ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997
    αρχική > e-Περιοδικό > Βιογραφίες

    Στέλιος Καζαντζίδης

    Γράφει ο Σπύρος Σεραφείμ

    Γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1931, στη Νέα Ιωνία. Η μητέρα του ήταν πρόσφυγας, από τα μέρη της Τουρκίας. Από αυτήν και τη γιαγιά του άκουγε σαν παιδί όλα τα λαϊκά τραγούδια που έφεραν οι πρόσφυγες. Η γιαγιά του, του έλεγε τραγούδια και τον νανούριζε όταν ήταν μωρό. Όπως έλεγε ο ίδιος, πίστευε ότι από αυτήν πήρε τις τεχνικές, τις αναπνοές, το κλάμα στη φωνή.

    Γράφει ο Jorge (jorge)
    300 άρθρα στο MusicHeaven
    Τετάρτη 29 Ιαν 2003
    Ως τη στιγμή που τον ανέλαβε ο μεγάλος δάσκαλος Στέλιος Χρυσίνης και του δίδαξε τα λαϊκά.

    Μεγαλώνοντας δούλεψε σε ένα εργοστάσιο, στη Νέα Ιωνία. Μια μέρα τον φωνάζει το αφεντικό του και του λέει ότι έχει καταπληκτική φωνή και του κάνει δώρο μια κιθάρα. Ο Στέλιος, όσες ώρες δε δούλευε, καθόταν στο σπίτι και προσπαθούσε να μάθει τραγούδια στην κιθάρα. Κάποια στιγμή, ένας περαστικός τον άκουσε να τραγουδάει και του πρότεινε να τραγουδήσει στην ταβέρνα του. Έτσι έγινε η αρχή.

    Πρώτη επαγγελματική εμφάνιση για τον Στέλιο Καζαντζίδη, στην Κηφισιά κι αμέσως μετά βρίσκεται στη δισκογραφική εταιρία «Columbia», χωρίς να έχει ιδέα από δισκογραφία. Πρώτος δίσκος, το 1952, με το τραγούδι του Καλδάρα, «Για μπάνιο πας» και πρώτη απογοήτευση. Ο δίσκος δεν πούλησε. Οι συνθέτες δεν μπορούσαν να προσδιορίσουν τη φωνή του και έκαναν πειράματα. Ώσπου ο Χρυσίνης του είπε να αφήσει τα ρεμπέτικα και να τραγουδήσει πονεμένα τραγούδια. Όπως και έγινε. Τραγούδησε συνθέσεις των Τσιτσάνη, Μητσάκη, Ζαμπέτα κι άλλων πολλών. Τα περισσότερα από τα τραγούδια που του έδιναν τα άλλαζε, πρόσθετε λαρυγγισμούς δικούς του κι αυτοσχεδίαζε. Ο μόνος που δε δεχόταν να πειράζει τα τραγούδια του ήταν ο Μανώλης Χιώτης.

    Δεύτερο τραγούδι «Οι Βαλίτσες», του Γιάννη Παπαϊωάννου, έγινε μεγάλη επιτυχία. Από εκεί και πέρα σερί επιτυχιών και συνεχής άνοδος με εμφανίσεις στα γνωστά, πλέον, λαϊκά κέντρα: «Θείος», «Μπερτζελέτος», «Ροσινιόλ» κ.α. Τότε έρχεται και η γνωριμία, ο αρραβώνας, αλλά και η συνεργασία με την Καίτη Γκρέυ, ως το καλοκαίρι του 1957. Σουξέ της εποχής το «Απόψε φίλα με», του Χιώτη, ένα ντουέτο του Στέλιου με την Καίτη. Μετά από αυτό χώρισαν.

    Η επόμενη 8ετία (1957-1965) είναι ίσως η πιο γόνιμη και δημιουργική περίοδος για τον Στέλιο Καζαντζίδη. Γνώρισε την Μαρινέλλα στη Θεσσαλονίκη και έσμιξαν μαζί στη ζωή και στο τραγούδι. Συνεργάστηκαν και έκαναν μεγάλες επιτυχίες με κορυφαίους συνθέτες (Τσιτσάνης, Παπαϊωάννου, Χιώτης, Καλδάρας, Παπαγιαννοπούλου, Βίρβος, Θεοδωράκης, Χατζιδάκις, Λεοντής, Ξαρχάκος, Λοϊζος, Μαρκόπουλος κ.α.) και εμφανίστηκαν στα μεγαλύτερα λαϊκά κέντρα.

    To 1965 ο Στέλιος Καζαντζίδης, ενώ ήταν στο απόγειο της καριέρας του και σε πολύ νεαρή ηλικία, εγκατέλειψε τα νυχτερινά κέντρα. Την απόφασή του αυτή τη θεωρούσε στάση ζωής. Από τότε η μόνη επικοινωνία που είχε με το κοινό ήταν με τους δίσκους του. Για κάποιο διάστημα κι αυτή η επικοινωνία καταργείται. Δεν κυκλοφόρησε δίσκο για δώδεκα χρόνια. To 1987 ο Στέλιος Καζαντζίδης ξανατραγούδησε. Άρχισε να ηχογραφεί και δίσκους. Το «Υπάρχω» αφήνει εποχή. Από τότε τραγουδούσε μόνο στο studio.

    Όπως προαναφέραμε, είχε μια μακρόχρονη σχέση με την Καίτη Γκρέυ. Όταν χώρισε ο Στέλιος άρχισε να γίνεται επιφυλακτικός με τις γυναίκες. Ώσπου στη Θεσσαλονίκη, στο κέντρο «Πανόραμα», γνωρίζει την Μαρινέλλα. Άρχισαν να κάνουν στενή παρέα, οι φωνές τους ταίριαζαν απόλυτα κι αποφάσισαν να παντρευτούν. Ο Στέλιος Καζαντζίδης και η Μαρινέλλα παντρεύτηκαν τον Μάη του 1966. Κάποια στιγμή ήρθε ο χωρισμός, άλλα έμειναν πάντα φίλοι. Έπειτα από χρόνια γνώρισε και παντρεύτηκε την κυρα-Βάσω, η οποία όπως λέει ο Στέλιος είναι «θησαυρός».

    Μεγάλη αδυναμία του Στέλιου Καζαντζίδη η θάλασσα και το ψάρεμα. Καημός του ήταν να αποκτήσει μια δικιά του βάρκα και το κατόρθωσε. Αδυναμία όμως είχε και στη μητέρα του, την κυρία Γεσθημανή, η οποία είχε σαν τελευταία επιθυμία της να βάλει ο Στέλιος τη φωτογραφία της στο δίσκο του . Η επιθυμία της εκπληρώθηκε και ο δίσκος «Ελεύθερος» αφιερώθηκε σε εκείνη.

    Το μοναδικά ερμηνευμένο τραγούδι «Μαντουμπάλα», από τη χαρισματική φωνή του Στέλιου Καζαντζίδη, κατάφερε να ξεπεράσει σε πωλήσεις, το 1958, το «Γαρίφαλο στο αυτί». Ενενήντα έξι χιλιάδες δίσκοι πωλήθηκαν μέσα σε ένα χρόνο, αποδεικνύοντας ότι ο κόσμος δέχτηκε αυτό το νέο ερμηνευτικό στιλ τραγουδιού από τον Στέλιο, ο οποίος, ως τότε, μιλούσε στην καρδιά τους τραγουδώντας τον πόνο και την ξενιτιά. Για δέκα ολόκληρα χρόνια η «Μαντουμπάλα» έμεινε στο νούμερο ένα, ώσπου ένα άλλο τραγούδι έκανε τη μεγάλη έκπληξη στη δισκογραφία. Η «Ζιγκουάλα», δηλαδή ο ήλιος, το φεγγάρι και το φως. Έως τώρα δεν έχουν καταφέρει να καταμετρήσουν το ακριβές ποσό των πωλήσεων αυτού του δίσκου.

    Ο Στέλιος ήταν ένας άνθρωπος από τους πλέον δίκαιους που υπήρχαν πάνω στον πλανήτη. Τρεις ήταν, κυρίως, οι φορές που το μένος του ξέσπασε σαν ποτάμι. Όταν είχε έρθει σε προστριβή με τη δισκογραφική του εταιρία και είχε αποκαλέσει όλους τους υψηλά ιστάμενους ως «μασόνους», όπως, επίσης και κάποιους καλλιτέχνες που ανήκαν στη MINOS EMI, όταν διεκδίκησε τα χρήματα που είχε δώσει σε έναν εργολάβο και εκείνος προσπάθησε να του τα «φάει» και, εσχάτως, με το Χρήστο Νικολόπουλο, σαν την ταινία «Δάσκαλος εναντίον μαθητή». Οι τελευταίες του ώρες, αν και περιείχαν σωματικό πόνο, εκείνος τις αντιμετώπιζε με θάρρος, λεβεντιά, πίστη προς το Θεό και με τη συμπαράσταση του κόσμου από τα πέρατα της Γης.

    Είναι ο τραγουδιστής που έχει τραγουδήσει τον πόνο της ξενιτιάς, του χωρισμού, της αγάπης, αλλά και γενικά τους πόθους και τα παθήματα ενός μέσου ανθρώπου. Ο Στέλιος είναι ο θρύλος του ελληνικού τραγουδιού, από το 1950 και για σαράντα επτά ολόκληρα χρόνια η φωνή του λαού. Μία φωνή καθαρή, δυνατή, που βγαίνει από τα βάθη της ψυχής. Ως η φωνή της παρηγοριάς και της ελπίδας.

    Θα τον θυμόμαστε πάντα για το καθάριο, βαθύ και τίμιο βλέμμα του, για τη βαθιά, μπάσα, ανδρική του φωνή. Και όταν κάποιες στιγμές θα ακούμε τα τραγούδια του πάντα στο τέλος όλοι θα τον νοσταλγούμε και θα λέμε: «Πού είσαι, ρε, Στελάρα;».

    Και εκείνος, με την αρχοντική του μορφή θα βρίσκεται κάπου εκεί ψηλά και με τον Στράτο, τον Μανώλη τον Αγγελόπουλο, τον Χιώτη και τους άλλους μεγάλους που έφυγαν νωρίς, θα κάνουν πρόβες, φωνητικές κόντρες, θα θυμούνται τα παλιά και θα πίνουν και κάνα ποτηράκι.





    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    Η γνώμη σας;


    Ποιό από τα παρακάτω κομμάτια του Στέλιου μιλάει περισσότερο στην ψυχή σας;

    Τo Aγριολούλουδο
    Ότι Αγαπάω Εγώ Πεθαίνει
    Κάτω Απ' Το Πουκάμισό Μου
    Δεν Θα Ξαναγαπήσω
    Δυο Πόρτες Έχει Η Ζωή
    Γιατί Με Ξύπνησες Πρωί
    Γλυκέ Μου Τύραννε
    Αλλοτινές Μου Εποχές
    Ας Παν Στην Ευχή Τα Παλιά
    Βραδιάζει
    Ζιγκουάλα
    Υπάρχω



    Δημοσκόπηση | Αρχείο δημοσκοπήσεων

    _VOTES: 610

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #5151   /   17.07.2006, 21:11   /   Αναφορά
    Διάβασα το παραπάνω άρθρο για τον Στέλιο τον Καζαντζίδη. Ο Καζαντζίδης είναι η αδυναμία μου. Για αυτό χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω την προσπάθεια του μέλους jorge θα πρεπει να διορθώσω μερικά σημεία του κειμένου και να ενισχύσω με σύντομες αναφορές τα όσα έχουν γραφτεί.

    Καταρχήν το τραγούδι του Καλδάρα είναι το "Για μπάνιο πάω" και όχι "Για μπάνιο πας". Ο χρυσίνης ήταν όντως δάσκαλος του Καζαντζίδη αλλά αυτός που κατ ουσίαν ανέδειξε τον Καζαντζίδη ήταν ο Γιάννης Παπαϊωάννου. Ο Παπαϊωάννου, του έδωσε την πρώτη του επιτυχία "Οι Βαλίτσες" (Δεν θέλω το κακό σου). Ήρθε ο Παπαϊωάνου σε ρήξη με την Columbia ( η κολούμπια ήταν του Λαμπρόπουλου) γιατί στους εταιριάρχες δεν έκανε η φωνή του Στέλιου. Θύμιζε Τσουσάκη. Ο Πρόδρομος Τσαουσάκης ήταν ο αγαπημένος τραγουδιστής του Καζαντζίδη. Κάποιος μάλιστα είχε αναφέρει στον Παπαϊωάννου το εξής: Αυτός (δηλαδή ο Καζαντζίδης) ούτε για να βελάζει δεν κάνει. Και ο ΠΑπαϊωάννου ανταπάντησε: Αν δεν σας κάνει αυτός δεν σας κάνω ούτε και γω. Επίσης παρατέθηκαν δύο καθ' όλα λανθασμένες αναφορές: α) Το Υπάρχω είναι ο τελευταίος δίσκος του Καζαντζίδη πριν την 12χρονη απουσία του και απο την δισκογραφία. Είχε προηγηθεί βέβαια και στα χρόνια των "συνταγματαρχών" μια διετής απουσία του Καζαντζίδη. Συνέπεσε με την προσπάθεια του Καζαντζίδη να δημιουργήσει την δική του εταιρεία την "Στανταρ". Βέβαια όπως ήταν φυσικό τα κατεστημένα συμφέροντα, το αριστερό παρελθόν και ο παράγων λογοκρισία δεν άφησαν τον Στέλιο να προχωρήσει. β) Αναφέρθηκε ότι η φωτογραφία της μάνας του Καζαντζίδη μπήκε στον δίσκο "ελεύθερος". Ο δίσκος αυτός είναι αφιερωμένος στη μάνα του Στέλιου η οποία είχε πεθάνει προ ολίγου. Ο δίσκος που φέρει την φωτογραφία της μάνας του όχι στο εξώφυλλο βέβαια αλλά στις αναφορές που επριελάμβανε ήταν "Ο δρόμος της επιστροφής" στα 1987, ο οποίος είναι και ο τελευταίος του Καζαντζίδη στην ΜΙΝΟΣ -ΕΜΙ.



    Η μαντουμπάλα πρέπει να προσθέσουμε, ήταν ο πρώτος λόγος για προστιβές με τον Λαμπρόπουλο (ιδιωτκήτης της Κολούμπια). Στα 1959 φτάνουν στα δικαστήρια. Έως τα τότε δεν υπήρχαν ποσοστά για τους καλλιτέχνες στη δισκογραφία. ενώ οι αφοί Λαμπρόπουλοι έβγαλαν τότε κάποια εκατομύρια, ο Καζαντζίδης πήρε μόνον 800 δραχμές. Ο Καζαντζίδης τότε φεύγει από την Κολούμπια και καταλλήγει στην RCA του Ορφανίδη. Ο Λαμπρόπουλο9ς τον πείθει να γυρίσει δίνοντάς στου ποσοστά(τέσσερις δεκάρες το δίσκο- 40 λεπτά της δραχμής). Από κει και πέρα αρχίζουν και οι άλλοι τραγουδιστές να ζητάν ποσοστά. ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ. Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΝΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ.



    Από την κολούμπια τον πήρε ο Μάτσας και η ΜΙΝΟΣ. Το συμβόλαιο του Μάτσα το έκανε να αρνείται να τραγουδήσει. Περιελάμβανε έναν όρο που έλεγε το εξής: Θα σε διαφημίσουμε εφόσον υπάρχουν νέα τραγούδια. Ήθελε προφανώς ο Μάτσας να διαφημίσει και νέες φίρμες (τότε τον Νταλάρα, την Αλεξίου, τον Πάριο). Και εδώ συνίσταται η δολιότητα του Μάτσα: Δεν του εδινε για δυο χρόνια περίπου νέα τραγούδια παρά κέρδιζε με επανεκδόσεις. Ο Καζαντζίδης πήγε χωρίς να λύσει το σύμβόλαιο με την ΜΙΝΟΣ στη Φίλιπς και απο κει και πέρα ξεκινάει η κόντρα του Καζαντζίδη με τον Ματσα. Δικαστήρια συνέχεια. του εκλεισαν εν τέλει την εταιρεία, του προσημειώσαν τα ακίνητα με την συμβολή της χούντας. Αργότερα του κλείσαν την εταιρεία που προσπάθησε να κάνει. Στα 1975 ο Καζαντζίδης σταματά το τραγούδι ακόμα και σε δισκογραφία. Με εισήγηση του Αντώνη Τρίτση σπάει το συμβόλαιο του Καζαντζίδη με την Μίνος στη Βουλή ( επί ΠΑΣΟΚ).



    Τώρα για τα όσα αναφέρει το μέλος jorge για μασσόνους και τα λοιπά, ισχύουν τα εξής: Κοντά στα τέλη της δεκαετίας του 80 έγιναν τρεις εκπομπές των "ρεπορτερς". Στη τρίτη στην οποία αρχισε ο Καζαντζίδης να μιλά για τους όρους του συμβολαίου με τον Μάτσα, που τον κρατούσαν στο περιθώριο, έκανε ο ίδιος αναφορές σε ότι αφορά την ιδιοκτησία των εταιρειών. Μίλησε λοιπόν και απέδειξε ότι όλες οι εταιρείες είναι εβραϊκών συμφερόντων στην Ελλάδα. Και απεκάλεσε εβραίο και τον Μάτσα, με τρόπο μάλλον υποτιμητικό. Βέβαια η εκπομπή αυτή δεν βγήκε ποτέ στον αέρα. Την κόψανε. Τα συμπεράσματα δικά σας. Όσο για τους καλλιτέχνες, εκείνος που πιθανώς να κακοχαρακτήρισε ήταν ο Μητσιάς ο οποίος υποστήριξε ανοιχτά τον Μάτσα.



    Τέλος θα ήθελα να πω πως φράσεις του στυλ"θα τον θυμόμαστε για το βαθύ τίμιο βλέμα του ...", δεν ταιριάζουν σε έναν τετοιο Τραγουδιστή. Θα τον θυμόμαστε γιατί είναι ο μόνος που ποτέ δεν καταπιάστηκε με ρεπερτόριο εποχής, για να κονομήσει. Είναι ο μόνος που στο απώγειο της καριέρας του εγκατέλειψε τα νυχτερινά μαγαζιά και τα μεγάλα νυχτοκάματα. Είνναι ο μόνος που αξίωσε ποσοτά σε βάρος των δισκογραφικών. Είναι ο μόνος που τραγούδησε στα 2001 τραγούδια όπως το "Έρχονται χρόνια δύσκολα" που ηχεί σε κάθε εργατική πορεία ή διαδήλωση. Αυτός θεμελίωσε το κονωνικό λαϊλκό τραγούδι. Τέλος είναι όχι μια μπασα και ανδρική φωνή ΜΑ ΕΪΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΦΩΝΗ φωνή την οποία βάσει μαρτυριών (συγκεκριμένα η Βιτάλη) θαύμαζε υπέρματρα ο Σινάτρα ο οποίος επισκέφτηκε τον Καζαντζιδη σπίτι του για να δει από που βγαίνει αυτή η φωνή. Ο Στέλιος ο Καζαντζίδης είναι ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ τραγουδιστής και έας από τους σπουδαιότερους της μεσογείου. Και το χω ξαναπει αν δεν αρέσει απλάδεν ξαναβγαίνει.



    Για όλους εκείνους που πραγματικά θα τον θυμούνται, έχω να πω ότι καλό θα ήταν να ασχοληθούν λίγο παραπάνω με τον υψιστο αυτό τραγουδιστή και έμπρακτα.



    Ευχαριστώ για την ανοχή.



    Γεια.
    Administrator
    #5154   /   17.07.2006, 23:00   /   Αναφορά
    Το κείμενο δεν είναι δικό μου. Στην αρχή άλλωστε γράφει τον συγγραφέα του (Σπύρος Σεραφείμ).
    #5155   /   18.07.2006, 04:17
    Πέρα από το τυπικό ποιος και τι, η ουσία του πράγματος έχει ως εξής.



    Θα φροντίσω να είμαι πιο προσεκτικός. Αν και στην προκειμένη η απροσεξία μου αυτή, ελάχιστα επηρεάζει τα όσα γράφω, έχοντας διαβάσει αυτό το κείμενο. Συγνώμη που η ευθύνη για τυχόν λάθη και ελείψεις ουσίας στο παρόν απόσπασμα, έπεσε όλη επάνω σου. Λάθος μου.



    Γεια.


    #5159   /   18.07.2006, 15:49   /   Αναφορά
    οσο και να μιλάμε για αυτόν τον άνθρωπο είναι λίγο!!!

    θα είναι πάντα μέσα στις καρδιές μας.

    αυτό που με συγκύνησε τις τελευταίες μέρες είναι ενα βίντεο που έχω πάρει απο έναν ψαγμένο άνθρωπο τις θεσσαλονίκης στο οποίο είναι σε μία εκπομπή του(Λαλλά)ο Στέλιος.ο Χρυσανθόπουλος και ο Χρύσανθος(τα αηδόνια του πόντου) και σε κάπια φάση βγάζει ο καζαντζίδης την κιθάρα και τραγουδάει ποντιακά μαζί με τον Χρύσανθο ενο απο πίσω παίζει λύρα ο αθάνατος Χρυσανθόπουλος....

    πολύ συγκινητική στιγμή!!!

    και οι 3 έχουν πεθάνει,δεν νομίζω να ξανά υπάρξει αυτό το φαινόμενο....
    #9335   /   08.09.2007, 18:57   /   Αναφορά
    Ο Ένας.Αν ο Θεός τραγουδάει,η φωνή Του υπάρχει μέσα από το Στέλιο.Αν όχι,ο Στέλιος διαθέτει δική του θεική φωνή.
    #9338   /   08.09.2007, 22:37   /   Αναφορά
    Ηταν τελειος μοναδικος και ανεπανάληπτος.
    #9341   /   09.09.2007, 00:29   /   Αναφορά
    Σήκω ΣΤΕΛΑΡΑ να μας πείς

    ξανά τραγούδια ωραία,

    σήκω να δείς το χάλι μας

    να κλάψουμε παρέα....

    ----------------------

    R/ Κάποτε γλένταγε η καρδιά,

    ελληνικά κι αντρίκια,

    τώρα χορεύει άλλους σκοπούς

    της κλέψανε τα δίκια

    ----------------------

    Σήκω μεγάλε φίλε μου,

    πάρε δυο μέρες άδεια,

    σήκω γιατί την ανθρωπιά,

    την πνίγουν στα σκοτάδια..

    -ΚΩΣΤΑΣ-



    ΠΟΛΛΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΟΥΣ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ.......ΩΣΤΟΣΟ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΜΕ ΠΑΕΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ....ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΔΑΚΡΥΖΩ......ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ...........ΑΘΑΝΑΤΟΣ



    #9466   /   17.09.2007, 17:06   /   Αναφορά
    Η φωνη του Στελιου ηταν μοναδικη!!!Δν θα υπαρξει αλλη σαν την δικη του!!1
    #9467   /   17.09.2007, 19:27
    Επειδή δεν θέλω να πω πολλά, τι οφελούν εξάλλου τα πολλά λόγια, θα γράψω με μια πρόταση πως τα αισθητήριά μου, μου μιλάνε για τον Στέλιο Καζαντζίδη. Ο Στέλιος λοιπόν, είναι για το Ελληνικό Λαϊκό Τραγούδι, ότι ο Χριστός για την Ανθρώπινη Ψυχή.

    #9830   /   10.10.2007, 09:52   /   Αναφορά
    Ο Στέλιος Καζαντζίδης ηταν,ειναι και θα ειναι ΚΟΡΥΦΗ!!!!

    #9835   /   10.10.2007, 16:59
    Τι να γράψει κανείς για το Στελάρα..........



    .....ΑΘΑΝΑΤΟΣ....!!!!


    #10216   /   05.11.2007, 12:42   /   Αναφορά
    Η μεγαλύτερη φωνή της Ελλάδας.Δεν νομίζω ότι θα βρεθεί άλλος τραγουδιστής με αυτή τη φωνή!Ότι και να πει κανείς για τον Καζαντζίδη είναι λίγο, πολύ λίγο.Μετά τον Στέλιο σιωπή....
    #10939   /   25.12.2007, 18:27   /   Αναφορά
    Η πιο κορυφαία φωνή της Ελλάδας... Τέλειος τραγουδιστής!!!!
    #11680   /   04.02.2008, 20:41   /   Αναφορά
    Γειά σου ρε Στελλάρα
    #12250   /   07.03.2008, 16:07
    Η μεγαλύτερη λαϊκή φωνή που έχει περάσει απ' την Ελλάδα και το θεωρώ αρκετά δύσκολο να περάσει καλύτερη ή ακόμη και παρόμοια!

    #13079   /   16.04.2008, 22:12   /   Αναφορά
    Ο άνθρωπος ήταν φωνή...!
    #13359   /   29.04.2008, 00:42   /   Αναφορά
    ΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕΛΑΡΑ ? ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΑΦΩΣ ΑΛΛΗ ΟΣΟΙ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΖΑΤΖΙΔΗΣ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α

    ΝΑ ΑΓΑΠΗΘΟΥΝ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΝΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΡΣΓΟΥΔΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΙΑ

    ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΌΥ ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ

    ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ ΣΤΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΟ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΥΠΑΡΙΦΑΝΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ

    Η ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΖΑΤΖΙΔΗΣ ΟΤΑΝ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ

    ΥΠΟΚΛΗΝΕΣΕ ΚΑΙ ΓΟΝΗΠΕΤΗΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΣΤΕΛΑΡΑ ΟΤΑΝ ΖΟΥΣΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΑΡΟΥΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΟΠΩΣ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ
    #13498   /   03.05.2008, 17:28   /   Αναφορά
    Η καλύτερη λαϊκή φωνή που πέρασε απ΄την Ελλάδα και δύσκολο το βλέπω να τον φτάσει κάποιος στο μέλλον! Απίστευτος!
    #13499   /   03.05.2008, 17:28   /   Αναφορά
    Η καλύτερη λαϊκή φωνή που πέρασε απ΄την Ελλάδα και δύσκολο το βλέπω να τον φτάσει κάποιος στο μέλλον! Απίστευτος!
    #13500   /   03.05.2008, 18:00
    Ο ανθρωπος εμπαινε στο στουντιο για ηχογραφηση και τα τραγουδια που ερμηνευε τον εκαναν να κλαινε.. Τι να λεμε!! ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

    #16873   /   24.10.2008, 12:32   /   Αναφορά
    μυθος!!!!!!!!!!!!!!!! ιστορια,μια μοναδικη φωνη που δεν επροκειται να ξανα βγει αλλη τη μπορει να πει καποιος για το μεγα το μεγαλο μας ΣΤΕΛΙΟ ΚΑΖΑΤΖΙΔΗ!!!!!!!!!!!!!!!!
    #17611   /   17.01.2009, 11:49   /   Αναφορά
    Συγχαρητήρια για την δημοσίευση, είναι πολύ καλή και πάρα πολύ ενδιαφέρουσα. Πάντως τα πιο ωραία τραγούδια του είναι "Το αγριολούλουδο", αλλά και το "Υπάρχω".Μπορεί να έχει φύγει ο Στέλιος Καζαντζίδης, αλλά θα είναι δίπλα μας ακούγοντας τον από τα κορυφαία τραγούδια του.