απο την πλευρα του καταστηματος , σκεφτονται αντι να φτιαξουν ενα νεο τραγουδι που θα χρειαστει να κερδισει το κοινο , χρησιμοποιουν μια πετυχημενη συνταγη του παρελθοντος για να εχουν την 'παπαγαλικη' επιτυχια σιγουρη .(να κολλησει η μουσικη στο κοινο αμεσως )
Μιλαμε για το κοινο των νεοτερων γενεων που δεν εχει ακουσει το συγκεκριμενο τραγουδι , και ειναι και η κατηγορια που τους ενδιαφερει περισσοτερο .
απο την πλευρα του συνθετη , εφοσον εχουν παρθει οι αδειες κτλ κτλ , υποθετω οτι ετσι γινεται , πιστευω οτι εκτος του οικονομικου το οποιο στις μερες μας ειναι σημαντικο ( αν π.χ ειναι σε αναγκη ο ανθρωπος ) σκεφτεται οτι ισως αυτο αποτελεσει σπιθα για μια δευτερη καριερα του τραγουδιου .
Αν θυμαστε σε τηλεοπτικους διαγωνισμους , αναβιωθηκαν παλαιοτερα ξεχασμενα κομματια και εκαναν δευτερη καριερα . Οποτε ισως στο βαθος του μυαλου τους κατι τετοιο να υπαρχει σαν προοπτικη .
Συμφωνω απολυτα με την αισθητικη των διαφημισεων της συγκεκριμενης αλυσιδας , οτι δεν ειναι καθολου καλογουστη δηλαδη .