Μια αξιέπαινη πρωτοβουλία από δύο εξαιρετικούς καλλιτέχνες...
Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου θα κυκλοφορήσει νέο δίσκο μέσα στο χειμώνα του 2012, σε στίχους Οδυσσέα Ιωάννου.
Ύστερα από την πρωτοβουλία της επίσημης σελίδας του Βασίλη (www.vasilisp.com), τα μέλη της οποίας πρότειναν στον μεγάλο καλλιτέχνη να βοηθήσει νέες ιδέες και προσπάθειες, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου και ο Οδυσσέας Ιωάννου δέχτηκαν να γράψετε εσείς, το κοινο, τη μουσική στην δισκογραφική δουλειά τους.
Πρόκειται κατά τη γνώμη μου για την πιο ενδιαφέρουσα δισκογραφική ιδέα των τελευταίων ετών. Καλή έμπνευση στα μέλη του MusicHeaven που θα συμμετάσχουν και βεβαίως ευχόμαστε οι δημιουργίες τους να είναι μέσα στις επιλογές του Βασίλη Παπακωνσταντίνου και του Οδυσσέα Ιωάννου.
1) ΑΦΕΤΗΡΙΑ
Τί νομίζεις πως θα κάνεις άμα φύγεις
Τί φαντάζεσαι θα βρείς εκεί που πας
Πάντα πίσω στην αρχή θα καταλήγεις
Πάντα στο ίδιο το νερό θα ξεδιψάς
Ποιούς νομίζεις πως θα βρείς να σε γλιτώσουν
Ποιά φωτιά θ'ανάψει για να ζεσταθείς
Πόσα ψέματα απ'το ψέμα θα σε σώσουν
Αν δεν έχεις μια αλήθεια για να πεις
Όλα τα χαρτιά σου στο τραπέζι
κι όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
Άσε το παιχνίδι να σε παίζει (R)
μην κρατάς τα φύλλα σου κλειστά
Πού ονειρεύεσαι να βρείς αυτό που ψάχνεις
Σε ποιά θάλασσα νομίζεις πως θα βγείς
Από πέτρα τα καράβια σου τα φτιάχνεις
Και με βράχους δεν ταξίδεψε κανείς
2) ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ
Απο'δω και πέρα μόνος σου
Δίχως σχοινιά να σε κρατάνε
Κρυψώνες για να σε χωράνε
Ό,τι φοβόσουν , έχει γίνει πιά ο δρόμος σου
Ό,τι δεν πίστευες θα ζήσεις , είναι εδώ
Σαν θαύμα που δεν χάθηκα μέσα σε τόσα χρόνια
που δεν με σήκωσε ψηλά ο δυνατός αέρας
Σαν όνειρο που έφτασα εδώ και μου'χουν μείνει πιόνια (R)
κι ακόμη η βασίλισσα παλεύει με το τέρας
Απο'δω και πέρα ελεύθερος
Σ'ό,τι καινούριο σε παλιώσει
Ό,τι παλιό σε ξανανιώσει
Ένας ο ορίζοντας και δεν υπάρχει δεύτερος
Άλλη μια νίκη και θα παίξεις τελικό
3) ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ
Σε κάθε βήμα μια φωνή να λέει , " τί κάνεις ; "
Σε κάθε λέξη να ακούς ένα , " τί λες ; "
Σ'ό,τι παράξενο απαντούν , " θα με τρελάνεις ; "
Κι ό,τι ζητήσεις , θα σου δώσουν μόνο ευχές
Πας να μιλήσεις και σου λένε , " εσύ δεν ξέρεις "
Κάνεις να φύγεις , " άσε , θα σου πω εγώ "
" Με τα μυαλά που κουβαλάς , θα υποφέρεις "
" Ο κόσμος άλλαξε , μην μένεις στον παλιό "
Αν είχα κάνει ό,τι μου λέγανε αυτοί
αν είχα ζήσει την δική τους την ζωή
Δεν θα μπορούσε ένα σου χάδι να με λιώσει (R)
ούτε ένα βλέμμα σου απ'όλα να με σώσει
Φιλοσοφούνε για της εποχής το χάλι
Κι είναι οι μόνοι που θα πιούνε στην υγειά τους
Έχουνε φάει την ζωή με το κουτάλι
Μα έναν άνθρωπο δεν κράτησαν κοντά τους
4) ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ
Φιλάει τα μάτια μου το φως , καινούρια μέρα
Και ένας ήλιος σαν μαγνήτης με τραβά
Κράτα το χέρι μου μη φύγω στον αέρα
Πες μου αν μείνω πως θα πάνε όλα καλά
Βόλτα στη θάλασσα κι ένας καφές στο κέντρο
Γεμάτη μέρα με όση χώρεσε ζωή
Ξαπλώνω δίπλα σου γυμνός , πεσμένο δέντρο
Δωσ'μου ανάσες για να φτάσω ως το πρωί
Πάμε όπου θέλεις , μόνο πίσω δεν γυρίζω
η νοσταλγία είναι πέτρα στο λαιμό
Ό,τι ξεχνάω , με κρατάει να συνεχίζω (R)
δεν είμαι φύλλο , είμαι το ίδιο το νερό
Τρώει κομμάτια η χαρά από την λύπη
Κόντρα στο φως , το σώμα γίνεται σκιά
Μέσα στα χέρια σου ό,τι έχεις κι ό,τι λείπει
Φόβος κι ελπίδα από τα ίδια υλικά
5) ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΥ
Κάνε τσιγάρο να σου πω καμμιά κουβέντα
Βάλε ακόμα ένα ποτό , τί βιάζεσαι ;
Μπορεί απόψε να'ρθουνε τα πάνω κάτω
Και όσα ξέρεις να χαθούν , για πού ετοιμάζεσαι ;
Μείνε για λίγο και το σπίτι σου δεν φεύγει
Κι όσοι σε περιμένουνε , θα κοιμηθούν
Δεν είναι αυτή η νύχτα σαν τις άλλες
Ως το πρωί , όλα μπορούνε να συμβούν
Κάνε τσιγάρο ίσως δεν ξαναβρεθούμε
Είναι τυχαίο που ξεμείναμε εδώ
Ξέρεις τη νύχτα είναι πιό εύκολοι οι ρόλοι
Μην φύγεις λίγο πριν σου παίξω τον Θεό
Κάθισε λίγο , τί θα πει είσαι κομμάτια ;
Μπορεί να παίζεται απόψε η ζωή
Το είδα να γίνεται ξανά , δεν με πιστεύεις ;
Πετούσαμε όλοι μας μέσα στο μαγαζί
Ξέχνα απόψε την δουλειά , πώς θα ξυπνήσεις
Δεν το αισθάνεσαι ότι εδώ κάτι θα γίνει ;
Δεν τη μυρίζεις τη φωτιά έξω στο δρόμο ;
Αν φύγεις τώρα , εμένα ποιός θα μου έχει μείνει ;
6) ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΜΑΓΙΑ
Όλα σου τα μάγια , έχουνε λυθεί
Άδεια η φωνή και τα μάτια σου άδεια
Κάποτε πετούσες ως τον ουρανό
Έλεγες " μπορώ " κι όλα τα μπορούσες
Τώρα δεν έχει μείνει άγνωστη χαρά
κι εγώ διψάω για καινούρια μυστικά
Στα θαύματά σου κάποιος άλλος θα πιστεύει
Άλλος τα λόγια σου θ'ακούει μαγικά (R)
και άλλος νύχτα σαν τρελλός θα σε γυρεύει
Όλα σου τα κόλπα , μοιάζουνε παλιά
Στάχτη η φωτιά , το τσιγάρο γόπα
Κάποτε γελούσες κι έπινα νερό
Έναν ποταμό μέσα μου οδηγούσες
7) ΣΤΡΟΦΗ
Είμαστε πάνω στη στροφή
Δεν μένει άλλος τρόπος
Έχουν οι φίλοι μαζευτεί
Έχουνε στήσει τη γιορτή
Δεν τους χωράει ο τόπος
Δεν είναι τώρα για να κλαίς
Ούτε για να ελπίζεις
Δεν γίναν όλα όπως τα θες
Μα δεν σου λείψαν οι χαρές
Και στη βροχή ανθίζεις
Μέχρι να φύγει το κακό
περνάει κι η ζωή σου
Ζήσε ό,τι έχεις
μ'ό,τι βρείς (R)
κι ό,τι σου λέει η φωνή σου
Δεν είναι ακόμα ο καιρός
Να σβήσεις απ'τον χάρτη
Σου έχει μείνει ουρανός
Έχεις υπόλοιπο στο φως
Κι έναν γεμάτο Μάρτη
* Παραπανω δημοσιευονται οι στίχοι από τα 7 τραγούδια τα οποία όσοι θέλουν, θα μελοποιήσουν.
* Τα υπόλοιπα τρία δουλεύονται μουσικά από τον ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
* Ο κάθε συμμετέχων έχει δικαίωμα να μελοποιήσει ένα έως το πολύ τέσσερα κομμάτια .
* Δικαίωμα συμμετοχής έχουν ΟΛΟΙ οι σύνθετες, επαγγελματίες και μη, ανεξάρτητα από το αν έχουν κυκλοφορήσει η όχι κάποια δισκογραφική δουλειά.
* Τα κομμάτια θα πρέπει να είναι τραγουδισμένα συνοδεία ενός οργάνου η υποτυπώδους ενορχήστρωσης .
* Οι συμμέτοχες θα αποστέλλονται σε μορφή mp3 στην ηλεκτρονική διεύθυνση iocastis@hotmail.com έως 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 με όνομα επίθετο και τηλέφωνο.
* Κατά την διάρκεια της διαδικασίας συλλογής μελωδίων θα δημοσιεύονται από εμάς το μικρό όνομα, το αρχικό γράμμα του επιθέτου του και τα τρία τελευταία ψηφία του τηλεφώνου του ως επαλήθευση της λήψης της αποστολής.
* Ο συμμετέχων στη διαδικασία οφείλει να έχει κατοχυρώσει με επίσημο τρόπο την δημιουργία του.
** Για να κατοχυρώσεις την μελωδία σου θα πρέπει να την ταχυδρομήσεις στον εαυτό σου, σαν συστημένη επιστολή γραμμένη σε ενα cd. Όταν παραλάβεις από το ταχυδρομείο το φάκελο τον κρατάς στο σπίτι σου κλειστό και ακέραιο με την σφραγίδα του ταχυδρομείου. Το περιεχόμενο του φακέλου (στίχοι, μελωδία, κείμενο, οτιδήποτε θέλεις να κατοχυρώσεις) μπορεί να είναι σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. ** Για περισσότερες πληροφορίες ΑΕΠΙ: 210-6857408.
** Επίσης η καλύτερη λύση είναι να επισκεφτείτε κάποιον συμβολαιογράφο να σας το κάνει αυτός...! ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οι δημιουργίες να δημοσιευτούν από τον συνθέτη η από τρίτον, έως την επίσημη κυκλοφορία του δίσκου. Σε αντίθετη περίπτωση θα ακυρώνεται αυτομάτως η συμμετοχή του.
Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο
#23484 / 05.10.2011, 04:56 / Αναφορά Πραγματικά αξιέπαινη πρωτοβουλία !!! Αν είναι έτσι όπως το διαβάζουμε εδώ, είναι μια πολύ καλή ΕΥΚΑΙΡΙΑ Καλή έκβαση εύχομαι και καλή επιτυχία σε όσους την ''αρπάξουν'' :) |
#23486 / 05.10.2011, 12:17 Ναι πολύ καλή ιδέα μπράβο !!! Καλή επιτυχία στα μέλη μας που θα τολμήσουν να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους !! Θα χαρούμε πολύ να δούμε τα ονόματά τους στο οπισθόφυλλο του cd μιας δουλειάς με Παπακωσταντίνου και Οδυσσέα !!! |
#23488 / 05.10.2011, 14:17 / Αναφορά Πάρα πολύ καλή ιδέα, τον σέβομαι μόνο που δέχτηκε να κάνει κάτι τέτοιο. Χίλια μπράβο του. Ωστόσο, θα ήταν ακόμα καλύτερο αν δεν ζητούσε μουσική, αλλά είχε μαζί του τον Θάνο ή κάποιον άλλο συνθέτη, και ζητούσε στίχους :Ρ Εκεί θα του έβγαζα το καπέλο χΔ Φυσικά ο Οδυσσέας Ιωάννου είναι από τους αγαπημένους μου στιχουργούς, αλλά δυστυχώς στο να φτιάχνω μουσική δε τα πολυκαταφέρνω, αφήστε που χρειάζεται μία κάποια εξειδίκευση αντιθέτως με τους στίχους που είναι πιο "εύκολοι". Τέλος πάντων, πάντα τέτοια ! |
#23489 / 05.10.2011, 15:34 / Αναφορά Eνδιαφέρουσα και όμορφη πρωτοβουλία (επιτέλους). |
#23490 / 05.10.2011, 17:34 / Αναφορά Οταν καποιος κανει Τεχνη, κανεις δεν μπορει να τον αναγκασει να "γραψει" την περιοδο που εκεινος το θελει. Σωστα? Η συνθεση μουσικης δεν ειναι γυμναστικες επιδειξεις οποτε αυτα που διαβασα απο πανω περι αποδειξης καλλιτεχνικου ταλεντου, απλα δεν υπαρχουν. Αν ηθελαν να βοηθησουν τα παιδια που γραφουν μουσικη να αναδειχθουν, σιγουρα αυτος ειναι ο χειροτερος τροπος. Θα μπορουσα να προτεινω μερικους, αλλα οχι εδω, σαν σχολιο. Μου θυμιζει κατι, σαν το "Φωτογραφησου και συ φορωντας μια μπλουζα της Μπιγιονσε και μπες στην κληρωση για να γινεις εξωφυλλο του Μανταμ Φιγγαρο." Μαρκετινγκ, μαρκετινγκ, μαρκετινγκ...Γιατι περι αυτου προκειται, αλλα με αλλα λογια. Απογοητευομαι γενικα, καθε μερα περισσοτερο με τους εν λογω καλλιτεχνες, αλλα και με εσας που δεν καταλαβαινετε την ουσια και κοιτατε το δαχτυλο και οχι το φεγγαρι. Αντε, ας βουτηξουμε απο μια κιθαρα ο καθενας και ας συνθεσουμε με συνθημα " ο θανατος σου, η (καλλιτεχνικη) ζωη μου!" Εντελως φιλικα, Γιωργος. |
#23492 / 06.10.2011, 00:04 δες τι γνωμη έχει κάποιος λίγο πιο έμπειρος απο σένα αρακτέ: http://www.youtube.com/watch?v=QsBOdKm8ILc |
#23493 / 06.10.2011, 01:41 Καλος ο Μικρουτσικος, με "λιγο περισσοτερη εμπειρια απο μενα", αλλα τη γνωμη του δεν την ασπαζομαι. |
#23494 / 06.10.2011, 04:21 Σαφώς και δεν είναι αναγκαίο να ασπαστείς τη γνώμη του, αλλά και μόνο το γεγονός ότι ο "Σταυρός του Νότου" ήταν ένα έργο κατά παραγγελία- και μάλιστα ένα εξαίρετο έργο με το οποίο έχουν μεγαλώσει γενιές-αποδεικνύει ότι ο Μικρούτσικος είτε κατά ένα μέρος-αν δε συμφωνεί κάποιος μαζί του- είτε καθ'ολοκληρίαν-αν συμφωνεί κάποιος μαζί του- έχει δίκαιο... |
#23545 / 11.10.2011, 20:10 Η αναγωγή της τέχνης στην παραγγελία είναι λανθασμένη. Μη φτάσουμε και στο άκρο ότι η τέχνη είναι χαρτί και μολύβι. Υπάρχει πάντα η στιγμή του "παιχνιδιάρικου", η στιγμή της φευγαλέας ιδέας του πολλά υποσχόμενου υλικού που προβάλλει αυθόρμητα. Χωρίς αυτά δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Το ίδιο πράγμα συμβαίνει ακόμα και στην "αυστηρή επιστήμη". Οπότε και η δημοσιογράφος σφάλλει. Πράγματι υπάρχουν ωραία έργα κατά παραγγελία. Δεν μπαίνουν στεγανά εδώ. Ωστόσο, για το Σταυρό του Νότου επίτρεψέ μου να σου πω ότι φαίνεται ότι είναι παραγγελία. Ακόμα δεν έχω ξεπεράσει το σοκ για να κάτσω να διαβάσω Καββαδία ανεπηρέαστα. |
#23496 / 06.10.2011, 10:55 Γιώργο θα συμφωνήσω μαζί σου!Ο κύριος Μικρούτσικος δίνει την λέξη παραγγελία αλλά φαντάζομαι δεν εννοεί ...φτιάξε μου δυό τραγούδια βρε Θάνο ..ναι πέρασε να τα πάρεις σε σε δυό μέρες.Εννοείται πως ο δημιουργός θέλει τον χρόνο του να δουλέψει είτε στον στίχο είτε στην μουσική ! Χρόνος στους συμμετέχοντες δίνετε μέχρι τον Δεκέμβρη.Τώρα σχετικά με την πασαρέλα ..ναι θα μπορούσε κάποιος να το δει κι έτσι !Αλλά απο την άλλη δεν παύει να είναι και μια χρυσή ευκαιρία για κάποιους που θέλουν να δουλέψουν να δοκιμαστούν και να προσεγγίσουν περισσότερο το όνειρό τους ! Εκτός και όλο αυτό είναι μούφα" και σόρρυ για την έκφραση ¨...αλλά αρνούμαι να πιστέψω ότι ένας Παπακωσταντίνου κι ένας Οδυσσέας θα έμπαιναν σε τέτοιο παιχνίδι! |
#23495 / 06.10.2011, 04:26 Σωστή η σκέψη σου... Απλά το γεγονός ότι δίνεται έστω και αυτό το βήμα είναι θετικό... Και το ακόμα πιο θετικό-έτσι φαίνεται τουλάχιστον σε εμένα- είναι ότι από το ίδιο το σάιτ γίνεται λόγος για κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων... Σε αντίθεση με το διαγωνισμό της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών-όσον αφορά στους αγώνες δημιουργίας ελληνικού τραγουδιού-όπου γίνεται λόγος για παραχώρηση των πνευματικών ικαιωμάτων του ηχογραφήματος που αποστέλλεται-όπως έχει ειπωθεί και σε άλλο θέμα... |
#23491 / 05.10.2011, 23:07 / Αναφορά ωραία πρωτοβουλία!!! Πάντως αν γίνει ξανά κάτι αντίστοιχο και ζητηθούν στίχοι θα με χαροποιήσει περισσότερο... |
#23499 / 06.10.2011, 19:17 / Αναφορά Δηλαδή αποκλείεται κάποιοι να έχουν έτοιμα μουσικά κομμάτια έτοιμα και να ταιριάζουν σε κάποιους στίχους του Οδυσσέα; Υπάρχουν άτομα με έτοιμα κομμάτια που ψάχνουν επί χρόνια να βρουν διάσημο πρόσωπο να τα προωθήσει, να τα ερμηνεύσει, να τα συνθέσει ή να τους βάλει στίχους... Στο κάτω-κάτω και μουσική να μην ξέρεις, με λίγη φαντασία, αν το δουλέψεις καλά, μπορείς να συνθέσεις κομμάτι... ακόμα κι έναν τραγουδιστικό τρόπο να βρεις πάλι είναι πρόοδος... φυσικά αν γνωρίζεις από μουσική σου είναι πλεονέκτημα... Δεν είπε σε δυο μέρες να τα 'χετε έτοιμα... έχετε το περιθώριο μέχρι 10 Δεκεμβρίου να το δουλέψετε είναι κοντά 2 μήνες περιθώριο... Ο Βασίλης πάντα έψαχνε νέους καλλιτέχνες να τους προωθήσει, με το σωστό τρόπο... δεν τους είπε πηγαίνετε στα reality... τους είπε ελάτε κάντε live ... με τα live ξεψαρώνει ένας καλλιτέχνης... και αρκετό καιρό στα live του ο Βασίλης έχει μπάντες που του κάνουνε support ... ακόμα και συνεργασία... όπως 15 50, Κάρμα κλπ κλπ Απλά αυτή τη φορά αντί να τους ψάξει, θα τον βρούνε... το βρίσκω καλύτερο αυτό. |
#23500 / 06.10.2011, 20:48 / Αναφορά μακαρι να γινει συντομα κατι αντιστοιχο, αλλα αναποδα... |
#23535 / 10.10.2011, 09:28 / Αναφορά Προσωπικά δεν εκτιμώ και ιδιαίτερα τη δισκογραφική πορεία αυτού του ανθρώπου, τα τελευταία 20 χρόνια... Αντίθετα κομμάτι που τραγούδησε με τη Σάνυ μπαλτζή, που λέει: "Έτσι γαμούν οι πεθαμένες" με κάνει να βάζω τα γέλια για το κατάντημα. Η απεύθυνση στο "κοινό" για να του γράψουν μουσική είναι μάλλον φυσική απόρροια της δικής του ανεπάρκειας και των "επαγγελματιών". Θα πω κάτι κι ας φανεί αλλαζονικό. Πρέπει να ανέβουν στο προσκήνιο νέοι δημιουργοί που έχουν πολλά περισσότερα να πουν και με τη φωνή τους και με το είναι τους. Όσο καλό τραγούδι και να είχα στα χέρια μου, δε θα προτιμούσα τη φωνή του Παπακωνσταντίνου. Σαφώς και τραγουδάει καλύτερα από μένα, αλλά ό,τι και να τραγουδήσει δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Ό,τι ήταν να δώσει, πιστεύω ότι το έδωσε και θα ήταν καλό να σταματήσει. |
#23542 / 11.10.2011, 12:41 ο Βασιλης εκανε αυτην την κινηση επειδη του εκαναν πολλοι θαυμαστες του την προταση αυτη και δεχτηκε, και οχι της δικής του ανεπάρκειας και των "επαγγελματιών". εξαλλου στους 2 τελευταιους δισκους του εγραψε την μουσικη ο ιδιος οι οποιες ηταν ξεχωρηστες στα περισσοτερα κομματια. εσυ προσωπικα μπορει το υλικο σου να μην το εδεινες στο Βασιλη επειδη δεν τον γουσταρεις, αλλα αντικειμενικα εχει μια απο τις πιο ξεχωριστες φωνες που εχει η χωρα μας και μια απο τις καλυτερες ερμηνευτικες ικανοτητες... π.χ. απο το τελευταιο δισκο του ακου προσεχτηκα το τραγουδι "μαμα" και πες μου πραγματικα αν θα μπορεσει εστω και ενας επαγγελματιας ερμηνευτης να το ακουμπησει εστω και λιγο την ερμηνευτικοτητα του. οσο για αυτο που λες: αλλά ό,τι και να τραγουδήσει δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι πιστευω οτι εχει δωσει τοσα πολλα τόσα χρόνια και στη μουσικη και στη πολιτιστικη κληρονομια μας, που δεν χρειαζεται καποιος αχαριστος να του κανει κρητικη και να του πει οτι ηταν να το δωσεις... |
#23546 / 11.10.2011, 20:24 Απ' όλα μπορείς να σωθείς. Απ' τις εξαιρετικές φωνές, με τίποτα! Θα μας καταδιώκουν μέχρι να πεθάνουμε! |
#23549 / 12.10.2011, 16:30 κανεις λαθος.υπαρχουν τραγουδια που αν δεν τα πει ο βασιλης δεν θα φτασουν ποτε εκει που πρεπει. |
Administrator
|
#23536 / 10.10.2011, 16:13 / Αναφορά Update: Οι στίχοι προς μελοποίηση προστέθηκαν στο αρχικό κείμενο, καλή επιτυχία σε όσους συμμετάσχουν! |
#23547 / 11.10.2011, 21:29 / Αναφορά Μια ερώτηση το (R) = ρεφρέν ή = επανάληψη ή κάτι άλλο ?? |
#23548 / 11.10.2011, 23:29 Λογικά σημαίνει ρεφρέν αλλά γιατί το βάζει στη μέση της στροφής ? και δεν το βάζει στην αρχή 'η στο τέλος ? |
Administrator
|
#23552 / 13.10.2011, 19:58 Η στροφή που έχει δίπλα της το (R) είναι το ρεφρέν. |
#23553 / 13.10.2011, 21:22 Μόνο η στροφή που έχει δίπλα της το (R) ? κι αν ναι.. η επομένη που είναι μόνη της τι είναι? ξεχωριστό κουπλέ ? έχω μπερδευτεί γιατί είναι με (R) η προτελευταίο στροφή και θα μου ταίριαζε πολυ να είναι επανάληψη όλου του 4στίχου και στην επανάληψη να κλείνει με τον 5ο στίχο. Παράδειγμα: Πάμε όπου θέλεις , μόνο πίσω δεν γυρίζω η νοσταλγία είναι πέτρα στο λαιμό Ότι ξεχνάω , με κρατάει να συνεχίζω Πάμε όπου θέλεις , μόνο πίσω δεν γυρίζω η νοσταλγία είναι πέτρα στο λαιμό Ό,τι ξεχνάω , με κρατάει να συνεχίζω δεν είμαι φύλλο , είμαι το ίδιο το νερό κάπως έτσι |
Administrator
|
#23554 / 14.10.2011, 00:33 Λογικό ειναι το ρεφραιν να ειναι η προτελευταία στροφή, γιατί τα περισσότερα κομμάτια είναι couple - couple - refrain - couple. Και μετά πάλι refrain από 1 έως Ν (αν είσαι ο μα-πανω-απ-όλα) φορές :) |
#23555 / 14.10.2011, 01:00 Όχι ότι κατάλαβα Γιώργο τι λες ... αλλά για να μην ρωτούν οι υπόλοιποι που θα επιχειρήσουν την μελοποίηση θα πει ότι εκείνοι έχουν καταλάβει κι αυτό έχει σημασία να καταλάβουν εκείνοι. |
Administrator
|
#23556 / 14.10.2011, 12:30 Νικο απλά περιέγραψα τη δομή ενός συνηθισμένου κομματιού. Ξεκινά με κουπλέ, συνεχίζει με ένα 2ο κουπλέ, μετά μπαίνει το ρεφραίν, μετά υπάρχει ένα τρίτο κουπλέ και μετά ρεφραιν ως το φινάλε. |
#23558 / 14.10.2011, 15:57 george για την δομη των τραγουδιων κανεις λαθος.σιγουρα ειναι ρεφρεν το r στο υπογραφω αλλα η δομη των τραγουδιων που περιεγραψες ειναι η συνηθησμενη ραδιοφωνικη.ο αλκινοος γραφει αρκετα διαφορετηκα.ο αλκης ο αλκαιος να δεις ποσο διαφορετικα γραφει.ενας απο τους καλητερους δισκους.το βρωμικο ψωμι.σαβοπουλος δεν θυμαμαι να εχει τετοια δομη ενα του τραγουδι.στο φλου επισης του παυλου σιδηροπουλου εχει σ αυτην την δομη το εν κατακλειδι ο μανος ελευθεριου εχει γραψει αριστουργηματα αλλοτε στη μορφη που ειπες αλλοτε οχι.το r ειναι ρεφρεν σιγουρα.ομως καλο θα ηταν να ακουσεις και τραγουδια εκτος απο τα εμπορια που ακους .εχεις την νοημοσηνη να διευρηνεις οριζοντες και να αποκτησεις διαφορες δομες λογου.ψαξε αν δεν το εχεις κανει και εξω απο τα ραδια.πηγαινε αν θελεις στα αγνωστα τα νεα τα παιδια.θα ακουσεις λογια που δεν περημενεις και καταλαβαινω πως εχεις την ικανοτητα της αντηληψης.οπως τα βλεπω σου τα λεω.μη χαλασουμε τις καρδιες μας για αυτα.ετσι τα βλεπω ετσι τα λεω. |
#23560 / 14.10.2011, 17:15 Εκτός απ΄αυτά που γράφεις περί ρεφραίν, δομής τραγουδιών, Σαββόπουλου, Ελευθερίου κλπ... τα υπόλοιπα "καλοπροαίρετα" προτρεπτικά είναι άποψη που διαμορφώθηκε από προσωπική γνωριμία ή απεκομίσθη από πέντε-έξι παρουσίες σου στο ΜΗ? Πολύ σίγουρος "δάσκαλος" ακούγεσαι και διερωτώμαι μήπως βρισκόμαστε ενώπιον αυθεντίας, οπότε να ξέρουμε για να επιστρατεύσουμε μερικά θαυμαστικά που ξέφυγαν... όχι τίποτα άλλο δηλαδή. |
#23563 / 15.10.2011, 03:00 εμενα μ αρεσουν τα τραγουδια .ουτε αυθεντια ειμαι ουτε τιποτα .εδω ειναι τα λογια αν γουσταρουν ας γραψουν μουσικες.υποστηριζω τα πιστευω μου με την υπογραφη μου σε ολα τα θεματα.αυθεντια ειναι αυτος που θα βρει το φαρμακο του καρκινου.αυτος που θα βρει νερο στην αφρηκη.οχι οι ναρκισοι και οι ειρωνες που κοιτανε τη βολεψια τους.το ονομα μου το πραγματικο ειναι μυρωθεος οχι κλοουν και δεν εχω φωτο γιατι δεν εχω ιδεα απο υπολογιστες.εσειςβ νομιζεται πως αν γραψεται 2 καλες νοτες και βαλετε το ονομα σας καπου διπλα κατι σπουδαιο εχετε κανει και η ολη σας εμπνευση κρεμεται στο πως οι αλλοι την ζητανε αν θελουν ρεφρεν εκει η κουπλε.σε ποιο διαφωνεις απ ολα στο οτι δεν ειναι το r ρεφρεν?χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα. ολοι μας μπορουμε ανωνυμ,α να κανουμε τον κλοουν.με λενε μυρωθεο αγριανιδη μενω σερρες.το τηλεφωνο μου ειναι 2321055441 αν θελεις κλοουν παρε με τηλ να μυηλησουμε.αααα και ποτε δεν ειρωνευτικα-γελασα-κοροιδεψα κανεναν.αληθεια η φοβασαι την αληθεια ποια εισαι εσυ?γιατι αντρας δεν νομιζω να εισαι.με παντελονια εννοω.και κατι ακομα .μαρεσει οταν καταλαβαινω πως καποιος η καποιοι προσπαθουν για τραγουδια γιατι οταν γινεται αυτο θα υπαρχει και απο καποιους αποτελεσμα.θα ηθελα να εκδωθουν ολες οι εμπνευσεις τους ολες οι νοτες τους ολες οι αγωνιες. |
#23566 / 15.10.2011, 09:23 Εκανες υποδείξεις σε άτομο που ΔΕΝ γνωρίζεις ούτε τις γνώσεις ούτε την παιδεία του 1ον) να ακούσει τραγούδια πέρα από τα εμπορικά που ακούει, 2ον) να διευρύνει ορίζοντες για να αποκτήσει δομή λόγου, 3ον) να ακούσει νέα παιδιά και θα βρει λόγια που δεν περιμένει, και 4ον) να ακούσει και κάτι άλλο πέρα από τα ράδια... Εγραψες "όπως τα βλέπω σου τα λέω"... Που την "είδες" την έλλειψη σε όλα τα προηγούμενα??? Σ΄αυτό ακριβώς αναφέρθηκα και ήμουν σαφής. |
#23570 / 15.10.2011, 13:52 αν δεν το ειδες το εχω κανει .δεν ειχα προσεξει το συνηθησμενο.δεν υπαρχει λογος να κοροιδευουμε ο ενας τον αλλον.ενταξη ολοι μας εχουμε θυμο μεσα μας και καμια φορα με ασημαντη αφορμη ξεσπαμε.εγραψα κατι ασχημο ...εγραψες κατι ενοχλητικο...δεν θα μεινουμε εκει.δεν ξερω ποιος ειναι ο george αλλα εκανα λαθος.μου ειπε και του γραφω σορη.νομιζα πως ελεγε γενηκα για ολα τα τραγουδια και απλα ηθελα να του πω πως ολα τα τραγουδια δεν εχουν αυτη τη δομη λογου |
#23564 / 15.10.2011, 03:05 ααααα.και επειδη με ειπες και δασκαλο μαλλον δεν διαβασες εκει που γραφω πως δεν ξερω μουσικη.αυτο που ξερω ομως το υπογραφο με σιγουρια και αν κανω λαθος.θα ζητησω και ενα συγνωμη.εσυ ρε κλοουν ομικρον ειναι το ονομα σου το επιθετο σου η η ανωνιμια σου.αν θελεις να απαντησεις.με ονοματεπιθετο οπως κανουν οι ωρημοι ανθρωποι και οχι οι ντελαληδες κρυβωμενοι στο πληθος.γκε γκε? |
#23567 / 15.10.2011, 09:41 Γράφεις "αυτό που ξέρω το υπογράφω με σιγουριά και αν κάνω λάθος θα ζητήσω και ένα συγγνώμη" Επειδή λοιπόν κάνεις λάθος, ενημερώσου καλλίτερα, μάθε πως κινείται και πως επεκτείνεται στα μουσικά δρώμενα αυτός που του έκανες υποδείξεις, και ζήτα συγγνώμη από εκείνον. Του την οφείλεις. |
Administrator
|
#23562 / 14.10.2011, 23:48 Έχεις όρεξη για μαθηματάκι αγαπητέ; Που θες να μας μάθεις πως γράφει ο Αλκίνοος και ο Σαββόπουλος; Έγραψα για τη δομή ενός συνηθισμένου τραγουδιού. Δεν γενίκευσα. Διάβασε λίγο πιο πάνω. Έχεις την νοημοσύνη να με κατανοήσεις, είμαι σίγουρος. |
#23565 / 15.10.2011, 03:29 ναι φιλος οκ.ενος συνηθησμενου που λες.οκ λαθος.το διαβασα.δεν ξερω απο μουσικη δεν με ενδιαφερει το θεμα.καλο κουραγιο καλη εμπνευση.μακαρι να ειναι ολα απο ολους καταπληκτικα να μην ξερουν πιο να πρωτοδιαλεξουν.χωρις παρεξηγηση.εδω αν γραφεις τη γνωμη σου σε ορμανε ρε.ετσι ειναι οι μουσικοι που εκφραζουν τα αισθηματα του κοσμου?δεν ξερω.αλλα οσο γραφω εδω και βλεπω αντηδρασεις.λεω δοξα τον θεο που ειμαι απλο ανθρωπακι και οχι μουσικος.οντως εγραψες συνηθησμενου τραγουδιου ...δεν το προσεξα.γινεται απο αυτο το ενχηρημα να βγουνε αρκετα τραγουδια .ωραια τραγουδια να ακουμε?αυτο με ννοιαζει.να ακουω τραγουδακια που μ αρεσουν.αν επεζα κατι θα επεζα τραγουδακια που μ αρεσουν.καταλαβες.ουτε να κανω τον κανεναν.(ο κανενας τυφλωσε γιο θεου κατα τη μυθολογια)ουτε τιποτα.γινεται ωραια τραγουδακια να γουσταρουμε?αυτο και μονο.σορη και παλι ανσε πειραξε .αν και δεν το νομιζω. |
Administrator
|
#23569 / 15.10.2011, 11:50 Προς τιμήν σου που το παραδέχτηκες. Όλα καλά. |
#23572 / 15.10.2011, 19:07 Σωστά θέλει κότσια !!!δεν έχουν όλοι το θάρρος να παραδεχτούν το σφάλμα τους δημοσίως και ακόμα ποιο δύσκολα ζητούν συγνώμη !!! κι αυτός που το κάνει αβίαστα, αλλά κι αυτός θα αποδεχτή την συγνώμη σίγουρα δεν είναι δήθεν. |
#23573 / 16.10.2011, 00:05 ο αναμαρτητος δεν χρειαζεται να ζητησει συγγνωμη.λαθος εκανα τι να πω?οτι ειμουν σωστος?δεν ηταν κοπος και χρονος.απλα σε ειδα με πολλες αποριες και λεω.αν εχεις κατι που σου αρεσε στη μελωποιηση γιατι να μην το στειλεις?αν δηλαδη δεν ειναι ακριβως οπως παρουσιαζουν τα λογια.δεν ξερω μουσικη το ξαναλεω αλλα σκεφτομαι πως αν ειμουν στην θεση τους και ειχα στα χερια μου 1 η 5 τραγουδια που μου αρεσαν θα τα παρουσιαζα στον κοσμο οπως μου αρεσαν.οπως πιστευα πως θα αρεσουν.μη σε παρω στον λεμο μου αν σου ερθει μερακι να ασχοληθεις.δεν ξερω πως λειτουργουν αυτα.μπορει να θελουν ακριβως τα λογια σε οποια μουσικη.απλα η τεχνη ειναι ελευθερια.αφου υπαρχει παρεα που ακουμε και μας αρεσει η μουσικη.οταν με το καλο καταιβω για βολτα θα σας στειλω μυν. μεσα απο το mh ωστε αν θελουμε να ακουσουμε μια μουσικη παρασταση.δεν γραφω.δεν τραγουδαω.δεν ειμαι μουσικος.μ αρεσει και οταν καεβαινω αθηνα ακουω παντα κατι.αν θελεται οσοι θελεται και μπορειται...καλη φαση θα ναι.καλο βραδυ. |
#23559 / 14.10.2011, 16:15 alfa woulf κανεις δεν σου ειπε αυτο να ακουγεται 5 φορες αυτο 15.εχεις τα λογια βαζεις μουσικη.μπορει να παρεις ενα τραγουδι απ αυτα και στην μελωποιηση του να μη χρησημοποιησεις το ρεφρεν η ενα η ολα τα κουπλε. π.χ. θαλασσογραφια.αν σου αρεσει κατι απο αυτα που γραφεις στειλτους τα δε νομιζω να χρειαζετε να ακολουθησεις κατα γραμμα την δομη που σου παρουσιασαν.μπορεις λογου χαρη το ρεφρεν να το κανεις κουπλε και ενα απο τα κουπλε να χρησημοποιησεις ως ρεφρεν.δεν γνωριζω απο μουσικη αλλα νομιζω πως καθε μορφη τεχνης ειναι εναυσμα ελευθεριας.δεν μπορεις φυλακισεις το αισθημα που σου προκαλεσε ο λογος . εχεις λογια βαλε την μουσικη.μπορει να ενωσεις 2 τραγουδια να τα κανεις ενα.μπορει 1002 μπορει.οταν καταλαβεις πως εχεις κατι που αξιζει γιατι να μην παρεις μια δευτερη γνωμη?ολα ειναι φιλικα που λεμε εννοηται ... |
#23571 / 15.10.2011, 18:59 @myrotheos Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου να μου απαντήσεις αλλά η ερώτηση μου έγινε από περιέργεια και μόνο. δεν έχω σκοπό να μελοποιήσω ο σκοπός μου ήταν να ικανοποιήσω την περιέργεια μου η οποία ακόμα υφίσταται ακόμα αλλά όπως είπα και ποιο πάνω αν αυτοί που θα μελοποιήσουν δεν έχουν την ιδία απορία όλα καλά :) |
#23576 / 17.10.2011, 11:30 / Αναφορά ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ! |
#23579 / 18.10.2011, 14:08 / Αναφορά Κάτι τέτοιες στιγμές ζηλεύω που δεν είμαι μουσικός...σνιφ Δε πειράζει, όμως, θα περιμένω το cd απλά ως ακροάτρια και θαυμάστρια των δυο εξαίρετων αυτών καλλιτεχνών(ειδικά με τους στίχους του Ιωάννου .."κόβω φλέβα" χαχα)! Καλή επιτυχία και σε όλους όσους θα στείλουν μουσικές τους. Ακόμη και για αυτούς που δε θα επιλεγούν, θα είναι σημαντικό βήμα, νομίζω. |
#23667 / 02.11.2011, 00:42 / Αναφορά "Κατά την διάρκεια της διαδικασίας συλλογής μελωδίων θα δημοσιεύονται από εμάς το μικρό όνομα, το αρχικό γράμμα του επιθέτου του και τα τρία τελευταία ψηφία του τηλεφώνου του ως επαλήθευση της λήψης της αποστολής." (Πού θα δημοσιεύονται;) |
#23668 / 02.11.2011, 01:52 Στο vasilisp.com, στο κάτω μέρος της δημοσίευσης του συγκεκριμένου θέματος... |
#23702 / 21.11.2011, 14:28 / Αναφορά πολύ καλή κίνηση! καλή εμπνευση σε όσους στείλουν! Μια ερώτηση μόνο, Πρέπει να τα έχουμε κατοχυρώσει πριν στείλουμε τα mp3? |
#23704 / 21.11.2011, 22:40 Ναι... Διάβασε στο παρόν άρθρο το "Για να μη βρεθούμε προ εκπλήξεως" ή καλύτερα στην ίδια την ιστοσελίδα το σχετικό απόσπασμα, γιατί αναφέρει και διάφορα άλλα για τα πνευματικά δικαιώματα... |
#23828 / 17.12.2011, 09:51 / Αναφορά Πότε θα βγούνε τα αποτελέσματα των επιτυχόντων; |
#23841 / 20.12.2011, 02:01 Μπορείς να κοιτάς για νεότερα στο forum του vasilisp.com, δεν έχουν βγει ακόμη, υπολογίζουν μετά τις γιορτές |
#23876 / 26.12.2011, 14:56 / Αναφορά Χρονια πολλα κι ευτυχισμενα, σε ολους! ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!! |
#24065 / 18.01.2012, 15:10 / Αναφορά Κατόπιν επικοινωνίας μας πριν από κάποια λεπτά με τους δημιουργούς σας ενημερώνουμε: * Οι δημιουργοί, Βασίλης & Οδυσσέας, ακούσανε και πάλι τις 75 συμμετοχές που έχουν προκριθεί στη β φάση. ---------- * Για τα 5 από αυτά καταλήξανε στην τελική επιλογή μελωδιών, και θα ανακοινωθεί σύντομα . ---------- * Για 2 κομμάτια από αυτά: - Στροφή & - Ελεύθερος και μόνος παρά το πλήθος των αρχικών τους συμμετοχών (περίπου 120 για το 1ο κομμάτι και 90 για το 2ο) δεν βρήκανε συνθέσεις που να ικανοποιούν τις απαιτήσεις που έχουν θέσει για το συγκεκριμένο δίσκο. ---------- * Για τον παραπάνω λόγο και μόνο για αυτά τα 2 κομμάτια περιμένουμε από εσάς και νέες συμμετοχές-συνθέσεις. - Προθεσμία δίνεται μέχρι τις 20/2. - Οροι συμμετοχής ισχύουν οι ίδιοι με την α' φάση. - Ιδιος παραμένει και ο τρόπος ενημέρωσή σας ότι παραλάβαμε τις συνθέσεις σας. - Οποιος είχε στείλει στην α' φάση μελωδία για κάποιο από τα παραπάνω 2 κομμάτια επιτρέπεται να στείλει νεά συμμετοχή-σύνθεση. Vasilisp.com Επίσημη ιστοσελίδα Βασίλη Παπακωνσταντίνου Υ.Γ.-οποιος εχει στειλει στην α' φάση 4 τραδουδια (που ηταν το μεγιστο για καθε ατομο) εχει το δικαιομα εκ νεου να ξαναστειλει για τα 2 συγκεκριμενα τραγουδια. |
#24140 / 22.01.2012, 13:30 / Αναφορά Σας ενημερώνουμε ότι όσες μελωδίες στάλθηκαν για το "Ελεύθερος και μόνος" μέχρι και σήμερα 21/1 ακούστηκαν από τους δημιουργούς. Παρ'όλα αυτά, όπως είχαμε προαναφέρει στο φόρουμ της ιστοσελίδας, για το συγκεκριμένο τραγούδι υπήρχε ήδη μια μελωδία από τον α' γύρο στην αναμονή. Τελικά, αφού το δοκίμασε ο Βασίλης στη φωνή του, άρεσε στους δημιουργούς και καταστάλλαξαν οριστικά στη συγκεκριμένη μελωδία. Μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες θα ανακοινωθεί και το όνομα του συνθέτη του τραγουδιού: "Ελεύθερος και μόνος". Η διαδικασία για το τραγούδι "Στροφή" συνεχίζεται κανονικότατα. Deadline είναι η 20/2. Αν οι δημιουργοί κατασταλλάξουν σε μελωδία νωρίτερα, όπως ήδη έχουμε ενημερώσει, η διαδικασία θα κοπεί με άμεση, και πάλι, σχετική ενημέρωση από το φόρουμ και την ιστοσελίδα. *** Θα ενημερωθεί σχετικά με το ζήτημα το συντομότερο δυνατό και η κεντρική σελίδα. *** ***** Επίσης για να υπάρχει πλήρης διαφάνεια στη διαδικασία ως προς τα αποτελέσματα θα ανακοινώνουμε και τον αύξοντα αριθμό της λίστας με τις 768 συνθέσεις: - Ο μονόλογος του μεθυσμένου - Γιώργος Αιβαλιώτης: νούμερο 79 ( να διευκρινιστεί εδώ ότι η μελωδία είχε γραφτεί αρχικά για το "κάθε βήμα", άλλα άρεσε περισσότερο στους δημιουργούς για "το μονόλογο του μεθυσμένου" και κατόπιν επικοινωνίας με το συνθέτη επιλέχτηκε για το άνωθεν τραγούδι ) - Κάθε βήμα - Ανδρέας Παπακωνσταντίνου: νούμερο 560 Το ίδιο θα γίνει και με τα επόμενα 5. vasilisp.com |