Φίλε μου για να τραγουδήσει κάποιος δεν είναι αρκατό να έχει μόνο αυτί.
Τρανταχτό παράδειγμα πως ειδικά στην Ελλάδα πολλοί ταλαντούχοι μουσικοσυνθέτες με απόλυτο αυτί είναι κακοί τραγουδιστές και μάλιστα φαλτσάρουν.Όχι γιατί δεν ''ακουν'',αλλά γιατί η μη εξασκημένη φωνή τους τους προδίδει.Αυτό είναι το ένα.
Το άλλο που θέλω να τονίσω είναι πως αρκετοί απ αυτούς που δεν είναι προικισμένοι με το χάρισμα να ακουν μια μελωδία και αμέσως να είναι σε θέση να την αναπαράγουν στο πιάνο ή στην κιθάρα,είναι σε θέση αν με θέληση και σωστή αντίληψη που πηγάζει από ένα υγιή νου,να εξασκηθουν σιγα σιγα στην εκγυμναση της αντίληψη των διαφορων μουσικων τονων.
Αν πχ ακουν ένα Σι και αμεσως μετα την αναπαραγωγη του ηχου αυτου απο μια αλλη πηγη ετσι ωστε ο ηχος αυτος να ακουγεται ''διπλος'' στ αυτια τους,σιγα σιγα αντιλαμβανονται την ταυτιση.Η μεταξυ δυο ηχων που εχουν αποσταση οκταβας.Αργοτερα πως η φωνη τους ειναι σε αρμονικη σχεση με καποιους αλλους τονους.Πχ στο ακουσμα ενος Ντο,ενα Σολ ηχει αρμονικα.
Ομως αυτο θελει υπομονη και καθοδηγηση.Μπορει καποιος να αποκτησει με πολλη δουλεια ενα πολυ καλο ''σχετικο'' μουσικο αυτι.
Απο εκει και περα τραγουδι σημαινει πολλα περισσοτερα απο το ''ακουω σωστα'' οπως προειπα.
Το θεμα με τους νεους μαιντανους τραγουδιστες που προωθουνται και κανουν φαλτσα στα Live τους ειναι μεγαλο.
Εχει κι εκει να κανει με τηνα τνιληψη του καθενος παρα με καποιο ''εκ γενετης'' ταλεντο.Τα παιδια αυτα πιστευουν τις πιο πολλες φορες πως ακριβως εοχυν αητο το χαρισμα.Γι αυτο ειναι και αδυνατο να βελτιωθουν.
Το φαλτσο πολλες φορες δεν οφειλεται στο οτι δεν ακουν,αλλα στο οτι δεν εχουν καταλληλα εξασκημενη φωνη για να τραγουδησει ανετα τις ψηλες νοτες.
Να οσυ θυμισω επισης πως ακομη και μεγαλοι και ταλαντουχοι ταργουδιστες φαλταρουν καμμια φορα.
Οι λογοι πολλοι:\
Κακη επιστροφη ηχου
κακη αουστικη χωρου
κακη κατασταση του καλλιτεχνη στην συγκεκριμμενη εμφανιση
Ψυχολογικοι παραγοντες αγχους σε νεους ειδικα τραγουδιστες
και αλλα πολλα.
Κλείνοντας να πω πως όσοι πιστεουν πως τραγουδιστης γεννιεσαι ειναι καταδικασμενοι στη μονιμοτητα,δλδ στη μη βελτιωση της φωνης τους.Αν ειναι καλοι θα παραμεινουν καλοι,αν ειναι μετριοι μετριοι,κι αν καποια στιγμη δουν να τους εγκαταλειπει η φωνη τους θα σηκωσουν τα χερια ψηλα και θα εγκαταλειψουν.
Ευτυχως η αληθεια ειναι διαφορετικη.Με σωστη αντιληψη και πολλη μελετη ολοα χτιζοντα σιγα σιγα.
Η κακη φωνη γινεται μετρια,η μετρια καλη και η καλη αριστη.Μια κακη φωνη επισης μπορει να περασει απ ολα τα σταδια.
Ποιοι δεν μπορουν να τραγουδησουν?
Αυτοι που ειναι επιαφανειακοι στην προσεγγιση του θεματος.
Αυτοι που δεν εχεουν αντιληψη.
Κι αυτοι που η φυση τους εχει δωσει καποιο σοβαρο προβλημα υγειας.