Απλα μια ιστορικη μουσικη υπενθυμηση στις αναφορες περι Χιωτη που διαβασα (και ειδα)πιο πανω.Στην εποχη του χαρακτηριζονταν σαν ο "εμπορος".(Τα σχολια για την Παπουτσακη φανταζουν ανεκδοτο για τους χαρακτηρισμους που του εδιναν οι τοτε"εντεχνοι").Το οτι φτασαμε σημερα,ελλειψει ιδεων,τεχνης και οπως αλλιως θες να το πεις,να τον βλεπουμε σαν μεγιστο, ειναι αληθεια αποδεκτη συγκριτικα με το μεγεθος της δισκογραφιας αλλα και τα ανεπαναληπτα τραγουδια που αφησε πισω του.
Επαναλαμβανω ομως οτι ο Χιωτης στην εποχη του κατακριθηκε ωσαν την Παπουτσακη κανοντας συνεργασιες με τους μεγαλους δημιουργους.Να τονισω οτι προερχοταν απο οικογενεια ευπορη (σε φοβερα δυσκολους καιρους για την Ελλαδα και τους Ελληνες)και γενικα απεκτησε την απαραιτητη μουσικη παιδεια ευκολα και αβιαστα.Ισως και αυτος να ηταν ο λογος που τον πολεμουσαν οι τοτε διανοηστες/ηδονομουσικολατρες της εποχης του.(Υπαρχει σχετικη βιβλιογραφια.)
Η συνεργασια Θεοδωρακη/Παπουτσακη εχει να κανει σε πολυ(αντιδρασεις) με την συνεργασια Κουγιουμτζη/Χιωτη,τηρουμενων των εποχων.
Κατα τα αλλα το ταμπουρο μου δεν παρεξηγηθηκε ποτε ειτε παιζοντας λαικοποπ, ειτε μεταλ,ειτε κατι αλλο.Γιατι να με πειραζει οτι καποια νεα,ωραια καλλιφωνη κοπελλα,συνεργαστηκε με τον Μικη?Μου αρκει οτι μεταφερει το εργο του σε πιο νεο κοινο,με την φρεσκαδα της.Ισως και ο ιδιος ο Μικης να το θελει αυτο.(και ισως πολλοι εδω μεσα να μην το εχουν σκεφτει καν).
Τελικα γιατι μας ενοχλει η Παπουτσακη και οχι ο Μακρης που το εκανε πιο πριν?(Ξερετε ποιος.Αυτος που ελεγε το....κριση...περναω κριση...)
Αλλωστε μην ξεχναμε οτι υπαρχει και δεδικασμενο προηγουμενο.Σαββοπουλος/Καλομοιρα(αναδυση μεσα απο τουρτα)στο.....ΗΡΩΔΕΙΟ.Οταν εχεις βαλει τον πηχη στο αισχος τοσο ψηλα....ολα τα αλλα ειναι απλες οδοντοκρεμες.