Την είδαμε, τη ζήσαμε κι ακόμα δεν μπορούμε να το ξεπεράσουμε.
Κάτι δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες, χιλιάδες νέα προϊόντα σε 180.000 τμ. Μέτρησα 20 ώρες εντός της έκθεση και το κινητό μου κατέγραψε 65 χιλιόμετρα. Ο κατάλογος των εκθετών ήταν συνεχώς στα χέρια μου μαζί με στυλό-αρκετές σελίδες σημειώσεων-και το app της έκθεσης στις συντομεύσεις του κινητού μου.
Είναι δικαίως η μεγαλύτερη έκθεση μουσικού εξοπλισμού στον κόσμο. Θεωρώ αδιανόητο οι επαγγελματίες του χώρου μας, να μην την επισκεφτούν το λιγότερο μία φορά στη ζωή τους. Κι αν το να ενημερωθούμε για νέο ηχητικό εξοπλισμό και μηχανήματα δεν είναι ισχυρό κίνητρο, τα workshops από καταξιωμένους ειδικούς, τα φωτιστικά shows, τα gigs, τα τζαμαρίσματα από το πρωί μέχρι το βράδυ και το networking θα έπρεπε να είναι!
Οι περισσότεροι τρομερά συνειδητοποιημένοι με το τι πήγαν να δουν και τι αναζητούν κι άλλοι σαν κι εμένα μ’ ανοιχτό το στόμα και παιδικό ενθουσιασμό μπροστά από κάθε περίπτερο και show.
Από περιέργεια έψαξα να δω πόσοι ήταν οι εκθέτες από την Ελλάδα και χωρίς καμία έκπληξη έμαθα πως ήταν τρεις.
Την τιμητική τους τόσο στους κατασκευαστές οργάνων όσο και στον ηχητικό εξοπλισμό είχαν-προφανώς-οι Ασιάτες.
Ήσουν dj ή παραγωγός; Είχες την ευκαιρία να δοκιμάσεις εκείνη τη στιγμή να σαμπλάρεις τη δικιά σου έμπνευση από το πρωί ως τ’ απόγευμα στο Sample Music Festival στο hall 4.0!
Ήσουν ηχολήπτης, είχες studio ή θα ήθελες να φτιάξεις studio; Μπορούσες να περιπλανηθείς σε εσωτερικούς κι εξωτερικούς χώρους και να δοκιμάσεις κονσόλες όλων των τύπων, ενισχυτές και όλα τα παρεμφερή όλων των ειδών από τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου, καλώδια, μίκτες, μικρόφωνα, ό,τι μπορείς να φανταστείς!
Μουσικός, δεξιοτέχνης ή χομπίστας; Κάθε hall είχε και διαφορετική κατηγορία οργάνων, για να παίξεις, να τα δοκιμάσεις και να δεις αν θα τα αγοράσεις ή αν θα μείνουν απλά ένα όνειρο.
Συλλέκτης; Bazaar vintage οργάνων, cds, βινύλια, αξεσουάρ και μουσικά όργανα για παιδιά, όλα στο ίδιο μέρος την ίδια στιγμή κατά τη διάρκεια του Musikmesse Plaza.
Manager, marketer ή απλά εκπαιδευτικός; Θα ‘σουν απλά άτυχος αν δεν μιλούσες γερμανικά, γιατί όλα τα καλά workshops γίνονταν μόνο σ’ αυτή τη γλώσσα. Αλλά αυτό δεν είναι και τόσο αποθαρρυντικό.
Οι περισσότεροι επισκέπτες λένε για τους ποιους διάσημους μουσικούς είδαν incognito κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Εγώ δεν είχα κάποια αντίστοιχη εμπειρία, αλλά έχω να πω για τους ανθρώπους που γνώρισα. Τους ομότεχνους, δηλαδή όσους εργάζονται στο μουσικό marketing, με τους οποίους μιλήσαμε αρκετά για τα cases του καθενός, διοργανωτές μικρών και μεγάλων festivals από όλο τον κόσμο, djs που θα ήθελαν να φτάσει η δουλειά τους στην Ελλάδα και πολύ κόσμο που θα ήθελε να εργαστεί στην Ελλάδα (;!).
Αξίζει να την επισκεφτείτε, αξίζει να τη γυρίσετε. Ξεκινήστε να οργανώνεστε από τώρα, ο επόμενος Απρίλης δεν είναι πολύ μακριά!
Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο