Η πολυαναμενόμενη δουλειά από τη Νατάσσα Μποφίλιου κυκλοφόρησε εντέλει στις 4 Ιουνίου κι έφερε μαζί του γλυκές μελωδίες και στίχους από καρδιάς.
Το ομότιτλο τραγούδι του δίσκου και μόνο κάνει κάποιον να σκεφτεί πως το πέρασμα σε μια νέα εποχή έφτασε γεμάτο αισιοδοξία.
Ήχοι της πόλης, για άλλη μια φορά με τη φωνή της Νατάσσας Μποφίλιου, στους στίχους ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος και στη μουσική ο Θέμης Καραμουρατίδης. Η συνταγή είναι γνωστή κι η ίδια από την εποχή του "Εκατό μικρές ανάσες" (μουσική: Κώστας Τσίρκας). Και πάντα πετυχημένη!
Διπλό cd χωρισμένο σε δύο "κεφάλαια", θα έλεγα.
Το πρώτο μέρος είναι "Οι μέρες του φωτός" και νιώθουμε ακούγοντας το το σύγχρονο άστυ. Πιο ηλεκτρικές ενορχηστρώσεις, ρυθμός κι αφουγκραστικοί στίχοι. "Οι μέρες του φωτός" από μόνο του είναι ένα παράδειγμα μιας "εξέλιξης", η περιγραφή της ωριμότητας και της μετάβασης στην τρίτη δεκαετία της ζωής μιας δημιουργικής σύγχρονής μας προσωπικότητας.
Τα υπόλοιπα κομμάτια "Έτσι είναι αυτά", "Το δωμάτιο", "Συνέχεια στα όρια", "Οι τελευταίες μέρες", "Μονόλογος", γεμάτα πάθος κι ενθουσιασμό, ανάγκες μέσα στις σχέσεις, ελλείψεις, αναμνήσεις, καθημερινότητα κι αποφάσεις.
Στο δεύτερο μέρος το "περιτύλιγμα" της ατμόσφαιρας αλλάζει.
Μπαίνουν τα μαντολίνα και στίχοι πολύ λυρικότεροι που πάνε τον ακροατή σε άλλη εποχή της μουσικής. Ο τόνος συνεχίζει να είναι εξομολογητικός και το συναίσθημα έντονο.
Είναι το "Πέρασμα των Μάγων" και μοιάζει με μια τρυφερή εκμυστήρευση.
Εδώ είναι που περιέχεται και το ντουέτο της Νατάσσας Μποφίλιου με τον Αλκίνοο Ιωαννίδη "Λοχαγός Έρωτας".
Στο "Δεμένη" βλέπουμε την αντικειμενική αλήθεια που αντιλαμβάνεται κάθε γυναίκα που ζει στον ίδιο χωροχρόνο με τη Νατάσσα, ενώ ο "Γλάρος" μυρίζει Τσεχωφική τραγικότητα. Το "Ας βρέχει" και το "Η καρδιά πονάει όταν ψηλώνει" προβληματίζει όσο θα έπρεπε, ενώ το "Εγώ μεγάλωνα για σένα" είναι το πιο ικανοποιητικό κλείσιμο αυτής της δουλειάς. Μελαγχολικό και καθαρτήριο.
Ένα δισκάκι που θα μείνει στα κλασσικά και σίγουρα καλύπτει ένα μεγάλο κενό της σύγχρονης ελληνικής μουσική σκηνής.
Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο
#24761 / 26.06.2012, 17:13 / Αναφορά Συμφωνώ εν πολλοίς με τα όσα αναφέρονται στο εν λόγω άρθρο. Κατ'εμέ είναι ίσως ο δισκος της χρονιάς. Ήχοι αρχικά ηλεκτρονικοί και στη συνέχεια πιο "παραδοσιακοί" που συμβολίζουν ακριβώς το σημείο της μετάβασης από μία εποχή σε μία άλλη. Για άλλη μία φορά το τρίο Μποφίλιου-Ευαγγελάτος-Kαραμουρατίδη δεν απογοήτευσε. Έπεσε μέσα στις προσδοκίες των μουσικόφιλών για να μην πω πως τις ξεπέρασε. |
#24782 / 30.06.2012, 19:30 / Αναφορά Εμένα πάντως το "Ας βρέχει" δέν με προβλημάτισε.Ούτε όσο θα έπρεπε ούτε όσο δέν θα έπρεπε.Ενα συμπαθητικό ρομαντικό τραγούδι είναι. Εκείνο που με προβλημάτισε είναι η πρόταση "Στο "Δεμένη" βλέπουμε την αντικειμενική αλήθεια που αντιλαμβάνεται κάθε γυναίκα που ζει στον ίδιο χωροχρόνο με τη Νατάσσα".Ομολογώ πως δυσκολεύομαι να αντιληφθώ τί εννοεί εδώ η δισκοκριτικός.Το αυτό συμβαίνει με την έκφραση "αφουγκραστικοί στίχοι". Οσο γιά το άν το δισκάκι θα μείνη στά κλασσικά και άν "καλύπτει ένα μεγάλο κενό της σύγχρονης ελληνικής μουσική σκηνής",αυτό θα το δείξη ο καιρός-που έλεγε και ο αείμνηστος Νικόλας Ασιμος....
|
#25133 / 04.08.2012, 18:37 / Αναφορά Το λατρευω αυτο το δισκακι!!!! |
#26730 / 21.02.2013, 11:18 / Αναφορά Μια μουσική όαση στην ταλαιπωρημένη μουσική της εποχής μας...! Μακάρι να εμπνευστούν και άλλοι ταλαντούχοι. Και μακάρι όσοι δε "σκέφτονται" να αρχίσουν... |