ελληνική μουσική
    Η Ελληνική Μουσική Κοινότητα από το 1997
    αρχική > e-Περιοδικό > Aρθρα

    Μουσικοθεραπεία

    Λίγα λόγια για την μουσικοθεραπεία μέσα από αυτό που «έζησα» μέχρι τώρα.

    Οι περισσότεροι στην Ελλάδα όταν τους λέω πως σπουδάζω μουσικοθεραπεία ανταποκρίνονται λέγοντας μου «ε και τι; κάνεις καλά κόσμο βάζοντάς τους μουσική;». Συχνά μετά από αυτή την ερώτηση ακολουθούν κι άλλες του στυλ «μα καλά στον Kαναδά έπρεπε να πας;» ή «καλά παλάβωσες;» κ.ο.κ.

    Μην σηκώσετε κι εσείς τα φρύδια σας με απορία, λοιπόν, μιας και θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω αυτό που βιώνω τα τελευταία χρόνια σπουδάζοντας αυτή την επιστήμη...
    Γράφει το μέλος nefos
    2 άρθρα στο MusicHeaven
    Τετάρτη 12 Οκτ 2005
    Η μουσικοθεραπεία χρησιμοποιείται για να βοηθήσει στην θεραπεία διαφόρων παθήσεων ή και συχνά ως εναλλακτική ψυχοθεραπεία. Σκοπός της μουσικοθεραπείας είναι η χρησιμοποίηση οποιασδήποτε μουσικής δραστηριότητας προκειμένου να υπάρξει ένα, δύο ή ακόμα πιο πολλά επιθυμητά αποτελέσματα .

    Θα μου πείτε τι σημαίνει μουσική δραστηριότητα. Μπορεί να είναι η συνοδεία με όργανα, η δημιουργία στίχων πάνω σε ένα ήδη υπάρχον μουσικό θέμα, ο αυτοσχεδιασμός με μικρά κρουστά, η ακρόαση μουσικής σε συνδυασμό με χαλαρωτικές ασκήσεις, η ανταλλαγή απόψεων πάνω σε συγκεκριμένους στίχους, η εκμάθηση ενός οργάνου , κ.ο.κ. Αλλά όλα τα παραπάνω και ακόμα πιο πολλά με απώτερο σκοπό την ενίσχυση της θεραπείας . Επομένως ο στόχος της μουσικοθεραπείας δεν είναι μονάχα μουσικός (π.χ. αν ένα άτομο έχει κινητικές δυσκολίες δεν θα με νοιάξει τόσο πως κρατάει την μπαγκέτα, αλλά πως παίζει και ενεργοποιεί τα σωματικά του σημεία που χρειάζονται να δυναμώσουν).

    Για να με δεχτούν στο undergraduate program (προπτυχιακές σπουδές) χρειάστηκε να στείλω ένα demo με συγκεκριμένα μουσικά κομμάτια φλάουτου που ήθελαν τα πανεπιστήμια (πάνω κάτω τα πανεπιστήμια του Καναδά ζητούσαν τα ίδια) και μια τηλεφωνική συνέντευξη (πω ρε άγχος που είχα πως θα τα πω . . .και με αγγλικά της «παραλίας»), όπως επίσης και το βιογραφικό μου και την βεβαίωση σπουδών του συστήματος Orff.

    Πήρα τα αεροπλάνα και τσουπ έφτασα. Με ξαναβάλανε να τους παίξω ζωντανά τα κομμάτια του demo (ουφ ναι εγώ ήμουν και στις δύο περιπτώσεις) και ξεκίνησα. Το πτυχίο έχει περίπου 50% μουσικά μαθήματα (θεωρία, ιστορία μουσικής,conducting, μουσικοθεραπευτικά, πρακτική,εκμάθηση οργάνου,κλπ), 30% ψυχολογία, 10% κοινωνικο-εκπαιδευτικά μαθήματα και 10% μαθήματα που ανήκουν στον νοσηλευτικο-ανατομικό τομέα.

    Θα θελα να γράψω κι άλλα, μα επιφυλάσσομαι σε μια σειρά άρθρων όπου σκέφτηκα να αναφέρω και διαφορετικές εφαρμογές της μουσικοθεραπείας. Άραγε θα σας ενδιέφερε;

    (to be continued . . . )

    * βιβλιογραφία για το παραπάνω άρθρο δεν παραθέτω μιας και γράφτηκε σαν «brain storm».


    Tags
    Μουσική Γενικά:συνέντευξη



    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #3033   /   12.10.2005, 01:26   /   Αναφορά
    "Θα θελα να γράψω κι άλλα, μα επιφυλάσσομαι σε μια σειρά άρθρων όπου σκέφτηκα να αναφέρω και διαφορετικές εφαρμογές της μουσικοθεραπείας. Άραγε θα σας ενδιέφερε;"



    Εμενα θα μ ενδιεφερε πολυ! Και να σου πω την αλήθεια και τότε που σε γνώρισα ήθελα να σε ρωτήσω κάποια πράγματα για τις σπουδές σου (πόσο ενδιαφέρον μου ακούγεται, δεν μπορεις να φανταστεις) αλλά τώρα μέσα στη συναυλία τι να λέγαμε...

    καλή συνέχεια λοιπόν στις σπουδές και περιμένω περισσοτερα αρθρα.

    Αντε και να ερθεις να ξαναβρεθούμε!

    (εικονιδια δεν εχει στα σχόλια; χμ... δεν πειραζει πάρε ένα μπυράκι απο μενα κερασμένο...)



    #3034   /   12.10.2005, 01:30   /   Αναφορά
    Γεια σου Νεφέλη με τη Μουσικοθεραπεία σου! :) Καλή συνέχεια, σύντομα με το πτυχίο!
    GL
    #3035   /   12.10.2005, 01:57   /   Αναφορά
    Τι περιμενεις???

    Τα υπολοιπα αρθρα επρεπε ηδη να εχουν ετοιμαστει!!!

    Αντε μην το καθυστερεις ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!



    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ(Τελικα επρεπε να πας Καναδα για να γραψεις αρθρο??)



    AT
    #3036   /   12.10.2005, 02:03   /   Αναφορά
    brain storm, τί περιμένεις λοιπόν.... αλλά εγώ θα σου βάλλω όρο :-P ....να έχει το ίδιο word storm και το επόμενο.... ούτε που κατάλαβα πότε το διάβασα.... :-)

    #3037   /   12.10.2005, 02:03   /   Αναφορά
    Kαλό Ξεκίνημα, Νεφέλη. Περιμένουμε με ενδιαφέρον τα άρθρα σου.



    :-)



    #3038   /   12.10.2005, 02:04   /   Αναφορά
    Φυσικά και μας ενδιαφέρει να μάθουμε περισσότερα για τη μουσικοθεραπεία!!! Ακούγεται πραγματκά πολύ ενδιαφέρον :-)

    Καιρός είναι, νομίζω, να αρχίσει και στην Ελλάδα η εφαρμογή τέτοιων μεθόδων και να ενημερωθεί ο κόσμος σχετικά με αυτές!

    Συγχαρητήρια για το άρθρο σου και καλή επιτυχία στις σπουδές σου!
    #3042   /   12.10.2005, 03:47
    Όπως πάντα αξιαγάπητη Νεφελίτσα...το θέμα της μουσικοθεραπείας είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και είναι τύχη για τα μέλη του music heaven που ένα μέλος του μπορεί να μας πληροφορίσει από ¨πρώτο χέρι¨ για αυτό το θέμα. Περιμένουμε εναγωνίως την συνέχεια.

    #3039   /   12.10.2005, 02:28   /   Αναφορά
    Είναι αλήθεια ότι στην Ελλάδα επικρατεί σύγχυση, γύρω από το γνωστικό αντικείμενο της "Μουσικοθεραπείας".

    Γι' αυτό αγαπητή Νεφέλη, φρόντισε να ολοκληρώσεις "σύντομα" τις σπουδές σου , για να επιστρέψεις και να μας δώσεις τα "φώτα" σου!

    Εύχομαι καλή συνέχεια στις σπουδές σου και στα πολλά υποσχόμενα άρθρα σου!
    #3040   /   12.10.2005, 02:34   /   Αναφορά
    Νεφελακι,

    πολύ ενδιαφέρον το άρθρο σου! Να συνεχίσεις να μας στέλνεις κι άλλα! Εγώ αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι πρέπει να είναι μια πολυ ενδιαφέρουσα επιστήμη η μουσικοθεραπεία, αν και πρέπει να πω ότι κάποτε προβληματιζόμουν για το αν όντως μπορεί να επιφέρει θετικά αποτελέσματα. Τώρα, όμως , πιστεύω ότι η μουσική γενικά βοηθάει τον άνθρωπο. Καλή συνέχεια στις σπουδές σου και περιμένουμε κι άλλα άρθρα σου.
    #3041   /   12.10.2005, 03:11   /   Αναφορά
    Nefelh egw anypomwnw na diavasw ta ar8ra sou! Exw idiaitero endiaferon se enallaktikes psyxo8erapies, kai 8a me endiefere poly na diavasw thn empeiria sou sthn mousiko8erapeia. Idia empeiria sxetika me thn antimetwpish eixa ki egw otan skeftomoun na kanw metaptyxiako Art Therapy, ara se katalavainw. Mpravo sou omws pou den akouses kanena kai synexizeis aka8ekth. Apo proswpikh/epaggelmatikh empeiria, pistevw pws oti exei na kanei sxesh me texnh kai ekfrash einai o kalyteros tropos 8erapeias. Kalh tyxh kai grapse mas grhgora. :-)

    #3043   /   12.10.2005, 05:20   /   Αναφορά
    Πόσο χαίρομαι όταν βλέπω ανθρώπους που αγαπάνε και είναι παθιασμένοι με το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται!!

    Τόσο πολύ χαίρομαι και τη Νεφέλη κάθε φορά που μιλά για τη μουσικοθεραπεία! Δεν έχει σημασία αν δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις και κάποια πράγματα μου είναι δύσκολο κάποιες φορές να τα καταλάβω. Ο ενθουσιασμός που βγάζει και η αγάπη για αυτό που κάνει είναι παραπάνω απο εμφανής και έτσι είμαι σίγουρη πως τα άρθρα που θα ακολουθήσουν θα είναι διαμαντάκια!

    Συγχαρητήρια για το άρθρο Νεφελάκι! Μας εδωσες μια πρώτη γεύση και μας άρεσε τόσο που δεν μπορούμε να περιμένουμε για το κυρίως πιάτο!!Συντόμευε!! Εχεις αργήσει ήδη!! :D

    Αντε και καλό πτυχίο!!

    Πιάσε κι ενα υπερατλαντικό φιλί! Σμουτς!

    #3044   /   12.10.2005, 09:32   /   Αναφορά
    BRAVO! Νεφελάκι καλή αρχή, αναμένω τη συνέχεια! Hug & kiss!
    #3045   /   12.10.2005, 10:12   /   Αναφορά
    Σίγουρα θα μας ενδιέφερε! Περιμένω με πολύ ενδιαφέρον τα επόμενα αρθρα σου...:)
    #3046   /   12.10.2005, 11:35   /   Αναφορά
    Είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον.

    Καλή συνέχεια Νεφέλη.



    Kisses.... :-)
    #3048   /   12.10.2005, 15:07
    @ Πω πω σχόλια!!!! Απαντάω στου Ορφέα μιας και είναι το τελευταίο που διάβασα αλλά



    πηγαίνει σε όλους σας. Πολύ χάρηκα που σας ενδιέφερε. Οκ, to be continued λοιπόν. . .



    σύντομα! :-)

    #3047   /   12.10.2005, 14:50   /   Αναφορά
    Καλή συνέχεια στις σπουδές σου Νεφέλη! Ακούγεται πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα επιστήμη και φαίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα, απ' όσα ...μυστηριώδη...αφήνεις να εννοηθούν απ' αυτά που γράφεις. Προσωπικά, δεν έχω ιδέα τι σημαίνει ακριβώς μουσικοθεραπεία, πέραν από κάποιες εντελώς αυθαίρετες ερμηνείες που έχω σκαρώσει μόνη μου, βασισμένη και μόνο στο όνομα της επιστήμης και γι' αυτό θα 'θελα πολύ να μάθω τι ακριβώς είναι, αν είναι τελικά "επιστήμη" και σε ποιους απευθύνεται.

    Επίσης, θα ήθελα να μας πεις και τη γνώμη σου για τα διάφορα cds που έχουν εκδοθεί κατά καιρούς και δηλώνουν ότι διαθέτουν μουσικοθεραπευτικές ιδιότητες... Έχω υπόψη μου κάποια ενός γιατρού. Κατά πόσο είναι αποτελεσματικά και τελικά...σε ΤΙ ακριβώς είναι αποτελεσματικά ;

    Με ενδιαφέρον περιμένω τα άρθρα σου! Καλή συνέχεια!
    Administrator
    #3049   /   12.10.2005, 15:09   /   Αναφορά
    Ενδιαφέρον το άρθρο σου Νεφελάκι, μπράβο για την πρωτοβουλία. :)



    Επαγγελματικές προοπτικές υπάρχουν στην Ελλάδα;
    #3053   /   12.10.2005, 21:54   /   Αναφορά
    Γλαφυρό, καλογραμμένο και κατατοπιστικό το άρθρο σου Νεφέλη. Μπράβο. Καλη συνέχεια στην ενημέρωση μας, αλλά κύρια στις μουσικές φιλάνθρωπες σπουδές σου.
    #3054   /   13.10.2005, 01:09   /   Αναφορά
    Περιμένω λεπτομέρειες και αναλύσεις... να δούμε αν άξιζει τον κόπο που σε έχουμε στερηθεί ή απλά τρως τα λεφτά μας...!
    #3056   /   13.10.2005, 12:04
    Καλησπέρα σας είμαι ένας καλός σας πελάτης (ελπίζω να με δεχτείτε) αθεράπευτα κυκλοθυμικός και αδιόρθωτα απρόβλεπτος , με κινητικά προβλήματα (δεν τα αναφέρω γιατί εμπίπτουν στο ιατρικό απόρρητο). Ελπίζω με το καλό όταν τελειώσετε τiς σπουδές σας να με οδηγήσετε με τον ήχο της φλογέρας σας, στο ποτάμι της κάθαρσης , όπου είτε θα πνιγώ σαν ποντίκι είτε θα βγω αναγεννημένος σαν νέος Λάζαρος .

    καλή συνέχεια λοιπόν

    Για όλα φταίει το γκαζόν .


    #3058   /   13.10.2005, 14:24   /   Αναφορά
    Το άρθρο σου ήταν πολύ ωραίο Νεφέλη

    Περιμένω με ανυπομονησία τα επόμενα άρθρα σου!!!!!

    (οπώς και τα άλλα μέλη φαντάζομαι!!)
    #3059   /   13.10.2005, 20:29   /   Αναφορά
    Νομίζω ότι είναι από τα πιο ενδιαφέροντα θέματα που έχουν δημοσιευτεί τον τελευταίο καιρό. Προσωπικά, όπως και πολύς άλλος κόσμος θεωρώ, έχω ακούσει περί μουσικοθεραπείας χωρίς ουσιαστικά όμως να ξέρω ούτε που βρίσκει εφαρμογή ακρίβως, ούτως πώς λειτουργεί ακριβώς... Δηλ. οι γνώσεις μου γύρω από το θέμα βρίσκονται στο "περίπου". Ειλικρινά περιμένω με αγωνία τα υπόλοιπα άρθρα σου!



    Keep up the good work Νεφέλη!
    #3071   /   17.10.2005, 14:07   /   Αναφορά
    Νεφελάκι πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα για τα οποία μας προιδεάζεις... Και φυσικά περιμένουμε να διαβάσουμε περισσότερα..Ως τότε καλά να περνάς και θα τα λέμε...διαδικτυακά!!!
    #3090   /   18.10.2005, 16:36   /   Αναφορά
    Γενικότερα η ανάγκη για εναλλακτικές μεθόδους θεραπείας προκύπτει από την ανάγκη για καλύτερη μεταχείριση και σεβασμό απέναντι στον οποιοδήποτε ασθενή!



    Π.χ. Οι φαρμακευτικές αγωγές που χρησιμοποιούνται για ασθενείς με ψυχικά νοσήματα, ως επί το πλείστον έχουν πολλές παρενέργειες και δεν έχουν τίποτα να προσφέρουν στους ίδιους, παρά μόνο τους κρατάνε ήρεμους και ασφαλείς για τους γύρω τους.

    Με τη χρήση των εναλλακτικών μεθόδων θεραπείας η χρήση των φαρμάκων περιορίζεται. Οσο για τον ασθενή, μπορεί να μην καταφέρει να γίνει ποτέ χρήσιμος και παραγωγικός (όπως θέλουν να θεωρείται ο μέσος φυσιολογικός άνθρωπος σήμερα), τουλάχιστον όμως καταφέρνει να αισθάνεται ότι ζει!



    Θα επικαλεστώ την υπογραφή της Πηγής (AlienP)

    Aς μη σκοτώνουμε τους διαφορετικούς!
    #3446   /   25.11.2005, 11:41   /   Αναφορά
    Πολλούς απο εδώ, ναι θα τους ενδιέφερε... Πάρα έξω δεν το ξέρω. Ισως οι αντιδράσεις που είχες όταν ξεκίνησες (.. "μα καλά με αυτό βρήκες να ασχοληθείς ??") συνεχιστούν όταν γυρίσεις και αποφασίσεις να κάνεις κάτι επαγγελματικά. Ισως να σε πουν και κουλτουριάρα, γιατι, στα θέματα αυτά θα μιλάς και θα κάνεις κάτι διαφορετικό. Και το "Μπράβο σου" από εμας, δεν ειναι μόνο για το ενδιαφέρον αντικείμενο, αλλα για την απόφασή σου να προσπαθήσεις κάτι, με δυσκολίες, που ειναι σχετικά άγνωστο στην Ελλάδα, και που δεν ξέρεις ακόμα τι είδους "επαγγελματική διασφάλιση" θα σου προσφέρει.



    Δεν ξέρω σε ποιούς θα εφαρμόζεται κατά κύριο λόγο η μουσικοθεραπεία, αλλά, όπως έγραψε και h aggeline για να μη σκοτώνουμε (η να μη "ξεμπερδεύουμε" στα γρήγορα με τους διαφορετικους, για να πούμε πως ότι μπορέσαμε κάναμε), πρέπει μεταξύ των άλλων, κάποιοι να υποστούν το ζόρι, αλλα και το τεράστιο ενδιαφέρον που έχει η ανακάλυψη και η προώθηση των διαφορετκών προσεγγίσεων στην επιστήμη.

    Εγώ προσωπικά δεν ήξερα πως υπάρχει τέτοιος τομέας, το αρθράκι σου με έκανε να μάθω πως υπάρχει και αυτό. Δεν το συζητώ, αν έχεις διάθεση πρέπει να συνεχίσεις να γράφεις εδώ.



    Καλή σου επιτυχία !!!!!
    #3467   /   27.11.2005, 12:53   /   Αναφορά
    Συμπληρωματικά....



    Μήπως - εαν και εφόσον βέβαια το θέλεις - θα ήταν σκόπιμο να επεκταθείς λίγο και σε κάποιες γενικότερες προσεγγίσεις για το πως αντιμετωπίζουμε τα θέματα "θεραπείας" ... ? Προσωπικά δεν θα με έπειθε η απάντηση του "δεν ειμαι ειδικός σε αυτά", έχοντας ως δεδομένο πως θα δείξεις την προσοχή που χρειάζεται, γιατί όντως ειναι ευαίσθητα. Αλλά, χωρίς να ξεφεύγεις απο το βασικό σου πλαίσιο, ειναι βέβαιο πως μπορείς να μας θέσεις και άλλους προβληματισμούς για τις "θεραπείες", τις "εντάξεις", τις "απεντάξεις", τους "προβληματικούς" τους "φυσιολογικούς" τις "μεθόδους" και όλα τα σχετικά .. Οι άλλες οπτικές, δεν ειναι απλά χρήσιμες, ειναι αναγκαίες, μέσα στο γενικό "μπούχτισμα" που τρώμε.



    Δίκιο δεν έχω ??? :)

    #3482   /   30.11.2005, 15:19   /   Αναφορά
    Ναιιιιιιιιιιιι,

    μη σταματάς να γράφεις για αυτά.

    Μπράβο σου πάντως.

    Περιμένω με αγάπη τα επόμενα αρθρα σου,

    congradulations!

    e
    #3490   /   02.12.2005, 18:33   /   Αναφορά
    Spoudazw kai egw Mousikotherapeia stin Agglia omws....Brika poli endiaferon to arthro sou kai akoma pio poli tha ithela na dw ti to diaforetiko prosferoun ta panepistimia ston Kanada (mias kai skeftomouna na paw ekei gia spoudes arxika). Gnwrizw oti iparxoun diafores me tin Ameriki ws pros tin genikoteri antilipsi tou pws leitourgei i mousikotherapeia gia Kanada omws den exw idea....Perimenw kainourgia arthra sou :):):)
    #3500   /   03.12.2005, 15:50   /   Αναφορά
    Νεφελη καλη συνεχεια σ'αυτο που κανεις.Μια φιλη μου σπουδαζει μουσικοθεραπεια και πρεπει να εχεις πολλες αντοχες.Γραψε και αλλα.
    #5411   /   20.08.2006, 10:26   /   Αναφορά
    Πολυ καλο. Εχεισ δικιο για οτι λες" Οι περισσότεροι στην Ελλάδα όταν τους λέω πως σπουδάζω μουσικοθεραπεία ανταποκρίνονται λέγοντας μου «ε και τι; κάνεις καλά κόσμο βάζοντάς τους μουσική;». Συχνά μετά από αυτή την ερώτηση ακολουθούν κι άλλες του στυλ «μα καλά στον Kαναδά έπρεπε να πας;» ή «καλά παλάβωσες;» κ.ο.κ."

    Συμφωνω απολυτα

    #7378   /   28.02.2007, 16:38   /   Αναφορά
    exw vrei mia selida sto internet sxetika me tin mousikotherapeia!!!exei endiaferonta links pistevw!! http://www.musicportal.gr/music_therary/?lang=el
    #7382   /   28.02.2007, 17:17   /   Αναφορά
    Είναι καταπληκτικό αυτό που κάνεις... Συγχαρητήρια γιατί υπάρχουν μυαλά που δεν είναι κολλημένα... Να σου πω την αλήθεια με μάγεψε αυτό που έγραψες και ειλικρινά θα περιμένω με αγωνία νεότερα για τη μουσικοθεραπεία..........
    #7387   /   28.02.2007, 21:24   /   Αναφορά
    "Θα θελα να γράψω κι άλλα, μα επιφυλάσσομαι σε μια σειρά άρθρων όπου σκέφτηκα να αναφέρω και διαφορετικές εφαρμογές της μουσικοθεραπείας. Άραγε θα σας ενδιέφερε; "



    Προσωπικά θα με ενδιέφερε πολύ να διαβάσω και άλλα άρθρα για αυτό το θέμα γιατί πιστεύω οτι θα με βοηθήσει πάνω στην δουλεία μου.Είμαι νοσηλεύτρια.
    #8384   /   20.05.2007, 18:40   /   Αναφορά
    Εννοείται ότι θα με συμπεριλάβεις και μένα στη λίστα σου... :)
    #9133   /   19.08.2007, 00:05   /   Αναφορά
    Συγχαρητήρια για το σχολιο σου.Ενδιαφερον και για επαγγελματιες μουσικούς, και για καθηγητές μουσικης αλλα και για οσους αγαπουν τη Μουσικη.Πολυ ενδιαφερον απο καθε αποψη
    #9136   /   19.08.2007, 22:04   /   Αναφορά
    Αλήθεια τι νεώτερο τώρα που κλείνουν σχεδόν δύο χρόνια από τη γραφή του κειμένου σου; Ελπίζω τα καλύτερα για σένα.
    #9141   /   21.08.2007, 23:39   /   Αναφορά
    Δε θα πρωτοτυπήσω...



    Συγχαρητήρια και περιμένω το επόμενο.



    Υ.Γ: Μη διστασεις να μας δώσεις και κανένα σύνδεσμο να διαβάσουμε κ εμέις. Σίγουρα θα υπάρχουν online notes πχ απο τα μαθήματά σου...
    #10830   /   18.12.2007, 12:54   /   Αναφορά
    εινα πραγματι πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα που λες.με ενδιαφερουν πραγματικα και μου αρεσει να δημιουργω ατμοσφαιρα και να ξεχναω πραγματα να γινομαι χαπουμενος,να χαλαρωνω κ.α με την μουσικη.ειναι πραγματικα ενα μεγαλο οπλο που αν το στρεψεις στην σωστη κατευθυνση μπορεις να κανεις τρελα πραγματα.περιμενουμε με αγωνια στοιχεια και εφαρμογες...! συνεχισε ετσι!
    #18031   /   18.03.2009, 17:22
    ναι θελω και αλλα!!με ενδιαφερει πουλ αυτο το θεμα.πιστευω στην μουσικοθεραπεια καθως εχω βιωσει κ εγω καποιες καταστασεις λυπης και μετα απο λιγο παιξιμο κιθαρας η πιανου,ειμαι πολυ καλυτερα