ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997
    αρχική > e-Περιοδικό > Φταίνε Τα Τραγούδια

    Η ιστορία του ''Cum On Feel The Noize''

    Όταν η ανορθογραφία προκαλεί... εκκωφαντικό θόρυβο!

    Η ιστορία του

    Γράφει ο Κωνσταντίνος Παυλικιάνης (CHE)
    230 άρθρα στο MusicHeaven
    Τετάρτη 13 Ιούλ 2016

    Το «Cum On Feel The Noize» κυκλοφόρησε το 1973 και περιλαμβάνεται στο δίσκο-συλλογή των Slade «Sladest». Ο τίτλος του τραγουδιού εμφανίζεται συχνά και ως «Come On Feel The Noise», όχι μόνο λόγω εφαρμογής της ορθογραφίας αλλά και για λόγους λογοκρισίας (εξαιτίας της σεξουαλικής έννοιας της λέξης «cum»).
    Το τραγούδι, κλασικό κομμάτι του glam/Hard Rock, έγραψαν ο Noddy Holder και ο Jim Lea, αμφότεροι μέλη των Slade. Οι Slade έπαιζαν δυνατά τραγούδια-ύμνους, φορώντας επιδεικτικά ρούχα, συχνά με πολύ μακιγιάζ και άφθονη ενέργεια. Το Glam Rock άνθισε στη Μεγάλη Βρετανία στα μέσα της δεκαετίας του 1970 και το «Cum On Feel The Noize» ήταν μία από τις πρώτες επιτυχίες του είδους και, παράλληλα, το πρώτο κομμάτι των Slade όπου το συγκρότημα προσπάθησε να αναδημιουργήσει την ατμόσφαιρα των συναυλιών του και να γράψει γι’ αυτή. Στην ουσία πρόκειται για έναν εκκωφαντικό  βρυχηθμό στην κλασική φόρμα των Slade, που γράφτηκε μετά από μία ιδιαίτερα χαοτική νύχτα κατά τη διάρκεια της περιοδείας του συγκροτήματος στη Μεγάλη Βρετανία, το φθινόπωρο του 1972. Ο Noddy Holder είπε σχετικά:
    - Όταν ήμασταν επί σκηνής, το κοινό τραγουδούσε τόσο δυνατά σε κάθε τραγούδι που δεν μπορούσα ν’ ακούσω τον εαυτό μου να τραγουδάει

    Αρχικά, το τραγούδι είχε τον τίτλο «Cum On Hear The Noize». Ωστόσο, ο Noddy Holder αναθεώρησε τον τίτλο όταν θυμήθηκε πως «είχα νιώσει τον ήχο του πλήθους να χτυπάει στο στήθος μου» (αν και κάποιες πηγές αναφέρουν ότι ήταν ο Jim Lea αυτός που πρότεινε την αλλαγή στις λέξεις).
    Παραγωγός ήταν ο Chas Chandler, πρώην μπασίστας των Animals και μάνατζερ των Jimi Hendrix Experience. Οι λέξεις «Baby, baby, baby!», που ακούγονται στην εισαγωγή, στην πραγματικότητα δεν προορίζονταν ν’ ακουστούν στην ηχογράφηση αλλά ήταν το σύνθημα του Noddy Holder για τα υπόλοιπα μέλη του συγκροτήματος ώστε να «μπουν» στην ηχογράφηση. Ωστόσο, ο παραγωγός Chas Chandler το κράτησε κι έτσι αυτή η δοκιμή του Holder στο μικρόφωνο έγινε μία από τις πιο χαρακτηριστικές εισαγωγές της εποχής και αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος σε κάθε διασκευή του τραγουδιού.
    Το Δεκέμβριο του 1984, το περιοδικό Record Mirror δοκίμασε τη μνήμη του Jim Lea, ζητώντας του να ανακαλέσει την ιστορία πίσω από ορισμένες επιτυχίες.
    Jim Lea: Ήμουν σε μία συναυλία του Chuck Berry το 1972 και όλοι τραγουδούσαν τα τραγούδια του. Εκείνος σταματούσε και άφηνε το κοινό να τραγουδήσει και δεν ήταν απλά κάποια άτομα, ήταν όλοι. Ήταν καταπληκτικό και σκέφτηκα «γιατί να μην γράψουμε το πλήθος μέσα στα τραγούδια;». Το επόμενο τραγούδι μας ήταν το «Take Me BakOme» και μετά το «Gudbuy TJane», αλλά στη συνέχεια πήγαμε στο «Mama Weer All Crazee Now» και το «Cum On Feel The Noize» και όλες οι φωνές γραφτήκανε μέσα στα τραγούδια.

    Στις αρχές του 1986, ο κιθαρίστας Dave Hill μίλησε για τους στίχους του τραγουδιού:
    - Το τραγούδι βασίστηκε στο κοινό και στα πράγματα που μας συνέβαιναν. Ήταν απλά εμπειρίες. Προφανώς, όταν είσαι στο δρόμο, γράφεις για το πώς είναι να είσαι στο δρόμο, γράφεις για το τι συμβαίνει.

    Έχοντας ήδη τρία Νο 1 στη Μεγάλη Βρετανία, οι Slade ηχογράφησαν το τραγούδι για να γιορτάσουν το συναίσθημα τού να είσαι το καλύτερο βρετανικό συγκρότημα, δημιουργώντας έναν ήχο που έμοιαζε με ζωντανή ηχογράφηση, με πολύ θόρυβο, νεανικές φανφάρες και ποδοπατήματα στην πίστα. Στην ηχογράφηση έπαιξαν ο Noddy Holder (βασικά φωνητικά και κιθάρα), Jim Lea (μπάσο και φωνητικά), Dave Hill (βασική κιθάρα και φωνητικά) και Don Powell (drums).

    Το «Cum On Feel The Noize» κυκλοφόρησε σε single στις 23 Φεβρουαρίου του 1973.
    Το βρετανικό περιοδικό Disc έγραψε στην κριτική του: «Με μία διαπεραστική κραυγή στο “Baby, baby, baby” είμαστε σ’ ένα άλλο κομμάτι των Slade, που δεν ακούγεται ριζικά διαφορετικό όπως άλλοι κριτικοί επιμένουν ότι είναι. Οι Slade κάνουν αυτό το χορευτικό pop/Rock καλύτερα από οποιονδήποτε και είναι ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε πως άλλες εταιρείες ψάχνουν τους δικούς τους Slade. Ίσως εδώ είναι πιο προφανής η μελωδία, αλλά οι Slade περιλαμβάνουν πάντα ούτως ή άλλως και λίγη μελωδία, κι εδώ έγκειται η επιτυχία τους, και υπάρχει κι αυτό το ποδοσφαιρικό πάμε-όλοι-μαζί ρεφρέν που θα σας αρπάξει. Κατά τ’ άλλα είναι λίγο-πολύ η επιτυχημένη συνταγή του παρελθόντος. Οι Slade μπορούν πραγματικά να παίξουν και ο Chas Chandler έχει κάνει θαύματα μ’ αυτούς».
    Το New Musical Express έγραψε: «Καθαροί Slade – ένα ξεσηκωτικό, βραχνό ροκ που ακολουθεί τους προκατόχους του με έναν άμεσα αναγνωρίσιμο ήχο. Ξέρω ότι ακούγεται τετριμμένο αλλά οι Slade κατάφεραν να κάνουν τον ακροατή να περιστρέφεται, ενώ άλλα συγκροτήματα μονάχα ονειρεύονται μία αντίδραση. Αυτή είναι μία σύνθεση των Lea/Holder με τον Noddy να αποτυπώνει μία αυθάδη, δυναμική φωνή και το ακροατήριο να υπογραμμίζει το ρεφρέν. Σίγουρα Νο 1».
    Και πράγματι, την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του το «Cum On Feel The Noize» ανέβηκε απευθείας στο Νο 1 της Μεγάλης Βρετανίας και της Ιρλανδίας, ένα αρκετά σπάνιο κατόρθωμα για εκείνη την εποχή αν σκεφτεί κανείς ότι ήταν η πρώτη φορά που συνέβη από το 1969, όταν οι Beatles ανέβηκαν απευθείας στο Νο 1 με το «Get Back». Επίσης ήταν το τέταρτο Νο 1 των Slade καθώς είχαν ανέβει ξανά στην κορυφή των βρετανικών charts με επίσης ανορθόγραφους τίτλους τραγουδιών: «Coz I Luv You» (1971), «Take Me Bak ‘Οme» (1972) και «Mama Weer All Crazee Now» (1972).
    Σύμφωνα με την αυτοβιογραφία του Noddy Holder, το single είχε μισό εκατομμύριο προπαραγγελίες τις ημέρες πριν την κυκλοφορία του. Το τραγούδι παρέμεινε επί 4 εβδομάδες στο βρετανικό Νο 1, πουλώντας 500.000 αντίτυπα ήδη στις πρώτες 3 εβδομάδες, με αποτέλεσμα να εξαντληθεί το stock και για λίγες ημέρες να μην κυκλοφορεί ούτε ένα αντίτυπο! Αντιθέτως, στις Η.Π.Α. δεν τα πήγε τόσο καλά καθώς έφτασε μόλις στο Νο 98. Ωστόσο, αποτέλεσε την έμπνευση για τους Kiss να γράψουν το δημοφιλή τους ροκ ύμνο «Rock And Roll All Nite» (1975).
    Στο πλαίσιο της προώθησής του, το «Cum On Feel The Noize» παίχτηκε σε πολλές τηλεοπτικές εκπομπές τόσο στη Μεγάλη Βρετανία (π.χ. στο Top Of The Pops) όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη, ενώ και οι συναυλίες του συγκροτήματος ήταν επίσης μία μορφή προώθησης. Έτσι το τραγούδι, εκτός από Νο 1 στη Μεγάλη Βρετανία, έγινε επίσης Νο 4 στην Ελβετία, Νο 5 στο Βέλγιο, Νο 6 στην Ολλανδία, Νο 8 στη Γερμανία, Νο 10 στην Αυστρία, Νο 18 στην Αυστραλία και Γαλλία και Νο 21 στη Νέα Ζηλανδία.
    Το μουσικό βίντεο του «Cum On Feel The Noize» προέρχεται από μία εμφάνιση των Slade στη Χάγη της Ολλανδίας. Το ύφος του βίντεο είναι παρόμοιο με αυτό που είχαν κάνει και στο «Gudbuy T’ Jane». Ο μπασίστας και συνδημιουργός Jim Lea δεν θα μπορούσε να ξεχάσει αυτή τη μέρα των γυρισμάτων γιατί ήταν η μέρα που έπαιξε για πρώτη φορά στον μάνατζερ και παραγωγό Chas Chandler το επόμενο single των Slade, το «Skweeze Me, Pleeze Me».
    Το 1977, οι Slade έπαιξαν το «Cum On Feel The Noize», καθώς και παλαιότερες επιτυχίες, σε τηλεοπτικό σταθμό της Ανατολικής Γερμανίας, όπου κάθε μέλος του συγκροτήματος έδωσε και συνέντευξη.
    Το 1978, κυκλοφόρησαν μία ζωντανή ηχογράφηση του τραγουδιού, η οποία περιλαμβάνεται στο δίσκο «Slade Alive, Vol. 2». Η ίδια εκτέλεση περιλαμβάνεται και στο άλμπουμ «Slade Alive! The Live Anthology» (2006).

    Άλλες εκτελέσεις

    • Vandyke Brown (1973, περιλαμβάνεται στο δίσκο «Million Copy Hit Songs Made Famous by Slade, T. Rex, Sweet»).
    • Neil Innes & Son (1980, στο δίσκο «Miniatures»).
    • Misako Honjo (Οκτώβριος 1982, με τη συμμετοχή του γιαπωνέζικου Heavy Metal συγκροτήματος Loudness στα όργανα και την ενορχήστρωση. Περιλαμβάνεται στο δίσκο «Messiah's Blessing - Majo Densetsu»).
    • One Way System (1983, σε single και στο δίσκο «Writing on the Wall»).

    • Quiet Riot (Μάρτιος 1983, σε single και στο δίσκο «Metal Health). Το τραγούδι προτάθηκε στο συγκρότημα από τον παραγωγό Spencer Proffer, ο οποίος ήθελε να δοκιμάσει τη βιωσιμότητα του συγκροτήματος καθώς η πρώτη εκτέλεση δεν έγινε ποτέ επιτυχία στις Η.Π.Α. Η ηχογράφηση έγινε το 1982 υπό… περίεργες συνθήκες. Ο τραγουδιστής των Quiet Riot, Kevin DuBrow, και ο drummer Frankie Banali μισούσαν το τραγούδι και αποφάσισαν να το παίξουν σκοπίμως τόσο άθλια ώστε η δισκογραφική τους εταιρεία να αρνηθεί να το κυκλοφορήσει! Όμως, ο Proffer λάτρεψε την εκτέλεση αυτή και στο τέλος δικαιώθηκε. Το Νοέμβριο του 1983, η «άθλια» εκτέλεση των Quiet Riot έφτασε στο Νο 5 των Η.Π.Α. αναβιώνοντας το τραγούδι και βοηθώντας το δίσκο «Metal Health» να γίνει Νο 1 (η εκτέλεση που κυκλοφόρησε σε single έχει μικρότερη διάρκεια από εκείνη του άλμπουμ καθώς ενώ στο single το τραγούδι διαρκεί 3:20, στο άλμπουμ έχει διάρκεια 4:50). Το τραγούδι έφτασε επίσης στο Νο 45 της Μεγάλης Βρετανίας και έγινε Νο 8 στον Καναδά και Νο 34 στη Νέα Ζηλανδία. Η επιτυχία είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή αν αναλογιστεί κανείς ότι το συγκρότημα ηχογραφούσε από το 1975 και ότι αυτό το «μισητό» τραγούδι έγινε το πρώτο τους hit. Επιπλέον, η επιτυχία του τραγουδιού τράβηξε και την προσοχή του κοινού προς τη Metal σκηνή του Los Angeles της δεκαετίας του 1980 και επίσης βοήθησε στο να γίνουν γνωστοί, έστω και καθυστερημένα, οι Slade στις Η.Π.Α. Στη συνέχεια οι Quiet Riot είχαν μία μικρή επιτυχία με το επόμενό τους single, το «Bang Your Head (Metal Health)», και μετά ηχογράφησαν άλλο ένα τραγούδι των Slade, το «Mama Weer All Crazee Now». Ωστόσο, μετά το δίσκο «Metal Health», δεν κατάφεραν να βρουν το κοινό τους και απέτυχαν να απολαύσουν την επιτυχία παρόμοιων συγκροτημάτων όπως οι Motley Crue και οι Poison. Παρόλα αυτά, αν θεωρήσει κανείς ότι οι Quiet Riot ανήκουν στο Heavy Metal, τότε το «Metal Health» είναι ο πρώτος Heavy Metal δίσκος που ανέβηκε στο Νο 1!
      Το Δεκέμβριο του 1983, η Polydor εκμεταλλευόμενη την επιτυχία της εκτέλεσης των Quiet Riot επανακυκλοφόρησε στη Μεγάλη Βρετανία την πρώτη εκτέλεση των Slade, σε single και σε maxi single, η οποία έφτασε στο Νο 98 των βρετανικών charts. Τον ίδιο μήνα, σε μία συνέντευξή του στο περιοδικό Kerrang, ο Noddy Holder των Slade μίλησε για την εκτέλεση των Quiet Riot:
      - Η πρώτη φορά που οι Slade έμαθαν για τους Quiet Riot ήταν όταν πλησίασαν τον εκδότη μας για να πάρουν την άδεια να ηχογραφήσουν το «Cum On Feel The Noize». Συμφωνήσαμε, μην πιστεύοντας ότι θα μπορούσε ποτέ να συμβεί κάτι τέτοιο. Στην πραγματικότητα, το τραγούδι ήδη κυκλοφορούσε για κάποιο καιρό στις Η.Π.Α. πριν γίνει επιτυχία. Το πιο ωραίο πράγμα σχετικά με την όλη υπόθεση είναι ότι αποδεικνύεται πόσο ισχυρά είναι τα τραγούδια μας. Εξάλλου το «Cum On Feel The Noize» είναι τώρα 10 ετών και προφανώς στάθηκε καλά στη δοκιμασία του χρόνου. Στο πρόσφατο παρελθόν, μας έχουν πλησιάσει άνθρωποι που θέλανε να επικαιροποιήσουμε κάποιο από τα κλασικά μας τραγούδια. Αλλά δεν είχαμε δει ακόμα τι μπορεί να κάνει τόσο επιτυχημένα με τη σύγχρονη τεχνολογία των στούντιο ένα συγκρότημα όπως οι Quiet Riot πάνω σ’ ένα παλιό τραγούδι των Slade ώστε να μας πείσει ότι αξίζει να το κάνουμε. Υπήρχε ένας αυθορμητισμός και μία ηλεκτρική ενέργεια στα κομμάτια όταν τα φτιάχναμε για πρώτη φορά, που δεν θα μπορούσαμε να ξανασυλλάβουμε τώρα. Δεν θα υπήρχε η ίδια αίσθηση κι έτσι ανεξαρτήτως των χρημάτων που μας προσφέρθηκαν, δεν δεχόμασταν να εκπορνεύσουμε τη δική μας κληρονομιά.

    Ο Jim Lea σε μία συνέντευξή του στο περιοδικό Record Mirror (και πάλι το Δεκέμβριο του 1983) δήλωσε:
    - Οι Quiet Riot μας τηλεφώνησαν και ρώτησαν αν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν το τραγούδι. Ήταν στ’ αλήθεια λίγο θρασείς επειδή ήδη το είχαν ηχογραφήσει. Πιστεύω ότι έχουν κάνει μία πολύ καλή εκτέλεση και το τραγούδι είναι κλασικό.

    Ο Lea ρωτήθηκε αν ήξερε πόσα θα έβγαζε από τα πνευματικά δικαιώματα και απάντησε:
    - Ας πούμε αρκετά για ν’ αγοράσω μερικά πολύ καλά χριστουγεννιάτικα δώρα. Λόγω της επιτυχίας του τραγουδιού στις Η.Π.Α., είχαμε επίσης πέντε μεγάλες δισκογραφικές εταιρείες που προσπαθούσαν να ξεπεράσουν η μία την άλλη και να υπογράψουν μαζί μας ένα μεγάλο συμβόλαιο. Είχαμε γελοίες προσφορές να μας κάνουνε από το τηλέφωνο. Θα σας δώσουμε πέντε Rolls Royce αν έρθετε σε μας, τέτοια πράγματα.

    Σε μία συνέντευξή του ο drummer των Quiet Riot, Frankie Banali, ρωτήθηκε «Έχει ειπωθεί ότι η εκτέλεση των Quiet Riot στο “Cum On Feel The Noize” άρεσε περισσότερο στους Slade απ’ ό,τι η αυθεντική. Είναι αλήθεια αυτό;». Ο Banali απάντησε:
    - Αν είναι αλήθεια, ποτέ δεν μας το είπαν. Νομίζω ότι υπήρξε λίγη πικρία με την επιτυχία μας στο δικό τους τραγούδι. Είχαν επιτυχία μ’ αυτό σε άλλες περιοχές αλλά όχι στις Η.Π.Α. και αργότερα η δική μας εκτέλεση επισκίασε τη δική τους σε όλο τον κόσμο. Κάθε πραγματική επιτυχία στις Η.Π.Α. φαινόταν πάντα να ξεγλιστράει από τους Slade, οπότε το να έχουν οι Quiet Riot μία μεγάλη επιτυχία με το «Cum On Feel The Noize» ήταν γλυκόπικρο γι’ αυτούς. Όταν οι Quiet Riot έπαιξαν στο Hammersmith Odeon στο Λονδίνο ανοίγοντας για τους Judas Priest το 1983, τους προσφέραμε μία ολοκληρωμένη πρόσκληση να έρθουν με λιμουζίνα για να παρακολουθήσουν την παράσταση, αλλά ποτέ δεν απάντησαν. Αργότερα, ψώνιζα στην αγορά Kensington και έτρεξα στον Jim Lea (τον μπασίστα των Slade), ο οποίος συνέγραψε το τραγούδι. Ήθελα να του σφίξω το χέρι και να τον ευχαριστήσω που έγραψε ένα σπουδαίο τραγούδι. Με κοίταξε στο πρόσωπο και έφυγε αφήνοντας το χέρι μου στον αέρα! Εγώ βλέπω την κατάσταση κάπως έτσι: οι Quiet Riot γνώρισαν μεγάλο μέρος της επιτυχίας τους με τη βοήθεια αυτού του τραγουδιού και οι Slade έλαβαν πολλά χρήματα για τον κόπο τους. Αρκετά δίκαιο!

    • Def Con Dos (1989, στο τραγούδι «Pégale Al Ruido» χρησιμοποίησαν sample από το «Cum on Feel the Noize»).
    • The Crack (1993, άλμπουμ «In Search of… The Crack»). 

    • Oasis (1995, στο single «Don’t Look Back in Anger», σε παραγωγή των Owen Morris και Noel Gallagher). Πρόκειται για μία περιορισμένη έκδοση και μία εκτέλεση που δεν συμπεριλήφθηκε σε κανένα τους άλμπουμ. Στα τέλη του 2006, σε μία συνέντευξή του στο περιοδικό Classic Rock, ο Noddy Holder ρωτήθηκε για μερικά τραγούδια που ρόκαραν τον κόσμο όλα αυτά τα χρόνια. Ο Holder συμπεριέλαβε το «Cum On Feel The Noize», λέγοντας:
      - Πιστεύω ότι οι Oasis έκαναν μία σπουδαία εκτέλεση. Όταν κυκλοφόρησε, με κάλεσαν να πάω και να τους δω να παίζουν σε μία συναυλία στο Μάντσεστερ. Πήγα στο show και στο encore έπαιξαν το «Cum On Feel The Noize». Ήταν μεγάλη αναστάτωση για μένα να δω 40.000 παιδιά, από μία νέα γενιά, να τρελαίνονται με μία μελωδία που είχα γράψει 20 χρόνια νωρίτερα. Είναι ίσως το τραγούδι μας με τις περισσότερες διασκευές στον κόσμο. Πιθανόν η πιο ασυνήθιστη ήταν αυτή που έκανε ο Cliff Richard στα γιαπωνέζικα. Αλλά η μεγαλύτερη σε πωλήσεις εκτέλεση ήταν αυτή των Quiet Riot, που το πήγε στο Νο 5 των Η.Π.Α. δέκα χρόνια αφότου το κάναμε. Και με πλάτη αυτό το τραγούδι, ο δίσκος «Metal Health» των Quiet Riot πούλησε 6.000.000 αντίτυπα.
    • The Glitterband (1996, στο άλμπουμ «Wham Bam Thank You Glam»).
    • Bran Van 3000 (Απρίλιος 1997, στο άλμπουμ «Glee»).
    • Oppressed (1997, στο EP «Noise»).
    • Stizzle (1997, στο άλμπουμ «Two Weeks Too Late»).
    • Children of the Revolution (2000, στο άλμπουμ «IV»).
    • Kiss My Jazz (2000, στο άλμπουμ «Glittering 2000»).
    • Humpalle Vaan (2002, με τίτλο «Eläkeläiset» στο άλμπουμ «Pahvische»).
    • J Dilla (Φεβρουάριος 2003, στο τραγούδι «Wild» περιλαμβάνεται sample από την εκτέλεση των Neil Innes & Son).
    • The Squeaks (Σεπτέμβριος 2003, στο άλμπουμ «So You Want to Be a Rock ‘N’ Roll Star»).
    • The Recliners (2003, στο άλμπουμ «Raw Fish»).
    • Young Criminals Starvation League (2006, ζωντανή ηχογράφηση στο άλμπουμ «Nick Nacks And Paddy Whacks»).
    • Wingnut Dishwashers Union (2007, στο άλμπουμ «Towards a World without Dishwashers»).
    • 4-Skins (2008, σε EP).
    • Mooi Wark (Φεβρουάριος 2008, με τίτλο «Kom Op Maok Een Vuust» στο άλμπουμ «Bok 'm d'r op!»).
    • Discipline (Ιούνιος 2008, στο άλμπουμ «Old Pride New Glory»).
    • Lucky Uke (Ιούνιος 2008, στο άλμπουμ «Lucky Uke»).
    • Kid Cudi (Ιούλιος 2008, στο «Cudi Get» περιλαμβάνεται sample από την εκτέλεση των Neil Innes & Son).
    • Devin Townsend Project (Μάιος 2009, ακουστική διασκευή με νέους στίχους και με τίτλο «Quiet Riot» στο άλμπουμ «Ki»).
    • The Imagined Village (2010, στο άλμπουμ «Empire & Love»).
    • Bob “Derwood” Andrews (2010, στο άλμπουμ «Cover Yer Arse»).
    • Gay For Johnny Depp (Φεβρουάριος 2011, παρωδία με τίτλο «Cum On Feel The Boize» στο άλμπουμ «What Doesn’t Kill You, Eventually Kills You»).
    • People on Vacation (2011, σε εμφανίσεις τους).
    • Derek Nicoletto (Ιούλιος 2011, στο άλμπουμ «Kind Ghosts»).
    • Edguy (Αύγουστος 2011, ως bonus track σε περιορισμένες εκδόσεις του άλμπουμ «Age of the Joker»).

    Το 2007 το γιαπωνέζικο συγκρότημα Beat Crusaders κυκλοφόρησε ένα τραγούδι με τίτλο «Cum On Feel The Noize». Παρά τον τίτλο του, δεν πρόκειται για διασκευή του γνωστού τραγουδιού των Slade.
    Τον Ιούλιο του 2005 ο Sufjan Stevens κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ με τίτλο «Sufjan Stevens Invites You To: Come On Feel the Illinoise».
    Το «Cum On Feel The Noize» ακούστηκε στις ταινίες «Ο Ψυχοπαθής Ότις» (Otis, 2008, στην εκτέλεση των Quiet Riot), «Μεγάλα Κόλπα Σε Μικρή Πόλη» (Cemetery Junction, 2010, διαδραματίζεται το 1973 και το ερμηνεύει ο ηθοποιός Jack Doolan), «Ροκ Για Πάντα» (Rock Of Ages, 2012, στην αρχή των τίτλων τέλους) και «Σιωπηλά Πνεύματα» (The Quiet Ones, 2014, στην εκτέλεση των Slade) ενώ περιλαμβάνεται και στο soundtrack της ταινίας «Τροπική Καταιγίδα» (Tropic Thunder, 2008, στην εκτέλεση των Quiet Riot). Επίσης χρησιμοποιήθηκε στο trailer της ταινίας «Πειρατές!» (The Pirates! Band of Misfits, 2012). Επιπλέον,  ακούστηκε στις σειρές «Malcolm In The Middle» (στην εκτέλεση των Quiet Riot) και «The Grimleys» (1999, σόλο ακουστική εκτέλεση του Noddy Holder) και σε διαφήμιση της τσίχλας Excel (στην εκτέλεση των Bran Van 3000) και της εταιρίας παιχνιδιών GoldieBlox (2014, με αλλαγμένους τους στίχους).
    Ο τίτλος του τραγουδιού δόθηκε και στο βιβλίο των Alan Parker και Steve Grantley «Cum On Feel The Noize: The Story Of Slade».

    Με το «Cum On Feel The Noize» οι Slade έφτασαν στο αποκορύφωμα της αστραφτερής τους ροκ συλλαμβάνοντας την ουσία εκείνης της εποχής. Στο περιοδικό του fan club των Slade (τεύχος Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος 1986), ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας πάνω στο υλικό του συγκροτήματος. Το «Cum On Feel The Noize» ψηφίστηκε ως το καλύτερο single των Slade για τη δεκαετία του 1970.
    Στις αρχές του 1999, το περιοδικό Q κατέταξε το «Cum On Feel The Noize» στο Νο 96 των 100 καλύτερων singles όλων των εποχών. Το συνοδευτικό κείμενο έλεγε: «Το 1973, οι Slade –οι Oasis της δεκαετίας του 1970- είχαν ρέντα, με το “Cum On Feel The Noize” να γίνεται το τέταρτο Νο 1 τους στις 10 Μαρτίου. Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο από τα single τους, σ’ αυτό φάνηκε να ενσωματώνουν τη διασκεδαστική ατμόσφαιρα του συγκροτήματος και την αυθάδεια του Wolverhampton* (“So you think my singings out of time?/Well it makes me money” – “Ώστε νομίζεις ότι το τραγούδι μου είναι εκτός χρόνου; Λοιπόν αυτό μου φέρνει λεφτά”). Μία κλασική παράσταση από το λαρύγγι-γυαλόχαρτο του Noddy Holder, του καλύτερου φωνακλά του αρχέγονου Rock ‘n’ roll μετά τον Lennon. Παίζεται καλύτερα πολύ-πολύ δυνατά. Καλύτερο σημείο: (0.01) το κλάμα του Holder στο «Baby, baby, baaaybaah!», που ακόμα εγγυάται τον κατακλυσμό της πίστας».

    *Wolverhampton: Πόλη της Αγγλίας, απ’ όπου προέρχονται οι Slade.

    Στις αρχές του 2005 και πάλι το περιοδικό Q κατέταξε το «Cum On Feel The Noize» στο Νο 62 των 100 καλύτερων κιθαριστικών τραγουδιών.
    Στις αρχές του 2010, το περιοδικό Classic Rock έκανε ένα αφιέρωμα στους Slade αξιολογώντας τους δίσκους τους. Ως μέρος αυτού του άρθρου, το «Cum On Feel The Noize» συμπεριλήφθηκε στα 14 προτεινόμενα τραγούδια των Slade.
    Το 2002, ο τηλεοπτικός σταθμός VH1 κατέταξε την εκτέλεση των Quiet Riot στο Νο 80 των 100 καλύτερων One-Hit Wonders, αν και το «Cum On Feel The Noize» δεν ήταν η μοναδική επιτυχία του συγκροτήματος και συνεπώς δεν είναι ακριβής ο χαρακτηρισμός του one-hit wonder. Το 2009, ο ίδιος σταθμός το κατέταξε στο Νο 41 των καλύτερων Hard Rock τραγουδιών όλων των εποχών.
    Στις 19 Νοεμβρίου 2007 ο τραγουδιστής των Quiet Riot, Kevin DuBrow, πέθανε από υπερβολική δόση κοκαΐνης, σε ηλικία 52 ετών. Το παρακάτω είναι ένα απόσπασμα από τη δήλωση του τραγουδιστή των Twisted Sister, Dee Snider:
    - Θα ήθελα να μοιραστώ μία ιστορία. Ο Kevin κι εγώ μιλούσαμε μια μέρα και μου είπε για κάποιες προσκοπίνες που πήγαν στο σπίτι του να πουλήσουνε μπισκότα και όταν άνοιξε την πόρτα, άρχισαν να τραγουδούν το «We’re Not Gonna Take It» (των Twisted Sister), προς μεγάλη του δυσαρέσκεια. Ο Kevin μου είπε ότι το κοινό μπερδεύει συχνά το τραγούδι των Twisted Sister με το «Cum On Feel The Noize» των Quiet Riot και με ρώτησε αν έχει συμβεί ποτέ αυτό σε μένα. Με υπερηφάνεια (και αυτάρεσκα) του είπα πως όχι. Μπορούσα να δω ότι ο Kevin ήταν λίγο στενοχωρημένος απ’ αυτό… Από εκείνη την ημέρα, έχω συχνά ανθρώπους που μπερδεύουν το τραγούδι μου με το «Cum On Feel The Noize», με αποκορύφωμα σε ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός όπου οι κάμερες με ξεχώρισαν από το πλήθος, έβαλαν το πρόσωπό μου στη γιγαντοοθόνη και άρχισε να παίζει το «Cum On Feel The Noize» ενώ χιλιάδες επευφημούσαν. Ήταν σαν ο Θεός να θύμωσε μαζί μου επειδή ήμουν τόσο αυτάρεσκος μαλάκας. Λυπάμαι γι’ αυτό, Kev…

    CUM ON FEEL THE NOIZE – Slade

    Baby, baby, baby!
    Ee-ow...

    So you think I got an evil mind, well I'll tell you honey
    And I don't know why (x2)
    So you think my singing's out of time, well it makes me money
    And I don't know why (x2)
    Anymore
    Oh no

    So cum on feel the noize
    Girls grab the boys
    We get wild, wild, wild (x2)
    So cum on feel the noize
    Girls grab the boys
    We get wild, wild, wild,
    At your door

    So you say I got a funny face, I ain't got no worries
    And I don't know why (x2)
    Say I'm a scruff bag well it's no disgrace, I ain't in no hurry
    And I don't know why, I just don't know why
    Anymore
    Oh no

    (Chorus)

    So you think we have a lazy time, well you should know better
    And I don't know why, I just don't know why
    And you say I got a dirty mind, well I'm a mean go getter
    And I don't know why (x2)
    Anymore
    Oh no

    (Chorus)


    Tags
    Μουσικά Είδη:Classic RockGlam RockHard RockHeavy MetalJazzMetalRockΚαλλιτέχνες:Cliff RichardChuck BerryJimi HendrixKissOasisPoisonΜουσικά Όργανα:κιθάραΜουσική Γενικά:συνέντευξη



    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #29483   /   13.07.2016, 23:30   /   Αναφορά
    τρελα παρτυ με αυτό το τραγουδι και ολη την Γκλαμ σκηνη το 82/83,Οι περισσοτεροι πιτσιρικάδες τοτε εγιναν Μεταλαδες από αυτό το τραγουδι.Και οι Ποιζον,Μοτλευ Κρου,Ραττ,Χανοι Ροκς στην εκτελεση των Κουαιτ Ραιοτ χρωστανε το Ξεκίνημα της καριερας τους.