Το συστημενο δεν ειναι λυση για μια τοσο μεγαλου "ευρους" παραγωγη, οπου ετσι κι αλλιως κατα τη διαρκεια της κοπης, περα απο το ISRC ( που αφορα μονο την ηχογραφηση κι οχι το εργο ως συνθεση και συνηθως ειναι ο κωδικος του CD ), υπαρχει και ο κωδικος ISWC, ο οποιος αποτελει κατι σαν το ISBN των εκδοτικων...για τα μουσικα εργα. Στην Ελλαδα ο ISWC παραχωρειται απο την ΑΕΠΙ και σε κατοχυρωνει παγκοσμιως πως η συνθεση ειναι αποκλειστικα δικη σου.
Το συστημενο γραμμα δεν σε καλυπτει σε καποια νομικη περιπτωση, ιδιαιτερα εαν ο αντιδικος εχει προλαβει κι εχει κανει κυκλοφορια, αποκτωντας τον παραπανω κωδικο, ο οποιος ειναι το μονο "συμβολο" αυθεντικοτητας ( παραλληλα με τη συμβολαιογραφικη πραξη που μπορεις να κανεις ).
Το συστημενο επισης μπορει να απορριφθει απο δικαστηριο, οπως εχω αναφερει αντιστοιχη περιπτωση φιλου, μιας και το ταχυδρομικο μας συστημα δεν ειναι και τοσο "αθωο", επομενως ενας καλος δικηγορος μπορει να φερει αναποδα ολη την υποθεση, υποστηριζοντας πως η σφραγιδα και η ημερομηνια ειναι πλαστες.