ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997
    Ξεκίνησα να γράφω για τη βασική Rock δισκοθήκη, έχοντας στο μυαλό μου να μην ξεπεράσω τους 100 δίσκους, πράγμα που απεδείχθη πολύ δύσκολο. Δεν νοείται δισκοθήκη του Rock, που να μην περιέχει δίσκους όπως τα: Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band/Beatles, Highway 61 Revisited/Dylan, Astral Weeks/Van Morrison, Beggar’s Banquet/Rolling Stones, Dark Side Of The Moon/Pink Floyd, Who’s Next/Who. Δίσκους που εκτός από συλλεκτική αξία, έχουν και ιστορική σημασία για την συμβολή τους στην εξέλιξη της Rock μουσικής. Με αυτή τη λογική όμως, λες “να βάλω και αυτό”, “να βάλω και εκείνο” και έτσι οι 100 δίσκοι, πέρασαν τους 160. Σας τους παραδίδω...
    Γράφει ο Γιώργος Μπιλικάς (Orfeus)
    228 άρθρα στο MusicHeaven
    Τετάρτη 06 Οκτ 2004
    ALLMAN BROTHERS : The Fillmore Concerts/1971
    ANDERSON LAURIE : Strange Angels/1989
    ANIMALS : Winds Of Change/1967

    B-52’S : The B-52’s/1979
    BAND : Music From Big Pink/1968
    BEACH BOYS : Pet Sounds/1966
    BEATLES : Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band/1967
    BEATLES : The White Album/1968
    BEATLES : Abbey Road/1969
    BERRY CHUCK : The Great Twenty-Eight/1957
    BIRTHDAY PARTY : Release The Bats/1981
    BLACK FRANK : Frank Black And The Catholics/1998
    BLONDIE : Parallel Lines/1978
    BLUE OYSTER CULT : Agents Of Fortune/1976
    BLUR : Blur/1997
    BOWIE DAVID : Scary Monsters/1980
    BUCKLEY TIM : Goodbye And Hello/1967
    BUDDY Guy : Stone Crazy/1958
    BYRDS : Fifth Dimension/1966
    BYRNE DAVID : My Life In The Bush Of Ghosts/1981

    CAPTAIN BEEFHEART : Safe As Milk/1967
    CARAVAN : If I Could All Over Again, I ‘d Do It All Over You/1970
    CAVE NICK & THE BAD SEEDS : Let Love In/1994
    CHAPMAN TRACY : Tracy Chapman/1988
    CHILLS : Kaleidoscope World/1985
    CLASH : The Story Of Clash Vol.1/1981
    COCTEAU TWINS : Blue Bell Knoll/1988
    COHEN LEONARD : I’m Your Man/1988
    COPE JULIAN : Peggy Suicide/1991
    CRACKER : The Golden Age/1996
    CREAM : Disraeli Gears/1967
    CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL : Chronicle/1969
    CURE : Pornography/1982

    DEAD KENNEDYS : Fresh Fruit For Rotting Vegetables/1980
    DEEP FREEZE MICE : The Gates Of Lunch/1982
    DEEP PURPLE : Made In Japan/1972
    DEUS : In A Bar Under The Sea/1995
    DEVO : Q:Are We Not Men? A:We Are Devo/1978
    DEXY’S MIDNIGHT RUNNERS : Searching For The Young Soul Rebels/1980
    DIDDLEY BO : Chess Master/1959
    DIRE STRAITS : Making Movies/1980
    DOORS : The Doors/1967
    DOORS : L.A. Woman/1971
    DR. JOHN : Gris Gris/1968
    DYLAN BOB : Highway 61 Revisited/1965
    DYLAN BOB : Oh Mercy!/1989

    ENO BRIAN : Desert Island/1978

    FAITHFUL MARIANNE : Broken English/1979
    FALL : The Frenz Experiment/1985
    FLEETWOOD MAC : Rumours/1977

    GABRIEL PETER : Shaking The Tree/1981
    GENESIS : Selling England By The Pound/1973
    GRANT LEE BUFFALO : Fuzzy/1993
    GRATEFUL DEAD : Workingman’s Dead/1970
    GUN CLUB : Fire Of Love/1981
    GUNS ‘N’ ROSES : Appetite For Destruction/1987
    GUTHRIE WOODY : Dust Bowl Ballads/1964

    HALEY BILL : Greatest Hits/1958
    HAMILL PETER : Over/1977
    HARRISON GEORGE : All Things Must Pass/1970
    HENDRIX JIMI : Are You Experienced?/1967
    HOLLY BUDDY : Buddy Holly/1958
    HUSKER DU : Warehouse:Songs And Stories/1987

    JAM : Greatest Hits/1979
    JEFFERSON AIRPLANE : Surrealistic Pillow/1967
    JETHRO TULL : Thick As A Brick/1972
    JETHRO TULL : Songs From The Wood/1977
    JETHRO TULL : Roots To Branches/1995
    JOHNSON ROBERT : The Complete Recordings/1943
    JONES RICKIE LEE : Pirates/1981
    JOPLIN JANIS : Pearl/1970
    JOY DIVISION : Permanent/1979

    KING B.B. : Deuces Wild/1997
    KING CAROLE : Tapestry/1971
    KING CRIMSON : In The Court Of The Crimson King/1969
    KINKS : Something Else By The Kinks/1967

    LAMBCHOP : How I Quit Smoking/1995
    LASWELL BILL : Seven Souls/1990
    Led Zeppelin : Led Zeppelin IV/1971
    LENNON JOHN : Imagine/1971
    LOVE : Forever Changes/1967
    LUSH : Gala/1990
    LYNYRD SKYNYRD : Pronounced Leh-nerd Skin-nerd/1973

    MADNESS : Divine Madness/1980
    MAGAZINE : Real Life/1978
    MARLEY BOB : Exodus/1977
    MAYALL JOHN : Best Of…/1966
    MECANO : The Half Inch Universe/1982
    MITCHELL JONI : Blue/1971
    MOBY : Everything Is Wrong/1995
    MORRISON VAN : Astral Weeks/1968
    MORRISON VAN : Avalon Sunset/1989
    MORRISON VAN : The Healing Game/1997
    MORRISSEY : Suedehead/1991

    NEVILLE BROTHERS : Yellow Moon/1989
    NEW ORDER : Low Life/1985
    NEW YORK DOLLS : New York Dolls/1973
    NEWMAN RANDY : Little Criminals/1977
    NICO : Drama Of Exile/1981
    NIRVANA : Nevermind/1991

    OCHS PHIL : All The News That Fit To Sing/1964
    ORBISON ROY : In Dreams/1965

    PAVEMENT : Slanted And Enchanted/1992
    PEARL JAM : Vitalogy/1994
    PERKINS CARL : Sun Greatest Hits/1958
    PINK FLOYD : Dark Side Of The Moon/1973
    PINK FLOYD : Wish You Were Here/1975
    PINK FLOYD : The Wall/1979
    PIXIES : Death To The Pixies/1988
    POP GROUP : Y/1979
    PORTISHEAD : Dummy/1994
    PRESLEY ELVIS : The Sun Sessions/1955
    PRETENDERS : The Pretenders/1979
    PULP : This Is Hardcore/1998

    QUEEN : A Night At The Opera/1975

    R.E.M. : Fables Of The Reconstruction/1985
    RADIOHEAD : Ok Computer/1997
    Ramones : Ramones Mania/1976
    REED LOU : New York/1989
    RESIDENTS : Eskimo/1979
    RICHMAN JONATHAN : Jonathan Sings/1983
    ROLLING STONES : Beggar’s Banquet/1968
    ROLLING STONES : Let It Bleed/1969
    ROLLING STONES : Sticky Fingers/1971
    ROXY MUSIC : Roxy Music/1972

    SANTANA : Caravanserai/1972
    SEX PISTOLS : Never Mind The Bollocks, Here Is The Sex Pistols/1977
    SIMON & GARFUNKEL : Greatest Hits/1971
    SIMPLE MINDS : New Gold Dream/1982
    SIOUXSIE & THE BANSHEES : Once Upon A Time/1979
    SIXTEEN HORSEPOWER : Sackcloth ‘n’ Ashes/1996
    SMITH PATTI : Horses/1973
    SMITHS : Best Vol.1 & 2
    SONIC YOUTH : Sister/1987
    SOUND : From The Lion’s Mouth/1981
    SPIRITUALIZED : Ladies And Gentlemen We Are Floating In Space/1997
    SPRINGSTEEN BRUCE : Darkness On The Edge Of Town/1978
    SQUEEZE : Greatest Hits/1979
    STEREOLAB : Dots And Loops/1997
    STEWART AL : Year Of The Cat/1976
    STYLE COUNCIL : Our Favourite Shop/1983
    SUICIDE : Ghost Riders/1981

    T. REX : Electric Warrior/1971
    TALKING HEADS : Once In A Lifetime/1980
    TELEVISION : Marquee Moon/1977
    THIS MORTAL COIL : It’ll End In Tears/1984
    TINDERSTICKS : Curtains/1997
    TORTOISE : Millions Now Living Will Never Die/1996
    TRICKY : Maxinquaye/1995
    TRIFFIDS : Calenture/1987
    TUXEDO MOON : Desire/1981

    U2 : The Joshua Tree/1987

    VAN DER GRAAF GENERATOR : Still Life/1976
    VELVET UNDERGROUND : The Velvet Underground And Nico/1967
    VIOLENT FEMMES : Violent Femmes/1984

    WAITS TOM : Rain Dogs/1985
    WALKABOUTS : New West Motel/1993
    WALKER SCOTT : Climate Of Hunter/1984
    WHO : Tommy/1969
    WHO : Who’s Next/1971
    WONDER STEVIE : Innervisions/1973
    WYATT ROBERT : Rock Bottom/1974

    YELLO : You Gotta Say Yes To Another Excess/1984
    YO LA TENGO : I Can Hear The Heart Beating As One/1997
    YOUNG NEIL : Harvest/1972
    YOUNG NEIL :Rust Never Sleeps/1979

    ZAPPA FRANK : Freak Out/1967



    Tags
    Μουσικά Είδη:RockSoulΚαλλιτέχνες:BushGuyLed ZeppelinRamonesThe Velvet Underground



    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #846   /   06.10.2004, 01:37   /   Αναφορά
    Τι να σχολιάσει κανεις τώρα....Η Ροκ μουσική σε όλο της το μεγαλείο!! Εγώ θα πρόσθετα και μερικούς άλλους αλλά και αυτοί καλοί είναι. Εδώ είναι και το εκπληκτικό της μουσικής αυτής-φτάνεις τους 100, μετά στους 160 και σίγουρα δεν θα δυσκολευτείς να τους κάνεις 200



    Να'σαι καλά βρε!



    Οπως τραγούδησαν οι Rolling Stones



    "It's only Rock n Roll but I like it"
    #850   /   06.10.2004, 13:22
    I Like it...i like it... Yes i do!!!!!!!



    :-)

    #848   /   06.10.2004, 11:55   /   Αναφορά
    Orfeus...έγραψες πάλι (και κυριολεκτικά και μεταφορικά). Κάποια groups ενδεχομένως να τα έχουμε πολλοί μόνο ακουστά , αλλά μας προκαλείς ανοιχτά να ασχοληθούμε περισσότερο...ξεκινώντας από τώρα :)
    #849   /   06.10.2004, 13:21
    Από τώρα;

    Από ....χθες Λίντα μου έπρεπε να έχετε ξεκινήσει. Από Χθες!!



    ΤΗΝΧ!!! :-)

    #855   /   07.10.2004, 14:08   /   Αναφορά
    Συγχαρητήρια, πολύ καλή επιλογή!!!

    Χάρηκα ιδιαίτερα που είδα στη λίστα σου τον Phil Ochs -κατά την ταπεινή μου γνώμη ο Dylan ωχριά μπροστά του...

    #867   /   12.10.2004, 18:50
    THNX WildCat... :-)

    #870   /   15.10.2004, 13:38   /   Αναφορά
    poia einai "vasikh" rock diskothikh einai fysik teleiws ypokeimeniko, ma h protash sou einai anamfisvhthta endiaferousa, an kai me thn prwth matia anarwtithika giati toso sxetika liga 90s albums... proswpika den tha proteina ws "must have album" twn blur to omwnymo tous, oute tou bowie to scary monsters, oute to pearl gia thn janis joplin oute to iv gia zeppelin (anamfisvhthta to I), kai eidika gia buckley, tha protimousa to grace tou jeff. meta tha prosexa kai ton orismo tou rock, k den tha evaza ton tricky mesa (hehe, auto htan tricky :). tha evgaza ola twn rolling stones kai tha evaza instead joni mitchell, perissotera 16 horsepower, madrugada- industrial silence, etta james (pou eipe ta idia sxedon tragoudia me janis joplin alla poly kalytera ....ok, den einai rock...), nick drake kai tool!! pithanotata na mhn evaza to 95% apo auta pou proteineis. Epishs to vriskw kai ligo old-fashioned!



    epilogos??? DEN YPARXEI ROCK BASIKH DISKOTHIKH!!!!!!



    PS. Eimai sigourh oti exeis perissoteres mousikes gnwseis apo emena, alla auto den mou leei tipota! eleutheria logou vlepeis. :)

    pantws den sth lew. :)



    #871   /   15.10.2004, 14:46
    Φυσικά και ο καθένας θα ήθελε να δει σ'αυτή τη λίστα τα αγαπημένα του και θα 'χαμε μεγάλο πρόβλημα...

    Σκέφτηκα αρχικά ότι απέρριψες τα "βρώμικα" αλλά εδώ υπάρχει punk υπάρχει και grunge....

    Για αυτό το λόγο θα χωρούσε έστω ένα "Back in Black" ή "Highway to hell" των AC/DC...




    #872   /   15.10.2004, 15:57
    DeLaSane & Logistis:



    Αν είχα να ικανοποιήσω τα γούστα του καθενός από εμάς, θα έγραφα ...ακόμα!!!



    Πιστεύετε ότι με τους 160 δίσκους, έχω συμπληρώσει τη συλλογή μου και είμαι ικανοποιημένος ότι τα έχω ...όλα;



    Αλλιώς, ποιος ο λόγος να έχω 5.000 βινύλλια και 3.000 CD's μέχρι τώρα;



    Κάνω μία ολόκληρη εισαγωγή, για να εξηγήσω κάποια πράγματα και βλέπω ότι εσείς τα παρα...βλέπετε!!!



    Να γράψω πάλι (εδώ) τα ίδια για το τι εννοώ "Βασική Rock Δισκοθήκη", αλλά και πώς την εννοώ;



    Να γράψω πάλι (εδώ) για τα δικά μου κριτήρια;



    Να βγάλω τους ...Rolling Stones? Να βγάλω τον Tim Buckley και στη θέση του να βάλω τον Jeff? Να βγάλω την Joplin? Τον Drake?



    Οκ!!! Θα φτιάξω μία "DeLaSane/Rock Δισκοθήκη"!!!!!!


    #873   /   15.10.2004, 16:49
    delasane rock diskothikh??

    auto akougetai kalytero. :-)



    anyway, katalavainw ta epixeirhmata sou kai den amfisvhtw to gousto sou. isws na einai thema orologias, an eleges px h basikh MOY rock diskothikh, alla ok, den xreiazetai na ekshghseis ti ennoeis me thn ennoia rock diskothikh ktl.



    apla to provlhma ektos orologias einai kai goustou. Pisteuw oti exeis valei poly classic 70s rock, to opoio mallon shmainei kati allo gia esena ektos apo mousikh. Den exw provlhma me 70s rock, isa isa, ma pisteuw oti kai ta 90s exoun anadeiksei isaksia poiothta kai istoria sth mousikh. Oi rolling stones den mou lene apolytws tipota. Ektos tou oti ginan aforhta emporikoi, kanan megales epityxies diaskeuazontas blues tragoudia, ta opoia ta vriskw poly pio poiotika ki authentika. OK! kserw, egrapsan kai dika tous...dakryvrextes mpalantes pou epeidh einai catchy poulane perissotero. Den lew oti einai kakoi, apla den tous aksizei tosh fhmh. oi beatles pali den einai oi agaphmenoi mou, alla tous paradexomai giati einai authentikoi! oso gia janis joplin, den eipa na mhn thn valeis, apla oti den pisteuw oti to pearl einai to kalytero ths. an kai efiviko mou eidwlo, ki auth anadeixtike me diaskeves allwn kommatiwn (oi opoies den amfisvhtw oti einai apaixtes) nai men eixe para poly kalh fwnh alla eixe thn atyxia na synergastei me katw tou metriou mousikous. oso gia tim kai jeff buckley, opws eipame prin einai thema goustou, alla proswpika pisteuw oti o gios einai aisthita yperanw tou patera. Kata thn gnwmh mou o jeff exei mia apo tis kalyteres antrikes fwnes ths rock kai to grace exei tis kalyteres syntheseis tou, diaskeves kai ermhneies.



    opws eipame prin to provlhma einai goustou, kai kathenas fysika den mporei na epikrinei to gousto tou allou, giati to gousto einai kati parapanw apo aisthitikh areskeia, ki exei perissotero na kanei me yposynidhtous (pisteuw) logous, empneusmenous apo anamnhseis kai synaisthimata. oso ki an kapoios prospathisei na kanei ena antikeimeniko top 100 apo rock diskous tha apotyxei giati tha agnohsei pithanon thn synaisthimatikh pleura ths areskeias. kai sto katw katw, mousikh einai panw ap'ola synaisthima, gia auto kai oi diafwnies einai apolyta fysiologikes.



    se genikes grammes, den mou aresoun oi epiloges sou giati eimai fysiologika synaisthimatikh. :)



    sorry pou eipa toooooooosa polla!!

    #874   /   15.10.2004, 18:26
    Orfeus,καταλαβαίνω την αγάπη σου για τη μουσική,το μεράκι για να παρουσιάσεις το άρθρο,τη χαρά που νιώθεις όταν λες "Τελείωσα!".

    Είναι απίστευτα συναισθήματα!

    Όμως στην εισαγωγή υπάρχει η φράση :

    "Δεν νοείται δισκοθήκη του Rock, που να μην περιέχει δίσκους όπως τα: Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band/Beatles, Highway 61 Revisited/Dylan, Astral Weeks/Van Morrison, Beggar’s Banquet/Rolling Stones, Dark Side Of The Moon/Pink Floyd, Who’s Next/Who".

    Δε διαφωνώ καθόλου με τους συγκεκριμένους δίσκους αλλά αυτό το "Δεν νοείται" είναι υποκειμενικό...



    Μπράβο πάντως για το ζήλο που δείχνεις!

    #876   /   15.10.2004, 18:38
    Λογιστή...



    Σε κάποιο σημείο της απάντησής μου προς την DeLaSane, έχω απαντήσει για τους συγκεκριμένους δίσκους στους οποίους αναφέρεσαι.



    Πάντως, μέσα στους 160 έχω και 25 από την δεκαετία του '90.



    Μην παραπονιόσαστε... :-)

    #875   /   15.10.2004, 18:33
    delasane rock diskothikh?? auto akougetai kalytero. :-)



    Θα σου άρεσε αυτό, αλλά μετά θα μου την έπεφτε ο Λογιστής, οπότε θα αναγκαζόμουν να φτιάξω και μία Δισκοθήκη …Λογιστική!!! Όπως καταλαβαίνεις ….κυκεώνας!!!!



    anyway, katalavainw ta epixeirhmata sou kai den amfisvhtw to gousto sou. isws na einai thema orologias, an eleges px h basikh MOY rock diskothikh, alla ok, den xreiazetai na ekshghseis ti ennoeis me thn ennoia rock diskothikh ktl. apla to provlhma ektos orologias einai kai goustou.



    Pisteuw oti exeis valei poly classic 70s rock, to opoio mallon shmainei kati allo gia esena ektos apo mousikh. Den exw provlhma me 70s rock, isa isa, ma pisteuw oti kai ta 90s exoun anadeiksei isaksia poiothta kai istoria sth mousikh. Oi rolling stones den mou lene apolytws tipota. Ektos tou oti ginan aforhta emporikoi, kanan megales epityxies diaskeuazontas blues tragoudia, ta opoia ta vriskw poly pio poiotika ki authentika. OK! kserw, egrapsan kai dika tous...dakryvrextes mpalantes pou epeidh einai catchy poulane perissotero. Den lew oti einai kakoi, apla den tous aksizei tosh fhmh. oi beatles pali den einai oi agaphmenoi mou, alla tous paradexomai giati einai authentikoi!



    Το θέμα που προκύπτει, είναι πολύ μεγάλο. Τι σημαίνει για μένα η δεκαετία του ’70…..

    Κοίτα… Για παράδειγμα, τραγούδια της δεκαετίας του ’70 ακούγονται ακόμα και σήμερα 25 - 30 χρόνια μετά. Η δεκαετία αυτή, έχει αποτιμηθεί. Μπορείς τώρα, να δεις και να πεις ποιος προσέφερε και τι προσέφερε στη Rock μουσική υπόθεση. Η δεκαετία του ’80 αλλά και του ’90, μπορεί να ανέδειξε σπουδαία γκρουπς που να μην μπορείς να τα αγνοήσεις, αλλά η αποτίμηση δεν έχει γίνει ακόμα. Για παράδειγμα, εγώ λατρεύω τους Coldplay. Και τι θα πούμε τώρα δηλαδή; Ότι είναι …σπουδαίοι; Δύο – τρεις δίσκους έχουνε κάνει. Κάτσε να τους δούμε. Θα αντέξουν στο χρόνο; Θα αφήσουν κάτι πίσω τους; Θα ακούγονται οι δίσκοι τους και μετά από 25 χρόνια όπως οι δίσκοι των Beatles και των Rolling Stones που εσένα δεν σου λένε …τίποτα; Μπορούμε να ξεφύγουμε από το θέμα γούστου και να δούμε το πράγμα αντικειμενικά; Είναι δύσκολο το ξέρω. Αλλά συζητώντας πάνω στη βάση «γούστο», σε κάποιον που γουστάρει Καρρά ή Τερλέγκα ή δεν ξέρω τι άλλο, τι μπορώ να πω; Όπως ακριβώς κάνεις τον διαχωρισμό και λες ότι οι Beatles δεν είναι οι αγαπημένοι σου, αλλά παραδέχεσαι ότι είναι αυθεντικοί, έτσι προσπάθησα κι’ εγώ να φτιάξω αυτή τη λίστα και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίσεις. Οι Rolling Stones μπορεί να μη σου λένε τίποτα –σήμερα- αλλά αμφισβητείς ότι προσέφεραν στην υπόθεση που λέγεται Rock μουσική; Με τι στοιχεία αμφισβητείς ότι οι δίσκοι που αναφέρω δεν είναι σπουδαίοι και …απαραίτητοι; Σε ποιους δίσκους είναι οι δακρύβρεχτες μπαλάντες που αναφέρεις; Είναι στους δίσκους που αναφέρω; Και ποιες είναι αυτές; Θέλεις να μου πεις για το Angie ας πούμε; Και στο κάτω – κάτω, δεν θα κρίνουμε ένα γκρουπ από μία, δύο ή τρεις δακρύβρεχτες μπαλάντες, όταν έχουμε μπροστά μας μία ιστορία …40 χρόνων. Έτσι δεν είναι;



    Δεν έχει σημασία αν οι Beatles είναι ή δεν είναι οι αγαπημένοι σου. Εγώ, δεν έκανα την λίστα αγαπημένων σου, ούτε τη λίστα των αγαπημένων του Λογιστή έκανα, αλλά ούτε και τη λίστα των δικών μου αγαπημένων έκανα.



    Δίσκοι όπως Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band/Beatles, Beggars Banquet/Rolling Stones, Astral Weeks/ Van Morrison, Highway 61 Revisited/Bob Dylan, Who’s Next/Who, Dark Side of the Moon/Pink Floyd, θεωρούνται και είναι ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ. Είναι δίσκοι ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ. Για τη δεκαετία του ’90 τι να πούμε; Κάτσε να γίνει ιστορία και θα ….δούμε!!!



    oso gia janis joplin, den eipa na mhn thn valeis, apla oti den pisteuw oti to pearl einai to kalytero ths. an kai efiviko mou eidwlo, ki auth anadeixtike me diaskeves allwn kommatiwn (oi opoies den amfisvhtw oti einai apaixtes) nai men eixe para poly kalh fwnh alla eixe thn atyxia na synergastei me katw tou metriou mousikous.



    Διαφωνώ!!!

    -Το Pearl είναι πολύ καλός (για την εποχή του) δίσκος!!!

    -Αναδείχθηκε με διασκευές λες. Μα …δεν ήταν συνθέτης. Τραγουδίστρια ήταν.

    -Η ατυχία της ήταν ότι δεν έζησε. Δεν ξέρουμε τι άλλο θα είχε να μας δώσει.



    oso gia tim kai jeff buckley, opws eipame prin einai thema goustou, alla proswpika pisteuw oti o gios einai aisthita yperanw tou patera. Kata thn gnwmh mou o jeff exei mia apo tis kalyteres antrikes fwnes ths rock kai to grace exei tis kalyteres syntheseis tou, diaskeves kai ermhneies.



    Διαφωνώ!!!

    -Επιμένω ότι δεν θα κρίνω τον πατέρα και το γιο με βάση το γούστο!!! Ο πατέρας άφησε πίσω του Έργο!!! Έτσι θα το κρίνω!!! Ο γιος τι άφησε; Τι πρόλαβε δηλαδή να αφήσει;

    -Κι’ αν …έχει (είχε θα έπρεπε να πεις), μία από τις καλύτερες αντρικές φωνές τι έχει να κάνει αυτό;

    -Το Grace, είναι ένα παραδοσιακό κομμάτι. Δεν είναι (ήταν) δική του σύνθεση.



    opws eipame prin to provlhma einai goustou, kai kathenas fysika den mporei na epikrinei to gousto tou allou, giati to gousto einai kati parapanw apo aisthitikh areskeia, ki exei perissotero na kanei me yposynidhtous (pisteuw) logous, empneusmenous apo anamnhseis kai synaisthimata. oso ki an kapoios prospathisei na kanei ena antikeimeniko top 100 apo rock diskous tha apotyxei giati tha agnohsei pithanon thn synaisthimatikh pleura ths areskeias. kai sto katw katw, mousikh einai panw ap'ola synaisthima, gia auto kai oi diafwnies einai apolyta fysiologikes.



    Νομίζω ότι έχω απαντήσει στα περί γούστου. Να μην επανέρχομαι…



    se genikes grammes, den mou aresoun oi epiloges sou giati eimai fysiologika synaisthimatikh. :)



    Δηλαδή...θέλεις να πεις τώρα, ότι εγώ …δεν είμαι;






    #878   /   15.10.2004, 19:29
    Orfeus,για να σου εξηγήσω,συμφωνώ μαζί σου,εκτός απο το παρακάτω:



    Για μένα δε νοείται(όπως λες κι εσύ)Βασική Rock Δισκοθήκη που να έχει Nirvana και να μην έχει AC/DC.



    Oι Nirvana πούλησαν,πούλησαν,πούλησαν έγιναν γνωστοί παντού αλλά δεν έγιναν ιστορία(όπως επίσης λες για τα γκρουπ των '90).

    Ούτε επίσης άλλαξαν τίποτα ουσιαστικό στη μουσική με τη μόδα τους...(Σε ανίθεση με το punk που άλλαξε πολλά)

    Οι AC/DC όμως είναι,πλέον ΙΣΤΟΡΙΑ.



    Αυτή είναι η διαφωνία μου και τίποτα άλλο!



    Let there be ROCK...

    #879   /   15.10.2004, 19:53
    Για να δεις...



    Σε ένα άλλο μου άρθρο "200 ¶λμπουμς για όλες τις Εποχές", έχω 2 ¶λμπουμς των AC/DC: Back in Black & Highway to Hell.



    OK???

    #880   /   15.10.2004, 21:09
    Για παράδειγμα, τραγούδια της δεκαετίας του ’70 ακούγονται ακόμα και σήμερα 25 - 30 χρόνια μετά. ..



    Me paromoia (isws kai perissoterh) syxnothta akougontai kai ta 80s ,90s,00s.



    Μπορείς τώρα, να δεις και να πεις ποιος προσέφερε και τι προσέφερε στη Rock μουσική υπόθεση.





    ?????mporeis?? poios to krinei? eimai sigourh pws ki egw ki esy tha kanoume entelws diaforetikh apopsh.



    αλλά η αποτίμηση δεν έχει γίνει ακόμα.



    akrivws!! alla den nomizw na erthei h mera ths apotimishs ths mousikhs, opws kai to judgment day! h gnwmh mou einai pws sto mellon tha epikrathsoun oi kalyteroi mousikoi apo oles tis dekaeties!



    Για παράδειγμα, εγώ λατρεύω τους Coldplay. Και τι θα πούμε τώρα δηλαδή; Ότι είναι …σπουδαίοι; Δύο – τρεις δίσκους έχουνε κάνει. Κάτσε να τους δούμε. Θα αντέξουν στο χρόνο; Θα αφήσουν κάτι πίσω τους; Θα ακούγονται οι δίσκοι τους και μετά από 25 χρόνια όπως οι δίσκοι των Beatles και των Rolling Stones που εσένα δεν σου λένε …τίποτα;



    Goldplay??? xmmm oxi apo ta sygkrothmata pou tha elega tha anteksoun ston xrono alla kaneis den kserei. oxi, pantws, den pisteuw oti se kamia periptwsh tha afhsoun osa afhsan oi beatles kai rolling stones! oxi logw poiothtas, alla kyriws logw epoxhs, koinwnikwn katastasewn kai poreia/stadio/katastash ths mousikhs. oi beatles kai oi rolling stones eixan thn tyxh na zhsoun se mia epoxh rizikhs (sxetika) allaghs ths mousikhs. to oti ekanan thn arxh ths rock kata kapoio tropo, den shmainei oti egrapsan k ta kalytera kommatia. Rock mousikh den proyphrxe (oxi toulaxiston se ekeinh thn morfh), ki eixan etsi ena apeiro pedio na peiramatistoun kai na apokthsoun mia monadikh mousikh tautothta. Kata th gnwmh mou oi Rolling stones gia tis dynatothtes ths epoxhs kataferan poly liga, se antithesh me allous, opws px. beatles, led zeppelin, k black sabbath, opou oloi apekthsan monadiko kai parallhla syntheto hxo (ki oxi mono rock n roll attitude opws o jagger). Sthn epoxh mas osa sygkrothmata akolouthoun thn rock stadiodromia exoun ena pio dyskolo ergo na ektelesoun, na anaparagoun mousikh dixws na epanalamvanoun tous prohgoumenous. Pisteuw oti mousikoi opws oi 16 horsepower, portishead, blur, radiohead kai polloi alloi kataferan kati tetoio, o kathenas me ton tropo tou. Epishs den eipa oti oi Beatles de mou lene tipota.



    Μπορούμε να ξεφύγουμε από το θέμα γούστου και να δούμε το πράγμα αντικειμενικά; Είναι δύσκολο το ξέρω. Αλλά συζητώντας πάνω στη βάση «γούστο», σε κάποιον που γουστάρει Καρρά ή Τερλέγκα ή δεν ξέρω τι άλλο, τι μπορώ να πω;



    Pisteuw oti einai poly dyskolo na ksefygoume apo to thema goustou. An ta katafername tote pithanotata na aresean se olous ta idia pragmata. Kapoios pou goustarei Terlegka, logw goustou tha yposthriksei oti oi Rolling stones sou den lene mia. Mporeis na ton metapeiseis? Poios exei dikio, k poios einai kalyteros? Pote den exw akousei Terlegka, alla kserw oti to epipedo thewreitai "edafos", ok! alla gousta einai auta!!! kai ta gousta dhmiourgountai me anamnhseis kai synaisthimata, pou xtizoun siga siga ta akousmata sta opoia ginomaste pio epirrepeis, k oi rolling stones de tha tou lene tipota, giati apla einai mia kenh mousikh.



    Οι Rolling Stones μπορεί να μη σου λένε τίποτα –σήμερα- αλλά αμφισβητείς ότι προσέφεραν στην υπόθεση που λέγεται Rock μουσική; Με τι στοιχεία αμφισβητείς ότι οι δίσκοι που αναφέρω δεν είναι σπουδαίοι και …απαραίτητοι; Σε ποιους δίσκους είναι οι δακρύβρεχτες μπαλάντες που αναφέρεις; Είναι στους δίσκους που αναφέρω; Και ποιες είναι αυτές; Θέλεις να μου πεις για το Angie ας πούμε; Και στο κάτω – κάτω, δεν θα κρίνουμε ένα γκρουπ από μία, δύο ή τρεις δακρύβρεχτες μπαλάντες, όταν έχουμε μπροστά μας μία ιστορία …40 χρόνων. Έτσι δεν είναι;



    Gia rolling stones sorry, alla i don't get it. isws na exei na kanei me auta pou proanefera, pote den mporese kanena tragoudi rolling stones na kollhsei me thn proswpikothta, ta synaisthimata, tis mnhmes kai thn aisthitikh mou. Exw prospathisei na tous kanw na mou aresoun, eidika sthn efhveia mou opou a rolling stone is cool stuff, alla den ta katafera. tous evriska panta pezous, adiaforous kai ypokritikous! isws na mhn exw idea apo mousikh, alla h mousikh tous den me agkikse pote. Apo angy se white horses, ki epeita to pio xazo tous sympathy for the devil, ki ola hit kai mh mou einai adiafora! Kai auto pou antipathw sta telh 60s kai 70s einai h xrhsh goth stoixeiwn, kai devil stuff sth mousikh (des sabbath k alice cooper) h opoia mou thimizei nu metal stuff (ie. slipknot, marilyn manson), to opoio kata thn apopsh mou einai to pio xamhlo eidos rock/metal mousikhs (kati san terlegkas dhladh). H xrhsh autwn twn stoixeiwn einai ksekathara gia emporikous skopous, kai h ploeiopsifia twn kallitexnwn (px ozzy) exoun paradextei oti den exoun idea apo satanismo. Gia na mhn parekshgoumaste den exw provlhma me authentikh satanistikh mousikh, efoson oi mousikoi pisteuoun se auto pou kanoun. (apla den tyxainei na symvadizei me to "gousto" mou.). Ekei pou arxiza na ginomai pio skeptikh yoer twn r.stones, to sympathy for the devil me ksenerwse entelws.



    Δεν έχει σημασία αν οι Beatles είναι ή δεν είναι οι αγαπημένοι σου. Εγώ, δεν έκανα την λίστα αγαπημένων σου, ούτε τη λίστα των αγαπημένων του Λογιστή έκανα, αλλά ούτε και τη λίστα των δικών μου αγαπημένων έκανα.



    Edw symfwnoume apolyta!



    Μα …δεν ήταν συνθέτης. Τραγουδίστρια ήταν.



    Exei grapsei kai dika ths (ie. Me and Bobby Mc Gee)



    Διαφωνώ!!!

    -Επιμένω ότι δεν θα κρίνω τον πατέρα και το γιο με βάση το γούστο!!! Ο πατέρας άφησε πίσω του Έργο!!! Έτσι θα το κρίνω!!!



    Sorry alla den thewrw spoudaio toso spoudaio Ergo tou patera! Oxi oti den mou aresei, alla oxi kai toso spoudaios!







    Ο γιος τι άφησε; Τι πρόλαβε δηλαδή να αφήσει;

    Ti afhse?? no comments



    -Κι’ αν …έχει (είχε θα έπρεπε να πεις), μία από τις καλύτερες αντρικές φωνές τι έχει να κάνει αυτό;

    apla to anefera... ektos apo spoudaia fwnh einai kai spoudaios syntheths!



    -Το Grace, είναι ένα παραδοσιακό κομμάτι. Δεν είναι (ήταν) δική του σύνθεση.

    Fantazomai ennoeis to "amazing grace", kai ap'oti exw ypopsin mou o j. buckley den exei hxografhsei to amazing grace. Egw anaferomai sto album tou buckley pou onomazetai "grace" (asxeto alla exei thewrithei ena apo ta kalytera albums twn 90s), sto opoio exei grapsei 7 apo ta 10 tragoudia (ta perissotera mazi me ta ypoloipa melh tou sygkrothmatos). Epishs exei kanei k treis fantastikes diaskeves (lilac wine, Hallelujah, Corpus Christi Carol). Ton thewrw spoudaio kallitexnh oxi mono apo to talento tou alla kai thn stash tou apenanti sth zwh, ton kosmo kai thn mousikh. Tha ton sygkrina me ton nick drake twn 90s, aplos, melwdikos, ousiwdhs. Oxi epeideksiothts, megalomaneies kai pathos gia to xrhma (aka rolling stones). Fsika auth einai kathara h proswpikh mou gnwmh...gia n eimai kai safhs, oxi k tipote allo.



    Δηλαδή...θέλεις να πεις τώρα, ότι εγώ …δεν είμαι;



    Auto einai to provlhma! Oti fainetai na eisai ki esy! :)

    #881   /   15.10.2004, 23:02
    Κάνεις …λάθη!!!



    1: Στο κείμενό μου, δεν ανέφερα πουθενά για σατανισμό και σατανιστική μουσική. Αυτό εμένα δεν με αφορά. Εγώ μιλάω για Rock και εσύ μου εισάγεις στοιχεία και ονόματα της Metal με όλα τα παρελκόμενά της.



    2: Το Sympathy for the Devil δεν έχει καμία σχέση με σατανισμό. Έχεις ασχοληθεί με τον στίχο του τραγουδιού; Μπορείς να διαβάσεις και την ανάλυσή του στις Rock Αναφορές ΙΙ.



    3: Εάν το Wild Horses δεν αγγίζει την αισθητική σου, είναι γούστο σου και …καπέλο σου. Αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι εγώ προσπαθώ να ξεφύγω από το θέμα γούστο. Για παράδειγμα: Δεν ακούω Sex Pistols, αλλά το “Never Mind the Boolocks” θεωρείται σπουδαίος δίσκος για την προσφορά του. Με αυτό το σκεπτικό τον βάζω μέσα στη λίστα. Όχι επειδή μου αρέσει.



    4: “Me and Bobby McGee” Στίχοι & Μουσική: Kriss Kristoferson



    5: Ναι το “Amazing Grace” εννοώ και πρόλαβε να το ηχογραφήσει και ο Jeff πριν πεθάνει. Αλλά δεν επιτρέπεται να λες για τον Tim Buckley ότι δεν ήταν και ….τόσο σπουδαίος. Θα τρίζουν τα κόκαλά του. ¶λλο δεν μου αρέσει και άλλο αν ήταν ή δεν ήταν σπουδαίος. Αυτό πρέπει να ξεχωρίσουμε.


    #883   /   16.10.2004, 12:37
    Συμφωνώ!Και γω αποφεύγω τους Doors όπως ο διάολος το λιβάνι αλλά,τι να κάνουμε,έγραψαν ιστορία...



    Και οι AC/DC δεν είναι το αγαπημένο μου γκρουπ(κυρίως λόγω των στίχων)απλά γουστάρω με χίλια τη μουσική τους και αυτή μαζί με τα live τους είναι που άφησαν εποχή και έτσι έγιναν μεγάλο συγκρότημα!



    ¶τομα σαν κι σένα Orfeus,που έχουν τόσο πάθος με τη μουσική(όπως η διοργάνωση του live,που δυστυχώς δεν ήρθα),αλλά και με τόσο πλούσια δισκοθήκη,τα σέβομαι αλλά προσπαθώ να κρίνω τη μουσική όσο πιο αντικειμενικά μπορώ με τις γνώσεις που έχω.



    Να σαι καλά και να συνεχίσεις έτσι!


    #884   /   16.10.2004, 12:47
    Κι' εσύ να 'σαι καλά Λογιστή μου!!!



    Σ' ευχαριστώ...

    #885   /   16.10.2004, 14:18
    1: Στο κείμενό μου, δεν ανέφερα πουθενά για σατανισμό και σατανιστική μουσική. Αυτό εμένα δεν με αφορά. Εγώ μιλάω για Rock και εσύ μου εισάγεις στοιχεία και ονόματα της Metal με όλα τα παρελκόμενά της.



    To anefera ws ena apo ta paradeigmata apo ta opoia kapoioi apo th 70s rock htan apla epideiksiomanhs. Ki anaferomai gia pseutosatanismo. Oso gia metal, den exw idea apo auto to eidos mousikhs ektos apo ta poly vasika.



    2: Το Sympathy for the Devil δεν έχει καμία σχέση με σατανισμό. Έχεις ασχοληθεί με τον στίχο του τραγουδιού; Μπορείς να διαβάσεις και την ανάλυσή του στις Rock Αναφορές ΙΙ.



    Den exw diavasei thn analysh stis Rock anafores. Auto pou kserw einai oti to Sympathy for the Devil (lene oti) einai vasismeno se ena mythistorhma tou Bulgakov sto opoio enas paraksenos ksenos (o opoios argotera apodeikneietai oti einai o satanas) systhnetai se dyo kyrious sth Mosxa kathws syzhtoun gia to an yphrkse o Xristos h oxi. Polla apo tis perigrafes tou vivliou einai kai sto tragoudi.Ara oxi kai toso protwtypo!



    3: Εάν το Wild Horses δεν αγγίζει την αισθητική σου, είναι γούστο σου και …καπέλο σου. Αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι εγώ προσπαθώ να ξεφύγω από το θέμα γούστο. Για παράδειγμα: Δεν ακούω Sex Pistols, αλλά το “Never Mind the Boolocks” θεωρείται σπουδαίος δίσκος για την προσφορά του. Με αυτό το σκεπτικό τον βάζω μέσα στη λίστα. Όχι επειδή μου αρέσει.



    Ok to katalavainw, alla kai h antikeimenikothta einai sxetikh, auto thelw na pw. H anthrwpinh istoria einai ypokeimenikh, kai gia to ti exei apomeinei ws hrwiko, kai aksio mnhmhs, einai entelws ypokeimeniko kai amfisvitishmo. To idio isxyei kai gia thn mousikh. Kai oi Spice Girls ekanan patago...alla den shmaiinei oti eixan poiotikh mousikh. Eksallou kai to ti thewrei kapoios poiothta, einai kathara ypokeimeniko.



    4: “Me and Bobby McGee” Στίχοι & Μουσική: Kriss Kristoferson



    Ok, gia to Me and Bobby Mc Gee ekana lathos. Parakatw einai merika tragoudia pou exei grapsei, h syngrapsei h Janis:Intruder, Women Is Losers, Blindman, I Need a Man to Love, Turtle Blues, Oh, Sweet Mary , One Good Man , Kozmic Blues, Move Over , Mercedes Benz kai alla

    to "Me and Bobby Mc Gee" einai grammeno apo Kris Kristofferson kai Fred Foster mazi. (etsi leei to cd mou to opoio den lanthasmena den frontisa na symvouleutw prin steilw to prohgoumeno sxolio mou)



    5: Ναι το “Amazing Grace” εννοώ και πρόλαβε να το ηχογραφήσει και ο Jeff πριν πεθάνει. Αλλά δεν επιτρέπεται να λες για τον Tim Buckley ότι δεν ήταν και ….τόσο σπουδαίος. Θα τρίζουν τα κόκαλά του. ¶λλο δεν μου αρέσει και άλλο αν ήταν ή δεν ήταν σπουδαίος. Αυτό πρέπει να ξεχωρίσουμε.



    Egw fysika ennoousa to album "Grace" efoson milagame kai gia rock diskothikh einai profanes! To amazing grace den amfisvhtw oti to exei hxografhsei, afou einai o pio gnwstos ymnos sthn agglikh glwssa, kai profanws exei ektelestei apo apeirous kallitexnes, apla den to exw ypopsin mou. Twra gia to spoudaios, eipame...peri sxetikothtas. Ki auto pou ennoousa, den einai oti den mou aresei o tim,alla oti mousika pisteuw oti o gios htan pio protwtypos, monadikos kai spoudaios. Auto mporw na to krinw me vash thn dikh mou aisthitikh kai logikh, opws ki esy krineis to antitheto, me vash th dikh sou logikh kai aisthitikh!

    #886   /   16.10.2004, 15:19
    "...Δίσκους που εκτός από συλλεκτική αξία, έχουν και ιστορική σημασία για την συμβολή τους στην εξέλιξη της Rock μουσικής...."



    Είναι ένα κομμάτι από την εισαγωγή μου στο άρθρο αυτό.



    ...και εσύ μου μιλάς για αισθητική, για γούστο, μου λες δεν μου αρέσει το ένα, γιατί μου αρέσει το άλλο κλπ. Τι σχέση έχει το "μου αρέσει" ή το "δεν μου αρέσει"; Εγώ δεν έγραψα το άρθρο σε αυτή τη βάση!!!



    Πότε θα το καταλάβεις αυτό;



    Αν έγραφα μόνο αυτά που μου αρέσουν, τότε τα ονόματα των γκρουπς, δεν θα ξεπερνούσαν τα ...10!!!

    Είμαι πολύ εκλεκτικός σε πληροφορώ. Και δεν ακούω την όποια πατάτα μου σερβίρουνε.




    #887   /   16.10.2004, 15:35
    An pragmatika pisteueis oti oloi oi diskoi pou exeis valei exoun diamorfwsei thn istoria ths mousikhs, tote tha eprepe na valeis kai busted, slipknot, avril lavigne kai papa roach! autoi me ton tropo tous exoun diamorfwsei to neo kyma mousikhs.



    Oi 16 Horsepower ti symvolh exoun sth mousikh? Nomizeis oti tha htan poly diaforetika ta mousika drwmena dixws autous?



    Epimenw se auto pou ennow, oxi oti h lista einai synaisthimatikh, ALLA OTI O SYNAISTHIMATISMOS ANAPOFEUKTA EPHREAZEI THN ANTIKEIMENIKH KRISH SOU/MAS (ektos an eisai mhxanh).

    #888   /   16.10.2004, 16:07
    Δεν θα πάψω ποτέ να εκτίθεμαι.



    Στα live που κάνω, εκτίθεμαι.

    Στο δίσκο που κυκλοφορεί, εκτίθεμαι.

    Στο μυθιστόρημα που θα κυκλοφορήσει, εκτίθεμαι.

    Στα άρθρα που δημοσιεύω, εκτίθεμαι.



    Φυσικό και επόμενο είναι, να …προκαλώ αντιδράσεις.



    Δεν θα πάψω όμως ποτέ να εκτίθεμαι.



    Φτιάξε λοιπόν μία λίστα στα μέτρα σου, έτσι που να τη βλέπεις και να καμαρώνεις.




    #889   /   17.10.2004, 11:47
    Den katalava an to ektithomai to enoeis thetika h arnhtika, pantws egw mono thetika to vlepw.



    Kaneis kalh douleia (edw mesa ap'oti vlepw) kai ta arthra sou einai endiaferonta, gia auto kai prokaloun antidraseis.



    De nomizw na mou xreiazetai lista gia na thn kamarwnw! mporw na kamarwsw kai xwris authn.



    Good luck!

    #890   /   17.10.2004, 12:29
    THNX DeLaSaNe...



    Be Well...

    #18310   /   21.04.2009, 18:09
    Καλή προσέγκιση αλλά δεν βλέπω κάπου τους SCORPIONS!! Όπως και πολλοί άλλοι δεν βλέπουν άλλα που περίμεναν... Αυτό συμαίνει πως δεν ήταν ανάγκη να βάλεις περιορισμούς: ας έβαζες καλύτερα όσα μπορούσες και ας ήταν 400 ή περισσότερα (πιο βολικό το βρήσκω, έτσι και αλλιώς η ροκ είναι ατελείωτη, γιατί όχι και η δισκοθήκη μας; Δεν μαζέυουμε και βινύλλια πια...) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ τι τράβηξες μέχρι τώρα για να βγάλεις "την βασική ροκ δισκοθήκη", πιστεύω πως περισσότερο θα σε κούρασε η διάκριση που έκανες στα άλμπουμ παρά το γράψιμο... Μου άρεσε εμένα αυτό, γιατί είμαι μικρός και μαθαίνω για συγκροτήματα που ούτε που ήξερα πως υπήρχαν... Και το αν θα είχε μέσα SCORPIONS δεν θα αλλάξει κάτι σε αυτά που ξέρω... Για ακόμη μια φορά συγχαρητήρια! Συνέχισε την καλή δουλειά...

    #6998   /   21.01.2007, 20:41   /   Αναφορά
    Μην ξεχνάμε και τα Use Your Illusions twn Guns !!!
    #8538   /   08.06.2007, 00:35
    eide kaneis poythena tipota apo MAIDEN ?

    #8542   /   08.06.2007, 04:53
    Θα έπρεπε;




    #8543   /   08.06.2007, 16:25
    isws, exoyn nomizw dwsei arketa pragmata sto rock . akoma kai sto mpaso exoyn aristoyrgimata (Harris for ever)

    #8544   /   08.06.2007, 16:37
    Με αυτή τη λογική όμως, λες “να βάλω και αυτό”, “να βάλω και εκείνο” και έτσι οι 100 δίσκοι, πέρασαν τους 160. Σας τους παραδίδω...



    Αν λοιπόν συνέχιζα, ίσως να είχα και Maiden.

    Και ίσως, να μην είχα τελειώσει ακόμα αυτό το άρθρο!



    :-)


    #8547   /   09.06.2007, 05:39   /   Αναφορά
    Τέλεια η δισκοθήκη :) για κάποιον που θέλει να έχει ενδεικτικά κάποια ροκ cd...

    Αλλά κάτι με απογοήτευσε...

    Δεν είδα τους scorpions μέσα :( γιατί?



    Υ.Γ.: Βέβαια η ιδεολογία και η ποικιλία της ροκ είναι τόσο μεγάλη που τι να πρωτοβάλεις μέσα στην δισκοθήκη σου :) ακόμα κι εγώ αν καθήσων κατηγοριοποιήσω τα mp3 μου.. Τα ροκ είναι όσα είναι όλα τα άλλα μαζί :)
    #12714   /   01.04.2008, 08:41   /   Αναφορά
    Με μια πρώτη ανάγνωση παρατήρησα πως δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει OASIS : (What's the Story) Morning Glory?/1995



    Εγω πάντως θα έβαζα ακόμα

    SMASHING PUMPKINS : Mellon colie and the infinite sadness/1995



    Και απορώ γιατι υπάρχει ο tricky και οχι οι massive attack

    #18312   /   21.04.2009, 21:56
    Μπράβο Orfeus, πολλά - πολλά συγχαρητήρια για την προσπάθεια που έκανες : Έψαξες όοοολη τη δισκοθήκη σου και επέλεξες όλους τους δίσκους που μάς παραθέτεις !!!! Στον δε κατάλογό σου είδα B.B. KING αλλά .... είδα και STEREOLAB !!!! Κάτι τέτοια δείχνουν από μέρους σου αγάπη για τη ροκ μουσική, αλλά και μεράκι και .... εφηβικό ενθουσιασμό [που εύχομαι να μη σου λείψει ποτέ].



    Το δε γεγονός ότι κάποιους αγαπημένους μου δίσκους [που θεωρώ σημαντικούς για την ιστορία της ροκ] δεν βρήκα στον κατάλογο .... έχει από ελάχιστη έως καθόλου σημασία ......

    #18313   /   21.04.2009, 22:00
    Το άλλο που μού κάνει εντύπωση, Orfeus, διαβάζοντας τον κατάλογο, είναι το γεγονός ότι δεν μένεις "κολλημένος στα παλιά" αλλά συνεχίζεις να παρακολουθείς την εξέλιξη της ροκ μουσικής και τα νέα ονόματα που βγαίνουν ..... Σωστόοοοοος ........

    #18978   /   03.10.2009, 21:39
    Να συμπληρώσω, επίσης, ότι αυτό που σε κερδίζει από τον κατάλογο δίσκων του Ορφέους είναι .... η "δυνατή" έναρξή του με :



    ALLMAN BROTHERS : The Fillmore Concerts/1971



    Πωπω, τι δίσκος είναι αυτός Ορφέους ... Αποσπάσματα από τις συναυλίες των ALLMAN BROTHERS στις αρχές των 70ς .... Με το που βάζεις το βινύλιο αυτού του διπλού δίσκου στο πικάπ, έχεις την εντύπωση ότι .... ανοίγεις ένα σεντούκι γεμάτο θησαυρό, από το οποίο, αντί για φλουριά και κοσμήματα, ξεπηδούν υπέροχες μελωδίες, αριστοτεχνικά σολίδια, αλλά και .... η ίδια η μουσική ιστορία της Αμερικής !!! Ο GREG ALLMAN [r.i.p.] και ο Dickie Betts με τις ηλεκτρικές κιθάρες τους ... στην κυριολεξία "ζωγραφίζουν" !!! Επίσης, θυμήθηκα ότι όταν ήμουν φοιτητής είχα σε κασέτα αυτόν το δίσκο και ... προσπαθούσα να βγάλω στο μπουζούκι [!!!!] τις μπλουζ κλίμακες και τα μπλουζ σολάκια τους !!! Με δυο λέξεις .... νιώθω ότι σε αυτόν τον δίσκο χρωστάω πολλά, χάρις σε αυτόν, και, συγκεκριμένα, στα υπέροχα μακρόσυρτα Wheepin' post, Statesboro blues, In Memory Of Elizabeth Reed κλπ, "ανίχνευσα" τα μπλουζ / ροκ μονοπάτια .....



    Ορφέους, μόνο .... στον πρώτο προτεινόμενο δίσκο να εξαντλείτο ο κατάλογός σου, πάλι σπουδαίος θα ήταν !!!