ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997

    Οι Metal τραγουδιστές έχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις σε στυλ, από την μεγάλης έκτασης και θεατρικότητας φωνής του Rob Halford και του Bruce Dickinson, στην επιτηδευμένα σκληρή του Lemmy ή του James Hetfield...

    Περί Heavy metal

    Γράφει ο drumsGerm57
    1 άρθρα στο MusicHeaven
    Παρασκευή 08 Ιαν 2010

    Καταγωγή: Ψυχεδελικό, Ροκ, Μπλουζ, Χαρντ Ροκ

    Τόπος γέννησης: Τέλος δεκαετίας '60 Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες ΑμερικήςΜουσικά όργανα:Ηλεκτρική Κιθάρα - Μπάσο - Ντραμς - Πλήκτρα (περιστασιακά)

    Μουσικοί: Led Zeppelin, Deep Purple, AC/DC, Judas Priest, Iron Maiden, Metallica, Mοtley Crue, Mayhem, Celtic Frost, Lamb of God, Mastodon

    Είδη: Avant-garde Metal - Black Metal - Classic Metal - Death Metal - Doom Metal - Folk Metal - Glam Metal - Gothic Metal - Groove Metal - NWOBHM - Post-Metal - Power Metal - Progressive Metal - Speed Metal - Symphonic Metal - Thrash Metal - Viking Metal - Alternative Metal - Christian Metal - Crossover thrash - Funk Metal - Grindcore - Industrial Metal - Metalcore - Nu Metal - Rapcore- Grunge

     

    Το Heavy Metal (πολλές φορές αναφέρεται ως Metal) είναι είδος Ροκ μουσικής που αναπτύχθηκε στα τέλη της δεκαετίας του '60 και τις αρχές του '70.[1] Με ρίζες στα Μπλουζ και το ψυχεδελικό ροκ, οι μπάντες που το ανέπτυξαν δημιούργησαν ένα βαρύ ήχο εστιασμένο στην κιθάρα,μπασο και τα ντραμς, έχοντας ως χαρακτηριστικό την υψυλά ενισχυμένη παραμόρφωση στον ήχο της κιθάρας και τα γρήγορα σόλο. Ο οδηγός κριτικής Allmusic γράφει χαρακτηριστικά πως «από τις μυριάδες μορφές ροκ εντ ρολ, το Heavy Metal είναι το πιο ακραίο στην ένταση, αρρενωπότητα και θεατρικότητα».[2]

    Το Heavy Metal έχει οπαδούς σε όλο τον πλανήτη, ενώ οι πρώτες Heavy Metal μπάντες όπως οι Led Zeppelin και οι Black Sabbath προσελκύουν ένα ευρύτερο κοινό. Στα μέσα του '70 οι Judas Priest προχώρησαν την εξέλιξη του είδους αποβάλλοντας τα μπλουζ στοιχεία, το New Wave of British Heavy Metal (Νέο Κύμα του Βρετανικού Heavy Metal) ακολούθησε τον ίδιο δρόμο, δίνοντας στη μουσική μια αίσθηση Punk Rock και μεγάλη έμφαση στην ταχύτητα.

    Το Heavy Metal έγινε ευρέως γνωστό την δεκαετία του '80, οπότε αναπτύχθηκαν πολλά από τα γνωστά υποείδη του. Εναλλαγές πιο άγριες και ακραίες περιορίστηκαν στην Underground μουσική σκηνή, άλλες όπως το glam Metal και το thrash Metal απέκτησαν εμπορική επιτυχία. Σε λίγα χρόνια υποείδη όπως το nu Metal διεύρυναν τα μουσικά όρια του είδους.

    Χαρακτηριστικά

    Το Heavy Metal παραδοσιακά χαρακτηρίζεται από δυνατό παραμορφωμένο ήχο κιθάρας, εμφατικούς ρυθμούς, πυκνό ήχο μπάσου και ντραμς. Η ηλεκτρική κιθάρα και η ηχητική δύναμη που της δίνει ο Ενισχυτής είναι βασικό στοιχείο στο Heavy Metal.[3] Στις αρχές της δεκαετίας του '70 κάποια γνωστά συγκροτήματα άρχισαν να χρησιμοποιούν δύο κιθάρες στις συνθέσεις τους. Πρωτοπόρα συγκροτήματα όπωςοι Judas Priest και οι Iron Maiden ακολούθησαν αυτή την τακτική έχοντας μια κιθάρα για τον ρυθμό και μια για οδηγό και σολάρισμα. Το Σόλο της κιθάρας είναι κεντρικό στοιχείο μιας Heavy Metal σύνθεσης. Οι Metal τραγουδιστές έχουν μεγάλες διφοροποιήσεις σε στυλ, από την μεγάλης έκτασης και θεατρικότητας φωνής του τραγουδιστή των Judas Priest Rob Halford, και των Iron Maiden Bruce Dickinson, στην επιτηδευμένα σκληρή του τραγουδιστή των Motörhead Lemmy, και των Metallica James Hetfield, στην γρυλιστή φωνή του τραγουδιστή των Lamb of God Randy Blythe, και του Tomas Lindberg των At the Gates.

    Το μπάσο παρέχει τις χαμηλές νότες σημαντικό να δημιουργήσει την απαραίτητη βαρύτητα που χαρακτηρίζει το είδος.[4] Το μπάσο όπως και η κιθάρα μπορεί να έχει υποστεί παραμόρφωση στον ήχο του. Οι Metal συνθέσεις παίζονται κυρίως με τα δάχτυλα αλλα και με πενα και επιτρέπουν στον μπασίστα να σολάρει. Τα ντράμς είναι μεγαλύτερα σε σύγκριση με τα άλλα είδη Ροκ.[5]

    Στις ζωντανές εκτελέσεις η ένταση του ήχου είναι το σημαντικότερο.[3] Ακολουθώντας το παράδειγμα του Jimi Hendrix και των The Who—που χαρακτηρίζονται ως "Το πιο δυνατο (από άποψη ήχου) συγκρότημα στο κόσμο" στο Βιβλίο Γκίνες —τα πρώτα Metal συγκροτήματα ανέβασαν ψηλά τον πήχη. Ο Tony Iommi, κιθαρίστας των Black Sabbath, είναι ανάμεσα στους πολλούς που υπέστησαν μερική απώλεια της ακοής λόγω της έντασης.

    Κυρίαρχο στοιχείο του Heavy Metal είναι η διαρκής εξέλιξη στα διάφορα είδη που υπάρχουν αλλά πολύ περισσότερο ο πειραματισμός, η ανάμειξη διαφορετικών στοιχείων και μουσικών επιρροών με αποτέλεσμα τη δημιουργία νέων ειδών μουσικής.

     

    Το άρθρο δεν αποτελεί προσωπική εργασία, αλλά πρόκειται για αναδημοσίευση από την Wikipedia





    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #19488   /   08.01.2010, 23:13   /   Αναφορά
    Πολύ καλό και ενημερωτικό το άρθρο σου drumsGerm57. Έμαθα κάποια πράγματα για το heavy metal που ούτε τα γνώριζα, αν και είμαι οπαδός του. Φυσικά πρόκειται για ενα από τα μεγαλύτερα είδη μουσικής- κατά τη γνώμη μου που έχει αναδείξει πολλούς μεγάλους καλλιτέχνες. Αν και δεν αναφέρει κάποιες από τις αγαπημένες μου μπάντες που έχουν παίξει καθοριστική πορεία για την εξέλιξή του, είναι μια χαρά!! Συνέχισε την καλή δουλειά!
    #19489   /   08.01.2010, 23:16   /   Αναφορά
    Ευχαριστω φιλε rolinngstone για τα καλα σου λογια.Σ'ευχαριστω!!!
    #19492   /   09.01.2010, 07:08   /   Αναφορά
    Ενα από τα πλέον ενημερωτικά άρθρα που έχω διαβάσει . Ιδαίτερη εντύπωση μου έκανε η αναφορά που γίνεται α)στο ρόλο των μουσικών οργάνων (κιθάρες, μπάσο, ντραμς) που έχουν σαυτό το είδος της μουσικής και β) στή γενική δομή της (ένταση, αρρενωπότητα, θεατρικότητα). Και σύ αγαπητέ DramsGerm57 μου έδωσες την ευκαιρία να μάθω πέντε πράγματα που δεν ήξερα. Τέτοιου είδους αναφορές που γίνονται από τα Mέλη είτε με προσωπικά άρθρα είτε με αναδημοσιεύσεις τις οποίες όμως αυτά τα Mέλη εντοπίζουν και δημοσιεύουν ,όπως κάνεις εσύ,είναι πάρα πολύ χρήσιμες σε κάθε αναγνώστη και στη προκειμένη περίπτωση σε μένα . Σε ευχαριστώ .
    Administrator
    #19493   /   09.01.2010, 12:43   /   Αναφορά
    Συγνώμη βρε παιδιά, αλλά δεν μπορώ να διαβάζω για συγχαρητήρια "για το άρθρο σου" και "σ' ευχαριστώ" και να μην σχολιάσω. Το άρθρο ΔΕΝ είναι του drumsGerm57, αλλά copy-paste από την Wikipedia. Το γράφουμε και στο τέλος.



    Άρα αν είναι να πούμε μπράβο θα το πούμε για την κίνηση που έκανε το μέλος να αναδημοσιεύσει το ενδιαφέρον κείμενο της Wikipedia. Υπό αυτή τη λογική, στέλνω και το δικό μου μπράβο στον drumsGerm57.
    #19494   /   09.01.2010, 13:03   /   Αναφορά
    το ξερω φιλε jorge.απλως το αντεγραψα επειδη ηθελα να μειραστω αυτο το αρθρο με τα αλα μελη του musicheaven.
    Administrator
    #19495   /   09.01.2010, 13:14
    Δεν σχολίασα την αντιγραφή, αλλά το γεγονός οτι κάποιος σε επιβραβεύει για ένα άρθρο που νομίζει οτι έγραψες εσύ, κι εσύ αντί να τον ενημερώσεις οτι πρόκειται για αντιγραφή, να δέχεσαι αυτά που σου γράφει (συνέχισε την καλή δουλειά κλπ)



    Anyway, όλα καλα.

    #19496   /   09.01.2010, 13:32
    Mην ανησυχείτε, το γνωρίζα ότι το άρθρο ήταν copy- paste από τη Βηκιπαίδεια πριν γράψω το σχόλιό μου και τα μπράβο μου αναφέρονταν στην προσπάθεια που κατέβαλε ο drumsGerm57, να αναδημοσιεύσει ένα αρκετά ενδιαφέρον κείμενο. Θα μπορούσε βέβαια να γράψει κάτι δικό του αν προσπαθούσε, αλλά παρ' όλα αυτά το άρθρο του αν και - ας μου επιτρεπεί η έκφραση - κλεμμένο είναι ενημερωτικό και ενδιαφέρον.

    #19498   /   09.01.2010, 15:45   /   Αναφορά
    Αγαπητε φίλε Drumsgerm57 στο άρθρο σου σαφώς αναφέρεις πως πρόκειται για αναδημοσίευση και δεν νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω διευκρινήσεις . Η προσπάθειά σου λοιπόν επιβραβεύεται στο ενδιαφέρον που αναδημοσιεύεις κάτι το πολύ χρήσιμο, ως τούτο τονίζουμε και στο σχολιό μας {Είτε με προσωπικό άρθρο είτε με αναδημοσιεύσεις}.

    Συνέχισε λοιπόν και σου αξίζουν τα μπράβο!!!!!!!

    #19500   /   09.01.2010, 23:03   /   Αναφορά
    Απο ποτε ρε παιδια οι Led Zeppelin αποκαλουνται Heavy Metal?! Οι Deep Purple? Οι Judas Priest?



    Ωραια η Wikipedia αλλα σε θεματα αναλυσεων πασχει αρκετα! Αλιμονο! Οι Led Zeppelin ηταν Hard Rock μπαντα κι ετσι θα μεινει στην ιστορια! Το ιδιο και οι υπολοιπες!



    Μη μπερδευουμε τους κλασσικους british ηχους της κιθαρας με το μεταλ!



    Και το Heavy/Classic Metal δεν καταγεται απο τη Μπλουζ, ουτε απο τη Ψυχεδελεια! Και οι Floyd ειχαν μπλουζ και ψυχεδελικα στοιχεια, ομως το πιο "δυνατο" κομματι τους ηταν το One of these days ( απο θεμα σκληροτητας ).



    Τελοσπαντων, μερικες φορες η Wikipedia ειναι πηγη αναληθειων και μπερδεματων!
    #19501   /   09.01.2010, 23:12
    Αυτό είναι αλήθεια, αλλά ίσως οι Zeppelin μπορούν να θεωρηθούν heavy metal κατά κάποιον τρόπο. Αλλά όσο και αν σου φαίνεται παράξενο συγκροτήματα όπως οι Led Zappelin, oι Deep Purple και οι Black Sabbath, αποκαλούνται σε sites ως prog! Ίσως όμως και να έχουν κάποια σχέση με το prog γιατί ήταν γενικά πρωτοπόροι και το prog απευθήνεται και σε τέτοιες μπάντες, κατά μια άποψη. Tέλος πάντων, δεν έχει σημασία τι μουσική παίζει κάποιος, αλλά αν παίζει καλή μουσική. Και συγκροτήματα όπως αυτά και άλλα το καταφέρνουν 100 τα 100.

    #19504   /   10.01.2010, 12:06
    Αλλο το progressive σαν ειδος κι αλλο το metal. Οι Zeppelin συνδυαζαν πολλα στοιχεια ειδων της εποχης ( απο Rock n Roll μεχρι blues ), ομως δε μπορει κανεις να τους αναγει σε metal διοτι ακομα και ο ηχος της κιθαρας ηταν british classic κι οχι classic metal!



    Σιγουρα ηταν πρωτοποροι κι ανοιξαν το δρομο σε αλλα συγκροτηματα να αναζητησουν ενα πιο βαρυ ηχο, αλλα δεν μπορουμε να τους μεταφερουμε απο ειδος σε ειδος μεχρι να βρουμε πως τελικα ανηκουν στο ειδος της hard rock!



    ....σα να λεμε πως οι Queen ηταν metal ( αληθεια το Ogre battle δε φερει στοιχεια metal ή το Sheer heart attack δεν ειναι πολυ punk για την εποχη; )

    #21479   /   08.01.2011, 01:38
    οι judas priest δεν ειναι μεταλ;;καπου τα μπερδεψες.

    #19506   /   10.01.2010, 13:50   /   Αναφορά
    Οι Zep δεν ήταν metal. Ήταν πολλά πράγματα μαζί και σαφώς δεν μπορείς να τους περιορίσεις και να τους εντάξεις στο metal. Τους αφαίρεσα από την wikipedia στο σημείο αυτό:



    "Το Heavy metal έχει οπαδούς σε όλο τον πλανήτη, ενώ οι πρώτες heavy metal μπάντες όπως οι Led Zeppelin και οι Black Sabbath προσελκύουν ένα ευρύτερο κοινό. Στα μέσα του '70 οι Judas Priest προχώρησαν την εξέλιξη του είδους αποβάλλοντας τα μπλουζ στοιχεία, το New Wave of British Heavy Metal (Νέο Κύμα του Βρετανικού Heavy Metal) ακολούθησε τον ίδιο δρόμο, δίνοντας στη μουσική μια αίσθηση punk rock και μεγάλη έμφαση στην ταχύτητα."



    Δεξιά στον πίνακα όπου (εκτός των Zep) αναφέρονται και οι Purple, δεν υπάρχει πρόσβαση για επεξεργασία.



    #19507   /   10.01.2010, 13:53   /   Αναφορά
    Συγνώμη που επανέρχομαι, αλλά μου διέφυγε στη διατύπωση. Ούτε και οι Purple ήταν metal.
    #19508   /   10.01.2010, 14:36
    @drumsGerm57: Θα μπορούσες να προσθέσεις στοιχεία στο άρθρο και όχι να είναι απλώς copy-paste.πάντως μπορούν να το διαβάσουν αρκετοί που δε το εχουν ψάξει στη wiki.

    @Orfeus (και στους υπόλοιπους): Δυστυχως οι "ταμπέλες" και οι έννοιες σήμερα εχουν λίγο μπερδευτεί. Υπάρχουν οι βασικές έννοιες αλλά πολλοί μπερδεύουν συγκροτήματα ανάλογα με το πως τα ακουνε αυτοί. π.χ. μπορείς να ρωτήσεις εναν "σοφτ" ροκά με ροκ 'εντ' ρολ ακούσματα και να σου πει τους deep purple metal.αντίστοιχα ενας μεταλλάς που ακούει thrash θα στους πει classic rock.Αλλοι πάλι τους κατατάσσουν με την τεχνική τους. Προσωπικά θα ελεγα οτι οι Led Zep είχαν παρα πολά στοιχεία να τους βάλεις σ'ένα είδος οπως blues και rock'n'roll (που ήταν οι επιρροές εκεινη την εποχή)... απλά είχαν και συνδύασαν με τα παραπάνω την δυναμη,την ταχυτητα,το μυστικισμό και το βρετανικό φολκ στοιχειο στο 1969, κάτι που ισως "δανείστηκαν" αργότερα (στα 80's) αρκετά heavy metal bands. τους purple δε θα τους ελεγα ποτέ metal λόγω πλήκτρων αλλά και επειδη είχαν αρκετά το ροκ ΄ν΄ ρολ στοιχείο, αλλά έχω ένα βιντεο τους (το black night!) σε κασσετα απο βρετανική τηλεοραση και απο κατω περναει το μυνημα: "Deep Purple-The 1st Heavy Metal Band" !!!!

    Τους Sabbath τους βάζω πάντως στα πρώιμα μεταλικά μονοπάτια και μόνο λόγω Iommi και Ozzy!!!

    #19510   /   10.01.2010, 15:14   /   Αναφορά
    Δυστυχως οι "ταμπέλες" και οι έννοιες σήμερα εχουν λίγο μπερδευτεί.




    Συμφωνώ :)



    Προσωπικά θα ελεγα οτι οι Led Zep είχαν παρα πολά στοιχεία να τους βάλεις σ'ένα είδος οπως blues και rock'n'roll (που ήταν οι επιρροές εκεινη την εποχή)... απλά είχαν και συνδύασαν με τα παραπάνω την δυναμη,την ταχυτητα,το μυστικισμό και το βρετανικό φολκ στοιχειο στο 1969, κάτι που ισως "δανείστηκαν" αργότερα (στα 80's) αρκετά heavy metal bands.




    Αυτό είπα κι εγώ.



    Tους purple δε θα τους ελεγα ποτέ metal




    Εννοείται!



    #19511   /   10.01.2010, 21:48
    Και εγώ το ίδιο λέω!!

    #19512   /   10.01.2010, 22:58
    γιατι μηπως ειναι metal οι AC/DC??



    συγγνωμη αλλα το αρθρο απο wiki ειναι ακυρο...



    ποιες metal μπαντες εχουν στοιχεια απο blues??και δεν αναφερομαι σε 1-2 κομματια....εννοω η blues επιρροη να ειναι γενικοτερα εμφανης στις συνθεσεις των κομματιων....αυτο σημαινει εχω στοιχεια απο ενα αλλο ειδος μουσικης...

    #19520   /   12.01.2010, 11:46
    Παιδιά νομίζω το αγαπητό μέλος noizreduction που έθεσε τα ερωτήματα αυτά, δίνει και την απάντηση....



    Παραθέτω:



    1. noizreduction



    09.01.2010, ώρα 23:03:10Απο ποτε ρε παιδια οι Led Zeppelin αποκαλουνται Heavy Metal?! Οι Deep Purple? Οι Judas Priest?



    2. noizreduction



    10.01.2010, ώρα 12:06: Σιγουρα ηταν πρωτοποροι κι ανοιξαν το δρομο σε αλλα συγκροτηματα να αναζητησουν ενα πιο βαρυ ηχο





    Ας μην ξεχνάμε λοιπόν οτι κάθε είδος κατα την ταπεινή μου άποψη, τοποθετείται χωροχρονικά. Επίσης διχέεται από επιρροές που προϋπήρξαν.



    Πιστεύω πως συγκροτήματα όπως οι Deep Purple οι Led Zeppelin οι Doors οι Kinks o Jimmy Hendrix και ο Rory Gallagher, ανήκουν από ,μόνοι τους σε μια κατηγορία, αυτή των αθανάτων! άνοιξαν δρόμους επηρρέασαν και πάντα θα είναι επίκαιροι. Δείτε για παράδειγμα την Cosmote με τους Ten Years After.



    Λυπάμαι που ανακαλύπτω αυτά τα συγκροτήματα τώρα όταν στα 15-18 μου και εγώ άκουγα thrash death και συναφή. Αν εξαιρέσω τους Metallica και τους GnR που ακούω ακόμα



    Χωρίς παρεξήγηση σε όσους ακούνε βαρύ metal, άλλωστε και 'γω πέρασα αυτή τη φάση








    #19519   /   11.01.2010, 21:09   /   Αναφορά
    Και επειδή πολλοί δεν είμαστε 100% σίγουροι για το ποιες μπάντες είναι ή δεν είναι heavy metal και σίγουρα αύριο θα λέμε στους φίλους μας τώρα που το μάθαμε πως οι Led Zeppelin και οι Deep Purple δεν είναι αλλά σίγουρα επιρρέασαν τις metal μπάντες, θα ηθελα κάπου να βρω ένα αρθρο που θα λέει ποια είδη υπάρχουν, ποια παρακλάδια και από ποια συγροτήματα εκπροσωπούνται... Λίγο πιο συνοπτικό από από το χάος του Allmusic.com και λίγο πιο έγκυρο από αυτά που γράφει στο Wikipedia... Ίσως αν γράφαμε και εμείς ένα τέτοιο άρθρο θα βοηθούσε πολύ τους φίλους της ροκ...
    #19528   /   13.01.2010, 09:19   /   Αναφορά
    http://www.youtube.com/watch?v=3U1zbFYlAcU



    Απλά πράγματα...
    #19533   /   15.01.2010, 02:22   /   Αναφορά
    ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ METAL ΒΓΗΚΕ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 70-80 ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΛΙΓΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
    #19556   /   21.01.2010, 11:02   /   Αναφορά
    Στο άρθρο αναφέρεται ότι οι Who χαρακτηρίζονται ως "Το πιο δυνατο (από άποψη ήχου) συγκρότημα στον κόσμο" στο Βιβλίο Γκίνες. Αυτή η πληροφορία μάλιστα δεν υπάρχει στο κείμενο της Wikipedia, άρα είναι προσθήκη του drumsGerm57.

    Όμως είναι ανακριβής. Ίσχυε για κάποια χρόνια, αλλά μετά η ένταση των Who ξεπεράστηκε κατά πολύ (από τους Manowar πχ, των οποίων είμαι φαν - εξ ου και η ένσταση).
    #19557   /   21.01.2010, 12:23
    Mάλλον κάνεις λάθος. Το έψαξα και όντως υπάρχει αυτή η αναφορά στο άρθρο στη Wikipedia. Μπορεί απλώς να μην το πρόσεξες.

    #21709   /   11.02.2011, 01:04
    Το heavy γενηθηκε μαζι με τους Sabbath........

    #22397   /   28.04.2011, 23:59   /   Αναφορά
    Οι Led Zeppelin δεν μπορούν να θεωρηθούν Heavy Metal σε καμία περίπτωση! Άλλη υπόθεση αποτελεί το γεγονός οτι ίσως αυτοί που ξεκίνησαν την Heavy Metal , και αυτοί κατ'εμένα είναι οι Judas Priest, μπορεί να ήταν επηρεασμένοι απ΄τους Zeppelin. Και φυσικά , έχω την εντύπωση ότι όταν κάποιος ξεκινήσει μια κουβέντα για Heavy Metal , το πρώτο συγκρότημα που σου έρχεται στο μυαλό είναι οι Iron Maiden. Τρομερά γνωστοί σε όλους, εμπορικοί , αλλά ΠΑΝΤΑ ποιοτικοί !