ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997

    Καλλιτέχνης; Βεβαίως. Διάσημος; Γιατι;

    Hastaroth
    16.09.2011, 12:42

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 15-09-2011 στις 01:41 έγραψε...

    Αγαπητε Χασταροθ.Ειναι λαθος η εντυπωση οτι πρεπει να συμφωνεις μαζι μου σε ΟΛΑ

    Εσύ είσαι που έγραψες ότι δέν κατάλαβες άν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 15-09-2011 στις 01:41 έγραψε...
    Μην εισαι επιθετικος(ισως επειδη εχω Αμερικανικο διαβατηριο.)

    Δέν νομίζω ότι ήμουν επιθετικός και επίσης δέν ήξερα τί διαβατήριο έχεις-τώρα το μαθαίνω από σένα.Θα έγραφα όμως τα ίδια πράγματα ακόμα κι'άν είχες διαβατήριο τού Ανω Ουμπάγκι..

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 15-09-2011 στις 01:41 έγραψε...

    Θεωρω ομως οτι ενας εμπειρος ανθρωπος σαν εσενα δεν εδωσε την απαραιτητη σημασια στα σημαντικα μερη του κειμενου μου.Πρωτο σημαντικο μερος το γεγονος οτι ιστορικα οποιος διασημος ταυτιστηκε η προσπαθησε /αποζητησε εστω την απλοτητα ,δεν ειχε τελος καλο.

    Cobhain."Δεν θελω να με αντιμετωπιζουν σαν σταρ.Θελω να γυρισω στην απλη ζωη μου"(Μπαμ και τα μυαλα στα καγκελα)

    J.Joplin."Τωρα τελευταια θυμαμαι ολο και πιο πολλες φορες την εποχη που τα πραγματα ηταν απλα για εμενα και τους ανθρωπους γυρω μου.Πινω για να ξεχνω το παρον".Τελος και αυτη.

    James Dean."Απεκτησα τρελλα με τα αυτοκινητα και την ταχυτητα οταν ο κοσμος γυρω μου εγινε επικυνδυνος.Ετσι δεν μπορουν να με φτασουν.Θα τους ελεγα ομως οτι ειμαι τοσο απλος που δεν εχουν να φοβουνται τιποτα απο εμενα".Παει και αυτος.

    Τρία παραδείγματα δέν αρκούν γιά να αποδείξουν ότι "ιστορικα οποιος διασημος ταυτιστηκε η προσπαθησε /αποζητησε εστω την απλοτητα ,δεν ειχε τελος καλο."Είμαι σίγουρος ότι αρκετοί διάσημοι ταυτίστηκαν/προσπάθησαν/αποζήτησαν την απλότητα και όμως εγκατέλειψαν τα εγκόσμια εξ ίσου απλά και ήρεμα.

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 15-09-2011 στις 01:41 έγραψε...

    Στο δευτερο ζητημα που εθιξα(και το οποιο ειναι πιο σημαντικο) παλι δεν απαντησες.Εχει ευθυνη το κοινο με την συμπεριφορα του απεναντι σε εναν καλλιτεχνη που διαλεγει την απομονωση του?(Μηπως τελικα αυτη η απομονωση ειναι συνιφασμενη με την διασημοτητα?

    Αν αυτή η επιλογή τού καλλιτέχνη να απομονωθή προκύπτει από το γεγονός ότι το κοινό του "δέν τον αφήνει σε χλωρό κλαρί" και δέν σέβεται την ανάγκη του να έχη προσωπική ζωή,τότε ναί,αυτό το κοινό έχει ευθύνη γιά την απομόνωση τού καλλιτέχνη.Αλλά συνήθως ένα τέτοιο κοινό δέν είναι και ιδιαιτέρως ώριμο.Υπήρξαν και υπάρχουν πολλοί διάσημοι καλλιτέχνες που όμως το κοινό τους ήταν/είναι ώριμοι άνθρωποι με επίγνωση τών ορίων τής έκφρασης αποδοχής τού έργου αυτών τών καλλιτεχνών.Π.χ. δέν θυμάμαι ποτέ να έχω δεί ανθρώπους να συνωστίζωνται γύρω από τον von Karajan ή τον Pavarotti ή τον Wayne Shorter κλπ και να προσπαθούν να τους αρπάξουν ένα κομμάτι από τα ρούχα τους ώς ενθύμιο,όπως γινόταν με τους Beatles ή τους Rolling Stones,άς πούμε.

    Αν όμως ο ίδιος ο καλλιτέχνης θεωρή ότι μόνο μέσα από την απομόνωση και την αυτοσυγκέντρωση μπορεί να δημιουργήση,τότε το κοινό του δέν φέρει καμμιά ευθύνη γι'αυτήν την επιλογή αλλά οφείλει να την σεβαστή.

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 15-09-2011 στις 01:41 έγραψε...

    Εγραψες

    Τί σημαίνει άραγε "απλός";Γιά μένα σημαίνει "προσιτός στους συνανθρώπους του".Δηλαδή να μήν τους αντιμετωπίζη με αίσθημα ανωτερότητας ("εγώ είμαι διάσημος καλλιτέχνης,εσύ είσαι ένας απλός ανθρωπάκος"),να δέχεται να μιλά μαζί τους και ν'ακούη τίς γνώμες τους χωρίς να παριστάνη την επί παντός επιστητού αυθεντια.

    Πολυ προχειρη διαπιστωση.Σχεδον χωρις να θες να αγγιξεις το θεμα.Το πιστευεις αυτο που γραφεις?Εχεις γνωρισει πολλους τετοιους διασημους?

    Αν και δέν έχω γνωρίσει τέτοιους διάσημους,το πιστεύω αυτό που γράφω,γιατί έχω μαρτυρίες από άτομα που έχουν γνωρίσει κάποιους απ'αυτούς.Στό

    http://www.shipfriends.gr/forum/topic/4275-%ce%bf-%ce%bc%ce%b1%cf%83%cf%84%cf%81%ce%bf-%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bc%cf%80%ce%b7%cf%82-%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%bb%cf%8c%cf%80%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-%cf%83%cf%84%ce%ad%ce%bb%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b6/

    θα βρής μιά τέτοια μαρτυρία.Αλλά πέραν τούτου,εσύ ο ίδιος πιό κάτω αναφέρεις γιά τον Ντέμη Ρούσσο,με τον οποίο λές ότι έπινες καφέ στην NYC ότι είναι " Διασημος και απλος ανθρωπος".Συνεπώς,έρχεσαι στα λόγια μου...

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 15-09-2011 στις 01:41 έγραψε...

    Εγραψες

    Κατά δεύτερον,ασφαλώς το κοινό ενός καλλιτέχνη τον επηρεάζει όσο επηρεάζεται απ'αυτόν.Αν πάψη να ανταποκρίνεται στο έργο του,αυτό τον προβληματίζει ώστε να ψάξη να βρή τον λόγο και ενδεχομένως να αλλάξη κιόλας τον τρόπο,το ύφος,ενδεχομένως και την θεματολογία τής καλλιτεχνικής του δραστηριότητας.

    Τι γινεται ομως οταν το κοινο ταυτιστει πληρως με το εργο του??Πως το κοιταμε τωρα το ποτηρι?Μισοαδειο η μισογεματο?.Καταλαβα τι γραφεις πιο πανω.Απαντησε μου ομως σε αυτο Σε ποια ακρα μπορει να φτασει το κοινο οταν ταυτιζεται με το εργο του δημιουργου?

    Ο κάθε άνθρωπος αντιδρά διαφορετικά όταν ταυτίζεται με το έργο ενός καλλιτέχνη,ανάλογα και με το τί είδους καλλιτέχνης είναι αυτός.Αν είναι π.χ. ηθοποιός,κάποιοι μπορεί να τον ταυτίσουν με έναν συγκεκριμένο ρόλο που έχει παίξει και να τον αποκαλούν με το όνομα τού ρόλου και όχι με το όνομα του.Κάποιοι άλλοι μπορεί να "ξινίζουν" επειδή ο ηθοποιός αυτός έχει παίξει και άλλους ρόλους.Αν πάλι είναι συνθέτης,κάποιοι μπορεί να μήν του συγχωρήσουν ότι δοκίμασε/στράφηκε σε άλλο μουσικό είδος απ΄αυτό με το οποίο τόν έχουν ταυτίσει.

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 15-09-2011 στις 01:41 έγραψε...

    Τελος θα επιμεινω στον διαχωρισμο "διασημος" και "δημοφιλης".Μην τρελλαθω τωρα οτι ο Πλεσσας ειναι διασημος.Ο Θεοδωρακης ειναι διασημος,ο Ξαρχακος ειναι διασημος.Ο Πλεσσας ειναι απλα δημοφιλης.Ελαφρυ ρεπερτοριο σ'αγαπω μ'αγαπας στο μεγαλυτερο μερος της καριερας του,τον σεβονται ολοι(και εγω)....αλλα μεχρι εκει.

    Ωραία.και ποιό είναι το κριτήριό σου βάσει τού οποίου ο Πλέσσας δέν είναι διάσημος ενώ οι άλλοι δύο είναι;Και τού Πλέσσα τα τραγούδια είναι διαχρονικά,ακούγονται ακόμα και σήμερα.Εχουν ωραίες μελωδίες,έχουν ένα δικό τους ύφος και μάς ξυπνάνε αναμνήσεις και βιώματα...

     

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 15-09-2011 στις 01:41 έγραψε...
    Αλλα θα χρειαστει να αποκαλυψω την επαφη μου με καποιον πραγματικα για διασημο(Δεν θα το ξανακανω για να μην δημιουργω εντυπωσεις).Το καλοκαιρι του 2003(αν θυμαμαι καλα) επινα καφε με τον Ντεμμι Ρουσσο στην Νεα Υορκη.Διασημος και απλος ανθρωπος.Ηθος,χιουμορ και βεβαια επιβεβαιωνει εν μερη την απλοτητα που μπορει να εχει ενας διασημος.Ο καφες μας εληξε αδοξα μετα απο μιση ωρα οταν ο καθε ενας ερχοταν να ζητησει αυτογραφο και μια φωτο μαζι του.Η κατασταση εγινε αρκετα επικινδυνη οταν το(κρυφο) παταρι του μαγαζιου που καθομασταν γεμισε με πανω απο 200 ατομα.Και καπως ετσι πηρε ο καθενας τον δρομο του και υποσχεθηκαμε ενα ραντεβου στο μελλον.Βρεθηκαμε παλι το 2009(αν θυμαμαι καλα)στην συναυλια του στο Ηρωδειο και ημουν backstage σε ολη την διαρκεια καθοτι ο κιθαριστας του ειναι και πολυ καλος φιλος.

    Αυτη ειναι η ιστοριουλα μου για να ξεχωρισουμε το "περπαταω στον δρομο και ενας Χασταροθ με χαιρεταει επειδη ειμαι δημοφιλης" απο το "δεν μπορω να βγω απο το σπιτι μου γιατι θα με φανε ζωντανο λογω του οτι ειμαι διασημος".

    Εγω πάντως άν έβλεπα στον δρόμο τον Ντέμη Ρούσσο θα τόν χαιρετούσα απλώς χωρίς άλλες διαθέσεις.....


    -----------------
    Εις τον λάκκον τών λεόντων,μεταξύ δημογερόντων και εν μέσω σημαινόντων κηφήνων

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Hastaroth στις 16-09-2011 12:45 ]


    Mad4U
    16.09.2011, 16:56

    Παράθεση:

    Το μέλος Mad4U στις 15-09-2011 στις 13:33 έγραψε...

    >

    Αυτη ειναι συνεντευξη του Frusciante και πιστευω λεει πολλα και για αυτο το θεμα οπως και για πολλα αλλα. Για οσους βαρεθουν η απαντηση ειναι γυρω στο 6ο λεπτο και μετα.



    >

    Αυτο ειναι το σωστο Link. Πραγματικα αξιζουν αυτα που λεει!


    NikosRoman
    16.09.2011, 23:24

    Eυχαριστω τον Χασταροθ για τις επι της ουσιας αποψεις του.

    2 επισημανσεις μονο.Εχω ταξιδεψει σε μακρυνα αεροδρομια.Τοκυο και Νεα Υορκη,Λονδινο και Αγια Πετρουπολη.Χωρις καμμια διακοπη τα τελευταια 35 χρονια(και σιγουρα τα 15 που ταξιδευω εγω) τα ραφια των δισκαδικων μεσα σε αυτα τα αεροδρομια δεν εχουν ξεμεινει ποτε απο τα cd του Θεοδωρακη του Χατζιδακη και του Ξαρχακου.Θεωρουνται κορυφαιοι Ελληνες/διεθνεις δημιουργοι.Υπαρχει παντα και ενα debate(ας το πουμε ετσι)για το που ακριβως κατατασονται μουσικα.Μερικοι τους τοποθετουν στο Εθνικ.Αλλοι στο πολιτικο τραγουδι(θεοδωρακης),αλλοι στα Soundtracks που εχουν κερδισει oscar μουσικης(Χατζιδακης).

    Ασχετα ομως απο αυτο η παρουσια τους ειναι συνεχης.Μπορεις να καταλαβεις ισως το γιατι.ΔΙΑΣΗΜΟΙ.Δεν μιλαω μονο για ενα η δυο ενδεικτικα cd.Μιλαω για ολη τους την δισκογραφια εκτεθειμενη σε ολοδικα τους sections.Αυτο ειναι ενα σημαντικο κριτιριο διασημου εναντι δημοφιλους.

    Θα μου πεις βεβαια οτι και αλλοι Ελληνες ειναι εκει.Μαζωνακης,Αρβανιτακη,Νταλαρας(ο οποιος ακολουθει σε ποσοτητα επιλογης δισκογραφιας).Καλομοιρα,Σαββοπουλος,Ρουβας(και αυτος εχει αρκετα),Βισση,ο Πλεσσας επισης κλπ....κλπ....κλπ.Μονο για τους τουριστες που ερχονται απο Ελλαδα και καπου ετυχε να ακουσουν καποιο τραγουδι.

    Θα σου δωσω ομως και μια πληροφορια που δεν την ξερουν πολλοι.Οπως μου εκμυστηρευτηκε ανθρωπος της ΜΙΝΟΣ/ΕΜΙ  οι τρεις προαναφερθεντες(Θεοδ./Χατζ./Ξαρχ.)πουλανε καθε χρονο στο εξωτερικο οσα ολοι οι εγχωριοι καλλιτεχνες μαζι σε καθε τριετια.Αυτο κατι λεει.

    Δευτερη επισημανση.Δεν προκειται να συναντησεις τον Ντεμι Ρουσσο στον δρομο.

    Τελος θα ηθελα να πω οτι απεχθανομαι να οριζω το κοινο σαν ωριμο η ανωριμο.Ειναι αρκετα ωριμος καποιος που στα 45 του ακουει Motorhead?Η ενας 16χρονος που την βρισκει με Pink Floyd αντι για Goin Through?Ειναι πολυ θολο το τοπιο για να κατηγοριοποιησεις την ωριμοτητα του κοινου.Συμφωνω οτι ο καθε χαρακτηρας περιοριζεται απο την μοναδικοτητα του.Για καλο η για κακο.


    Hastaroth
    18.09.2011, 00:26

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 16-09-2011 στις 23:24 έγραψε...

    Eυχαριστω τον Χασταροθ για τις επι της ουσιας αποψεις του.

    2 επισημανσεις μονο.Εχω ταξιδεψει σε μακρυνα αεροδρομια.Τοκυο και Νεα Υορκη,Λονδινο και Αγια Πετρουπολη.Χωρις καμμια διακοπη τα τελευταια 35 χρονια(και σιγουρα τα 15 που ταξιδευω εγω) τα ραφια των δισκαδικων μεσα σε αυτα τα αεροδρομια δεν εχουν ξεμεινει ποτε απο τα cd του Θεοδωρακη του Χατζιδακη και του Ξαρχακου.Θεωρουνται κορυφαιοι Ελληνες/διεθνεις δημιουργοι.Υπαρχει παντα και ενα debate(ας το πουμε ετσι)για το που ακριβως κατατασονται μουσικα.Μερικοι τους τοποθετουν στο Εθνικ.Αλλοι στο πολιτικο τραγουδι(θεοδωρακης),αλλοι στα Soundtracks που εχουν κερδισει oscar μουσικης(Χατζιδακης).

    Ασχετα ομως απο αυτο η παρουσια τους ειναι συνεχης.Μπορεις να καταλαβεις ισως το γιατι.ΔΙΑΣΗΜΟΙ.Δεν μιλαω μονο για ενα η δυο ενδεικτικα cd.Μιλαω για ολη τους την δισκογραφια εκτεθειμενη σε ολοδικα τους sections.Αυτο ειναι ενα σημαντικο κριτιριο διασημου εναντι δημοφιλους.

    Θα μου πεις βεβαια οτι και αλλοι Ελληνες ειναι εκει.Μαζωνακης,Αρβανιτακη,Νταλαρας(ο οποιος ακολουθει σε ποσοτητα επιλογης δισκογραφιας).Καλομοιρα,Σαββοπουλος,Ρουβας(και αυτος εχει αρκετα),Βισση,ο Πλεσσας επισης κλπ....κλπ....κλπ.Μονο για τους τουριστες που ερχονται απο Ελλαδα και καπου ετυχε να ακουσουν καποιο τραγουδι.

    Συνεπώς η ύπαρξη δίσκων/CDs διαφόρων Ελλήνων καλλιτεχνών στα δισκάδικα τών αεροδρομίων δέν αποτελεί κριτήριο διασημότητος αφού,μαζί με τούς Θεοδωράκη,Ξαρχάκο και Χατζιδάκι υπάρχουν η Κακομοίρα και ο Κουβάς. 

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 16-09-2011 στις 23:24 έγραψε...
    Θα σου δωσω ομως και μια πληροφορια που δεν την ξερουν πολλοι.Οπως μου εκμυστηρευτηκε ανθρωπος της ΜΙΝΟΣ/ΕΜΙ  οι τρεις προαναφερθεντες(Θεοδ./Χατζ./Ξαρχ.)πουλανε καθε χρονο στο εξωτερικο οσα ολοι οι εγχωριοι καλλιτεχνες μαζι σε καθε τριετια.Αυτο κατι λεει.

    Λέει απλά ότι οι δίσκοι αυτών τών καλλιτεχνών αφ'ενός πουλάνε επί περισσότερο χρονικό διάστημα και αφ'ετέρου έχουν καλύτερη εκπροσώπηση,αφού "όλοι οι εγχώριοι καλλιτέχνες" δέν εκπροσωπούνται από την MINOS/EMI μόνο,αλλά και από άλλες εταιρίες με διαφορετικής δυναμικότητας δίκτυα διανομής/πωλήσεων.

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 16-09-2011 στις 23:24 έγραψε...
    Δευτερη επισημανση.Δεν προκειται να συναντησεις τον Ντεμι Ρουσσο στον δρομο.

    Αυτό δέν το ξέρουμε ούτε εσύ,ούτε εγώ.Πάντως έχω συναντήσει κατά καιρούς διάφορους διάσημους και δημοφιλείς καλλιτέχνες-ηθοποιούς,τραγουδιστές κλπ-με μερικούς μάλιστα απ'αυτούς έχω μιλήσει κιόλας.

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 16-09-2011 στις 23:24 έγραψε...
    Τελος θα ηθελα να πω οτι απεχθανομαι να οριζω το κοινο σαν ωριμο η ανωριμο.Ειναι αρκετα ωριμος καποιος που στα 45 του ακουει Motorhead?Η ενας 16χρονος που την βρισκει με Pink Floyd αντι για Goin Through?Ειναι πολυ θολο το τοπιο για να κατηγοριοποιησεις την ωριμοτητα του κοινου.Συμφωνω οτι ο καθε χαρακτηρας περιοριζεται απο την μοναδικοτητα του.Για καλο η για κακο.

    Υποθέτω πως ένα κοινό που αποτελείται από ανθρώπους οι οποίοι μόλις εμφανιστή ο καλλιτέχνης "τους" ουρλιάζουν σάν υστερικά και ορμούν να τού ξεσκίσουν τα ρούχα μπάς και κρατήσουν κανένα κουμπί γιά ενθύμιο είναι λιγώτερο ώριμο από ένα κοινό που απλώς θα χειροκροτήση τον καλλιτέχνη και μετά θα αποσυρθή ήσυχα-ήσυχα.Αυτήν την ωριμοτητα εννοώ.


    NikosRoman
    18.09.2011, 00:36

    Παράθεση:
    Αυτό δέν το ξέρουμε ούτε εσύ,ούτε εγώ.Πάντως έχω συναντήσει κατά καιρούς διάφορους διάσημους και δημοφιλείς καλλιτέχνες-ηθοποιούς,τραγουδιστές κλπ-με μερικούς μάλιστα απ'αυτούς έχω μιλήσει κιόλας.

     



    Το ξερω.Μια φορα εχουμε συναντηθει και οι δυο μας.χεχεχεχεχεχε{#emotions_dlg.lol}.

    Αστειευομαι βεβαια.{#emotions_dlg.thumbup}


    Mad4U
    19.09.2011, 21:35

    Παράθεση:

    Το μέλος Spartan-Werewolf στις 16-09-2011 στις 20:50 έγραψε...

     

     

     

    @Mad4U :  Μήπως εννοείς αυτήν την συνέντευξη του John Frusciante?

    The Heart is a Drum Machine Interview with John Frusciante Part 1/5

     


    Link">

     

     

     

     



     

    Ναι αλλα μαλλον δεν ξερω να ανεβαζω links εδω στο musicheaven...τελος παντων παρατα το τωρα στο τριτο fail καηκα.


    byss
    11.02.2012, 21:16

    Παράθεση:

    Το μέλος NikosRoman στις 24-08-2011 στις 14:14 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος ixthis στις 24-08-2011 στις 06:32 έγραψε...

    Εγραψε ο Nikos Roman

    [[Φιλε μπις.Το γιατι επιλεγει καποιος αυτον τον δρομο οπως μαλλον δεν γνωριζεις εχει να κανει με το ταλεντο.Οταν πολλοι αταλαντοι μαζευονται για να κριτικαρουν τους "ψωνισμενους" πετυχημενους τοτε ενα σωρο ασυναρτησιες ακουγονται.]]

    Άρα βγάζουμε το συμπέρασμα απ αυτα που γράφεις :

    ολοι οι διαβόητοι και οι προβαλλόμενοι καλλιτέχνες του σταρ σύστεμ και των μέσων επικοινωνίας ειναι ταλαντούχοι ..

    [[Nikos Roman : Επισης η μυθοποιηση μεσω της οικογενειακης παιδειας και του περιγυρου με κανει σημερα και εν ετη 2011 να ακουω ρεμπετικα,κλασσικα αλλα και το τεραστιοτατο φασμα της ροκ.Γιατι απλα οι μυθοι χτιζονται παντα γυρω απο τα ταλεντα.]]

    Εκεί ακριβώς παίζει ρόλο η διαπαιδαγώγηση και η παιδεία .Να σου προτείνει να ακούσεις να σε ενημερώσει να σε μάθει να σέβεσαι το δημιουργημα και το δημιουργό ακόμα κι αν δεν ειναι της προτιμησής σου αλλα να μη το μυθοποιείς γιατι οι μύθοι καταστρέφονται και φορές παρασύρουν και το δημιούργημα χωρις να φταίει για το δημιουργό του.

    Και δε χρειάζεται να αναφέρω ονομαστικά καλλιτεχνες που σήμερα για τους νέους εινα μύθοι (κακώς κατά την  αποψή μου) και εμπνέοντε απο το ΄΄έργο τους ΄΄ (σωστά κατα την αποψή μου) .

    Καλλιτέχνες που όσοι τους προλάβαμε αγαπάμε τη δουλειά τους ακόμα και τους ίδιους πολύ αλλα ποτέ δε θα μπορούσαμε να τους μυθοποιήσουμε γιατί βλέπαμε καταλαβαίναμε και το μόνο που κάναμε τότε ήτανε να στεναχωριόμαστε και να λέμε ΄΄κρίμα΄΄.

    Και κλείνοντας  θέλω να πω οτι υπάρχουν άξιοι ικανοί και ταλαντούχοι άνθρωποι των τεχνών και όχι μύθοι.

    [[Nikos Roman : Αν λοιπον με ρωτας οτι εχω να διαλεξω μεταξυ σερβιτορου(και να σου σερβιρω ζεστα σουβλακια)η καρριερα στην μουσικη και διασημος(εφοσον καποιος ανακαλυψε το ταλεντο μου),τοτε διαλεγω το δευτερο.Πες με ψωνιο η βρισε την "παιδεια" των θαυμαστων μου αλλα δεν προκειται να αλλαξει κατι.Εγω θα κανω κατι που αγαπαω βγαζοντας χρημα και εσυ θα συνεχισεις να δουλευεις σε οποια κωλοδουλεια ειναι αυτη βγαζοντας τρεις και εξηντα και βριζοντας ενα συστημα στο οποιο πολυ θα ηθελες να εισαι μερος του.]]

    Συμπέρασμα 2ον : ή σουβλατζής πρέπει να γίνει ένας καλλιτέχνης ή διάσημος.Μέση οδός δεν υπάρχει? Ντε και καλά διάσημος? Απαγορεύεται να δημιουργεί και να ζει απο την τέχνη του χωρίς να είναι ΄΄διάσημος ΄΄ απαραίτητα ?

    Αλλά μάλλον αναφερόμαστε στο καλλιτεχνικο ΄΄χαμομήλι΄΄αλλιώς φράγκα.

    [[Nikos Roman : Επισης εχω παντα την αισθηση οτι διασημος μπορει να εισαι για τον σκυλο σου που τον ταιζεις αλλα και για εκατομμυρια κοσμο για τον οποιο πρεσβευεις αρχες και αξιες]]

    Διάσημος δηλαδή και ας είναι και στο σκύλο μου? Ευτυχώς που ο σκύλος μου ειναι υπεράνω και με αγαπάει οπως και να έχει.

    Όσο για τις  αρχές και τις αξίες εεε σιγά το πράγμα αλλού είναι το θέμα .......στο ψητό




    Δεκτα ολα τα πιο πανω.Κανεις δεν επαθε κακο απεναντι σε μια διαφορετικη αποψη.Η απολυτοσυνη ειναι που με εκνευριζει και η πολυξεριαση.Σε αυτο το υφος απαντησα πολυ γενικα στο σχολιο του Μπις.Οτι εγραψες ισχυει και με το παραπανω.



    Κύριε Ρωμανέ μάλλον παρεξηγήσατε τα γραφόμενά μου. Σαφώς και το ταλέντο παίζει τεράστιο ρόλο στο όλο concept αλλά ας μην ξεχνάμε ότι για να αναδειχθεί το ταλέντο χρειάζεται και σκληρή δουλειά.

    Ας γίνω όμως λίγο πιο αναλυτικός όσον αφορά τα παραπάνω γραφομενά μου.

    Το ''ψώνιο'' έχει να κάνει με τη τρέλλα που κουβαλάει ο καθένας με κατι το οποίο αγαπάει και κατά πόσο εκείνη θα τον κάνει να την ακολουθήσει ανεξαρτήτως κόστους.

    Όσον αφορά την παιδεία τώρα παίζουν ρόλο και τα ερεθίσματα τα οποία θα πάρει κάποιος απο μικρή ηλικία είτε από το τι θα τον ωθήσουν οι δικοί του να ασχοληθεί είτε με το τι θα του κινήσει την περιέργεια από μόνο του...

    Αν κάποιος έχει ταλέντο πχ στην κιθάρα και τα ακούσματά του είναι πχ ο Χατζηγιάννης θα φτάσει να παίζει συμπαθητικά μεν κομμάτια αλλα θα αναλωνεται σε συνεχείς επαναλήψεις συγχοδιών και ανούσιων στίχων περι αγαπης και μπλα μπλα μπλα

    Δε λέω.. τέχνη είναι και αυτό όμως άλλο το ερέθισμα των Pink Floyd και άλλο του Χατζηγιάννη..

    Άλλος παράγοντας για να γίνει κάποιος διάσημος είναι και τα ρουσφέτια κάποιοι δεν εχουν γίνει δάσημοι λόγω της μουσικής τους παιδείας...