Ο Κραουνάκης έχει δώσει τραγούδια του σε τραγουδίστριες όπως η Παπίου, που με ένα τραγούδι την εξάγνισε και καλά, την Στανίση που ήταν και το όλο αποτέλεσμα καλό, έκανε live με το "αυτή η νύχτα μένει" με την Ζήνα, την οποία θεωρώ πολύ καλή τραγουδίστρια άσχετα αν είναι της πίστας και τώρα σαν κλασσικός καλιαρντός προσπαθεί να τραβήξει και πάλι τα φώτα πάνω του, προφανώς για να απομυθοποιήσει την σοβαροφάνεια, συνήθης τακτική των καλιαρντών.....
Σαφώς και είναι καλός συνθέτης, όντως αξιόλογος ο Κραουνάκης. Αλλά υπερβολικός συχνά και φλύαρος.
Για το τί είναι έντεχνο έχω ξαναγράψει. Έντεχνο τραγούδι είναι το έντεχνο λαϊκό τραγούδι. Δεν είναι γενικά το καλό τραγούδι με τον λίγο προσεγμένο στίχο και σίγουρα δεν είναι το τραγούδι των τραγουδοποιών. Φυσικά σήμερα η έννοια έχει εκφυλιστεί... Όπως και το λαϊκό τραγούδι.
Πρώτιστα εννοείται η μίξη απο λόγιους συνθέτες δυτικής παιδείας, έργων με λαϊκά και παραδοσιακά στοιχεία, ή αλλιώς το αποτέλεσμα της σύνθεσης τραγουδιών σε πιο παραδοσιακή - λαϊκή μορφή απο συνθέτες ωδειακούς, απόλυτα ολοκληρωμένους απο πλευράς σπουδών ή μερικώς αλλά χαρισματικών όπως ο Χατζιδάκις και ο Λοΐζος. Εξαίρεση στον κανόνα αποτελεί η σύνθεση έντεχνων τραγουδιών απο παραδοσιακούς συνθέτες που όμως γνώριζαν στοιχεία ακαδημαϊκής παιδείας όπως η Βυζαντινή Μουσική με εξέχον παράδειγμα τον μεγάλο Καλδάρα.
Το τραγούδι δεν χαρακτηρίζεται απο τον συνθέτη του ως έντεχνο, αλλά το σύνολο της φόρμας του και το τελικό αποτέλεσμα είναι εκείνο που χαρακτηρίζει τον όρο.
Περι το 80΄ ο Λοΐζος δεν ήθελε να ακούσει για συνεργασία με τον Πάριο, τον μέγιστο ίσως με κανα 2-3 ακόμα Έλληνα τραγουδιστή. Με τον οποίο είχε μια ελάχιστη συνεργασία και ήταν ήδη τεράστιο όνομα. Και με οικονομικά προβλήματα ο Μάνος....
Σήμερα ο Μάλαμας δίνει στον Καρά, η Κετιμέ στον Τσαλίκη και ο Κραουνάκης στην Γωγώ Τσάμπα. O tempora o mores αν το γράφω και καλά. Δικαίωμά τους δεν τους κρίνω, επιλογή τους είναι αλλά κάτι έχει αλλάξει στις επιλογές....
[ τροποποιήθηκε από τον/την Konstantinosoa, 26-12-2013 00:43 ]