχνουν δική τους θεωρία και δική τους μουσική. Προτείνω σε όσους ασχολούνται με την μουσική να ακούσουν το Ασματικό Τρισάγιο σε α΄ ήχο του Μπερεκέτου απο τον Θρασύβουλο Στανίτσα. Από αυτό το κομμάτι φαίνεται το μεγαλείο της Ελληνικής μουσικής του 17ου αιώνος. http://www.mousikofiloi.org/music/Asmatikon_A_ChrStan.rm |
#19215 / 15.11.2009, 13:57 Φίλε "latsis" οι παπάδες δε θέλουν να ακούγοντε έργα του Μπερεκέτη? Το "Θεοτοκε Παρθένε" που αναφέρεις εσύ που το ψάλεις? Αμα πας να το ψάλεις στην αρτοκλασία λογικό ειναι να σου πουν οι Ιερεις αλλα και ο κόσμος (καλα απο συναδέλφους ψάλτες θα γίνει χαμός) "πλακα μας κανεις? θα πεις μάθημα 40 λεπτών με κρατήματα στην αρτοκλάσια? Θα ξημερώσουμε" Εγω πάντως το λέω μια χαρα (1-2 το πολυ 3 κομμάτια που επιλέγω καθε φορά) στο τέλος της Θ. Λειτουργίας (στο Αντιδωρο δηλαδη) ή στο τέλος ενός εσπερινου σε πανυγιρι. Δε νομιζω τοτε να σου γυρίσει κανενας παπας και να σου πει "Ε! του Μπερεκέτη ειναι αυτο? μη το λες!" χαχα... αποκλείεται... |