Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.
Στείλε το άρθρο σου
σχολιάστε το άρθρο
#10541 / 30.11.2007, 00:25 / Αναφορά Στεναχωριέμαι, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο παρά να συμφωνήσω μαζί σου. Ωστόσο, γνωρίζεις και εσύ πολύ καλά πως ο καθένας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει. Για αυτό το λόγο έχουμε τη δυνατότητα να αποκλείουμε τα ακούσματα εκείνα που θεωρούμε πως κακοποιούν την αισθητική μας. Και αν ακόμα είμαστε οι λίγοι, οπωσδήποτε είμαστε οι κερδισμένοι! |
#10542 / 30.11.2007, 00:27 / Αναφορά Άψογη, λέξη προς λέξη!!! |
#10543 / 30.11.2007, 00:36 / Αναφορά Ως γνωστή αναχρονιστική και παλιομοδίτισσα προσυπογράφω αγαπητή Νεκταρία.. Τώρα,για τα "πότε"που ρωτάς δεν ξέρω ποιά είναι η απάντηση.Ελπίζω όχι "ποτέ". |
#10544 / 30.11.2007, 01:04 / Αναφορά Κι εγώ μαζί σας! Μέσα σε λίγες παραγράφους τα είπες όλα Νεκταρία και σ' ευχαριστώ που τα εξέφρασες εσύ για μένα, και για τη γλώσσα και για τη μουσική και το ραδιόφωνο. Θα ήθελα μόνο να προσθέσω ότι εκτώς απ' τις play lists παρατείρησα ότι πια στο ραδιόφωνο απασχολούνται άτομα που κατακρεουργούν στην κυριολεξία τη γλώσσα (ακόμα κι αυτή τη δημοτική -δε ζητάω πολλά!)και δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση με τη μουσική. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν ακόμα αξιόλογα άτομα σ' αυτό το μέσο, αλλά πόσο να βοηθήσουν όταν "εκπαιδευόμαστε" πια στην ευκολία. Και δεν αναφέρομαι στην τηλεόραση γιατί εκεί τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα, άλλωστε δε νομίζω ότι αφορά το θέμα σου. |
#10548 / 30.11.2007, 12:52 Νεκταρία συγχαρητήρια για το άρθρο σου. Η αγανάκτηση που ξεχειλίζει απ' αυτό είναι πλήρως δικαιολογημένη και εκφράζει με πολύ εύστοχο τρόπο και τη δική μας αίσθηση γύρω απ' τα γλωσσικά και τα μουσικά πράγματα εν γένει. Αν και λείπει κάποια αντιπρόταση ή κάποια κατεύθυνση που (κατ' εσέ) θα μπορούσε να αποτελέσει θρυαλίδα για ανατροπή αυτής της ζοφερής κατάστασης, ωστόσο αυτή καθεαυτή η ειλικρινής κατάθεση της αγανάκτησης δείχνει κάτι πολύ σημαντικό, ζωντανά αντανακλαστικά, ζωντανή ψυχή... |
#10549 / 30.11.2007, 12:55 / Αναφορά Εγώ θα σταθώ από εκεί που αρχίζουν όλα, όταν δεν έχεις νόημα στην ζωή σου τότε φυσιολογικά χάνουν όλα το νόημα τους μπράβο Νεκταρία για άλλη μια φορά! |
#10550 / 30.11.2007, 13:09 / Αναφορά Οι θεατές και ακροατές που είναι κοιμισμένοι, προφανώς τους αρέσει ο ύπνος. Δεν θέλουν να ξυπνήσουν γιατί δεν κατανοούν ότι κοιμούνται. Απλά, αυτοί που είναι ξυπνητοί, θα πρέπει να είναι πιο ενεργοί μήπως αρχίσει κανείς και παίρνει τις απόψεις τους στα σοβαρά. Σε μία δημοκρατική κοινωνία, η πλειοψηφία αποφασίζει. Η πλειοψηφία αποφασίζει γι'αυτό που ακούς και βλέπεις. Οπότε; Είμαστε κατά της δημοκρατίας; Δεν είμαστε κατά, αλλά σε πολές περιπτώσεις δεν συμφωνούμε με τις αποφάσεις της. Επειδή από αρχαιοτάτων χρόνων η μειοψηφία άλλαζε την κοινωνία, ας της δώσουμε λίγη παραπάνω σημασία. Ας στηρίζουμε πιο πολύ τους καλλιτέχνες που θεωρούμε αξιόλογους. Ας πηγαίνουμε στα live τους, ας μιλάμε γι'αυτούς σε τρίτους, ας ζητάμε να τους παίξουν στα ραδιόφωνα. Το θεμα άλλωστε δεν είναι να πάρουν τη θέση των άλλων, αλλά τη θέση που τους αξίζει. Ωραίο θέμα. Ανοίγει την όρεξη για συζήτηση. Υ.Γ Έχεις δίκιο σε πολλά από αυτά που λες αλλά και εμένα προσωπικά, η αναφορά των αρχαίων μας προγόνων (που αμφιβάλλω αν είναι πρόγονοί μας) μου φαίνεται σχεδόν γραφική μερικές φορές. Και η λέξη άνθρωπος σημαίνει "άνω θρώσκω" δηλαδή κοιτώ ψηλά, αλλά όλες οι λέξεις έχουν την εξιδανικευμένη ετυμολογική σημασία του "αντικειμένου" που περιγράφουν. Έτσι και με τους "μουσικούς". Έτσι και με την Ελλάδα που είσαι ό,τι δηλώσεις. Πάντα με φιλική διάθεση |
#10551 / 30.11.2007, 14:04 / Αναφορά Kαποτε εισηγηθηκα ενα παρομοιο θεμα σε εναν αλλο χωρο του net και αποδοκιμαστηκα ως στειρος εθνικιστης ενω στην πραγματικοτητα δεν εχω καμια σχεση με το ...αθλημα. Γενικα διαπιστωνω πως υπαρχει μεγαλο κομπλεξ απο πολλους σε οτι αφορα οτιδηποτε ελληνικο. Και σε αυτο εχον ισο μεριδιο ευθυνης τοσο οι "ελληναραδες" οσο και οι "προοδευτικοι" αντιπαλοι τους. Ευκολα ο καθενας τρεφοντας αρνητικες σκεψεις για τους μεν ή τους δε μπορει να προχωρησει σε υπερβολικα αφοριστικες και απολυτες εκφρασεις. Τι γινεται ομως με εμας τους ουδετερους Ελληνες που αγαπαμε τον τοπο μας και οτι σχετιζεται με αυτον εστω και αν μας πληγωνει; Στο θεμα μας τωρα. Η ελληνικη γλωσσα οπως την υμνησαν οι ποιητες και οπως την αποθεωσε ο λαος θα παψει να υπαρχει σε αυτη τη μορφη σε τουλαχιστον πενηντα χρονια δυστυχως. Βεβαια τα παντα ειναι ρευστα και κατι τετοιο ειναι λογικη συνεπεια της ιστοριας. Το θεμα ειναι να διατηρησουμε ζωντανες τις ριζες και τις αρχες της γλωσσας μας ωστε να εξελικτει θετικα και οχι να αντικατασταθει με κατι ισοπεδωτικα "βαρβαρικο". Ειναι ευθυνη ολων μας... |
#10552 / 30.11.2007, 14:12 Επειδη κολλησα στην πρωτη παραγραφο και παρεμεινα εκει οφειλω να σχολιασω και το κυριως θεμα για να μην θεωρηθω εκτος θεματος. Για την ποιοτητα τραγουδιστων και τραγουδιων τι να πω; Οχι δεν ειναι θεμα tempora και mores.Καθε εποχη ειχε και την Ε*η Θ*ω*η της. Ομως απο καθε εποχη κραταμε τα καλυτερα.Δεν ειναι ετσι; |
#10553 / 30.11.2007, 15:29 / Αναφορά Είχα καιρό να διαβάσω κάτι που να με εκφράζει και να με αντιπροσωπεύει τόσο πολύ! |
#10555 / 30.11.2007, 17:19 / Αναφορά ki omws.... den mporoume na kanoume tpt gi ayto! |
#10557 / 30.11.2007, 18:02 / Αναφορά Μια μικρή διόρθωση στην προαναφερθείσα ετυμολογία (απ' τον χρήστη Eftixia) της λέξης "άνθρωπος".....ουδεμία σχέση με το (τόσο ποιητικό και εικονοπλαστικό κατά τα άλλα) "άνω θρώσκω". Η λέξη άνθρωπος είναι παράγωγο του ουσιαστικού: ο ανήρ - του ανδρός. Όσο φαλλοκρατικό και αν ακούγεται αυτό της το νόημα η σημειολογία ωστόσο παραμένει η ίδια (ως προς τα συμφραζόμενα της Eftixias). Οι λέξεις κρύβουν σοφία, ας τις μελετήσουμε καλά πριν τις "υπερβούμε"... |
#10611 / 03.12.2007, 11:06 Καλημέρα σε όλους και πάλι. Έχω διαβάσει για 2 ετυμολογίες της λέξης, η μία αυτό που ανέφερα και η άλλη αυτό που ανέφερες εσύ φίλε Θανάση. Πραγματικά, νόμιζα ότι η πρώτη είναι η επικρατέστερη. Ευχαριστώ για την διόρθωση. Πάντως, ενώ συμφωνώ με την Νεκταρία, έχω κουραστεί λίγο από την γκρίνια μας που συνήθως συνοδεύεται από νωθρότητα. Η μουσική που ακούγεται είμαστε εμείς. Αν αλλάξουμε εμείς και γίνουμε πιο διεκδικητικοί όσον αφορά την ποιότητα ζωής μας, θα αλλάξει και η μουσική. |
#10558 / 30.11.2007, 20:06 / Αναφορά Συμφωνώ κ' επαυξάνω με το άρθρο σου Νεκταρία!!Ομολογώ πως έχω 'κ εγώ αγανακτήσει,κυριολεκτικά έχω βγει απ' τα ρούχα μου με όλη αυτή τη βεβήλωση της γλώσσας μας κ' την κατάντια της μουσικής μας!..Μετα τιμής!...Καλή συνέχεια!.. |
#10560 / 30.11.2007, 21:02 / Αναφορά ...Κι εσύ, αρνητικό προς εμφάνιση ασπρόμαυρου, ανάργυρου κλέους, στον όρμο των εξοστρακισμένων διαθλάσεων κλαίουσα ιτιά σαϊτιά στα απόκρυφα της επιδερμίδας λέξης. |
#10571 / 01.12.2007, 14:18 / Αναφορά Αν και το θέμα είναι πιο συγκεκριμένο (περί μουσικής και γλώσσας), το άρθρο αυτό μου έφερε στο μυαλό το εξαιρετικό τραγούδι του Φοίβου Δεληβοριά "Λέξεις". Αυτό, χωρίς περαιτέρω σχόλια. Α, και να προσθέσω ότι μου τη "σπάει" υπερβολικά που σήμερα όποιος μιλάει σωστά ελληνικά θεωρείται γραφικός. Ευχαριστώ. |
#10578 / 01.12.2007, 15:56 / Αναφορά Αχ οι λέξεις... Αχ τα ραδιόφωνα... Αχ τα τραγούδια...είναι ευχή και πάρε την μαζί σου...και πάρε την μαζί σου Στ'αρώματα στα χρώματα, στις μουσικές χαρίσου, στις μουσικές χαρίσου... |
#10579 / 01.12.2007, 16:38 / Αναφορά Όλα αυτά που γράφεις είναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ όλη η αλήθεια της σύγχρονης ζωής....Ελπίζω κάποια μέρα να ξυπνήσουμε όλοι μας!!!Μακάρι...Πάντως το κείμενό σου είναι πάρα πολύ καλό..Μπράβο σου..! |
#10615 / 03.12.2007, 17:38 / Αναφορά Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας όλους. |
#10618 / 03.12.2007, 21:34 / Αναφορά Για να παίξω λίγο το ρόλο της αντιπολίτευσης....μου φαίνεται λίγο εξιδανικευμένη η παρουσίαση της θέσης του μουσικού στην Ελλάδα. Εδώ οι μουσικοί θεωρούνταν πολίτες δεύτερης κατηγορίας, αλήτες, πρεζάκηδες και οι γυναίκες πόρνες. Οι τραγουδοποιοί αφιέρωναν τη ψυχούλα τους στη μουσική αλλά δεν είχαν να φάνε. Μέχρι σήμερα υπάρχουν γονείς που αν ακούσουν ότι το παιδί τους θέλει να σπουδάσει μουσική θα απαντήσουν "σοβαρέψου παιδί μου, ή γιατρός ή δικηγόρος". Ίσως το ένα άκρο να οδηγεί στο άλλο άκρο. |
#10646 / 06.12.2007, 16:37 / Αναφορά Ευτυχώς από οτι φαίνεται υπάρχουν ακόμα άνθρωποι με αντίληψη, πράγμα δύσκολο στο σημερινό θόλο μουσικό τοπίο. Συγχαρητήρια στη Νεκταρία για το πολύ ωραίο και ρεαλιστικό (δυστυχώς...) κείμενο. |
#10698 / 10.12.2007, 01:02 / Αναφορά Με ικανοποίησε πολύ η τοποθέτηση αυτή της Νεκταρίας· και πρέπει να ομολογήσω ότι δεν ήμουν μέλος του Musicheaven· μάλιστα η μέχρι σήμερα επαφή μου με αυτό ήταν μόνο για να παρακολουθώ κατά διαστήματα τα δημοσιεύματα της Νεκταρίας. Έκανα εγγραφή προ ολίγου μόνο και μόνο επειδή θέλησα νο σχολιάσω αυτό το υπέροχο κείμενο. Λοιπόν όλη αυτή η σημερινή μουσική έκρηξη, ως αποτέλεσμα σχεδόν εξ ολοκλήρου οικονομικών, ηδονιστικών, ματαιόδοξων και παρόμοιων παραγόντων, πάσχει στην ίδια την ουσία της: Δεν έχει αληθινή συγκίνηση μέσα της. Παριστάνει την οποιαδήποτε συγκίνηση θέλει να εκπέμψει. Καθαρή ηθοποιία. Επομένως δεν έχει αλήθεια· είναι ένα εντυπωσιακό ψέμα. Και όσο πιο πολύ κραυγάζει τη συγκίνησή της, ειδικά με τα άφθονα τεχνολογικά μέσα που διαθέτει, τόσο περισσότερο βεβαιώνει την κενότητά της και το ψέμα της. Γι᾿ αυτό και μουσική υπερπαραγωγή του καιρού μας είναι σχεδόν στην πληρότητά της θνησιγενής. Και δεν νομίζω ότι απέχουμε πάρα πολύ από την εποχή όπου αυτή η μουσική παραγωγή στον μέγιστο βαθμό της θα θεωρηθεί ως ο σκοτεινός μεσαίωνας της μουσικής. Η αληθινή δημιουργία και έμπνευση μοιάζει με τη σύλληψη ενός παιδιού: πραγματοποιείται σε ατμόσφαιρα γνήσιας αγάπης, μυστηρίου, σιωπής και προσευχής. Και αυτή είναι η μόνη που μένει. Και που στην αγαπητή μας Νεκταρία την εύχομαι ολόψυχα. Στ. |
#10855 / 19.12.2007, 20:10 / Αναφορά Po poooo... Ti glikitatos thimos itan aftos Glikitati Nektaria!!! :) |
#10965 / 26.12.2007, 17:32 / Αναφορά Ωραίο ξέσπασμα!!!!! Είμαι μαζί σου!!!! Συμφωνώ με τη θέση που δίνεις!!!!!!! Δυστυχώς, όμως, είναι δύσκολο να κάνουμε κάτι εμείς!!!! |
#11851 / 12.02.2008, 00:05 / Αναφορά Νεκταρία με το παρόν σχόλιο συστήνομαι ουσιαστικά στην κοινότητα αφού για πρώτη φορά παρακινούμαι να σχολιάσω κάποιο άρθρο. Σε συγχαίρω θερμά για το κείμενό σου όπου βρίσκω απόλυτα συγκροτημένες, αφενός, απόψεις με τις οποίες συμφωνώ απόλυτα, αφετέρου συγκροτημένη γνώση σε ένα χώρο που παρότι μουσικός, εκτός από νομικός (μοιραζόμαστε με διαφορετικό τρόπο βέβαια, τις ίδιες ιδιότητες) δεν μπορώ να καυχηθώ ποτέ ότι γνωρίζω απόλυτα. Γι` αυτό ίσως και εξακολουθώ να ελπίζω. Όχι ότι κάποτε οι πιστοί υπηρέτες της Μουσικής θα βρουν τη θέση που τους αξίζει. Στην πραγματικότητα αυτοί είναι τόσο καλά ...καμουφλαρισμένοι από την περιρρέουσα πλημμυρίδα μουσικού ...οχετού που αν δεν υπήρχε η σύγχρονη δυνατότητα πρόσβασης στην πληροφορία, δεν θα ήταν προσιτοί ούτε σε εκείνους που θα τους επιζητούσαν. Πιστεύω όμως ότι το καλό είναι εκείνο που περιμένει να το ανακαλύψουμε, κάτι που θα γίνει μόνο με αφύπνιση της ψυχής και διαρκή αναζήτηση και βελτίωση. Της ψυχής, που τη νανουρίζει η ευκολία με την οποία σερβίρονται τα διάφορα πρότυπα ιδίως στους νέους. Ως εκπαιδευτικός μουσικής διαπιστώνω ότι οι ετυμολογικές παρατηρήσεις έχουν περιοριστεί στο ρόλο των ρητορικών τεχνασμάτων, οι κριτικές στον εργαλειακό ρόλο της κατανομής της μουσικής σε "είδη" ενώ η αναφορά στο ποιόν της ζωής του κάθε καλλιτέχνη μάλλον παραπλανητική μπορεί να αποβεί για την ποιότητα του έργου του. Ο μόνος τρόπος ενεργητικής εμπλοκής στο κεφάλαιο μουσική, που με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί σε ορθή αποτίμηση εκείνων των ανθρώπων που συντέλεσαν με ένα λιθαράκι στο κεφάλαιο αυτό, εξακολουθεί να μην αποτελεί προτεραιότητα της ελληνικής παιδείας και να απόκειται στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Αυτά για τη συνείδησή μας περί καλής μουσικής- όσο για τη βελτίωσή της, ας γίνει και τελευταία - εσύ η ίδια ανέφερες τόσα άλλα κακώς κείμενα που χρήζουν αντιμετώπισης... |
#11853 / 12.02.2008, 12:10 / Αναφορά αυτό που έγραψε ο kafetzopoylos είναι πραγματικά όλη η αλήθεια σχετικά με την απορία / αγανάκτηση της gate.Έγραψε λοιπόν: ''Οι ιππότες και υπηρέτες της μουσικής δεν ανήκουν στον όχλο και αυτό τους κάνει ξεχωριστούς ! ''. Τουλάχιστον στο χώρο της μουσικής και της αποδοχής της από το ευρύ κοινό αυτό παρατηρείται.Και επειδή δεν έχω και σε μεγάλη εκτίμηση τον όχλο, και συνειδητά διαφέρω στις περισσότερες εκφράσεις αυτού, το θεωρώ ευλογία να ανήκεις στην μειονότητα-ειδικότερα στον τομέα της μουσικής πάντα. Εν τέλει δεν κατάλαβα γιατί η λεγόμενη ''ποιοτικότερη '' μουσική (σιχαινομαι αυτή την έκφραση ..) να κυριεύσει τα πλήθη.Δεν είναι αυτή η δουλεία της.Ή μάλλον δεν είναι αυτός ο λόγος που δημιουργείται. Δεν μπορεί να είναι, δεν θα είναι φυσιολογικό... |
#15530 / 22.07.2008, 16:19 / Αναφορά Gate (μόλις πάτησα καταλάθος ελληνική γραμματοσειρά και έγραψε Γατε...), έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα αυτά που αναφέρεις, μα πιο πολύ στο γεγονός ότι επέλεξες να τα αναφέρεις. Θα μου επιτρέψεις να επισημάνω κι εγώ κάποια σημεία επί του τεράστιου θέματος... Οι λέξεις έχουν αποδομηθεί μέσω των μεταφορικών ερμηνειών. Κάποτε υπήρχε ο σεβασμός στην τέχνη, ως αυτοτελής νοητική σύλληψη. Σήμερα, ξεριζώνονται εντυπωσιακές λέξεις ή και φράσεις από ολόκληρα νοήματα κειμένων, και χρησιμοποιούνται για άσχετους σκοπούς. Αυτή η απογύμνωση των γλωσσικών σημασιών στο βωμό της "εντεχνολογίας" έχει καταστρέψει την ίδια την νόηση και ψυχολογία μας, που βασίζονται σε αρκετά μεγάλο βαθμό στην ορθότητα και πληρότητα των επικοινωνιακών μέσων (λέξεις, λόγος). Στην τρίτη παράγραφό σου αναφέρεσαι στα μικρόφωνα και τους ενισχυτές, φυσικά όχι ως αντικείμενα, αλλά ως φαντασιακές καταστάσεις του μέσου ανθρώπου. Εδώ αφήνω την τέχνη να πει "...κι ακούμε μόνο συνθήματα μεταλλικά των μικροφώνων". Πολύ εύστοχη η χρήση του όρου "κενοδοξία" (δοκέω το κενό= δηλώνω πίστη στο μή νόημα). Σχετικά με το τί είναι αναχρονισμός, έχω κάνει εκτενείς συζητήσεις... Αναχρονισμός δεν είναι να αναφέρει φυσικά κανείς τον Πλάτωνα, αλλά να μην γνωρίζει την ύπαρξη και διδασκαλία του Πλάτωνα, οπότε και μένει στις προΠλατωνικές θεωρήσεις περί κόσμου. Όταν αγνοούμε οτιδήποτε είμαστε αναχρονιστικοί ως προς εκείνο που αγνοούμε, μιας και δεν κατέχουμε τη γνώση του και προσπαθούμε να την ανακαλύψουμε από τη βάση της. Για τα ραδιόφωνα, Νεκταρία, ό,τι και να πει κανείς στέκεται...λίγο. Τα ΜΜΕ έχουν αναλάβει τον φυσικό τους διαφημιστικό ρόλο, ο οποίος έχει αναλύσει εκτενώς με διάφορες επιστημονικές και φιλοσοφικές προσεγγίσεις. Η Αρετή και το Ήθος , έννοιες των αρχαίων ελλήνων, δεν συμφέρουν τις μονοπωλιακές επιχειρήσεις, καθώς αποτελούν βάση της νόησης. Κανείς δεν θέλει νοήμονες καταναλωτές. Τέλος, θα αναφερθώ στην φοβερή λέξη του Ζουράρη "χάσκακες". Χάσκω είναι αρχαία λέξη που προέρχεται από το χάος (Καστοριάδης "η ελληνική ιδιαιτερότητα), και το χάος συνδέεται ετυμολογικά με το κενό. Η κενοδοξία που εύστοχα ανέφερες είναι η ιδιότητα του χάσκακα. Χαίρομαι που διαβάζω ποιοτικά άρθρα, που τέμνουν βαθιά την σημερινή πραγματικότητα. Έχεις τα συγχαρητήριά μου για το συγκεκριμένο άρθρο, αλλά και τη συνολική σου παρουσία. |
#15531 / 22.07.2008, 16:30 / Αναφορά Υ.Γ. " Κι οι αληθινοί μουσικοί, αυτοί οι ιππότες και υπηρέτες… πότε επιτέλους θα πάρουν τη θέση που τους αξίζει;" Εδώ θα ρίξω μία σύντομη ματιά στην ιστορία του ανθρώπου και θα απαντήσω : "την έχουν ήδη". Η θέση του ιππότη είναι δεξιά του πρίγκηπα στο βασιλικό μαυσωλείο. Μοναχική θέση, για ένα μοναχικό άνθρωπο που θυσίασε την φιλοσοφημένα μοναχική ζωή του για το Βασίλειο. Τάφος λιτός και απέριττος με μία εξίσου λιτή και απέριττη επιγραφή: "Για τις πολύτιμες υπηρεσίες..." |
#15535 / 22.07.2008, 18:54 Πολύ σ' ευχαριστώ για όλες αυτές τις σημειώσεις, τις τόσο π ο λ ύ τ ι μ ε ς! Διαβάζοντάς τες, ήρθες στο μυαλό μου μία ακόμη λέξη σχετική με όσα λέμε, και νομίζω πως σου ταιριάζει απόλυτα: η λέξη "μερακλής" που την χρησιμοποιούμε γι' αυτούς που πραγματικά αγαπούν κάτι, χωρίς ιδιοτέλεια, με την αγάπη του ερασιτέχνη... Κι αν ψάξουμε κι αυτής της λέξης την καταγωγή, θα συναντήσουμε πάλι τον αρχαίο "μουσικό"... "Μεράκ" στα τουρκικά είναι η περιέργεια, η αναζήτηση... Τίποτα δεν είναι τυχαίο... |
#18960 / 29.09.2009, 15:05 / Αναφορά Συγχαρητήρια!! Υπέροχο άρθρο!!:) |