Παράθεση:
|
Εσύ είσαι που έγραψες ότι δέν κατάλαβες άν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου
Παράθεση:
|
Δέν νομίζω ότι ήμουν επιθετικός και επίσης δέν ήξερα τί διαβατήριο έχεις-τώρα το μαθαίνω από σένα.Θα έγραφα όμως τα ίδια πράγματα ακόμα κι'άν είχες διαβατήριο τού Ανω Ουμπάγκι..
Παράθεση:
|
Τρία παραδείγματα δέν αρκούν γιά να αποδείξουν ότι "ιστορικα οποιος διασημος ταυτιστηκε η προσπαθησε /αποζητησε εστω την απλοτητα ,δεν ειχε τελος καλο."Είμαι σίγουρος ότι αρκετοί διάσημοι ταυτίστηκαν/προσπάθησαν/αποζήτησαν την απλότητα και όμως εγκατέλειψαν τα εγκόσμια εξ ίσου απλά και ήρεμα.
Παράθεση:
|
Αν αυτή η επιλογή τού καλλιτέχνη να απομονωθή προκύπτει από το γεγονός ότι το κοινό του "δέν τον αφήνει σε χλωρό κλαρί" και δέν σέβεται την ανάγκη του να έχη προσωπική ζωή,τότε ναί,αυτό το κοινό έχει ευθύνη γιά την απομόνωση τού καλλιτέχνη.Αλλά συνήθως ένα τέτοιο κοινό δέν είναι και ιδιαιτέρως ώριμο.Υπήρξαν και υπάρχουν πολλοί διάσημοι καλλιτέχνες που όμως το κοινό τους ήταν/είναι ώριμοι άνθρωποι με επίγνωση τών ορίων τής έκφρασης αποδοχής τού έργου αυτών τών καλλιτεχνών.Π.χ. δέν θυμάμαι ποτέ να έχω δεί ανθρώπους να συνωστίζωνται γύρω από τον von Karajan ή τον Pavarotti ή τον Wayne Shorter κλπ και να προσπαθούν να τους αρπάξουν ένα κομμάτι από τα ρούχα τους ώς ενθύμιο,όπως γινόταν με τους Beatles ή τους Rolling Stones,άς πούμε.
Αν όμως ο ίδιος ο καλλιτέχνης θεωρή ότι μόνο μέσα από την απομόνωση και την αυτοσυγκέντρωση μπορεί να δημιουργήση,τότε το κοινό του δέν φέρει καμμιά ευθύνη γι'αυτήν την επιλογή αλλά οφείλει να την σεβαστή.
Παράθεση:
|
Αν και δέν έχω γνωρίσει τέτοιους διάσημους,το πιστεύω αυτό που γράφω,γιατί έχω μαρτυρίες από άτομα που έχουν γνωρίσει κάποιους απ'αυτούς.Στό
θα βρής μιά τέτοια μαρτυρία.Αλλά πέραν τούτου,εσύ ο ίδιος πιό κάτω αναφέρεις γιά τον Ντέμη Ρούσσο,με τον οποίο λές ότι έπινες καφέ στην NYC ότι είναι " Διασημος και απλος ανθρωπος".Συνεπώς,έρχεσαι στα λόγια μου...
Παράθεση:
|
Ο κάθε άνθρωπος αντιδρά διαφορετικά όταν ταυτίζεται με το έργο ενός καλλιτέχνη,ανάλογα και με το τί είδους καλλιτέχνης είναι αυτός.Αν είναι π.χ. ηθοποιός,κάποιοι μπορεί να τον ταυτίσουν με έναν συγκεκριμένο ρόλο που έχει παίξει και να τον αποκαλούν με το όνομα τού ρόλου και όχι με το όνομα του.Κάποιοι άλλοι μπορεί να "ξινίζουν" επειδή ο ηθοποιός αυτός έχει παίξει και άλλους ρόλους.Αν πάλι είναι συνθέτης,κάποιοι μπορεί να μήν του συγχωρήσουν ότι δοκίμασε/στράφηκε σε άλλο μουσικό είδος απ΄αυτό με το οποίο τόν έχουν ταυτίσει.
Παράθεση:
|
Ωραία.και ποιό είναι το κριτήριό σου βάσει τού οποίου ο Πλέσσας δέν είναι διάσημος ενώ οι άλλοι δύο είναι;Και τού Πλέσσα τα τραγούδια είναι διαχρονικά,ακούγονται ακόμα και σήμερα.Εχουν ωραίες μελωδίες,έχουν ένα δικό τους ύφος και μάς ξυπνάνε αναμνήσεις και βιώματα...
Παράθεση:
|
Εγω πάντως άν έβλεπα στον δρόμο τον Ντέμη Ρούσσο θα τόν χαιρετούσα απλώς χωρίς άλλες διαθέσεις.....
-----------------
Εις τον λάκκον τών λεόντων,μεταξύ δημογερόντων και εν μέσω σημαινόντων κηφήνων
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 16-09-2011 12:45 ]
Παράθεση:
|
Αυτο ειναι το σωστο Link. Πραγματικα αξιζουν αυτα που λεει!
Eυχαριστω τον Χασταροθ για τις επι της ουσιας αποψεις του.
2 επισημανσεις μονο.Εχω ταξιδεψει σε μακρυνα αεροδρομια.Τοκυο και Νεα Υορκη,Λονδινο και Αγια Πετρουπολη.Χωρις καμμια διακοπη τα τελευταια 35 χρονια(και σιγουρα τα 15 που ταξιδευω εγω) τα ραφια των δισκαδικων μεσα σε αυτα τα αεροδρομια δεν εχουν ξεμεινει ποτε απο τα cd του Θεοδωρακη του Χατζιδακη και του Ξαρχακου.Θεωρουνται κορυφαιοι Ελληνες/διεθνεις δημιουργοι.Υπαρχει παντα και ενα debate(ας το πουμε ετσι)για το που ακριβως κατατασονται μουσικα.Μερικοι τους τοποθετουν στο Εθνικ.Αλλοι στο πολιτικο τραγουδι(θεοδωρακης),αλλοι στα Soundtracks που εχουν κερδισει oscar μουσικης(Χατζιδακης).
Ασχετα ομως απο αυτο η παρουσια τους ειναι συνεχης.Μπορεις να καταλαβεις ισως το γιατι.ΔΙΑΣΗΜΟΙ.Δεν μιλαω μονο για ενα η δυο ενδεικτικα cd.Μιλαω για ολη τους την δισκογραφια εκτεθειμενη σε ολοδικα τους sections.Αυτο ειναι ενα σημαντικο κριτιριο διασημου εναντι δημοφιλους.
Θα μου πεις βεβαια οτι και αλλοι Ελληνες ειναι εκει.Μαζωνακης,Αρβανιτακη,Νταλαρας(ο οποιος ακολουθει σε ποσοτητα επιλογης δισκογραφιας).Καλομοιρα,Σαββοπουλος,Ρουβας(και αυτος εχει αρκετα),Βισση,ο Πλεσσας επισης κλπ....κλπ....κλπ.Μονο για τους τουριστες που ερχονται απο Ελλαδα και καπου ετυχε να ακουσουν καποιο τραγουδι.
Θα σου δωσω ομως και μια πληροφορια που δεν την ξερουν πολλοι.Οπως μου εκμυστηρευτηκε ανθρωπος της ΜΙΝΟΣ/ΕΜΙ οι τρεις προαναφερθεντες(Θεοδ./Χατζ./Ξαρχ.)πουλανε καθε χρονο στο εξωτερικο οσα ολοι οι εγχωριοι καλλιτεχνες μαζι σε καθε τριετια.Αυτο κατι λεει.
Δευτερη επισημανση.Δεν προκειται να συναντησεις τον Ντεμι Ρουσσο στον δρομο.
Τελος θα ηθελα να πω οτι απεχθανομαι να οριζω το κοινο σαν ωριμο η ανωριμο.Ειναι αρκετα ωριμος καποιος που στα 45 του ακουει Motorhead?Η ενας 16χρονος που την βρισκει με Pink Floyd αντι για Goin Through?Ειναι πολυ θολο το τοπιο για να κατηγοριοποιησεις την ωριμοτητα του κοινου.Συμφωνω οτι ο καθε χαρακτηρας περιοριζεται απο την μοναδικοτητα του.Για καλο η για κακο.
Παράθεση:
|
Συνεπώς η ύπαρξη δίσκων/CDs διαφόρων Ελλήνων καλλιτεχνών στα δισκάδικα τών αεροδρομίων δέν αποτελεί κριτήριο διασημότητος αφού,μαζί με τούς Θεοδωράκη,Ξαρχάκο και Χατζιδάκι υπάρχουν η Κακομοίρα και ο Κουβάς.
Παράθεση:
|
Λέει απλά ότι οι δίσκοι αυτών τών καλλιτεχνών αφ'ενός πουλάνε επί περισσότερο χρονικό διάστημα και αφ'ετέρου έχουν καλύτερη εκπροσώπηση,αφού "όλοι οι εγχώριοι καλλιτέχνες" δέν εκπροσωπούνται από την MINOS/EMI μόνο,αλλά και από άλλες εταιρίες με διαφορετικής δυναμικότητας δίκτυα διανομής/πωλήσεων.
Παράθεση:
|
Αυτό δέν το ξέρουμε ούτε εσύ,ούτε εγώ.Πάντως έχω συναντήσει κατά καιρούς διάφορους διάσημους και δημοφιλείς καλλιτέχνες-ηθοποιούς,τραγουδιστές κλπ-με μερικούς μάλιστα απ'αυτούς έχω μιλήσει κιόλας.
Παράθεση:
|
Υποθέτω πως ένα κοινό που αποτελείται από ανθρώπους οι οποίοι μόλις εμφανιστή ο καλλιτέχνης "τους" ουρλιάζουν σάν υστερικά και ορμούν να τού ξεσκίσουν τα ρούχα μπάς και κρατήσουν κανένα κουμπί γιά ενθύμιο είναι λιγώτερο ώριμο από ένα κοινό που απλώς θα χειροκροτήση τον καλλιτέχνη και μετά θα αποσυρθή ήσυχα-ήσυχα.Αυτήν την ωριμοτητα εννοώ.
Παράθεση:Αυτό δέν το ξέρουμε ούτε εσύ,ούτε εγώ.Πάντως έχω συναντήσει κατά καιρούς διάφορους διάσημους και δημοφιλείς καλλιτέχνες-ηθοποιούς,τραγουδιστές κλπ-με μερικούς μάλιστα απ'αυτούς έχω μιλήσει κιόλας. |
Αστειευομαι βεβαια.
Παράθεση:
|
Ναι αλλα μαλλον δεν ξερω να ανεβαζω links εδω στο musicheaven...τελος παντων παρατα το τωρα στο τριτο fail καηκα.
Παράθεση:
|
Κύριε Ρωμανέ μάλλον παρεξηγήσατε τα γραφόμενά μου. Σαφώς και το ταλέντο παίζει τεράστιο ρόλο στο όλο concept αλλά ας μην ξεχνάμε ότι για να αναδειχθεί το ταλέντο χρειάζεται και σκληρή δουλειά.
Ας γίνω όμως λίγο πιο αναλυτικός όσον αφορά τα παραπάνω γραφομενά μου.
Το ''ψώνιο'' έχει να κάνει με τη τρέλλα που κουβαλάει ο καθένας με κατι το οποίο αγαπάει και κατά πόσο εκείνη θα τον κάνει να την ακολουθήσει ανεξαρτήτως κόστους.
Όσον αφορά την παιδεία τώρα παίζουν ρόλο και τα ερεθίσματα τα οποία θα πάρει κάποιος απο μικρή ηλικία είτε από το τι θα τον ωθήσουν οι δικοί του να ασχοληθεί είτε με το τι θα του κινήσει την περιέργεια από μόνο του...
Αν κάποιος έχει ταλέντο πχ στην κιθάρα και τα ακούσματά του είναι πχ ο Χατζηγιάννης θα φτάσει να παίζει συμπαθητικά μεν κομμάτια αλλα θα αναλωνεται σε συνεχείς επαναλήψεις συγχοδιών και ανούσιων στίχων περι αγαπης και μπλα μπλα μπλα
Δε λέω.. τέχνη είναι και αυτό όμως άλλο το ερέθισμα των Pink Floyd και άλλο του Χατζηγιάννη..
Άλλος παράγοντας για να γίνει κάποιος διάσημος είναι και τα ρουσφέτια κάποιοι δεν εχουν γίνει δάσημοι λόγω της μουσικής τους παιδείας...